Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die de nieuwe FOK!search alleen maar gebruiken om naar zichzelf te zoeken?
Ik heb het eigenlijk nog nooit gebruiktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die de nieuwe FOK!search alleen maar gebruiken om naar zichzelf te zoeken?
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCquote:
Ik postte die speculaas voor jou he. Om je mijn eeuwige liefde en trouw te tonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die streepjesshirtgast blijft baas
Zoek je dan ook op alle mogelijke naamsvervoegingen? Peners? Bipsenraad? PB? Enz?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCKLB SC
Ik had het in het verleden vaak over je. Maar toen begon je gemeen te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi. Ik bedoel, hoe moet ik anders op de hoogte blijven van mensen die over mij praten op plekken waar ik helemaal niet kom. TAL SCKLB SC
Wat een pakkend deuntjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die streepjesshirtgast blijft baas
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had het in het verleden vaak over je. Maar toen begon je gemeen te doen.
Helaas niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?
Meteen foksearch doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou altijd aardig geweest toch?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben er vandoor![]()
slaap lekker mensjes en veel plezier nog![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoek je dan ook op alle mogelijke naamsvervoegingen? Peners? Bipsenraad? PB? Enz?
Blij om te lezen dat je zoveel nuttigs doet met je leven/vrije tijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja.
Nee, echt.
PB is wat lastiger omdat mensen het dan vaak over privebericht hebben.
Man?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan sorry man. Ik meende het allemaal niet.
Bewijs willen we zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
HALLO. IK HEB TETTEN EN EEN KUT JA.
ik borsten en een poesjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
HALLO. IK HEB TETTEN EN EEN KUT JA.
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij om te lezen dat je zoveel nuttigs doet met je leven/vrije tijd.
Waar zoek je nog meer op?
Ik hou al van je vanaf de eerste dag dat ik op Fok! kwamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:
en nu hou me niet meer op jah ik ging slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |