abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:55:05 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87365293
Die x1 lijkt me wel vet in het echt hoorde Mol erover dat ie 20sec sneller zou lappen dan de huidige F1 :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:56:49 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_87365333
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef Sally het volgende:

[..]

Je mag nooit meer raden :{w Mede-fan ook nog *O*

:P

Oh, wat zal ik blij zijn als Alonso dit jaar *geen* kampioen wordt. En ik gun Massa (minstens) 10 keer meer dan dat hij nu 'krijgt' bij Ferrari.

Wat is het toch een arrogant team. Met hun steigerende hengst als beeltenis. Die zijn toch nooit goed te berijden, hengsten.

Porsche heeft ook een paard als beeltenis, maar die is volgens mij iets minder Himmel Hogh Jaugend.


Maar ja, dat is de mening van een persoon die nooit iets met Ferrari heeft gehad, en eigenlijk vooral iets tegen het rooie team vanwege pesters in het durpke waar ik woonde.
Hmpf.
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_87373675
Ik snap die antipathie nooit tegen rijders als Alonso/Hamilton en Schumacher, zij zorgen tenminste voor vuurwerk op de baan. 100x beter dan treintjesrijders als Button en Rosberg bijv, wat niet wil zeggen dat ze niet kunnen rijden.
pi_87378215
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 01:37 schreef M.Melandri het volgende:
Ik snap die antipathie nooit tegen rijders als Alonso/Hamilton en Schumacher, zij zorgen tenminste voor vuurwerk op de baan. 100x beter dan treintjesrijders als Button en Rosberg bijv, wat niet wil zeggen dat ze niet kunnen rijden.
Mijn antipathie tegen Alonso is makkelijk te verklaren, hoor. 't Is een jankert en de laatste man die je naast je wil hebben in een team, lijkt me.

Ik was best fan van 'm toen 'ie nog voor Renault reed (en daarvoor) en zichzelf aan het bewijzen was ... nu (en daar gaat het vooral om) vindt 'ie zichzelf zo goed en verwacht dat anderen dat ook vinden en naar zijn pijpen dansen.

Alonso heeft zichzelf in z'n tijd bij McLaren goed laten kennen. Schumacher is net zo'n smeerlap (ik zeg niets over hun talent, eerder over hun handelswijze). Win door racen of win niet ... maar ga niet anderen lopen palen omdat je een slecht weekend hebt. Of het nou gaat om vier keer klagen over de boordradio dat je sneller bent dan je teamgenoot (met motor-settings zoals ze door het team bevolen werden niet zo gek, achteraf gezien), of je nou je hele team verraadt (Alonso spygate) of dat je bijv. je auto parkeert op Monaco terwijl iedereen nog aan het kwalificeren is ... het hoort niet bij racen.

Hamilton is daalt dit jaar aardig wat betreft mijn waardering voor 'm maar ik denk nog steeds dat het de coureur is met het meeste basis-talent. Als hij z'n mond open trekt kan ik me vinden in wat hij zegt, hij doet niet uit de hoogte, is lekker aanspreekbaar en laat -zoals je zelf zegt- erg mooie dingen op de baan zien. Hoe graag ik 'm ook weer wereldkampioen zie worden ... dit jaar verdient hij het gewoon niet. Het enige dat me echt tegenstaat aan Hamilton (en persoonlijk denk ik dat het z'n carrière geen goed doet) is z'n verhouding met die huppelkut.

Dan maar Webber als kampioen :)
Calm down, please!
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:41:18 #56
184465 Migue
Sensuele man
pi_87378298
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

F1 gaat om details, verschillen tussen de rijders zijn maar een paar tienden. Neem eind vorig jaar toen Button ook problemen begon te krijgen met de banden in zijn BGP, Barrichello was ineens vaak de snellere maar het ging vaak maar om 0,1-0,3s.
Ze moeten gewoon racen en niet anaal doen over details in de media. Als een coureur als een natte krant rondrijdt vanwege de details hoort diegene niet in de Formule 1 thuis.
pi_87381330
quote:
Petrov handed Korea grid penalty

Vitaly Petrov has been slapped with a five place grid penalty for the Korean Grand Prix for his part in the accident at the start of the Japanese Grand Prix.

The Renault driver crashed into Nico Hulkenberg's Williams shortly after the lights went out, sending both cars into retirement.

"I made a good start and managed to overtake Massa," said Petrov. "I was then going passed Hulkenberg with Heidfeld on my right when he started to move left and so I also had to move left to avoid him. Unfortunately I hit the side of Hulkenberg's car and this is why I crashed."

Things went from bad to worse for Renault as the fast-starting Robert Kubica was forced to retire on the second lap after the right rear wheel fell off his Renault.

"We made a good start and managed to gain one position up to P2, but then in the second lap behind the safety car I was warming up the tyres and I nearly lost the car," said Kubica. "I thought to begin with it was a problem with the driveshaft, but apparently it was the wheel. I don't know if there was a technical problem but it became difficult to follow the safety car so I moved to the side of the track and then I lost the wheel."
Calm down, please!
pi_87381533
En ik begin net weer wat respect voor Alonso te krijgen in de tweede helft van het seizoen :o
Calmer than you are
pi_87410229
quote:
Schumacher says car 'not always same' as Rosberg's

Michael Schumacher has indicated that his inconsistency this season has not been all his fault.

Hot on the heels of reports the German marque has warned Schumacher he could be ousted at the end of 2011, the seven time world champion publicly questioned the machinery put at his disposal since he returned to F1 this year.

"The car worked great this time," said the 41-year-old after a good weekend at Suzuka.

"Unfortunately, I cannot say it has been that way at all the races," he reportedly told German television RTL.

"There have often been problems, especially on my car, in terms of the consistency, that were not always noticed from the outside.

"You only saw that I was slower.

"Both cars have not always been the same," insisted Schumacher, who just before Sunday's Japanese Grand Prix complained that the F-duct on his car was not working properly at Suzuka.

Mercedes' Norbert Haug responded to Bild newspaper: "I cannot disagree with Michael. As far as the car is concerned, he is right."

Schumacher's comments also followed a competitive yet frustrating race for the record winner of 91 races, who when stuck behind his teammate Nico Rosberg radioed the pits for assistance.

His engineer Andy Shovlin replied: "There are no team orders, be careful with your manoeuvres."

On Germany's other F1 broadcaster Sky, he responded to reports team boss Ross Brawn had openly criticised him in the press.

"He didn't really criticise me," Schumacher answered. "He pointed out that compared to Nico I am a little bit behind, and he is probably right."

Schumacher added: "I have also criticised myself. I am still developing, even at 41!"
Calm down, please!
pi_87413325
Rendering van hoe Red Bull verwacht dat Korea eruit gaat zien:

Calm down, please!
  FOK!fotograaf maandag 11 oktober 2010 @ 12:10:49 #62
842 Zorro
Z
pi_87413574
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


Gek, daar heb ik hem in zijn Benneton en Ferrari tijd nooit wat over horen zeggen. Toen waren de auto's toch ook niet helemaal gelijk. |:(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_87413578
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:09 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


Tis geen goed seizoen van schumi. Combinatie van factoren denk ik... de auto die voor button zijn rijstijl is gemaakt, de banden die hem niet liggen en blijkbaar de wagen die bij het bij hem blijkbaar niet altijd even goed doet.

Ben benieuwd naar het volgende jaar wat schumi betreft. Hoop dat hij een prachtige comeback maakt en alle criticasters de mond snoert.... hoewel die (bbc) toch wel weer een reden zullen zoeken/vinden om hem af te kraken.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_87415386
haha moest lachen toen mark webber aan alonso vroeg waarom hij een rouw band droeg waarop alonso antwoorde "no idea" eheh prutser!
pi_87415531
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:41 schreef Migue het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon racen en niet anaal doen over details in de media. Als een coureur als een natte krant rondrijdt vanwege de details hoort diegene niet in de Formule 1 thuis.
Je doelt op Massa, neem ik aan? Ik las namelijk eerder hier in deze topics over rondrijden als een natte krant en daar werd toen Massa mee bedoeld volgens de tekst.

Ik zou jou wel eens hebben willen zien rijden in een F1-bolide op een scootertje nadat je een jaar geleden knock-out ging na een veertje op je helm te hebben gekregen, en dan was je integraalhelmpje net goed genoeg om je alleen maar een scheur boven je wenkbrauw en een klein scheurtje in je schedeldak te bezorgen. :Y
De medische wereld staat toch voor nix??!!


Oh ja... Ik vergeet het helemaal: Massa heeft zelf gezegd dat hij nog lang niet zijn oude zelve was, en dat hij echt niet tweede viool wilde spelen om toch per se zijn arrogante teamgenoot aan punten te helpen en daarmee zijn 'rode stierenlappen'-F1-team ook aan een constructeurstitel die zoveel centen oplevert dat Luca Di Montezemolo en Stefano Dominecali met de vele Italiaanse lire- eurobiljetten hun gouden reet op een proceleinen troon waar ze op baggeren net zoals de Koningin van Engeland zelf dat ook moet doen, wel af moeten vegen - want anders krijgen ze het niet op.

:')

^O^

Sorry als ik de verkeerde persoon FOK!user van repliek dien. Excuses bij voorbaat :Y :@

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 11-10-2010 13:24:50 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:21:38 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_87426524
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:02 schreef Googolplexian het volgende:
Rendering van hoe Red Bull verwacht dat Korea eruit gaat zien:

dat is dan wel over een paar jaar he ;) (geen idee of ze het zeiden want ik heb het geluid uit staan)

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef rooneyelst het volgende:
haha moest lachen toen mark webber aan alonso vroeg waarom hij een rouw band droeg waarop alonso antwoorde "no idea" eheh prutser!
Eh waarom... 4 italianen omgekomen in Aghanistan was het toch?
Tjah kan me voorstellen dat ie het gewoon vergeten is (na een druk weekend)... ik had me er ook niet druk om gemaakt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_87427913
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef rooneyelst het volgende:
haha moest lachen toen mark webber aan alonso vroeg waarom hij een rouw band droeg waarop alonso antwoorde "no idea" eheh prutser!
Dat zei Alonso helemaal niet, beter luisteren.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:08:40 #68
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87428361
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:16 schreef Sally het volgende:

[..]

Je doelt op Massa, neem ik aan? Ik las namelijk eerder hier in deze topics over rondrijden als een natte krant en daar werd toen Massa mee bedoeld volgens de tekst.

Ik zou jou wel eens hebben willen zien rijden in een F1-bolide op een scootertje nadat je een jaar geleden knock-out ging na een veertje op je helm te hebben gekregen, en dan was je integraalhelmpje net goed genoeg om je alleen maar een scheur boven je wenkbrauw en een klein scheurtje in je schedeldak te bezorgen. :Y
De medische wereld staat toch voor nix??!!


Oh ja... Ik vergeet het helemaal: Massa heeft zelf gezegd dat hij nog lang niet zijn oude zelve was, en dat hij echt niet tweede viool wilde spelen om toch per se zijn arrogante teamgenoot aan punten te helpen en daarmee zijn 'rode stierenlappen'-F1-team ook aan een constructeurstitel die zoveel centen oplevert dat Luca Di Montezemolo en Stefano Dominecali met de vele Italiaanse lire- eurobiljetten hun gouden reet op een proceleinen troon waar ze op baggeren net zoals de Koningin van Engeland zelf dat ook moet doen, wel af moeten vegen - want anders krijgen ze het niet op.

:')

^O^

Sorry als ik de verkeerde persoon FOK!user van repliek dien. Excuses bij voorbaat :Y :@
:D

Respect voor Massa dat hij terug komt na een zwaar ongeluk, maar als blijkt dat je na dat ongeluk niet meer voluit durft te gaan dan hoor je niet meer thuis in de F1. De F1 is voor de beste coureurs, als je te langzaam bent dan ben je te langzaam (niet dat Massa zo slecht is, maar Alonso is beter dit seizoen).

Ik vind Massa juist egoistisch om Alonso niet te helpen aan de titel. Hij is toch al kansloos voor het WK, dus waarom zou je je teamgenoot niet helpen?? Ja, Alonso is soms arrogant, maar hij staat wel (veel) hoger dan Massa in het WK.

Ik vind Massa een toffe gast en een goede coureur, maar F1 is voor de beste coureurs :) (jammer van die pay-drivers -O-)
The line is a dot to you!
pi_87429199
Massa is gewoon bang de tweede Barrichello te worden, iets wat ie letterlijk heeft gezegd niet te worden .. Barrichello hielp Schumacher al bij race 1 van het seizoen, en ik kan me best voorstellen dat je zo niet wilt rondrijden. Bij Ferrari bepaald ie dat natuurlijk zelf niet, dus ik zou het niet eens raar vinden als Massa al aan het rondkijken is of ze m elders willen hebben :P
Where facts are few, experts are many.
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:29:55 #70
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87429404
Dat snap ik ook wel, maar als je zelf geen kans meer maakt is het toch niet vreemd om je teamgenoot te helpen? :D

Ik heb niet echt het idee gehad dat Massa een 2e rijder was in het begin van het seizoen :?
The line is a dot to you!
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:58:03 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87430768
Webber: I need another win for the title

quote:
Championship leader Mark Webber says he must take another race victory this season as he looks to secure his first Formula One drivers’ title. Webber extended his standings lead in Suzuka on Sunday, but has not won a Grand Prix since Hungary back in August.

“I need to win again in the future,” said Webber after his second-place finish behind Red Bull team mate Sebastian Vettel in Japan. “I’m very confident I can do that, and that would be beneficial, of course, but also reliability can still yet play a role, many things, circumstances, lots of different things.”

Webber has benefitted from the intense competition in recent races between Red Bull, Ferrari and McLaren. His consistency - podiums at four of the last five rounds - combined with Lewis Hamilton’s misfortunes, Fernando Alonso’s renaissance and Vettel’s Suzuka win have seen the Australian’s points advantage grow from just five after Monza to 11 after Singapore and 14 after Japan.

“Two weeks ago (my main rival) was Lewis, then it was Fernando - it’s chopping and changing, but the most important thing is that the gap is going the right way,” continued Webber. “I need to keep it like that. We’ve got three races to go and it’s a good result for me.”

Nevertheless, with 75 points still up for grabs from the remaining races in Korea, Brazil and Abu Dhabi, and with five drivers still in contention for the title, Webber knows he can take nothing for granted.

“As we’ve seen this year, five of us are capable of winning races,” he added. “Well, four in the dry - Jenson’s (Button) had a few races in the wet conditions - but in the dry conditions it’s been four of us who can win.”

Webber has taken four victories this season, the same as Alonso, with Vettel and Hamilton on three apiece and Button on two. His final win tally could prove critical in the unlikely event that the drivers’ championship ends in a tie, in which case the man with the most victories would take the 2010 crown.
F1.com

tevens tvp
pi_87437070
Five of us are capable of winning races. Well, four in the dry _O-
Where facts are few, experts are many.
pi_87437666
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:29 schreef kepler het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar als je zelf geen kans meer maakt is het toch niet vreemd om je teamgenoot te helpen? :D

Ik heb niet echt het idee gehad dat Massa een 2e rijder was in het begin van het seizoen :?
Die verkapte teamorders waren het druppeltje dat de helm van Massa over deed lopen (om maar eens een 'grappige' draai te geven aan een Nederlands spreekwoord :')). En dit jaar had de helm geen gaatjes, zoals na Hongarije 2009 :X :P O-)


Overigens zat ik die kwalificatie live te verslaan voor FOK!sport; voor de GP van Hongarije 2009, en ik heb achter de schermen meen ik ter plekke aangegeven dat Massa een ongeluk had gehad, en of daar een bericht over kon komen. Geen idee meer of ik het toch zelf heb geschreven tussen alle bedrijven door - de kwali heeft immers wat rustmomentjes met die drie sessies...

Ik weet wel dat ik driftig heb meegeholpen het bericht te updaten met de laatste info. Killerviewtrekker, om maar eens een goed Nederlands woord te gebruiken voor een bericht dat erg goed gelezen wordt (en ook een stortvloed aan reacties.) Ik zal een kijken of ik het bericht kan vinden met de zoekfunctie.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_87437959
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:36 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mijn antipathie tegen Alonso is makkelijk te verklaren, hoor. 't Is een jankert en de laatste man die je naast je wil hebben in een team, lijkt me.

Ik was best fan van 'm toen 'ie nog voor Renault reed (en daarvoor) en zichzelf aan het bewijzen was ... nu (en daar gaat het vooral om) vindt 'ie zichzelf zo goed en verwacht dat anderen dat ook vinden en naar zijn pijpen dansen.
Alonso heeft zich bewezen, al bij Minardi kon je met enige kennis van zaken zien dat Minardi niet zijn enige team zou blijven. Toen hij in 2003 in zijn tweede GP voor Renault al gelijk pole position en een podium pakte was het ook voor de mensen zonder kennis van zaken duidelijk dat Fernando de F1 toekomst is.

Statistieken van Fernando liegen er dan ook niet om, waardoor het niet meer dan normaal is als je hem in je team hebt je voor de titel wilt gaan. Want waarom haal je hem anders? (Niet om naast Massa meesterlijk te falen in de strijd om het kampioenschap) ;)
pi_87438550
Even iets anders, naast Nyck de Vries en Max Verstappen heeft misschien ook Hannes van Asseldonk kans op een F1 zitje?

Van Asseldonk (18 jaar) meesterlijk op Mugello

MUGELLO – Hannes van Asseldonk heeft ook in zijn tweede optreden in de Formule Abarth zijn stempel op het weekend gedrukt. In de voorlaatste ronde van het seizoen op het Italiaanse Mugello won de 18-jarige coureur uit Boekel met overtuiging de openingsrace op zaterdag, die hij ook al van pole position gestart was.

Door op zondag een vijfde plaats aan zijn conto toe te voegen, scoorde de Prema Junior coureur dit weekend de meeste punten van alle 33 deelnemers. Hannes van Asseldonk: “Ik ben erg tevreden over dit weekend. Om zaterdag mijn eerste pole position te pakken en aansluitend de gehele race te leiden, voelt aan als een persoonlijke overwinning. Vanaf de achtste startplaats heb ik op zondag mijn mogelijkheden gemaximaliseerd. Over twee weken staat mijn laatste raceweekend van dit seizoen op Monza op het programma. Dit circuit ken ik van mijn Formule BMW races eerder dit jaar, dus hopelijk kan ik dan mijn debuutseizoen in de autosport op een hoogtepunt afsluiten!”

Hannes staat 6de in het kampioenschap met 56 punten, hij miste 4 van de 6 verreden GP's omdat hij toen nog in de Formula BMW reed, daarin eindigde hij als 7de in het kampioenschap (zie onderste link).

http://www.formula-abarth.com/risultati2.asp?pos=3&idn=77
http://www.formula-abarth.com/classifica-2010-piloti
http://www.bmw-motorsport(...)ivers_classification
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:05:55 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87446901
geen echt nieuws meer maar toch;

Korean Grand Prix gets FIA go-ahead

By Jonathan Noble Tuesday, October 12th 2010, 03:29 GMT

quote:
The Korean Grand Prix will take place later this month after the FIA gave the circuit a green light on Tuesday following two days of safety inspections.

Although the event has been surrounded by speculation for weeks that the venue would not be finished in time for the October 24 race, FIA race director Charlie Whiting was happy with the progress that had been made.

Whiting told race officials that he had seen enough at the track to convince him that he will issue it with the mandatory circuit licence that it needs to host a Formula 1 race.

In a statement issued by race organisers, Whiting said: "It is satisfactory, and I will issue the license through (ASN) KARA."

Race promoter Yung Cho Chung welcomed the FIA approval, and said he believed the grand prix would ignite huge interest in his country.

"We are delighted that all works are now finished to the complete satisfaction of the FIA, and we join the whole of Korea in welcoming the Formula 1 fraternity to the Korea International Circuit for the first time," he said.

"The KIC has been constructed to the highest standards, and will become the epicentre of motorsport in the country. We believe the Korean Grand Prix will be the catalyst to ignite enormous interest in the sport across the nation."

Aerial photographs of the track this week showed that the final layer of asphalt had been laid, but that much of the infrastructure around the venue was not yet totally complete.

F1 teams said at the weekend that they expected the race to go ahead, even though F1 supremo Bernie Ecclestone has expressed some reservations about it in Singapore a fortnight ago.

McLaren team principal Martin Whitmarsh said: "I think we have got to respect the fact that a lot of money has been spent, and a lot of effort put in, and I am sure the Korean nation will ensure that there is a grand prix."

Mercedes GP team boss Ross Brawn said: "As far as we know, yes it will happen. The final surface has been laid and they are finishing off the kerbs and so on...I think the infrastructure will be a bit weak, but we want to race there and we need to do everything we can, as long as it is safe to race there."
autosport.com
pi_87447089
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:10 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Tis geen goed seizoen van schumi. Combinatie van factoren denk ik... de auto die voor button zijn rijstijl is gemaakt, de banden die hem niet liggen en blijkbaar de wagen die bij het bij hem blijkbaar niet altijd even goed doet.
Vergeet ook even niet dat die auto met een voor F1 begrippen minimaal budget gebouwd is :)
quote:
Ben benieuwd naar het volgende jaar wat schumi betreft. Hoop dat hij een prachtige comeback maakt en alle criticasters de mond snoert....
Dat hoop ik ook _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_87453821
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Vergeet ook even niet dat die auto met een voor F1 begrippen minimaal budget gebouwd is :)
[..]

Dat hoop ik ook _O_
Zelfde situatie als met Rosberg, en die doet het beduidend beter in deze auto.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_87454413
De één is wel wat flexibeler met auto's dan de andere. Misschien past Rosberg zich makkelijker aan dan dat Schumacher dat doet. Daarnaast is het inderdaad wel vreemd dat Schumacher de ene race wel mee kan doen en de andere race waardeloos achteraan ligt.

Misschien klopt het dan wel dat zijn auto niet altijd even goed werkt.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_87455600
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:20 schreef Waffle het volgende:
De één is wel wat flexibeler met auto's dan de andere. Misschien past Rosberg zich makkelijker aan dan dat Schumacher dat doet.
Mee eensch is ... Schumacher is er natuurlijk wel aan gewend dat de auto naar zijn voorkeur wordt gebouwd. Die omschakeling naar een compromis zal niet makkelijk zijn. Zo slecht doet 'ie 't trouwens niet, imo ... voor een 40+er die lang d'r uit is geweest.

+1 respect voor het volhouden en blijven pushen


edit : Aerial photos of the Korean F1 track
Calm down, please!
pi_87456806
Oneens. Schumacher kende de Jordan in 1991 ook amper, behalve een paar ronden Silverstone. En toch was ie sneller dan zijn ervaren teamgenoot. De Benetton 1991 kende ie ook niet en toch stond ie in Monza gelijk voor drievoudig WDC Piquet.

Ik denk dat de factor 'coureur' in de huidige F1-prestaties wat ondergeschikter is geworden aan de factor 'auto' en dat het veel meer een samensmelting van techniek en rijstijl is, waardoor techniek m.i. dus meer de overhand krijgt.
Calmer than you are
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:00:26 #83
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87501013


:')
The line is a dot to you!
pi_87501474
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O- :')
pi_87502198
:') !
pi_87503126
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

:')
:')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_87508116
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

:')
_O-
pi_87508857
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:00 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Prachtig _O-
Calmer than you are
pi_87514945
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Prachtig _O-
+ _O-
Calm down, please!
pi_87524301
quote:
Is Felipe Massa under-performing on purpose? And will he have a say in the title race?

Felipe Massa’s performances since Germany have raised question marks over the Brazilian’s commitment to help his team mate Fernando Alonso win the drivers’ championship, as well as his future at Ferrari. Over the Japanese Grand Prix weekend, team principal Stefano Domenicali was forced to deny for the umpteenth time speculation that Massa will no longer be a Ferrari driver in 2011, describing those reports as ‘categorically wrong…
However, that was before Massa failed to make Q3 (Alonso qualified fifth fastest) and then crashed out of the race itself at the first corner, ramming the Force India of Vitantonio Liuzzi. It set tongues wagging anew that the Brazilian is simply not up for helping his team following Ferrari’s use of team orders back at Hockenheim which cost him an almost certain victory on the anniversary of his near fatal Hungaroring crash.
Over dinner in Yokkaichi, where we were staying, this theory was mooted amongst a few journalists and I can report that the majority were of the opinion that Felipe is sticking two fingers up at Ferrari. Recent comments made by that team’s president Luca di Montezemolo were seized upon as significant. Before Japan, di Montezemolo said that he has “waited with great perseverance” recently for Massa to “shave points off” Alonso’s championship rivals, making it abundantly clear that the team must come before the individual. Immediately after Sunday’s events, he added: “I’m sure he [Massa] will be the surprise of the last three races of the season. After this bad day he will be desperately keen to react and we will do everything to give him the possibility to win.”
One Italian newspaper – La Razon – described di Montezemolo’s comments as a “subtle but powerful” ultimatum.
Even Fernando is now getting in on the act, pleading with his team mate to raise his game. “The Korean Grand Prix could be decisive for some – and for me it will be important to be able to count on my team-mate Felipe,” he said. “I know that he will be really hoping to make up for two negative results and he has all the capacities required to return to the podium.” The podium, mind. Not the victory.
It is all set up intriguingly for the final three races. In theory, Massa should be one of Alonso’s greatest weapons. That is the whole point of team orders (which Ferrari have no moral qualms about employing). He “should” be taking points off the McLarens and Red Bulls, allowing Fernando past and holding the field up as necessary. Failure to do so will only add to speculation that he is on his way out.
Bubbling away underneath the surface is the question of exactly what deal Massa signed up to when he renewed his contract earlier this summer. Was it as a paid-up “no 2″ driver to Alonso. Was there a clause that said when Ferrari feel one driver is out of title contention they can begin to favour the other? Should we have sympathy for him if that was the case (he is being paid millions by Ferrari after all…)? Ultimately, can Felipe ever expect equal treatment at the Scuderia?
I’m torn over this last one. I want to believe that Ferrari will allow their two guys to fight until such time as they deem it prudent for them to back one over the other. I want to believe that Felipe therefore has a chance to win the world title providing he can start a season strongly enough. I saw how the team reacted following his accident in Hungary last summer. They really did make it feel like a family and one in which Felipe was loved. But on the flip-side Ferrari do have plenty of history in this area and Fernando is one of the most ruthless drivers ever – so it wouldn’t surprise me if he or the team had their ducks in order from the off.
Personally, I believe Felipe will be a Ferrari driver next year. (Who else would they go for? Robert Kubica is always being mentioned but I don’t think he would want to play second fiddle to Fernando and I think Fernando would consider him too dangerous). I think his motivation and confidence have been seriously dented by what happened at Hockenheim. Clearly he is not driving well. The tyre argument – that he can’t make these Bridgestone compounds work – may well be true but is not good enough.
If Felipe doesn’t raise his game in Korea, though, he surely can’t fail to give it 100 per cent in Brazil. He loves Interlagos, he will have home support, and it would be no surprise if he had a say in the podium positions. Imagine if he was ordered to make way for Fernando to win there? If he accepted there would be a riot. Literally. If he refused, my 2011 prediction could be wide of the mark.
Calm down, please!
pi_87528822
quote:
Ik zal mezelf niet herhalen, maar volgens mij leest of Felipe Massa - of de buitenlandse media - hier mee met mijn opmerkingen :@
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_87532931
Geen F1-ambities bij Lotus: "We moeten met de beste teams strijden"
Uitgegeven door Jordy Stuivenberg 14 oktober 2010 08:33 - Print artikel



Group Lotus duikt op steeds meer plekken op in de autosport, maar plannen voor een eigen Formule 1-team heeft de autoproducent niet. De Britten doen er alles aan om de naam 'Lotus' af te nemen van het Lotus Racing van Tony Fernandes, maar dus niet omdat ze zelf F1-ambities hebben.

“We hebben niet de ambitie een eigen Formule 1-team op te zetten, want de sport kost enorm veel geld”, aldus Claudio Berro van Lotus Motorsport. “Als we het dan zouden doen, moeten we met de beste teams strijden, dat is nu niet het geval.”
http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=28088
pi_87539354
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 12:26 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik zal mezelf niet herhalen, maar volgens mij leest of Felipe Massa - of de buitenlandse media - hier mee met mijn opmerkingen :@
of jij trapt steeds open deuren in :7
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:28:33 #94
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87539607
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


Dat is wel sneu en bijna even erg als de 'crash' van Piquet... Beetje traag gaan rijden in een F1-wagen :r Als je het er niet mee eens bent, zeg dat dan gewoon en neem ontslag!

Ik zou bijna zeggen dat hij gestraft kan worden onder het mom van; het in diskrediet brengen van de sport...
The line is a dot to you!
pi_87540234
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

of jij trapt steeds open deuren in :7
Wat een open deur :Y Dank je dat je die voor me even opentrapt ^O^

;)

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:28 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat is wel sneu en bijna even erg als de 'crash' van Piquet... Beetje traag gaan rijden in een F1-wagen :r Als je het er niet mee eens bent, zeg dat dan gewoon en neem ontslag!

Ik zou bijna zeggen dat hij gestraft kan worden onder het mom van; het in diskrediet brengen van de sport...
Het is in dit geval een stukje 'heads to heads', naar mijn mening. De een (Ferrari) wil niet toegeven aan de ander (Massa), en vice versa.

En Massa is wel vaker zo behandeld, als Tweede Viool. Met zijn Braziliaanse temperament in gedachten, vind ik persoonlijk dat hij het nog netjes houdt. 'Huilie' van een Spanjool Alonso was er allang op hoge (stieren)poten vandoor gegaan. Of had er al stampend van woede hoog van de (ivoren?) toren geblazen in alle media die maar naar hem wilden 'luisteren'.

My 2 cents.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:26:25 #96
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87541546
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:45 schreef Sally het volgende:


Het is in dit geval een stukje 'heads to heads', naar mijn mening. De een (Ferrari) wil niet toegeven aan de ander (Massa), en vice versa.

En Massa is wel vaker zo behandeld, als Tweede Viool. Met zijn Braziliaanse temperament in gedachten, vind ik persoonlijk dat hij het nog netjes houdt. 'Huilie' van een Spanjool Alonso was er allang op hoge (stieren)poten vandoor gegaan. Of had er al stampend van woede hoog van de (ivoren?) toren geblazen in alle media die maar naar hem wilden 'luisteren'.

My 2 cents.
Dat vind ik beter dan wat Massa nu (volgens de geruchten) aan het doen is... Dat is gewoon laf gedrag. Express langzaam rijden :') Komop zeg _O-

En voorlopig is Alonso 2x WK en nog steeds in de running voor dit jaar. Dan kan je het dus beter op de Alonso manier doen :D
The line is a dot to you!
pi_87543959
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:26 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat vind ik beter dan wat Massa nu (volgens de geruchten) aan het doen is... Dat is gewoon laf gedrag. Express langzaam rijden :') Komop zeg _O-

En voorlopig is Alonso 2x WK en nog steeds in de running voor dit jaar. Dan kan je het dus beter op de Alonso manier doen :D
Massa is verbolgen (verbitterd?) over die teamorders in Duitsland.Zowat de hele wereld was er van ondersteboven. ZELFS de Tifosi konden dit niet echt waarderen.

Dan RIJDT Massa een keer vooraan, na een jaar te hebben geknokt om *daar* te komen, moetie die plek afstaan aan kwallebal Alonso. Ja: twee keer WK. Maar die moet het dan toch ook op eigen kracht kunnen, en had aan een tweede plek -op dat moment - toch ook genoeg?

Welnee,dat kannie niet: Alonso is al eerder aan een overwinning geholpen door een teamgenoot. Iets met Crash-gate in Singapore 2008... :r

:X
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:36:28 #98
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87544278
Daar gaat het me niet eens om (had Massa niet gezegd dat het zijn eigen keus was? :P)

Prima dat Massa het daar niet mee eens is, erg goed zelfs ^O^ Maar laat het dan ook echt weten, neem ontslag, ga er direct tegenin via de pers, negeer eventuele toekomstige team-orders, weet ik veel. Maar express langzaam rijden in een F1-wagen :') Nee, als dat waar is dan ben ik klaar met Massa...
The line is a dot to you!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:26:43 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_87552615
Dat Massa niet zo lekker in z'n vel zit na die team order geloof ik zeker maar dat hij opzettelijk langzaam rijdt en fouten maakt dat niet, zijn slechte rijden zal mede te maken hebben met zijn mentale gesteldheid.

Kijken hoe het in Korea gaat, hij is op linksom draaiende circuits normaliter vrij competetief
pi_87553422
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:36 schreef kepler het volgende:
Daar gaat het me niet eens om (had Massa niet gezegd dat het zijn eigen keus was? :P)

Prima dat Massa het daar niet mee eens is, erg goed zelfs ^O^ Maar laat het dan ook echt weten, neem ontslag, ga er direct tegenin via de pers, negeer eventuele toekomstige team-orders, weet ik veel. Maar express langzaam rijden in een F1-wagen :') Nee, als dat waar is dan ben ik klaar met Massa...
Ik wil jou wel eens een race zien rijden terwijl je weet dat je nooit kunt winnen. Zeker als je een paar miljoen betaalt krijgt om te racen verwacht je toch dat je je best moet doen?

Kennelijk niet.
Calm down, please!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:27:22 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_87555270
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Googolplexian het volgende:

[..]



Ik wil jou wel eens een race zien rijden terwijl je weet dat je nooit kunt winnen. Zeker als je een paar miljoen betaalt krijgt om te racen verwacht je toch dat je je best moet doen?

Kennelijk niet.
Die snap ik even niet? :D

Als ik het niet naar mijn zin heb op mn werk dan ga ik niet expres slecht mijn werk doen. Dan zorg ik dat ik het of beter naar mn zin krijg of ga ik zoeken naar een andere werkgever.

Ik snap de situatie waar Massa in zit, maar ik kan me niet vinden in de oplossing die hij (volgens de geruchten) heeft gevonden. Maar goed, het zijn geruchten dus ik hoop dat het niet waar is :D
The line is a dot to you!
pi_87560239
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:27 schreef kepler het volgende:

[..]

Die snap ik even niet? :D

Als ik het niet naar mijn zin heb op mn werk dan ga ik niet expres slecht mijn werk doen. Dan zorg ik dat ik het of beter naar mn zin krijg of ga ik zoeken naar een andere werkgever.

Ik snap de situatie waar Massa in zit, maar ik kan me niet vinden in de oplossing die hij (volgens de geruchten) heeft gevonden. Maar goed, het zijn geruchten dus ik hoop dat het niet waar is :D
Mwah ... 't zit 'm in het woordje "expres". M'n punt was slechts dat ik me kan voorstellen dat de motivatie bij Massa 0,0 is op het moment. Hij zal zelf ook niet happy zijn met de resultaten.

't Is ook niet zozeer het 'naar z'n zin hebben' maar meer het 'wat heeft het voor zin'. :')
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')