quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:40 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
vond em wel mooi "moeten we de verhuiskosten betalen? "
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:39 schreef Klaudias het volgende:
[..]
een optreden in De Wereld Draait Door
Ja, dan zou ik ook grijnzen, die loser kan gemiddeld geen coherente gedachte per jaar produceren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:14 schreef Klaudias het volgende:
zie die Hans Jansen grijnzen toen die vrouw meldde dat Rabbae ook gaat spreken
Hans Jansen staat lager op mijn lijst.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook grijnzen, die loser kan gemiddeld geen coherente gedachte per jaar produceren.
Hij schildert de Marokkanen in Nederland af als verkerend in de positie van de Joden in West-Europa in de jaren 1930. Je moet maar durvenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volkomen terecht, de idioten zijn weer uit hun gaten gekropen voor dit proces.
Mohammed Rabbae voorop.
Da's ook weer onzin.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hij schildert de Marokkanen in Nederland af als verkerend in de positie van de Joden in West-Europa in de jaren 1930. Je moet maar durven
De slachtofferrol. Maar als je het hebt over de slachtoffers van de criminele straatterroristen, dan is dat stigmatiserend.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hij schildert de Marokkanen in Nederland af als verkerend in de positie van de Joden in West-Europa in de jaren 1930. Je moet maar durven
Dit klinkt anders ook een beetje slachtofferig...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:25 schreef Gia het volgende:
[..]
De slachtofferrol. Maar als je het hebt over de slachtoffers van de criminele straatterroristen, dan is dat stigmatiserend.
Als het aan Wilders ligt worden de Marokkanen als groep nu harder aangepakt dan de Joden in 1930.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:01 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Omdat zij net als Geert ook d'r haar blondeert ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch lullig voor Irene Moors, de kans bestaat dat 'gekken' haar (ook) met de dood gaan bedreigen...
Sorry, maar verdiep je er eens een beetje in.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan Wilders ligt worden de Marokkanen als groep nu harder aangepakt dan de Joden in 1930.
rechter heet Moorsquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat zij net als Geert ook d'r haar blondeert ofzo?
Donder op, je snapte de grap gewoon niet en nu ga je leuk doen met je "Captain obvious"quote:
Nee, ik kon de link inderdaad niet zo snel leggen teggen rechtbankvoorzitter Jan Moors en Irene Moors. Eeuwig dank dat jij het voor mij kon ophelderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:14 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Donder op, je snapte de grap gewoon niet en nu ga je leuk doen met je "Captain obvious"
Hoe jij je uitlaat over de Bijbel, in het vorige deel, vind ik ongepast.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan Wilders ligt worden de Marokkanen als groep nu harder aangepakt dan de Joden in 1930.
Moor = Marokkaan (NL-Woordenboek)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik kon de link inderdaad niet zo snel leggen teggen rechtbankvoorzitter Jan Moors en Irene Moors. Eeuwig dank dat jij het voor mij kon ophelderen.
jij bent pas ranzig aan het demoniseren.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelden iemand zo neer zien gaan als Jansen destijds tegen Dibi.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:23 schreef TheSituation het volgende:
Hans Jansen, die gast is een misselijke idioot, ik zou zeggen kijk de aflevering van Pauw & Witteman van vorig jaar geloof ik terug.. met Toufik Dibi en hem..
![]()
Bassie vind ik geloofwaardiger.
begint ie knorren als een varken tijdens de uitzending...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelden iemand zo neer zien gaan als Jansen destijds tegen Dibi.
op welk tijdstip zit het knorrenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef TheSituation het volgende:
[..]
begint ie knorren als een varken tijdens de uitzending...en dat noemt zich deskundig..
![]()
hier die uitzending..
http://pauwenwitteman.var(...)116&cHash=8e91533a84
zo rond 11:43quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
wat een vat vol met haat die Jansen zegquote:
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Was trouwens 1933 toch?quote:boycotacties tegen joodse zaken – in de loop van de volgende jaren volgden honderden speciale anti-joodse wetten en verordeningen
Jezus, inderdaad zeg! Ik heb die uitzending nooit gezien. Wat een enorm treurige vertoning van Jansen. Vanaf het eerste moment bedient hij zich van drogredeneringen, provocerende trekjes en werkelijk absurde reacties.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelden iemand zo neer zien gaan als Jansen destijds tegen Dibi.
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jezus, inderdaad zeg! Ik heb die uitzending nooit gezien. Wat een enorm treurige vertoning van Jansen. Vanaf het eerste moment bedient hij zich van drogredeneringen, provocerende trekjes en werkelijk absurde reacties.
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...
Ach, dat hoort wel een beetje bij een verdediging. Gewoon mensen vinden die jouw stellingen onderschrijven. Die zijn altijd wel te vinden. De rechter weet dat allemaal wel en neemt het met een korreltje zout.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.
Jij vindt hem echt deskundig op het gebied van Islam en Moslims?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt hem echt deskundig op het gebied van Islam en Moslims?
Of is een persoon met kennis ~ iets wat jij blijkbaar niet hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.
Je redenerend vermogen is maar minnetjes. QED.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:42 schreef Higher_ het volgende:
[..]
Of is een persoon met kennis ~ iets wat jij blijkbaar niet hebt![]()
Dus jij vindt dat er meer dan 1 miljard mensen op deze aardbodem een afwijking in het hoofd hebben?
Dan heb ik iets leukers voor jou, mijn vriend.
Jij hoort bij de groep: ''Extreem rechts'', en bent zelf tegen mensen die anders denken dan jij.
Beter ga jij maar eens naar de neuroleeg, want je hebt niet veel werkende hersencellen
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.
Kan me voorstellen dat jij zo reageert. Maar denk maar een goed na over wat hij zegt. Zo verkeerd is het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...![]()
Dat ik nog op je in ga...jij zet jezelf helemaal buiten het debat.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.
Diegenen die het wat overdrijven zijn de anti Wilders typetjes. Moet ik hem inkoppen?
Bestaat de islam? Is de islam kenbaar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...![]()
Dat ik nog op je in ga...jij zet jezelf helemaal buiten het debat.
Noem jij een mes en een vork allebei mes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef HiZ het volgende:
Oh fijn nog iemand die uitgaat van de eenheid van de Islam. Nou dan kunnen we verder wel ophouden he. Overigens, wat heeft deze discussie te maken met de show in het Amsterdamse Volkgericht ?
Of mensen achterlijk zijn hangt nogal af van de ideeen die ze aanhangen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:05 schreef Klaudias het volgende:
Mensen zijn achterlijk, religies zijn dood.
En in het geval van een religie zou je ieder geval apart moeten bekijken wat voor ideeen de gelovige heeft over zijn of haar geloofquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Of mensen achterlijk zijn hangt nogal af van de ideeen die ze aanhangen.
Jij welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Noem jij een mes en een vork allebei mes?
Met name religies.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je nou echt te dom voor deze discussie ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:15 schreef Klaudias het volgende:
[..]
En in het geval van een religie zou je ieder geval apart moeten bekijken wat voor ideeen de gelovige heeft over zijn of haar geloof
Ja joh scheld me maar uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:23 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ben je nou echt te dom voor deze discussie ofzo?
Oud nieuws. En totaal irrelevant voor deze rechtszaak. Wat heeft armoede bestrijding van mensen in Marokko in hemelsnaam met Wilders te maken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:38 schreef zoefbust het volgende:
Blunder nummer 3 in zaak-Wilders: Bauduin voorzitter Marokko Fonds
Het begint er bijna op te lijken alsof ze het erom doen daar bij Justitie. Eerst voorzitter Jan Moors die Wilders’ beroep op zijn zwijgrecht nogal ‘ongelukkig’ duidde, daarna het nieuws dat Alexander Pechtolds christelijke anti-PVV partner in crime Ernst Hirsch Ballin persoonlijk betrokken is geweest bij de zaak-Wilders en nu wordt ook nog eens bekend dat de voorzitter van de wrakingskamer Frans Bauduin in het algemeen bestuur van het Marokko Fonds (!) zit.
frans
[ afbeelding ]
link
Volgende week dinsdag.quote:
Dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Pool het volgende:
Ah, we hebben een complotdenker in de zaal.
--> TRU
Je laat alleen maar zien zelf niets te snappen van de wereld. Er zijn dagelijks congressen waarbij zowel rechters als advocaten spreken.
Jaja, gewoon taqqiya. De omerta mag niet doorbroken worden!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef Pool het volgende:
Ah, we hebben een complotdenker in de zaal.
--> TRU
Je laat alleen maar zien zelf niets te snappen van de wereld. Er zijn dagelijks congressen waarbij zowel rechters als advocaten spreken.
Normaal zou ik aan deze grap leuk meedoen, maar gezien de postgeschiedenis van zoefbust gaat hij ons nog geloven ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jaja, gewoon taqqiya. De omerta mag niet doorbroken worden!
Ik ben niet bekend met de postgeschiedenis van zoefbust, maar mijn (s)linkse onderbuik geeft me door dat alleen een onrendabele die is geroyeerd als PVV-lid ogv wanbetaling een dergelijke naam zou kiezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Normaal zou ik aan deze grap leuk meedoen, maar gezien de postgeschiedenis van zoefbust gaat hij ons nog geloven ook.
quote:'Justitie is lui in zaak tegen Wilders'
(Novum) - Het Openbaar Ministerie is te laks in de rechtszaak tegen PVV-leider Geert Wilders. Dat stelt Ties Prakken, de advocaat van een aantal mensen die aangifte heeft gedaan tegen Wilders.
Prakken vindt dat het OM de zaak 'met ongepaste tegenzin' doet, schrijft zij in een donderdag verstuurde brief aan de officieren van justitie, Birgit van Roessel en Paul Velleman.
Het OM heeft geen getuigen opgeroepen en ook geen vragen aan Wilders gesteld. Ook ontbreken in de aanklacht 'de ergste en meest strafbare uitspraken' van Wilders, stelt Prakken. De aanklacht is volgens haar 'meer dan onbevredigend' en moet worden uitgebreid.
Prakken wijst onder meer op een citaat uit 2007. "Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen", zei Wilders toen in een interview. Volgens Prakken riep Wilders hiermee op tot geweld, terwijl Wilders alleen wordt vervolgd voor het aanzetten tot haat en discriminatie en het beledigen van moslims.
Het OM had aanvankelijk besloten Wilders niet te vervolgen. Begin vorig jaar besloot het gerechtshof echter dat dat toch moest. Daar komt volgens Prakken de tegenzin van het OM vandaan.
Het OM heeft aan het tv-programma Nieuwsuur laten weten geen reden te zien om de aanklacht te veranderen. De opdracht van het hof om toch vervolging in te stellen is 'zo getrouw mogelijk opgevolgd'.
Geroyeerd als PVV-lid. Dan grens je wel echt aan non-existentie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de postgeschiedenis van zoefbust, maar mijn (s)linkse onderbuik geeft me door dat alleen een onrendabele die is geroyeerd als PVV-lid ogv wanbetaling een dergelijke naam zou kiezen.
quote:
Nee, dat hangt af van hun geestelijke capaciteiten, niet van de ideeën.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
quote:Strafeis tegen Wilders valt vrijdag AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) komt vrijdag met een strafeis tegen PVV-voorman Geert Wilders. Het betoog dat aan de uiteindelijke eis voorafgaat, is dinsdag begonnen en wordt in verband met de lengte ervan vrijdag voortgezet en afgesloten.
Dinsdag bespreekt het OM onder meer de vorderingen van degenen die aangifte tegen Wilders hebben gedaan. Verder bekijkt justitie of de uitspraken van de politicus inderdaad discriminerend zijn voor moslims en allochtonen. De beschuldiging van het aanzetten tot haat en discriminatie komt vrijdag aan bod.
Probeer je me weer te verbeteren? Aan je PI zie ik dat je dondersgoed begrepen hebt wat hier wordt bedoeld, en wat je nu (s)links probeert te verdraaien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat hangt af van hun geestelijke capaciteiten, niet van de ideeën.
Sachertortequote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bestaat de islam? Is de islam kenbaar?
Daar kunnen we toch wel bevestigend op antwoorden. Als dat zo is, dan is de islam ofwel achterlijk, ofwel niet achterlijk. Allebei tegelijk kan niet. Gelet op de goed kenbare oorsprong van de islam, de daden van de stichter van het geloof, de bloedige geschiedenis van de islam, de altijd en eeuwig achtergestelde positie van de vrouw, de bejegening van andersdenkenden binnen de islam; ja, de conclusie is onontkoombaar: de islam is een achterlijk geloof.
Sokrates?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Sachertorte![]()
De enige full-time troll op fok! met kennis van retorica!
Je weet dat het ongelijk van de sofisten uiteindelijk door Socrates werd aangetoond he?
Vertel. Ik kan het niet zien nu.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:34 schreef Bestolene het volgende:
En we hebben de eerste Godwin van het OM
Nah,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:34 schreef Bestolene het volgende:
Mensen die meteen "Godwin" roepen bij alles dat naar WO2 verwijst neem ik al lang niet meer serieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:34 schreef Bestolene het volgende:
Daarom nuanceerde ik het ook, zodat ik door jou serieus kan worden genomen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die meteen "Godwin" roepen bij alles dat naar WO2 verwijst neem ik al lang niet meer serieus.
Ik verwacht ook dat ze dat zullen vragen. Zeker voor de groepsbelediging.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef danilel het volgende:
Het lijkt er wel op alsof het OM aan het opbouwen is naar vrijspraak.
Hij wilde de wet op Godslastering weer leven inblazen geloof ik, maar is nooit verder gekomen dan een proefballonnetje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:14 schreef sunny16947 het volgende:
Begreep ik nu eerder op de morgen juist, dat Hirsch Ballin geprobeerd heeft artikelen in de wet zodanig te wijzigen dat het wel strafbaar was?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag zonet even de OvJ en die heeft toch wel een erg pittig kort kapsel, zodanig pittig dat je zou denken dat ze lesbisch was. Als ik die stem van die rechter Moors hoor, dan krijg ik de indruk dat het een homo is.
Geeft allemaal niks natuurlijk, maar er staat hier wel iemand terecht wegens haatzaaien wat betreft islamieten, en het mag een feit van algemene bekendheid heten dat de islam niet uitblinkt in homovriendelijkheid. Zijn rechters en om daarmee wel onpartijdig?
Wat een aannames.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zag zonet even de OvJ en die heeft toch wel een erg pittig kort kapsel, zodanig pittig dat je zou denken dat ze lesbisch was. Als ik die stem van die rechter Moors hoor, dan krijg ik de indruk dat het een homo is.
Geeft allemaal niks natuurlijk, maar er staat hier wel iemand terecht wegens haatzaaien wat betreft islamieten, en het mag een feit van algemene bekendheid heten dat de islam niet uitblinkt in homovriendelijkheid. Zijn rechters en om daarmee wel onpartijdig?
Ja, hoezo niet? Als je daarom concludeert dat dat niet het geval is, is het nogal moeilijk om onpartijdige rechters te vinden. Wilders heeft namelijk een nogal uitgesproken mening, waarbij de meeste mensen het of eens, of oneens met hem zijn. Een tussenweg lijkt niet echt mogelijk. Succes dus met het vinden van iemand die geen homo, lesbo, islamiet, allochtoon, zionist, links, rechts, arm, rijk en/of mozartlefhebber/hater is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus jij bent er ook zoeen die als je een vrouw ziet met een heel erg kort kapsel, dan maar meteen aanneemt dat het wel een lesbo zal zijn?quote:
Nee, ik ben er zo een van wie je de PI's moet lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook zoeen die als je een vrouw ziet met een heel erg kort kapsel, dan maar meteen aanneemt dat het wel een lesbo zal zijn?
Ok dan, van harte ermee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:48 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zo een van wie je de PI's moet lezen.
Dat hangt er vanaf wat je idee van onpartijdigheid is. Nou hebben we gemerkt dat het Telegraaf-ondervolk en de rest van de PVV-achterban daar helemaal geen idee van had, maar daar natuurlijk toch een mening over had. Of daarom juist, dat is waarschijnlijker.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, hoezo niet? Als je daarom concludeert dat dat niet het geval is, is het nogal moeilijk om onpartijdige rechters te vinden. Wilders heeft namelijk een nogal uitgesproken mening, waarbij de meeste mensen het of eens, of oneens met hem zijn. Een tussenweg lijkt niet echt mogelijk. Succes dus met het vinden van iemand die geen homo, lesbo, islamiet, allochtoon, zionist, links, rechts, arm, rijk en/of mozartlefhebber/hater is.
*zucht*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Nou hebben we gemerkt dat het Telegraaf-ondervolk en de rest van de PVV-achterban daar helemaal geen idee van had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |