Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iehll.. Dat blijft aan je vingers plakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet druk om maken, tenzij ik daarna nog plannen heb natuurlijk
Ik aai niet door haar waar gel in zitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
sja, dan weet ik t ook niet meerquote:
Goedzo, afblijven, m'n haar is heiligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
Jij vindt werkelijk alles aan een manquote:
Een man in pak met onder het bureau met uitgewoeld haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles aan een manhè?
Mannenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
guiltyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik heb mn ex gedwongen om gel te gaan gebruiken ipv was.. Daar blijf je vette vingers van houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.
huh? kan me herinneren dat ik bij jou weleens met een warhoofd vandaan ging?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
mannen met zweetvoetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mannen![]()
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen![]()
etc etc
*woelt door STING zn haartjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo, afblijven, m'n haar is heilig
Dus je meerdere stalkers waren allemaal lekker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen die zie ik niet eens.. dus vandaar dat alle mannen die ik zie mooi zijn
geen waxstrips?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Gadverdammequote:
heul welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Jij speelt echt met vuur, dametje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*woelt door STING zn haartjes*
Die zie ik niet staan.. Alleen als ik ze moet slaan en daarna verdwijnen ze uit mn beeld..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je meerdere stalkers waren allemaal lekker?
ja, maar kokosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GadverdammeDat gebruikte ik toen ik 12 was
Wat een vieze vette bagger is dat zeg
En kokos is ook nog eens ranzig
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
GadverdammeDat gebruikte ik toen ik 12 was
Wat een vieze vette bagger is dat zeg
En kokos is ook nog eens ranzig
Hahaha klopt, maar ik heb geen last van jouw gel gehadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef rival het volgende:
huh? kan me herinneren dat ik bij jou weleens met een warhoofd vandaan ging?
Ik heb zo'n hekel aan mannen die zeiken om hun haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo, afblijven, m'n haar is heilig
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.quote:
ik ben een beetje pyromaanquote:
Andrelon Shaper heren, noteren!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha klopt, maar ik heb geen last van jouw gel gehad
Met zo'n afroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mannen die zeiken om hun haar.
Niet aan mijn haar komen.. BOE-FUCKING-HOE.
Wel als ze mooi zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.
Kom maar voelenquote:
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
ach, mij hoor je ook niet zeiken als er iemand door mn haar of make up woeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uit
nee, dank je feestelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar voelen
@rival, ik doe mn haar dan toch nog ff goed voor ik weg ga
Eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
welk een kapsel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb nu mijn haar in ouwelullenstylo ofwel HBS-kapsel.
Dik voordeel is dat het geen gel of andere treatment behoeft en dat ik zo uit mijn bed kom rollen.
Dan ben je gewoon woelbestendig, m'n haar niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mij hoor je ook niet zeiken als er iemand door mn haar of make up woelt
Jullie.. Jullie.. Julliequote:
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uit
Mijn Mama ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had ook een afro, hoef je geen neger voor te zijn
Gel wel ja.. Wax blijft plakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.
och, beetje water erin en het zit weer goed, niet zo nuilenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon woelbestendig, m'n haar niet.
Enne het is natuurlijk een ander verhaal als ik de deur niet meer uithoef.
Misschien een reden dat de mannen stalkers worden... ze voelen zich niet gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan.. Alleen als ik ze moet slaan en daarna verdwijnen ze uit mn beeld..
dus nee
Dat zijn geen mannenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.
Dan houdt het ook meteen op bij mij.
Kokos is lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Kokosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!
allemaal hetzelfde!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie.. Jullie.. Jullie
Mijn Mama ookDie had een mooi rood afro bolletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en een Buick! Of een Chevvie. Zo'n oudequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwens
Hadden ze maar niet zo stalkerig of lelijk en dom moeten zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef mahlah het volgende:
[..]
Misschien een reden dat de mannen stalkers worden... ze voelen zich niet gezien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde!
kijk hier
oke.. Je hebt gelijk.. Doe maar tondeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en een Buick! Of een Chevvie. Zo'n oude
En zo zijn we de vicieuze cirkel weer rondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo stalkerig of lelijk en dom moeten zijn
dat was 4 jaar terug, toen kwam mijn haar bijna tot op mijn schouders!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke.. Je hebt gelijk.. Doe maar tondeuze
Dat heb ik als tiener wel eens gehad. En ja, ik kan het wel hebben. Mja, ik ben aartslui. Dus ik houd het lekker kort. Dan hoef er nauwelijks iets aan te doen. Dat beetje gel of wax is meer tegen het pluizen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwens
Lieve schattige onschuldige meisjes mogen datquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, beetje water erin en het zit weer goed, niet zo nuilen
*woelt nog een keer door zn haartjes*
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
En zo zijn we de vicieuze cirkel weer rond
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik als tiener wel eens gehad. En ja, ik kan het wel hebben. Mja, ik ben aartslui. Dus ik houd het lekker kort. Dan hoef er nauwelijks iets aan te doen. Dat beetje gel of wax is meer tegen het pluizen.
Ooit zag ik er zo ui. (5 jaar geleden.) dus kort haar, ringbaardje en brilquote:
ouwe amerikaan? 1 van deze!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
ik dus nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve schattige onschuldige meisjes mogen dat
Daar ben ik dan weer niet zo weg van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
Noukie heeft -Thank God!- gewoon (een andere) smaak.quote:
Kokos thee van de Xenos..quote:
Teenharenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggen
Stalkers zijn mongolen die volledig niet op lichaamstaal taal of signalen kijken omdat ze vast zitten in hun eigen zielige denkbeeld.quote:
kokos eten/drinken hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos thee van de Xenos..
Zomaar even een kop zetten
die trek ik er dan wel uit met mn pincetquote:
bountyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
kokos eten/drinken hoeft dan weer niet
Doe mij maar kokos doucheschuim van de bodyshopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos thee van de Xenos..
Zomaar even een kop zetten
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggen
Misschien straal je wel Ja uit, wanneer je Nee zegtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Stalkers zijn mongolen die volledig niet op lichaamstaal taal of signalen kijken omdat ze vast zitten in hun eigen zielige denkbeeld.
Dus wat een ander doet maakt daarvoor niet zo veel uit..
Hoort bij je vetkuifquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo weg van.
Nee het gaat om de geurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
kokos eten/drinken hoeft dan weer niet
vernaderen is niet mijn stijlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is mijn beeld van jou, daar kun je nix aan vernaderen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vernaderen is niet mijn stijl
Dussum... Maakt niet uit wat ik doe, je blijft me schattig vinden?
Ja, dat bedoel ik dus, knakkerquote:
maar wel altijd een klein stukjequote:
petticoats jarretels en rock n rollquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.
Soms zitten er twee in een pakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wel altijd een klein stukje
Ja, ik weet het. Mag ik dan geen E Type ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het gewoon gedrag is dat wordt uitgelokt... bij de een makkelijker dan bij de ander. Er zit een grens waarbij het niet meer acceptabel is. Als iemand jouw kind ontvoert, dan mag je hem tot het einde van de wereld achtervolgen .. maar als iemand niet naar je lacht als je dat wil, dan moet je gewoon je kop houden. De meeste buitenstaanders weten heel goed waar de grens ligt... totdat ze zich echt gaan inleven in beide partijen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Stalkers zijn mongolen die volledig niet op lichaamstaal taal of signalen kijken omdat ze vast zitten in hun eigen zielige denkbeeld.
Dus wat een ander doet maakt daarvoor niet zo veel uit..
Als ik nee zeg en bedoel dan straal ik dat ook zeker uit!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien straal je wel Ja uit, wanneer je Nee zegt
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Mag ik dan geen E Type ofzo?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hoort bij een James Bond
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
ik kan je leven op zn kop zetten, je uithuwelijken aan angel, je haar roze verven, je kamer met glittera besprenkelen en je kont laten tattooeren en je zou me nog steeds schattig vinden?quote:
soms 6 in een pak.. Of 23 in een zakquote:
Ik snap het punt dat je wilt maken niet volledig..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon gedrag is dat wordt uitgelokt... bij de een makkelijker dan bij de ander. Er zit een grens waarbij het niet meer acceptabel is. Als iemand jouw kind ontvoert, dan mag je hem tot het einde van de wereld achtervolgen .. maar als iemand niet naar je lacht als je dat wil, dan moet je gewoon je kop houden. De meeste mensen weten heel goed waar de grens ligt .. totdat ze zich echt gaan inleven in beide partijen.
Voorbeeld:
Was het stalker-gedrag van de moeder van Natalee Holloway om Joran in de gevangenis van Peru op te zoeken?
doe mij de "nieuwe" maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Trouwens: Sajoer Karree!
die deur is lamequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Trouwens: Sajoer Karree!
Als ik weet dat je het doet om te "bewijzen" dat je niet schattig bent, heeft dat idd geen nutquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan je leven op zn kop zetten, je uithuwelijken aan angel, je haar roze verven, je kamer met glittera besprenkelen en je kont laten tattooeren en je zou me nog steeds schattig vinden?
Ik zie hier kansen
Sommige mensne zijn psychisch in de war, daar komt het uit voort is mijn meningquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef Evie het volgende:
En denk zeker niet dat het gedrag is dat wordt uitgelokt! Als je zo naief bent.. dan snap je denk ik een boel niet in dit leven...
maar ik kan het dus wel flikken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik weet dat je het doet om te "bewijzen" dat je niet schattig bent, heeft dat idd geen nut
Nee, dat koop/gebruik ik liever ook niet. Mijn aversie tegen kokos gaat ver. Gewoon, omdat het kanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef rival het volgende:
jamaar shampoo, balsem, massageolie, en weet ik veel wat voor nog meer is wel
Sjah of je lokt het uit doordat je een vrouw ben die niet volkomen lelijk is, of je lokt het uit door met mensen te praten, of je lokt het uit door een rokje te dragen, of je lokt het uit door dat juist niet te doen en dan zie je er onzeker uit...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige mensne zijn psychisch in de war, daar komt het uit voort is mijn mening
en terecht!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat koop/gebruik ik liever ook niet. Mijn aversie tegen kokos gaat ver. Gewoon, omdat het kan
Mijn liefde voor kokos(geur) gaat zo ver dat ik maar voor mezelf zown shampoo heb gehaald....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat koop/gebruik ik liever ook niet. Mijn aversie tegen kokos gaat ver. Gewoon, omdat het kan
Met zekere consequenties.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik kan het dus wel flikken?
wij lokken altijd alles uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah of je lokt het uit doordat je een vrouw ben die niet volkomen lelijk is, of je lokt het uit door met mensen te praten, of je lokt het uit door een rokje te dragen, of je lokt het uit door dat juist niet te doen en dan zie je er onzeker uit...
Een bounty of klappermelk. Verder ga ik ook niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
welke?quote:
Zolang we ademnhalen blijven we in deze vreselijk zieke gristencultuur altijd degene die het uitlokt..quote:
Dat ruikt ook enorm lekkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn liefde voor kokos(geur) gaat zo ver dat ik maar voor mezelf zown shampoo heb gehaald....
Gewoon, omdat het kan
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik snap het punt dat je wilt maken niet volledig.. En denk zeker niet dat het gedrag is dat wordt uitgelokt! Als je zo naief bent.. dan snap je denk ik een boel niet in dit leven...
Inderdaad. Zit niets anders op dan een hoofddoekje of burka te gaan dragen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang we ademnhalen blijven we in deze vreselijk zieke gristencultuur altijd degene die het uitlokt..
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Nah... het zijn allemaal klotesmoesjes om de eigen verantwoordelijkheid ergens anders op af te kunnen schuiven.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.
Als je het leven van iemand beinvloedt, op welke wijze dan ook... dan volgt er een reactie. Ik snap je reactie dat je nooit verantwoordelijk gehouden wil worden en ik heb ook geen enkele reden om jou iets te verwijten. Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
In de bijbel staat in feite dat we ons moeten bedekken omdat we onderdanig zijn en eeuwig de erfzonde van Eva over hebben genomen..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Zit niets anders op dan een hoofddoekje of burka te gaan dragen.
als in een tik op mn billen ofzo?quote:
Klopt... maar van beide kanten he!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah... het zijn allemaal klotesmoesjes om de eigen verantwoordelijkheid ergens anders op af te kunnen schuiven.![]()
Om mee te beginnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als in een tik op mn billen ofzo?
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:44 schreef rival het volgende:
Alleen jammer als een actie als kijken of ademen als reden worden gezien om er meer van te denken..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik bedoel met uitgelokt niet dat het opzettelijk gedaan wordt. Ik zeg gewoon dat er oorzaak en gevolg is.
Als je het leven van iemand beinvloedt, op welke wijze dan ook... dan volgt er een reactie. Ik snap je reactie dat je nooit verantwoordelijk gehouden wil worden en ik heb ook geen enkele reden om jou iets te verwijten. Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
Bedekken is best wel een breed begrip eigenlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
In de bijbel staat in feite dat we ons moeten bedekken omdat we onderdanig zijn en eeuwig de erfzonde van Eva over hebben genomen..
In de koran staat: vrouwen bedek u want wij weten hoe mannen naar jullie kijken... bescherm jezelf..
Het is dat ik WEET dat je een man bent anders zou ik denken dat je een wijf was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:46 schreef rival het volgende:
Mijn liefde voor kokos(geur) gaat zo ver dat ik maar voor mezelf zown shampoo heb gehaald....
Gewoon, omdat het kan
*houd adem in*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang we ademnhalen blijven we in deze vreselijk zieke gristencultuur altijd degene die het uitlokt..
voor iemand die psychisch niet in orde is ja, dat zeggen we toch... ligt dus nog steeds aan dsat psychisch niet in ordequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
Maar strict objectief gesproken is er altijd sprake van actie - reactie ... en afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
vanwege dat ene dingetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dat ik WEET dat je een man bent anders zou ik denken dat je een wijf was.
ja.. Een tik op mn billen tegenover glitters, roze, huwelijk, gelloos haar... Ik vind het een dealquote:
Vanwege je lul weet ik dat je een man bent ja.quote:
Welk gedeelte van "Om mee te beginnen" is je niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Een tik op mn billen tegenover glitters, roze, huwelijk, gelloos haar... Ik vind het een deal
Afhankelijk van hoe diegene ernaar kijkt... zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
afhankelijk van degene die ernaar kijkt is dit uitlokking of provocatief.
Ik heb het idee dat je niet precies weet wat het woord uitlokken betekent. Of ik moet ernaast zitten...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef mahlah het volgende:
[..]
goede woordkeus van mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanwege je lul weet ik dat je een man bent ja.
allesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Welke gedeelte van "Om mee te beginnen" is je niet helemaal duidelijk
Uitlokken kan uiteraard onbedoeld zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef Murmeli het volgende:
Kut, url plakken lukt niet
Maar et stond niet bij dat uitlokken perse met opzet is
We hebben het bij stalken over 2 verschillende aspecten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Alleen jammer als een actie als kijken of ademen als reden worden gezien om er meer van te denken..
Ik denk dat zo'n psychopaat alles wel als uitlokken kan zien, en dat dat voor een slachtoffer dus niet bepaald inzichtelijk is of iets is waar iemand echt iets aan kan doen...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik lokte ook een beetje de discussie door dat woord te gebruiken. Het is per definitie subjectief ... en er zijn gevallen waarin jij het ermee eens zult zijn dat het uitlokking is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:57 schreef Murmeli het volgende:
Die gevallen zullen er zeker weten tussen zitten, maar ik denk dat dat niet persé altijd aan de hand is,,,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik lokte ook een beetje de discussie door dat woord te gebruiken. Het is per definitie subjectief ... en er zijn gevallen waarin jij het ermee eens zult zijn dat het uitlokking is.
doe mij een voorbeeld..??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:01 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik lokte ook een beetje de discussie door dat woord te gebruiken. Het is per definitie subjectief ... en er zijn gevallen waarin jij het ermee eens zult zijn dat het uitlokking is.
Ik doelde echt niet specifiek op jouw situatie hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:00 schreef Evie het volgende:
[..] Echter moet je wel even goed nadenken voor je dergelijke dingen zegt... en kijken of dat dat wel helemaal terecht is aangezien mensen er vaak op doelen dat uitlokken iets opzettelijks is of iets is waar een ieder hetzelfde signaal uit kan krijgen..
Er zijn mensen die heel ver mee gaan, waardoor het voor de dader een lastige kwestie wordt of iets nou wel of niet gewenst isquote:
Ik weet het, al speelde je m net wel bewust iets persoonlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:03 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik doelde echt niet specifiek op jouw situatie hoor
dus een meisje flirt... later komt ze erachter dat je toch niet zo leuk bent... ze wilt niks meer....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Flirten en andere positieve signalen afgeven.
maar nee blijft neequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Flirten en andere positieve signalen afgeven.
Nee dan mag je zeker niet stalken, al maakt het de kwestie wel iets inzichtelijker wellicht..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dus een meisje flirt... later komt ze erachter dat je toch niet zo leuk bent... ze wilt niks meer....
dan mag je dus wel stalken omdat ze in het verleden heeft geflirt of andere positieve signalen heeft afgegeven?
Tsja, is eigenlijk tegenstrijdig. Stalken wil voor mij zeggen dat het ongewenst is en dat er al geuit is dat het ongewenst is. Maar als de vrouw dan af en toe laat merken dat het wel gewenst is, dat kun je dat zien als uitlokken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
dus een meisje flirt... later komt ze erachter dat je toch niet zo leuk bent... ze wilt niks meer....
dan mag je dus wel stalken omdat ze in het verleden heeft geflirt of andere positieve signalen heeft afgegeven?
Alle gevallen waar jij de verantwoordelijkheid bij de ander legt en je genoegdoening wiltquote:
maakt het niet inzichtelijker.... en natuurlijk mag dat niet.... ik zit zwaar aan jullie kant hier hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee dan mag je zeker niet stalken, al maakt het de kwestie wel iets inzichtelijker wellicht..
Het wordt pas officieel stalken op moment dat de dader is vermeld dat het ongewenst is..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, is eigenlijk tegenstrijdig. Stalken wil voor mij zeggen dat het ongewenst is en dat er al geuit is dat het ongewenst is. Maar als de vrouw dan af en toe laat merken dat het wel gewenst is, dat kun je dat zien als uitlokken.
maar, dat ligt niet bij het slachtofferquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die heel ver mee gaan, waardoor het voor de dader een lastige kwestie wordt of iets nou wel of niet gewenst is
wat af en toe? ze deed dat in het begin zeg ik net.. maar vanaf een bepaald punt niet meer.... vanaf dat punt moet je gewoon opdonderen....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Tsja, is eigenlijk tegenstrijdig. Stalken wil voor mij zeggen dat het ongewenst is en dat er al geuit is dat het ongewenst is. Maar als de vrouw dan af en toe laat merken dat het wel gewenst is, dat kun je dat zien als uitlokken.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Het wordt pas officieel stalken op moment dat de dader is vermeld dat het ongewenst is..
Ik heb het meer over het algemeen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
wat af en toe? ze deed dat in het begin zeg ik net.. maar vanaf een bepaald punt niet meer.... vanaf dat punt moet je gewoon opdonderen....
Ik denk dat er geen acceptabele voorbeelden te noemen vallen! Wel denk ik dat het inzichtelijker kan zijn op moment dat er wel degelijk duidelijk tegenstrijdige signalen zijn geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
maakt het niet inzichtelijker.... en natuurlijk mag dat niet.... ik zit zwaar aan jullie kant hier hoor
ik wilde zijn mening ff weten aangezien hij dat als voorbeeld noemt waarin je het misschien wel accepteerd
Uitlokking niet, wel dom.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar, dat ligt niet bij het slachtoffer
Stel, ik ben een avondje stappen, mn kortste rokje en hoogste hakken aan... Neem elke keer van dezelfde jongen drankjes aan, flirt met m.. Kus met m.. Ga met m mee naar huis voor nog een kopje koffie... Maar wil geen seks.. Wordt uiteindelijk bruut verkracht.. Is dat dan uitlokking? Of wordt het gewoon gezien als terrecht, je kleed je hoerig, dus je vroeg erom? Of wat? Nee is nee in mijn ogen.. Uitlokking is een smoes van de daders
Uitlokking is een smoes van de dader en deze maatschappij waar men aan een gegeneraliseerd stockholmsyndroom lijdt..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stel, ik ben een avondje stappen, mn kortste rokje en hoogste hakken aan... Neem elke keer van dezelfde jongen drankjes aan, flirt met m.. Kus met m.. Ga met m mee naar huis voor nog een kopje koffie... Maar wil geen seks.. Wordt uiteindelijk bruut verkracht.. Is dat dan uitlokking? Of wordt het gewoon gezien als terrecht, je kleed je hoerig, dus je vroeg erom? Of wat? Nee is nee in mijn ogen.. Uitlokking is een smoes van de daders
Jij blijft nog steeds hangen bij stalken vanwege aantrekkingskracht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Stel, ik ben een avondje stappen, mn kortste rokje en hoogste hakken aan... [...]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Jij blijft nog steeds hangen bij stalken vanwege aantrekkingskracht.
Ik denk dat stalken slechts een indirect gevolg is.
van wat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef mahlah het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Evie het volgende:
Uitlokking is een smoes van de dader en deze maatschappij waar men aan een gegeneraliseerd stockholmsyndroom lijdt..
Nee is NEE, en toch doen.. wordt jammer genoeg te vaak goedgepraat..
tuurlijk niet heel verstandig, maar uiteindelijk wordt de schuld bij het meisje neergelegt want: ze kleed zich hoerig, neemt drankjes aan, kust en flirt met m, gaat met m mee naar huis..quote:
Ik sta ook aan hun kant hoor ....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
.... ik zit zwaar aan jullie kant hier hoorik wilde zijn mening ff weten aangezien hij dat als voorbeeld noemt waarin je het misschien wel accepteerd
Ben vaker lastig gevallen als ik een broek en slobbertrui droeg dan in een rokje anders..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nah, maar die discussie hebben we ooit al eens gevoerd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
Maar de waarheid ligt uiteindelijk in het midden
Wat is dat nou voor onzin, dat is in elke situatie toch gewoon anders wat de waarheid is... stom mambo jambo gezwetsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
dit was slechts een voorbeeld. En er moet een vorm van aantrekkingskracht zijn lijkt mij, anders stalk je niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Uitlokking is een smoes van de dader en deze maatschappij waar men aan een gegeneraliseerd stockholmsyndroom lijdt.. Nee is NEE, en toch doen.. wordt jammer genoeg te vaak goedgepraat..
Niet altijd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik sta ook aan hun kant hoor ....
aantrekkingskracht voor onzeker gedragquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben vaker lastig gevallen als ik een broek en slobbertrui droeg dan in een rokje anders..
(die gasten screenen op eventuele onzekerheid gok ik, en dus naar een makkelijker slachtoffer, en daar gaat het om.. In mijn ogen gaat het dus om de macht en niet om aantrekkingskracht).
niet als zijn bezoekrecht niet gehonoreerd wordquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens.
Een vader die zijn kinderen in de steek laat dient te worden gestalked, totdat hij alimentatie betaalt
Nee de kans dat iemand jou niet terecht laat boeten..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aantrekkingskracht voor onzeker gedrag
ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een vader die zijn kinderen in de steek laat dient te worden gestalked, totdat hij alimentatie betaalt
Nee die dient te worden berecht en gedwongen om de alimentatie te betalen.. En moet er later niet gek van staan te kijken als hij oud en eenzaam is dat hij geen kinderen heeft die het respect op kunnen brengen om die trieste lijer op te komen zoeken in zn bejaardenflatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:16 schreef mahlah het volgende:
[..]
Maar toch moet er een factor van aantrekking zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee de kans dat iemand jou niet terecht laat boeten..
De kans dat je iemand volledig kan verneuken.. daar gaat het om, en dat heeft niks met aantrekkingskracht te maken..
Altijd.quote:
Niet altijd...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Altijd.
Ofwel, jij jouw waarheid klopt. In dat opzicht ben jij het middel-punt van het universum. Ofwel, alles en iedereen heeft z'n eigen waarheid en die kunnen alleen in het midden samenkomen (waarbij iedereen ook een eigen definitie van midden heeft)
Dat wij hier een intituut hebben die het stalken (effectief) voor ons doet, wil niet zeggen dat het niet een vorm van hetzelfde isquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee die dient te worden berecht en gedwongen om de alimentatie te betalen.. En moet er later niet gek van staan te kijken als hij oud en eenzaam is dat hij geen kinderen heeft die het respect op kunnen brengen om die trieste lijer op te komen zoeken in zn bejaardenflat
Ik vraag me serieus af of zo'n dader zich aangetrokken voelt ten opzichte van het slachtoffer op de manier waarop normale mensen aantrekkingskracht beleven, maar dan is het een verhaal dat over de definitie van aantrekkingskracht gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar toch moet er een factor van aantrekking zijn
Uiterlijk, innerlijk.. Maakt niet uit.. Als ik een stalker zou zijn zou ik me aangetrokken voelen tot onzekere meisjes die weinig tot geen vrienden of familie hebben wanmt die heb ik dan eerder in mijn macht
Het is dan zeker een ander verhaalquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat wij hier een intituut hebben die het stalken (effectief) voor ons doet, wil niet zeggen dat het niet een vorm van hetzelfde is
Interessantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben ik het niet mee eensdie loopt uiteindelijk tegen zijn eigen muur op en heeft imo geen recht meer om zijn kinderen te zien
![]()
Laten we deze discussie op pauze zetten ... ik ben moequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is dan zeker een ander verhaalmafkees
als ik zeg... 2 appels plus 2 appels zijn 4 appels..... en jij zegt.. nee het zijn 364 appels....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Altijd.
Ofwel, jij jouw waarheid klopt. In dat opzicht ben jij het middel-punt van het universum. Ofwel, alles en iedereen heeft z'n eigen waarheid en die kunnen alleen in het midden samenkomen (waarbij iedereen ook een eigen definitie van midden heeft)
Bij iedere vorm van stalken is nee NEE, echter zijn er situaties waarin iemand aan zijn wettelijke verplichtingen moet voldoen. En dan kan het best dat een rechter een incassobureau op zo'n kerel afstuurt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef mahlah het volgende:
[..]
Laten we deze discussie op pauze zetten ... ik ben moe
ja, maar een bepaalde vorm van aantrekkingskracht is nodig om interesse te hebben om te stalkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of zo'n dader zich aangetrokken voelt ten opzichte van het slachtoffer op de manier waarop normale mensen aantrekkingskracht beleven, maar dan is het een verhaal dat over de definitie van aantrekkingskracht gaat
sappig groen blaadjequote:
Iedereen weet toch dat 2+2=5quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zeg... 2 appels plus 2 appels zijn 4 appels..... en jij zegt.. nee het zijn 364 appels....
dan ligt de waarheid ergens in het midden? of gewoon bij mij?
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:24 schreef mahlah het volgende:
[..]
Interessant
Jij en Evie hebben hier al een andere mening.... en is een voorbeeld dat jij bereid bent om jouw principe van NEE is NEE zelf te verdedigen in zo'n situatie. Maar dat geldt dus niet voor anderen hier.
Dat is waar..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar een bepaalde vorm van aantrekkingskracht is nodig om interesse te hebben om te stalken
quote:
en dat is wat ik bedoelde met er moet aantrekkingskracht zijnquote:
In het middenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
als ik zeg... 2 appels plus 2 appels zijn 4 appels..... en jij zegt.. nee het zijn 364 appels....
dan ligt de waarheid ergens in het midden? of gewoon bij mij?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat zijn antwoord erop is... ik gok negeren
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
In het midden
2 + 2 = 5
Consensus reality
Ik kan je ook nog een aantal linkjes geven naar artikelen waarin staat dat wij een bepaalde vorm van wiskunde aanhouden, maar dat er ook nog anderen zijn.
quote:
me zo uitgebreid zitten bekijken dat je geen tijd meer had voor fok?quote:
quote:
Oh, jeetjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
In het midden
2 + 2 = 5
Consensus reality
Ik kan je ook nog een aantal linkjes geven naar artikelen waarin staat dat wij een bepaalde vorm van wiskunde aanhouden, maar dat er ook nog anderen zijn.
je had beter kunnen negerenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
In het midden
2 + 2 = 5
Consensus reality
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
me zo uitgebreid zitten bekijken dat je geen tijd meer had voor fok?![]()
thanks mum.. Ik heb net veel te hard moeten nadenkenquote:
Ik heb mn punt gemaakt, maar ik kom nu wel een beetje over als een loserquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
thanks mum.. Ik heb net veel te hard moeten nadenken
quote:
Nog niet, but in time my dear, in time...quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niet, but in time my dear, in time...
nice and easyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist dat die zou komen, maar ik dacht, fuck it.
Je hebt helemaal geen punt gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:37 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb mn punt gemaakt, maar ik kom nu wel een beetje over als een loser
How's that for a paradox
Ik denk dat we nooit tot een zullen concensus komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat is jouw waarheid zal ik dan maar zeggen
Vind je 't goed als het nu even voor gezien hou?quote:
Moet ik hier nu opgewonden van worden of wat is dit?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:42 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik denk dat we nooit tot een zullen concensus komen.
Maar met een beetje geluk kunnen we heel dicht langs elkaar heen lullen
Als het bot is komt het harder aan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgende keer even slijpen voor gebruik.
quote:
ja, maar ik moestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat hoef jij toch helemaal niet, daar ben je toch veel te mooi voor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ik hier nu opgewonden van worden of wat is dit?![]()
quote:
nee geen discussie meer, maar snap m even nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:43 schreef mahlah het volgende:
[..]
Vind je 't goed als het nu even voor gezien hou?
oh noes! Mn haarquote:
Als ik dat moet uitleggen is het nog erger met je gesteld dan ik al dacht.quote:
dat moet je alleen niet te vaak laten merken, dan willen mannen je niet meerquote:
ik weet niet waar je dat vandaan haalt, en jij blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik dat moet uitleggen is het nog erger met je gesteld dan ik al dacht.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet waar je dat vandaan haalt, en jij blijkbaar ook niet
Klopt dat staat ook hierquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat moet je alleen niet te vaak laten merken, dan willen mannen je niet meer
Dat wat jij doet werkt pas vaak, maar niet bij mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werkt dat vaak ja, dat je 'm niet snapt en dan doen of de ander 'm ook niet snapt?
Ik schreef een beetje gehaast.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..] nee geen discussie meer, maar snap m even niet
Laten we zeggen, dat verschilt per man.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat moet je alleen niet te vaak laten merken, dan willen mannen je niet meer
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt dat staat ook hier
Slim = Meer kans op een partner.. tenminste..
Maar dat ervaar ik als positief als ze je niet willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik verdedig het tot op zekere hoogte.. dan denk ik dat je niet helemaal goed gelezen hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik schreef een beetje gehaast.
Maar 't kwam er op neer dat jij de [NEE is NEE] van de vader verdedigt, maar Evie niet.
Ik vraag me toch af hoe ze dat hebben gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef rival het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkracht_man__.html
waar is de inschrijving?
Je hebt Robert in je UI, dus het kan mij niet schelenquote:
ah, nee okequote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik schreef een beetje gehaast.
Maar 't kwam er op neer dat jij de [NEE is NEE] van de vader verdedigt, maar Evie niet.
stokje erinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze dat hebben gedaan.
Ik bedoel, een vrouw wordt automatisch nat, maar een man krijgt niet automatisch een erectie.
juist, geen erectie is geen verkrachting... wel een erectie is ook geen verkrachting volgens mijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze dat hebben gedaan.
Ik bedoel, een vrouw wordt automatisch nat, maar een man krijgt niet automatisch een erectie.
Hou nou eens op met verder uitlokken van de discussie!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik verdedig het tot op zekere hoogte.. dan denk ik dat je niet helemaal goed gelezen hebt
Of ze hadden voorbindbamboedildo's ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
juist, geen erectie is geen verkrachting... wel een erectie is ook geen verkrachting volgens mij
het is bewezenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Laten we zeggen, dat verschilt per man.
Het is wel in Zimbabwe hè?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:51 schreef rival het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkracht_man__.html
waar is de inschrijving?
Al steek je er alleen maar een vinger in,dan is het al verkrachting...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
juist, geen erectie is geen verkrachting... wel een erectie is ook geen verkrachting volgens mij
Jezus ben je ook zo tijdens de seks?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hou nou eens op met verder uitlokken van de discussie!
Had al gezegd dat ik nu moe ben
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ok you're sick.
Maar wel schattig nog steeds.
Als jij zo zeurt tijdens de seks welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Jezus ben je ook zo tijdens de seks?ik ben moe boehoe?
Geloof dat jij net het deurtje intrapte btw
Penetratie van een lichaamsholte idd..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Al steek je er alleen maar een vinger in,dan is het al verkrachting...
Alleen als het hout is, dan splintert het.. Je kan beter een metalen stokje pakkenquote:
Niet echt hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als jij zo zeurt tijdens de seks wel
twee deurtjes op een rij
en ik zeg dat het bewezen isquote:
of een vuvuzelaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als het houd is, dan splintert het.. Je kan beter een metalen stokje pakkenbreekt ook minder snel
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Penetratie van een lichaamsholte idd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |