Uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.
och, beetje water erin en het zit weer goed, niet zo nuilenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon woelbestendig, m'n haar niet.
Enne het is natuurlijk een ander verhaal als ik de deur niet meer uithoef.
Misschien een reden dat de mannen stalkers worden... ze voelen zich niet gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan.. Alleen als ik ze moet slaan en daarna verdwijnen ze uit mn beeld..
dus nee
Dat zijn geen mannenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die janken als je tijdens het zoenen je hand door zijn haar wil halen.
Dan houdt het ook meteen op bij mij.
Kokos is lekker!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:22 schreef Tally het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mannen die zeiken om hun haar.
Niet aan mijn haar komen.. BOE-FUCKING-HOE.
[..]
En mannen met uitgewoeld haar is gewoon geen porum.
Kokosquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel, kokos is goor! Hartstikke ranzig die zooi!
allemaal hetzelfde!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jullie.. Jullie.. Jullie
Mijn Mama ookDie had een mooi rood afro bolletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en een Buick! Of een Chevvie. Zo'n oudequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwens
Hadden ze maar niet zo stalkerig of lelijk en dom moeten zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef mahlah het volgende:
[..]
Misschien een reden dat de mannen stalkers worden... ze voelen zich niet gezien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
allemaal hetzelfde!
kijk hier
oke.. Je hebt gelijk.. Doe maar tondeuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en een Buick! Of een Chevvie. Zo'n oude
En zo zijn we de vicieuze cirkel weer rondquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo stalkerig of lelijk en dom moeten zijn
dat was 4 jaar terug, toen kwam mijn haar bijna tot op mijn schouders!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke.. Je hebt gelijk.. Doe maar tondeuze
Dat heb ik als tiener wel eens gehad. En ja, ik kan het wel hebben. Mja, ik ben aartslui. Dus ik houd het lekker kort. Dan hoef er nauwelijks iets aan te doen. Dat beetje gel of wax is meer tegen het pluizen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk dat een vetkuif je erg goed zou staan trouwens
Lieve schattige onschuldige meisjes mogen datquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, beetje water erin en het zit weer goed, niet zo nuilen
*woelt nog een keer door zn haartjes*
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
En zo zijn we de vicieuze cirkel weer rond
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik als tiener wel eens gehad. En ja, ik kan het wel hebben. Mja, ik ben aartslui. Dus ik houd het lekker kort. Dan hoef er nauwelijks iets aan te doen. Dat beetje gel of wax is meer tegen het pluizen.
Ooit zag ik er zo ui. (5 jaar geleden.) dus kort haar, ringbaardje en brilquote:
ouwe amerikaan? 1 van deze!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
ik dus nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Lieve schattige onschuldige meisjes mogen dat
Daar ben ik dan weer niet zo weg van.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
Noukie heeft -Thank God!- gewoon (een andere) smaak.quote:
Kokos thee van de Xenos..quote:
Teenharenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggen
Stalkers zijn mongolen die volledig niet op lichaamstaal taal of signalen kijken omdat ze vast zitten in hun eigen zielige denkbeeld.quote:
kokos eten/drinken hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos thee van de Xenos..
Zomaar even een kop zetten
die trek ik er dan wel uit met mn pincetquote:
bountyquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
kokos eten/drinken hoeft dan weer niet
Doe mij maar kokos doucheschuim van de bodyshopquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kokos thee van de Xenos..
Zomaar even een kop zetten
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ja, maar.. Ik zou aan je voeten liggen
Misschien straal je wel Ja uit, wanneer je Nee zegtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Stalkers zijn mongolen die volledig niet op lichaamstaal taal of signalen kijken omdat ze vast zitten in hun eigen zielige denkbeeld.
Dus wat een ander doet maakt daarvoor niet zo veel uit..
Hoort bij je vetkuifquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet zo weg van.
Nee het gaat om de geurquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
kokos eten/drinken hoeft dan weer niet
vernaderen is niet mijn stijlquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:36 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is mijn beeld van jou, daar kun je nix aan vernaderen
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vernaderen is niet mijn stijl
Dussum... Maakt niet uit wat ik doe, je blijft me schattig vinden?
Ja, dat bedoel ik dus, knakkerquote:
maar wel altijd een klein stukjequote:
petticoats jarretels en rock n rollquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm... hoewel, de kleding en muziek uit die tijd is wel cool.
Soms zitten er twee in een pakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar wel altijd een klein stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |