op welk tijdstip zit het knorrenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef TheSituation het volgende:
[..]
begint ie knorren als een varken tijdens de uitzending...en dat noemt zich deskundig..
![]()
hier die uitzending..
http://pauwenwitteman.var(...)116&cHash=8e91533a84
zo rond 11:43quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan Wilders ligt worden de Marokkanen als groep nu harder aangepakt dan de Joden in 1930.
wat een vat vol met haat die Jansen zegquote:
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het aan Wilders ligt worden de Marokkanen als groep nu harder aangepakt dan de Joden in 1930.
Was trouwens 1933 toch?quote:boycotacties tegen joodse zaken – in de loop van de volgende jaren volgden honderden speciale anti-joodse wetten en verordeningen
Jezus, inderdaad zeg! Ik heb die uitzending nooit gezien. Wat een enorm treurige vertoning van Jansen. Vanaf het eerste moment bedient hij zich van drogredeneringen, provocerende trekjes en werkelijk absurde reacties.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zelden iemand zo neer zien gaan als Jansen destijds tegen Dibi.
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Jezus, inderdaad zeg! Ik heb die uitzending nooit gezien. Wat een enorm treurige vertoning van Jansen. Vanaf het eerste moment bedient hij zich van drogredeneringen, provocerende trekjes en werkelijk absurde reacties.
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...
Ach, dat hoort wel een beetje bij een verdediging. Gewoon mensen vinden die jouw stellingen onderschrijven. Die zijn altijd wel te vinden. De rechter weet dat allemaal wel en neemt het met een korreltje zout.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:48 schreef capricia het volgende:
[..]
En zo iemand is dan door de verdediging opgeroepen als getuigen deskundige...
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.
Jij vindt hem echt deskundig op het gebied van Islam en Moslims?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
So what? Een mislukt tv-optreden diskwalificeert je toch niet automatisch als zijnde een deskundig persoon? Tenminste: dat is wat de Cohen-groupies altijd riepen nadat hun held weer eens een debat had verknald.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij vindt hem echt deskundig op het gebied van Islam en Moslims?
Of is een persoon met kennis ~ iets wat jij blijkbaar niet hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.
Je redenerend vermogen is maar minnetjes. QED.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:42 schreef Higher_ het volgende:
[..]
Of is een persoon met kennis ~ iets wat jij blijkbaar niet hebt![]()
Dus jij vindt dat er meer dan 1 miljard mensen op deze aardbodem een afwijking in het hoofd hebben?
Dan heb ik iets leukers voor jou, mijn vriend.
Jij hoort bij de groep: ''Extreem rechts'', en bent zelf tegen mensen die anders denken dan jij.
Beter ga jij maar eens naar de neuroleeg, want je hebt niet veel werkende hersencellen
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeker. De islam is evident een achterlijk geloof, en wie anders denkt is moslim of heeft een afwijking in het hoofd.
Kan me voorstellen dat jij zo reageert. Maar denk maar een goed na over wat hij zegt. Zo verkeerd is het niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...![]()
Dat ik nog op je in ga...jij zet jezelf helemaal buiten het debat.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Zo mislukt was het TV optreden ook weer niet.
Diegenen die het wat overdrijven zijn de anti Wilders typetjes. Moet ik hem inkoppen?
Bestaat de islam? Is de islam kenbaar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, dit is een mooi sluitende redenering...![]()
Dat ik nog op je in ga...jij zet jezelf helemaal buiten het debat.
Noem jij een mes en een vork allebei mes?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef HiZ het volgende:
Oh fijn nog iemand die uitgaat van de eenheid van de Islam. Nou dan kunnen we verder wel ophouden he. Overigens, wat heeft deze discussie te maken met de show in het Amsterdamse Volkgericht ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |