quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
hoi![]()
![]()
hier ben ik weer eens een keertje
Acchhhhh!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fuck, dat hebben ze 41 jaar voor me verzwegen
Jeuj ik voldoequote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SuccesEnige eis dat ik aan mannen stel: Blauw ogen
oh en niet jonger dan ik
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Arme negertjes in Afrika, die hebben pas bier.
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezien
[..]
Je hebt geen blauwe ogen
is ook de eerste keer sinds wekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jou heb ik al heel lang niet in e NB gezien
Je vergist je. Ik verover de wereld. Peners als president. Rutte hebben we met opzet gedaan. Des te makkelijk Nederland straks te veroveren is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is kut...
Laten we wachten tot Tutte 4 zijn ontslag indient volgend jaar Maart
Nee liefje presidentquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt keizer.Je bent in de war.
laat maar zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?
Ja net weerquote:
Jawel hoor. PM je msn.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen blauwe ogen. Wil je nu mijn piemel niet meer zien?
Oeh druk dus!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is ook de eerste keer sinds weken![]()
Druk geweest met shoots,feestjes,afspraken en veel weggeweest in de weekenden (dit weekend ook weer naar Rijswijk)
En velen met jouquote:
trustequote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, over 7 uur moet ik alweer buiten lopen met hondje![]()
Slaap lekker alvast![]()
![]()
Drank was op bij haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |