Mooie gelegenheid om de post van Googolplexian uit het vorige topic terug te halen...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Zelfde probleem wat schumi heeft... de banden liggen massa dus niet.
quote:Wednesday 6th October 2010
Felipe Massa has warned Ferrari that he will quit the team if they try to "turn him into another Rubens Barrichello".
The debate surrounding team-orders were thrown back in the spotlight at the German Grand Prix when Ferrari ordered Massa to move aside so that team-mate Fernando Alonso could claim the win.
The Italian outfit was fined by stewards after the race, but they were allowed to keep the points following a World Motor Sport Council hearing.
Massa, though, faced a massive backlash from the Brazilian media and many compared him to compatriot Barrichello who played second fiddle to Michael Schumacher during their time at Ferrari.
However, the 29-year-old Massa insists he's no No 2.
"One thing's for sure, Ferrari won't turn me into another Rubens Barrichello," he told Sport Bild. "If this happens, I will give up racing for Ferrari. I don't start any race hoping to come in second."
The matter is now closed, as far as Massa is concerned.
"I won't speak about it again except to say one thing, that I was definitely very disappointed."
En dus is hij de mindere van Alonso. Een allround coureur (zoasl Alonso) zou zowel met de harde harde als zachte banden overweg moeten kunnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:11 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Zelfde probleem wat schumi heeft... de banden liggen massa dus niet.
Maar geef Alonso regen en zie hem glijen!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dus is hij de mindere van Alonso. Een allround coureur (zoasl Alonso) zou zowel met de harde harde als zachte banden overweg moeten kunnen.
Geef Massa regenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar geef Alonso regen en zie hem glijen!
Zoals in België VT bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat gezeur over details altijd... Heb je Mike Spence wel eens horen zeuren over zijn bandjes of understeer? Heidfeld herpakte zichzelf tijdens de races tenminste nog, in 2008. Felipe Massa rijdt al maanden als een natte krant rond.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dus is hij de mindere van Alonso. Een allround coureur (zoasl Alonso) zou zowel met de harde harde als zachte banden overweg moeten kunnen.
Is/was er geen GP2-topic hier in AMS ooit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Geloof niet dat veel mensen GP2 echt actief volgen, maar de GP2 Asia kalender is nog bedroevender als vorig jaar
De GP2 Asia Series-kalender van 2011:
11/12 februari – Abu Dhabi (Yas Marina)
18/19 februari – Bahrein (Sakhir)
12/13 maart – Bahrein (Sakhir)
Volg topic knop?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:35 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een hekel aan tvp's, en aangezien ik geen ander nieuws kon vinden plaatste ik de bovenstaande verder niet veel zeggende post
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amanda
(toch?
)
Ken er nog wel 1 over regen over Fernando's koppie heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Amanda
(toch?
)
Ken er nog wel 1 over regen over Fernando's koppie heenDit is hopelijk toch niet geïnspireerd op een nummer van Kane?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was het alweer droog. Bovendien had hij het halve veld ingehaald toen het nog nat was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals België Race bijvoorbeeld.
[..]
Amanda
(toch?
)
Ken er nog wel 1 over regen over Fernando's koppie heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik in mijn auto.
En van jou Phil Collins als ik het goed heb.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Ik volg het reguliere seizoen altijd met veel plezier en belangstelling, maar GP2 Asia is voor iedere betrokkenen echt een verplicht riedeltje, behalve voor de bankrekening van de GP2 organisatie. Wat een gedrocht van een kampioenschap dat in essentie geweldig is, maar in werkelijkheid een goedkope manier van de organisatie om snel veel geld te verdienen is. En de teams gebruiken het als testsessie en om geld te verdienen aan de coureurs. Ik ben blij dat het huidige seizoen weer lekker kort is, zijn we er ook weer snel vanaf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Is/was er geen GP2-topic hier in AMS ooit?![]()
Anders misschien een goede gelegenheid om er 1 te openen?
FOK!sport besteed er iig wel aandacht aan (al weet ik niet precies meer in hoeverre de GP2 Asia Series verslagen wordt tegenwoordig).
Yup, fan van dus ik weet hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]Heb ik in mijn auto.
En van jou Phil Collins als ik het goed heb.
Je mag nooit meer radenquote:
[..]
Amanda
(toch?
)
Ken er nog wel 1 over regen over Fernando's koppie heenToch iets teveel regen gevraagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toch iets teveel regen gevraagd.
quote:Motor racing-Button laughs off Coldplay confusion
sat, 09 Oct 14:16:00 2010
Formula One world champion Jenson Button knows plenty of good tracks but he was taken aback when a confused fan recently mixed him up with a global rock star.
"I had an American come up to me at the airport, Heathrow, a few months back and she said 'Me and my family are big fans of yours'," the Briton told Reuters in a light-hearted moment at the rain-hit Japanese Grand Prix.
"I said 'Wicked, thank you so much. I didn't think Formula One was that big in America.'," he recalled.
"And she said 'Yeah, we've got all your records, all your albums.' I was, like 'Fantastic. you think I'm Chris Martin don't you?' and she went 'Are you not?'"
"I said 'No, I race in Formula One cars'. So she said 'What's your name?' and I said 'Jenson Button'. Then she said. 'Ah, my family are big fans of yours'. And I'm like, 'Yeah, of course they are.'"
Martin, husband of Hollywood movie star Gwyneth Paltrow, is the singer-songwriter frontman for big-selling British band Coldplay and also comes from south-west England like the 30-year-old McLaren driver.
A perceived resemblance between the two men has been highlighted on several lookalike websites.
Button is no stranger to admirers getting his name wrong, however, with his close entourage sometimes teasingly referring to him as Jason Burton after similarly confused encounters.
Alonso heeft juist voordeel van de smallere voorbanden aangezien hij graag onderstuur heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |