Alweer een nutteloos weetje. Wat vinden jullie hier van?quote:Slimme mannen hebben meer kans op een partner: de huwelijkskans van een man neemt per 16 IQ-punten met 35 procent toe. Slimme vrouwen hebben minder kans op een partner: de huwelijkskans van een vrouw neemt per 16 IQ-punten met 40 procent af.
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Slim -> Goede opleiding -> Geld -> Vrouw -> Minder geld -> Trouwen -> Scheiding -> Arm.
jij gaat niet snel trouwen voorzie ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef HugoBaas het volgende:
Dan heeft dus elke mongool meer dan 100% kans op een huwelijk.
Wat een debiel onderzoek
Bovendien hebben mannen helemaal geen behoefte aan slimme vrouwen. Probeer dan maar eens een chick te vinden als je zo dom bent als een baksteen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Slim -> Goede opleiding -> Geld -> Vrouwen.
Niet meer dan logisch.
Sommige populaire mannen trouwen in hun leven wel een keer of 3quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef heiden6 het volgende:
Ja, want hoe populairder je bent bij de vrouwen, hoe meer je geneigd bent om te gaan trouwen.![]()
![]()
Dat is al helemaal kansloos. Maar ik denk dat de neiging om te trouwen juist groter is bij mensen die niet zo goed in de markt liggen en zekerheid willen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommige populaire mannen trouwen in hun leven wel een keer of 3
Mwa ook populaire mannen willen vaak ook wel een gezin met kinderen etc. Ze zullen wel minder snel aan de eerste de beste blijven hangen en meer uitproberen van te voren.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal kansloos. Maar ik denk dat de neiging om te trouwen juist groter is bij mensen die niet zo goed in de markt liggen en zekerheid willen.
Je voldoet niet aan de eisenlijstquote:Op woensdag 29 september 2010 16:05 schreef Mister1977 het volgende:
Mooi!
1. Ik heb veel kans.
2.Slimme vrouwen blijven over.
Waarom heb ik dan geen slimme vrouw?
Welke eisenlijst? Ik heb een hoog iq en slimme single vrouwen zijn in overvloed aanwezig. Er valt niks te eisen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je voldoet niet aan de eisenlijst
Natuurlijk wel. Geen relatie hebben is immers ook een keuze.Blijkbaar blijven ze nog liever vrijgezel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Welke eisenlijst? Ik heb een hoog iq en slimme single vrouwen zijn in overvloed aanwezig. Er valt niks te eisen.
Dat kan kloppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Geen relatie hebben is immers ook een keuze.Blijkbaar blijven ze nog liever vrijgezel.
Domme tokkies en islamitische allochtonen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wie krijgt meer kinderen?
Dus uiteindelijk winnen zij. Hun genen beter verspreid enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Domme tokkies en islamitische allochtonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |