Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iehll.. Dat blijft aan je vingers plakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik me niet druk om maken, tenzij ik daarna nog plannen heb natuurlijk
Ik aai niet door haar waar gel in zitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:10 schreef Evie het volgende:
Maar met gel aait dat niet leuk.. waarom snappen mannen dat nooit
sja, dan weet ik t ook niet meerquote:
Goedzo, afblijven, m'n haar is heiligquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
Jij vindt werkelijk alles aan een manquote:
Een man in pak met onder het bureau met uitgewoeld haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles aan een manhè?
Mannenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
guiltyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik heb mn ex gedwongen om gel te gaan gebruiken ipv was.. Daar blijf je vette vingers van houdenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Hangt van de wax af. Veel gel blijft trouwens ook (aan je vingers) plakken.
huh? kan me herinneren dat ik bij jou weleens met een warhoofd vandaan ging?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik aai niet door haar waar gel in zitVind ik vies. Haal het er maar uit, mannen willen graag door hun haar geaaid worden
mannen met zweetvoetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mannen![]()
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen![]()
etc etc
*woelt door STING zn haartjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo, afblijven, m'n haar is heilig
Dus je meerdere stalkers waren allemaal lekker?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Evie het volgende:
[..]
mannen met zweetvoeten![]()
Lelijke mannen die zie ik niet eens.. dus vandaar dat alle mannen die ik zie mooi zijn
geen waxstrips?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Gadverdammequote:
heul welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
@GvsE, goede wax plakt niet en is zelfs niet vettig
@Eviegeen waxstrips
Jij speelt echt met vuur, dametje.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*woelt door STING zn haartjes*
Die zie ik niet staan.. Alleen als ik ze moet slaan en daarna verdwijnen ze uit mn beeld..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je meerdere stalkers waren allemaal lekker?
ja, maar kokosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
GadverdammeDat gebruikte ik toen ik 12 was
Wat een vieze vette bagger is dat zeg
En kokos is ook nog eens ranzig
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
GadverdammeDat gebruikte ik toen ik 12 was
Wat een vieze vette bagger is dat zeg
En kokos is ook nog eens ranzig
Hahaha klopt, maar ik heb geen last van jouw gel gehadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:20 schreef rival het volgende:
huh? kan me herinneren dat ik bij jou weleens met een warhoofd vandaan ging?
Ik heb zo'n hekel aan mannen die zeiken om hun haar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Goedzo, afblijven, m'n haar is heilig
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.quote:
ik ben een beetje pyromaanquote:
Andrelon Shaper heren, noteren!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha klopt, maar ik heb geen last van jouw gel gehad
Met zo'n afroquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uitquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mannen die zeiken om hun haar.
Niet aan mijn haar komen.. BOE-FUCKING-HOE.
Wel als ze mooi zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.
Kom maar voelenquote:
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
ach, mij hoor je ook niet zeiken als er iemand door mn haar of make up woeltquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uit
nee, dank je feestelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar voelen
@rival, ik doe mn haar dan toch nog ff goed voor ik weg ga
Eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.
welk een kapsel?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb nu mijn haar in ouwelullenstylo ofwel HBS-kapsel.
Dik voordeel is dat het geen gel of andere treatment behoeft en dat ik zo uit mijn bed kom rollen.
Dan ben je gewoon woelbestendig, m'n haar niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach, mij hoor je ook niet zeiken als er iemand door mn haar of make up woelt
Jullie.. Jullie.. Julliequote:
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, we zijn allemaal wel ijdel met iets. Mijn haar zit simpelweg niet, als er niet een beetje wax in zit en met woelen is dat er zo uit
Mijn Mama ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had ook een afro, hoef je geen neger voor te zijn
Gel wel ja.. Wax blijft plakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Meestal heb ik het beetje gel dat erin zit er zelf al na een halve dag uitgewoeld.
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen Nouk nog een lief en schattig negertje was.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |