De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke man houdt daar nou niet van?
Elk jaar sta je te kwijlen als Sinterklaas zijn intocht maakt maar hij laat je telkens staan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeeeh. Als een man dat ooit doet heSerieus ik trouw met hem
MMM zou nog veel beter zijn..dat is de droom van elke echte manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef TripleP het volgende:
[..]
De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-man
Fuck je hebt mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Elk jaar sta je te kwijlen als Sinterklaas zijn intocht maakt maar hij laat je telkens staan?
Trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
ruige sex daar hou ik van
groetjes ik ga slapen
doeidoeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
mijn erectie, wat doe jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:45 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen in een tube
Trustenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Nou, doe een MVV dan als het zo simpel is!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef TripleP het volgende:
[..]
De "OMG EEN ANDERE PENIS EWW"-man
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Het is ook echt telkens dezelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef SpauldingPF het volgende:
ook nog, ik ga op bed
[ afbeelding ]
Trusten dyslexiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
groetjes ik ga slapen
quote:
Peners. Ik houd van je manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tijd voor de wekelijkse wat is er allemaal aan de hand in de broek van Symphonic update:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tijd voor de wekelijkse wat is er allemaal aan de hand in de broek van Symphonic update:
[..]
Ben benieuwd wat er volgende week. Wat is er nou met zijn erectie?!?!?!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slaap lekker Lys!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:55 schreef Lysdexie het volgende:
groetjes ik ga slapen
Ik vind MMV interessanter dan toch heurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou, doe een MVV dan als het zo simpel is!
Stop je hand dan in je broek?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broek
Succesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben ff kijken op marktplaats
Je hebt de cliffhanger verpestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na het zien van deze foto's is er helemaal niets meer aan de hand in mijn broek
Dan ga ik dus ook geen huwelijksaanzoek meer doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SuccesEnige eis dat ik aan mannen stel: Blauw ogen
oh en niet jonger dan ik
Ahw, dan moet je maar leuke meisjes met echte wenkbrauwen gaan opzoeken, gaat vast een stuk beterquote:
Tassssieeee!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
hier ben ik weer eens een keertje
fuck, dat hebben ze 41 jaar voor me verzwegenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Was hij nog niet achter dat dat ook kan denk ik!
En dat waarderen wijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb anders wel een wit paard itt Peners
Nee dat is kut...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
Je hebt geen blauwe ogenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik dus ook geen huwelijksaanzoek meer doen
Je bedoelt keizer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil Peners voorlopig niet. Dat is niet goed voor de verhoudingen. Ik ben al keizerin en hij is de president. Dan raakt alles in de war, dan wordt het volk onrustig. Dat kunnen we niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |