Bah wijn, ik ben geen wijf hoorquote:
Sorry, mn verjaardag enzquote:
Die heeft snachts het geluid van zn foon uitstaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou bijna iemand wakker bellen
Weet ik daarom bijnaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft snachts het geluid van zn foon uitstaan
Dan ga ik dronken worden vanwege de 13dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Tassiepassie het volgende:
De 16de ben ik aan het bijkomen van de 15de
Deal. Ben nu 10 kg kwijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Geef mij wat tiet,krijg jij wat kont
quote:
Ping hem morgen gewoon dat je morgenaaf blijft slapen bij hemquote:
Nee. Ik geef voorkeur aan mannen met blauwe ogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij haat toch mensen die geen blauwe ogen hebben
Je zeikt wel als zo'n exemplaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah wijn, ik ben geen wijf hoor
Ik mag niet bijkomen van mn omgevingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het komt wel weer een keer goed....
De alcohol van de vorige meet is net verdampt, dus ik kan weer
slaap lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, over 7 uur moet ik alweer buiten lopen met hondje![]()
Slaap lekker alvast![]()
![]()
En dat vind hij een strak planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ping hem morgen gewoon dat je morgenaaf blijft slapen bij hem
That reminds mequote:
Ja maar ja maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Wel goed voor jezelf zorgen he, ik schrok er met 6 kilo eraf al van
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That reminds me
Brb ff bier lozen
Als je het niet erg vindt dat de wekker de volgende dag om 6 uur gaatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat vind hij een strak planIk wel
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag niet bijkomen van mn omgeving
Zo laat moet ik er die ochtend ook uitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat de wekker de volgende dag om 6 uur gaat
Slaap lekker lieverdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De 16e zuipen in Utrecht, ook niet verkeerd
En ik ga mijn mandje in, de wekker gaat weer om 6 uur
Ook die kunnen ineens weggaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.
Ik heb mijn tetten nog
Dus pingen dan!! Nu meteen. Gewoon sturen: Hoi ik ben morgenaaf rond x tijd bij je en blijf slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo laat moet ik er die ochtend ook uit
Ik zuip het de 15e op mijn verjaardagsfeest wel weer aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ook die kunnen ineens weggaanDussss beter eten
![]()
Ikzelf ook trouwens
Je weet dat ik morgen anders de ballen er niet meer voor hebquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus pingen dan!! Nu meteen. Gewoon sturen: Hoi ik ben morgenaaf rond x tijd bij je en blijf slapen
Geen idee. Hij was vandaag bij vrienden dat weet ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet dat ik morgen anders de ballen er niet meer voor hebHeeft ie geen plannen ofzo?
Als je ook maar goed eet danquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik zuip het de 15e op mijn verjaardagsfeest wel weer aan.
Eerst maar subtiel naar zijn plannen vragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij was vandaag bij vrienden dat weet ik wel![]()
Schijt aan gewoon doen
Penisbaard blijft een bazennickquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst maar subtiel naar zijn plannen vragen.
Okee vraag morgenochtend maar naquote:
Komt goed schatje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je ook maar goed eet dan![]()
Je hebt maar 1 lijf he lieve schat dus wees er zuinig op
Lolquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okee vraag morgenochtend maar na. Ik heb gepingd. Nu is morgen wel de hele dag mijn telefoon dood of ping is dood.
Trusten![]()
Ja, ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:19 schreef Penisbaard het volgende:
Meer mensen hier trouwens die de nieuwe FOK!search alleen maar gebruiken om naar zichzelf te zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |