De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke man houdt daar nou niet van?
Elk jaar sta je te kwijlen als Sinterklaas zijn intocht maakt maar hij laat je telkens staan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeeh. Als een man dat ooit doet heSerieus ik trouw met hem
MMM zou nog veel beter zijn..dat is de droom van elke echte manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef TripleP het volgende:
[..]
De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-man
Fuck je hebt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elk jaar sta je te kwijlen als Sinterklaas zijn intocht maakt maar hij laat je telkens staan?
Trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
ruige sex daar hou ik van
groetjes ik ga slapen
doeidoeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mijn erectie, wat doe jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
Trustenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Nou, doe een MVV dan als het zo simpel is!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef TripleP het volgende:
[..]
De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-man
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Het is ook echt telkens dezelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Trusten dyslexiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
groetjes ik ga slapen
quote:
Peners. Ik houd van je manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tijd voor de wekelijkse wat is er allemaal aan de hand in de broek van Symphonic update:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tijd voor de wekelijkse wat is er allemaal aan de hand in de broek van Symphonic update:
[..]
Ben benieuwd wat er volgende week. Wat is er nou met zijn erectie?!?!?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slaap lekker Lys!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
groetjes ik ga slapen
Ik vind MMV interessanter dan toch heurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou, doe een MVV dan als het zo simpel is!
Stop je hand dan in je broek?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broek
Succesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben ff kijken op marktplaats
Je hebt de cliffhanger verpestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broek
Dan ga ik dus ook geen huwelijksaanzoek meer doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SuccesEnige eis dat ik aan mannen stel: Blauw ogen
oh en niet jonger dan ik
Ahw, dan moet je maar leuke meisjes met echte wenkbrauwen gaan opzoeken, gaat vast een stuk beterquote:
Tassssieeee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
hier ben ik weer eens een keertje
fuck, dat hebben ze 41 jaar voor me verzwegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Was hij nog niet achter dat dat ook kan denk ik!
En dat waarderen wijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb anders wel een wit paard itt Peners
Nee dat is kut...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
Je hebt geen blauwe ogenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik dus ook geen huwelijksaanzoek meer doen
Je bedoelt keizer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
Acchhhhh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fuck, dat hebben ze 41 jaar voor me verzwegen
Jeuj ik voldoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SuccesEnige eis dat ik aan mannen stel: Blauw ogen
oh en niet jonger dan ik
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Arme negertjes in Afrika, die hebben pas bier.
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezien
[..]
Je hebt geen blauwe ogen
is ook de eerste keer sinds wekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezien
Je vergist je. Ik verover de wereld. Peners als president. Rutte hebben we met opzet gedaan. Des te makkelijk Nederland straks te veroveren is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is kut...
Laten we wachten tot Tutte 4 zijn ontslag indient volgend jaar Maart
Nee liefje presidentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt keizer.Je bent in de war.
laat maar zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?
Ja net weerquote:
Jawel hoor. PM je msn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?
Oeh druk dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is ook de eerste keer sinds weken![]()
Druk geweest met shoots,feestjes,afspraken en veel weggeweest in de weekenden (dit weekend ook weer naar Rijswijk)
En velen met jouquote:
trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, over 7 uur moet ik alweer buiten lopen met hondje![]()
Slaap lekker alvast![]()
![]()
Drank was op bij haarquote:
wel meer dan 1xquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij hebt aan mijn tetten gezeten, geil ding
De 16dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt weer tijd voor een meet
Penisbaard+keizer: Ongeveer 1.610 resultatenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik verover de wereld. Peners als president. Rutte hebben we met opzet gedaan. Des te makkelijk Nederland straks te veroveren is.
[..]
Nee liefje president
Had ik bijna gekeken en dan had je me vast uitgescholdenquote:
Zou hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drank was op bij haar![]()
Hier was nog wel drank. Ik ga morgen zoveel spijt krijgen
Ik heb geen webcam hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel hoor. PM je msn.
[..]
Oeh druk dus!
[..]
En velen met jou
Klinkt niet als een fokkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Wie is Roomboterboy69 die zich op mijn youtube geabonneerd heeft?![]()
Filmpje opgenomen, nu geluid+beeld synchroniseren.
Heb wel een onflatteus ding aan vandaag, al zeg ik het zelf
Dit ga ik checken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Penisbaard+keizer: Ongeveer 1.610 resultaten
Flippiee+keizerin: 5 resultaten, waarvan 4 resultaten mijn Fobo.
Google liegt niet.
Ze zijn ook lekker. Ik kan er zelf niet eens vanaf blijven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wel meer dan 1x![]()
En niks mis met een geil ding zijn
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, over 7 uur moet ik alweer buiten lopen met hondje![]()
Slaap lekker alvast![]()
![]()
Ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:04 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Wie is Roomboterboy69 die zich op mijn youtube geabonneerd heeft?![]()
Filmpje opgenomen, nu geluid+beeld synchroniseren.
Heb wel een onflatteus ding aan vandaag, al zeg ik het zelf
mjah bij mij ben je zo klaar met voelen iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker. Ik kan er zelf niet eens vanaf blijven.
You bring me down when I'm feeling upquote:
Ik ben jaloers op je kontjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah bij mij ben je zo klaar met voelen idd![]()
het eerste deel is gelukt, het tweede deel gaat hem niet meer worden vandaagquote:
Nee ik heb dan mn eigen meetquote:
Bah wijn, ik ben geen wijf hoorquote:
Sorry, mn verjaardag enzquote:
Die heeft snachts het geluid van zn foon uitstaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna iemand wakker bellen
Weet ik daarom bijnaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft snachts het geluid van zn foon uitstaan
Dan ga ik dronken worden vanwege de 13dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Tassiepassie het volgende:
De 16de ben ik aan het bijkomen van de 15de
Deal. Ben nu 10 kg kwijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Geef mij wat tiet,krijg jij wat kont
quote:
Ping hem morgen gewoon dat je morgenaaf blijft slapen bij hemquote:
Nee. Ik geef voorkeur aan mannen met blauwe ogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij haat toch mensen die geen blauwe ogen hebben
Je zeikt wel als zo'n exemplaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah wijn, ik ben geen wijf hoor
Ik mag niet bijkomen van mn omgevingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het komt wel weer een keer goed....
De alcohol van de vorige meet is net verdampt, dus ik kan weer
slaap lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef 92Merel het volgende:
Slaap lekker alvast![]()
![]()
En dat vind hij een strak planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ping hem morgen gewoon dat je morgenaaf blijft slapen bij hem
That reminds mequote:
Ja maar ja maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he, ik schrok er met 6 kilo eraf al van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That reminds me
Brb ff bier lozen
Als je het niet erg vindt dat de wekker de volgende dag om 6 uur gaatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat vind hij een strak planIk wel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag niet bijkomen van mn omgeving
Zo laat moet ik er die ochtend ook uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat de wekker de volgende dag om 6 uur gaat
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De 16e zuipen in Utrecht, ook niet verkeerd
En ik ga mijn mandje in, de wekker gaat weer om 6 uur
Ook die kunnen ineens weggaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.
Ik heb mijn tetten nog
Dus pingen dan!! Nu meteen. Gewoon sturen: Hoi ik ben morgenaaf rond x tijd bij je en blijf slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo laat moet ik er die ochtend ook uit
Ik zuip het de 15e op mijn verjaardagsfeest wel weer aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ook die kunnen ineens weggaanDussss beter eten
![]()
Ikzelf ook trouwens
Je weet dat ik morgen anders de ballen er niet meer voor hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus pingen dan!! Nu meteen. Gewoon sturen: Hoi ik ben morgenaaf rond x tijd bij je en blijf slapen
Geen idee. Hij was vandaag bij vrienden dat weet ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet dat ik morgen anders de ballen er niet meer voor hebHeeft ie geen plannen ofzo?
Als je ook maar goed eet danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zuip het de 15e op mijn verjaardagsfeest wel weer aan.
Eerst maar subtiel naar zijn plannen vragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was vandaag bij vrienden dat weet ik wel![]()
Schijt aan gewoon doen
Penisbaard blijft een bazennickquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst maar subtiel naar zijn plannen vragen.
Okee vraag morgenochtend maar naquote:
Komt goed schatje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je ook maar goed eet dan![]()
Je hebt maar 1 lijf he lieve schat dus wees er zuinig op
Lolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee vraag morgenochtend maar na. Ik heb gepingd. Nu is morgen wel de hele dag mijn telefoon dood of ping is dood.
Trusten![]()
Ja, ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die de nieuwe FOK!search alleen maar gebruiken om naar zichzelf te zoeken?
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die de nieuwe FOK!search alleen maar gebruiken om naar zichzelf te zoeken?
Ik heb het eigenlijk nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCquote:
Ik postte die speculaas voor jou he. Om je mijn eeuwige liefde en trouw te tonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die streepjesshirtgast blijft baas
Zoek je dan ook op alle mogelijke naamsvervoegingen? Peners? Bipsenraad? PB? Enz?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCKLB SC
Ik had het in het verleden vaak over je. Maar toen begon je gemeen te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCKLB SC
Wat een pakkend deuntjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die streepjesshirtgast blijft baas
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had het in het verleden vaak over je. Maar toen begon je gemeen te doen.
Helaas niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?
Meteen foksearch doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben er vandoor![]()
slaap lekker mensjes en veel plezier nog![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek je dan ook op alle mogelijke naamsvervoegingen? Peners? Bipsenraad? PB? Enz?
Blij om te lezen dat je zoveel nuttigs doet met je leven/vrije tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja.
Nee, echt.
PB is wat lastiger omdat mensen het dan vaak over privebericht hebben.
Man?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan sorry man. Ik meende het allemaal niet.
Bewijs willen we zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
HALLO. IK HEB TETTEN EN EEN KUT JA.
ik borsten en een poesjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij om te lezen dat je zoveel nuttigs doet met je leven/vrije tijd.
Waar zoek je nog meer op?
Ik hou al van je vanaf de eerste dag dat ik op Fok! kwamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:
en nu hou me niet meer op jah ik ging slapen
Niet eens op zanger petroquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.
"Vrouw" klinkt toch gans niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
Mooi, dan kan jij dus op de lijst met aardige mensen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hou al van je vanaf de eerste dag dat ik op Fok! kwam
Vrouw klinkt altijd beter dan manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Vrouw" klinkt toch gans niet.
Wat is dit, vrouw. Wat is dit.
Maar door alle kinderachtigheid die mijn Youtube-account bevat kan mijn account het wel hebben toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:27 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik weet het niet. 69 laat je wel oud lijken en zo
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij dus op de lijst met aardige mensen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw klinkt altijd beter dan man
Tevens ben ik nu precies 24 uur wakker
Jij staat er al op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!
WAT MOET IK ERVOOR DOEN??
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG TRAKTEREN OP FELLATIO? ZEG HET MAAR IK DOE HET ZO
gewoon je liefde tonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!
WAT MOET IK ERVOOR DOEN??
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG TRAKTEREN OP FELLATIO? ZEG HET MAAR IK DOE HET ZO
Dat ga ik echt niet halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!![]()
Alles wat vrouw is is beter dan man...
En gefeliciteerd! Op naar de 48 uur!
quote:
Is dat wel genoeg voor zo'n geweldig heerschap als penersquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:33 schreef Tassiepassie het volgende:
en nu ga ik echt pittenik was ff aan het afkicken van Fok! dus is wel weer genoeg voor vandaag
En flips dan? En de rest van de jeweetwelquote:
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, te druk met het filmpje enz.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar door alle kinderachtigheid die mijn Youtube-account bevat kan mijn account het wel hebben toch.
Ik was nog niet klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En flips dan? En de rest van de jeweetwel
Er is geen rangschikking in de lijst, in aardige mensen land is iedereen gelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom sta ik tweede? Ik dacht dat ik speciaal was![]()
Ik heb het nodig mij speculaas te voelen
ik ben heul klein,dus als ik na jou kom dan zie ik niks meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom sta ik tweede? Ik dacht dat ik speciaal was![]()
Ik heb het nodig mij speculaas te voelen
Doe ook maar gewoon niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, te druk met het filmpje enz.
En bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben heul klein,dus als ik na jou kom dan zie ik niks meer
Het wordt er niet beter opquote:
Dan wil ik eraf want dan is de lijst niet meer bijzonderquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OKE IK MAAK MORGEN WEL EEN LIJST MET ECHT IEDEREEN EROP
Now we're talking!!!quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daden. Grotere daden en alles.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Now we're talking!!!
al heb ik nu wel stiekem een ik-lijk-wel-juicy-gevoel
Je mag ook wel komen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan kan ik met een gerust hart gaan nu
Ik ben al een uur aan het gaan
Het is nooit voor niks!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Is HappyBob er nog wel?
Anders zit ik hier dat filmpje 1000x te uploaden voor niks
Niks fouts aan komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag ook wel komen hoor![]()
Oe zo fout
Haha nee maar dan kan ik het morgen nog eens proberen. Hij wil 'm steeds niet helemaal uploadenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:44 schreef Catkiller het volgende:
Vast wel, en zo niet blijft hij nooit langer weg dan 24 uur
Truequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Niks fouts aan komendat is gewoon lekker
Slaap lekker lieve penersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga, slapen, of iets, dergelijks, man. Dit. En. Dat.
Deze dag krijgt een 7 punt augurk.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:47 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga, slapen, of iets, dergelijks, man. Dit. En. Dat.
Deze dag krijgt een 7 punt augurk.
Ik ben er nog hoor. Hoe lang duurt het nog? Dit is de reden dat ik nog wakker benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:43 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Is HappyBob er nog wel?
Anders zit ik hier dat filmpje 1000x te uploaden voor niks
Geen idee, ik probeer 'm dus steeds te uploaden en hij breekt het steeds af omdat ik een kut-internetverbinding heb. Dus het kan nog uren durenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor. Hoe lang duurt het nog? Dit is de reden dat ik nog wakker ben
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen. 24,5 uur wakker vind ik meer dan genoeg!!
Heb ook meer dan genoeg gedaan in de afgelopen 24,5 uur
Gimme gimme gimmequote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:00 schreef AnnaPetrovia het volgende:
Met dat ik het zeg HEEFT IE HET GEUPLOAD JAAAAA
even wachten tot ie verwerkt is.
Durf ik er wel op te klikken..:)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:03 schreef AnnaPetrovia het volgende:
24,5 uurslaap lekker!
Hier issie: Ein De Lijk.
Ja, dat moet jij weten hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Durf ik er wel op te klikken..:)
Ik heb geklikt..wat vetquote:
Dank jequote:
Ja zal ik even "kort" vertellen hoe mijn etmaal eruit zag?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:03 schreef AnnaPetrovia het volgende:
24,5 uurslaap lekker!
Hier issie: Ein De Lijk.
Dankuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb geklikt..wat vetMijn diepe respect voor jou en een hartje
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:09 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
DankuNou, nu ga ik slapen hoor!
Zoooo. Dat is nog eens een dag!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Ja zal ik even "kort" vertellen hoe mijn etmaal eruit zag?
2:30 de wekker
3:30 in de auto van Emmen naar Den Helder
6:00 vriendjelief uitzwaaien op DH airport (werkt op booreiland)
6:30 In de auto naar Purmerend
7:20 parkeren in Purm en naar de bus
7:30 bus naar Amsterdam pakken
8:00 aankomen in Amsterdam
8:00 tot 10:45 slenteren in Adam, alleen
10:45 Flips van de metro plukken en met haar wandelen (lees: half verdwalen) naar Vondelpark
11:45 aankomen in Vondelpark en dood op een terrasbankje neerploffen
13:30 HeetWijf meeten
14:00 tram naar de dam
15:00 rennen naar bus op CS om weer in purm te komen
15:45 aankomen bij auto in purm en naar de mac rijden
16:00 mac food verorberen
16:30 flips thuis afzetten en naar Emmen rijden
19:00 thuis aankomen
21:00 naar vriendin toe voor drank en morele steun
1:30 thuis komen en fokken
3:09 slapen
Druk hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:11 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Zoooo. Dat is nog eens een dag!
Ken dat gevoel wel ja! Alleen heb ik het nu niet dus ik ga als de wiedeweerga naar bed!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 03:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Druk he![]()
Ben nu wel dood, maar echt geen zin om te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |