Niet eens op zanger petroquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alleen op mijzelf dus. Niet omdat ik narcistisch ben hoor, ik wil gewoon graag op de hoogte blijven van wie mij kan waarderen en wie niet.
"Vrouw" klinkt toch gans niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Man?
HALLO. IK HEB TETTEN EN EEN KUT JA.
Mooi, dan kan jij dus op de lijst met aardige mensen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik hou al van je vanaf de eerste dag dat ik op Fok! kwam
Vrouw klinkt altijd beter dan manquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Vrouw" klinkt toch gans niet.
Wat is dit, vrouw. Wat is dit.
Maar door alle kinderachtigheid die mijn Youtube-account bevat kan mijn account het wel hebben toch.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:27 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik weet het niet. 69 laat je wel oud lijken en zo
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij dus op de lijst met aardige mensen.
Dat vind ik nou ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouw klinkt altijd beter dan man
Tevens ben ik nu precies 24 uur wakker
Jij staat er al op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!
WAT MOET IK ERVOOR DOEN??
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG TRAKTEREN OP FELLATIO? ZEG HET MAAR IK DOE HET ZO
gewoon je liefde tonenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK WIL OOK OP DIE LIJST!!
WAT MOET IK ERVOOR DOEN??
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG TRAKTEREN OP FELLATIO? ZEG HET MAAR IK DOE HET ZO
Dat ga ik echt niet halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:32 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!![]()
Alles wat vrouw is is beter dan man...
En gefeliciteerd! Op naar de 48 uur!
quote:
Is dat wel genoeg voor zo'n geweldig heerschap als penersquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:33 schreef Tassiepassie het volgende:
en nu ga ik echt pittenik was ff aan het afkicken van Fok! dus is wel weer genoeg voor vandaag
En flips dan? En de rest van de jeweetwelquote:
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, te druk met het filmpje enz.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar door alle kinderachtigheid die mijn Youtube-account bevat kan mijn account het wel hebben toch.
Ik was nog niet klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En flips dan? En de rest van de jeweetwel
Er is geen rangschikking in de lijst, in aardige mensen land is iedereen gelijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom sta ik tweede? Ik dacht dat ik speciaal was![]()
Ik heb het nodig mij speculaas te voelen
ik ben heul klein,dus als ik na jou kom dan zie ik niks meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
En waarom sta ik tweede? Ik dacht dat ik speciaal was![]()
Ik heb het nodig mij speculaas te voelen
Doe ook maar gewoon niet eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:37 schreef AnnaPetrovia het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niet gekeken, te druk met het filmpje enz.
En bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben heul klein,dus als ik na jou kom dan zie ik niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |