Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving?
Ach komt vast goed, wie kan jou nou weerstaan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon niet aan te denken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder was
Waren er medische redenen waarom je geen verdoving kon hebben? Want vergeten is geen optie bij die ingreep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder was
jup...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waren er medische redenen waarom je geen verdoving kon hebben? Want vergeten is geen optie bij die ingreep.
Lijkt me wel zo fijn als ze zenuwen uit je lijf trekken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu niet meer hoorIk wil gewoon een verdoving
mocht dat nodig zijn
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, wachtend op een paar amerikaanse militairen
Ik krijg ook altiijd die voorverdovingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu niet meer hoorIk wil gewoon een verdoving
mocht dat nodig zijn
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hadden r een kwartier geleden al moeten zijn
oeh, lekkerquote:
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauzequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik loop nu met flipsel in amsterdam richting vondelpark. HeetWijf meld je eens
Sommige vrouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg er wat van he, als ze er eindelijk zijn!
je bent meer een zeikwijf dan een heetwijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauze.
Ik haat het als mensen te laat komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige vrouwen![]()
Zelfs in het leger heb je van die slome donders...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen te laat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauze.
Daar krijg je petvet vanquote:
van mn beste vriendin weet ik dat ze altijd te laat komt, dus als ik met dr afspreek reken ik altijd anderhalf uur erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat?!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
Ja ik ben ook wel zo consequent dat ik dan zelf ook niet te laat wil komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik haat het om te wachten....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Euh, ik verschijn altijd iets te vroeg (zal maar niet over te vroeg komen beginnen)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij anders ff buitenspelen met je zeikharses.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent meer een zeikwijf dan een heetwijf
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij anders ff buitenspelen met je zeikharses.
Van dat vieze, vette haar jeweetzquote:
Ja ik heb gewoon geen greintje geduld in mijn flikker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat het om te wachten....
dus zeggen ze mij van te voren dat ze later zijn dan geeft het niks
doe ik zelf namelijk ook
Welk terras dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon geen greintje geduld in mijn flikker.
quote:
Net zoiets als bowling ball fungusquote:
dat ken ik dan weer wel. Maar zo'n telefoon met internet doet veel voor mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, schiet op, rij door, ga aan de kantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ben je het gewoon aan het uitlokken he!quote:
mensen met petten wassen hun haar niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Net zoiets als bowling ball fungus
daarvoor moet ik naarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je dan met huppel en flippie doen. Die zijn ook buiten.
Je hebt gegoogledquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook niet, schiet op, rij door, ga aan de kant
nee, waarom zou je? Je hebt toch een pet opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
mensen met petten wassen hun haar niet?
5 minuten zo'n ding op je kop en de boel begint al te broeienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
mensen met petten wassen hun haar niet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken ik dan weer wel. Maar zo'n telefoon met internet doet veel voor meals iemand te laat is. Kan ik gewoon nog internetten
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ben je het gewoon aan het uitlokken he!
Dan kan ik jullie bijna zienquote:
Grote jongenquote:
Mijn weg, mijn winkel, mijn kassa, mijn kfc, mijn pinautomaat!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ook al last van? Mijn weg, optiefen allemaal
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebben
Rustig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grote jongen
Hoe'st met je reisvoorbereidingen?
ik draag een pet als ik niet wil kammen, die beslissing maak ik 's ochtends wanneer ik net uit de douche komquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, waarom zou je? Je hebt toch een pet op
of leuke spelletjes die je kan downloadenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja daar heb je een punt, hoe heb ik ooit zonder mijn desire gekund?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of leuke spelletjes die je kan downloaden
En dan wachteh ze maar tot IK klaar ben
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
5 minuten zo'n ding op je kop en de boel begint al te broeien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn weg, mijn winkel, mijn kassa, mijn kfc, mijn pinautomaat!!!
aarrghhh.... domme mensen bij een pinautomaat.... daar kan je met 30 seconden klaar zijn... maar nee.... 5 minuten
Sinds wanneer is het leven eerlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maaar dat mag niet want dat is niet eerlijk!
Rustig als in '(zo goed als) alles is al geregeld' of rustig als in 'ik heb even geen zin in voorbereidingen'?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rustig.![]()
Wel een nieuwe camera gekocht voor de trip en paspoort maar eens aangevraagd.
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik draag een pet als ik niet wil kammen, die beslissing maak ik 's ochtends wanneer ik net uit de douche kom
met dat trage gebakje van je? kan je nagaan hoe ik me daar voelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel ik op de weg toch wel het ergst ben.
Juist wel, want geen petquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of leuke spelletjes die je kan downloaden
En dan wachteh ze maar tot IK klaar ben
Jawel, als ik in de garage aant werk ben kan dat gewoon! scheelt ook weer olie in mijn haarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meer
Dat laatste,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rustig als in '(zo goed als) alles is al geregeld' of rustig als in 'ik heb even geen zin in voorbereidingen'?
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
met dat trage gebakje van je? kan je nagaan hoe ik me daar voel
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n brilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meer
garage is toch heul andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel, als ik in de garage aant werk ben kan dat gewoon! scheelt ook weer olie in mijn haar
quote:
Wel 2 dingen! It's meant to bequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebben
soms.. Vind ik het gewoon heerlijk om door de regen te lopen/fietsenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n bril
Ik weet nog een goede rugtassen- en schoenentent in Dordtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste,![]()
Mijn opdracht is officieel nog niet eens opgezegd.Daar wacht ik wel een beetje op nu.
Ik heb ook wel gekeken voor rugtassen en schoenen en die ga ik over een week of twee kopen.
Ja, maar als je vervolgens niets meer ziet ga ik toch wel aan mijn veiligheid denkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms.. Vind ik het gewoon heerlijk om door de regen te lopen/fietsen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n bril
Vandaag deed Godtje gemeen tegen mij en kon ik hier niet mee omgaan. Daarom ga ik nu in een hoekje huilen tot ik Heetwijf zie.quote:
zo is de kat van mn ouders ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef missbehavin het volgende:Twijfelkont big, naar binnen, naar buiten, toch weer naar binnen. En ik maar lopen.. Ik mis de tijd dat ie nog gewoon door het kattenluikje kon.
Ik mis dat gevoel onder mijn kont.quote:
ach.. Veiligheid is nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar als je vervolgens niets meer ziet ga ik toch wel aan mijn veiligheid denken
Ik wist dat die ging komenquote:
Zo is élke katquote:
Die past ook niet meer door het kattenluikje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo is de kat van mn ouders ook
Omdat mijn manager op opdracht al twee weken niet bereikbaar is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede rugtassen- en schoenentent in Dordt![]()
Waarom is je opdracht nog niet opgezegd?
ja en ik op mijn schootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mis dat gevoel onder mijn kont.
Ik voel mij overbodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag deed Godtje gemeen tegen mij en kon ik hier niet mee omgaan. Daarom ga ik nu in een hoekje huilen tot ik Heetwijf zie.
Liefs Flippiee
ik vind het fijn als ik bevestiging van anderen krijgquote:
Hij ligt toch niet dood in z'n huis ofzo he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat mijn manager op opdracht al twee weken niet bereikbaar is.
quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, hier op kantoor hoef ik er niet aan te denken haha
Nee druk. Week in Londen voor spoedoverleg nu een week overdracht van die week Londen. etc etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij ligt toch niet dood in z'n huis ofzo he?
Ja, vandaag verwachten we de remmen e.d...... eindelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij overbodigTevens Rival, moet je naar de garage vandaag?
misschieh krap aan, maar ze probeert het niet eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die past ook niet meer door het kattenluikje?
In mijn dagboek staan alleen depressieve dinge. Jij komt in mijn positieve lijst te hangen boven mijn bed!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij overbodigTevens Rival, moet je naar de garage vandaag?
Toen hij er langzaam aan niet meer door kon, bleef ie het proberen, al een paar keer dat klepje eruit garamd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschieh krap aan, maar ze probeert het niet eens
Hmm spannend, ofzo. Hoe laat ben je daar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, vandaag verwachten we de remmen e.d...... eindelijk
quote:
niet spannend, de achterbrugrubbers worden spannendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm spannend, ofzo. Hoe laat ben je daar?
qutequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen hij er langzaam aan niet meer door kon, bleef ie het proberen, al een paar keer dat klepje eruit garamd.Nu kleppert ie eraan om aan te geven dat ie naar binnen wil.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
qutekoppig
Pukkie blijft net zo lang aan het raam van de deur krabben en fake mauwen (ze kan het echt niet) tot je opendoet.. Om dat 1 minuut later weer naar buiten te moeten
*wijst naar missbehavinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kutbeesten.
Ja, hij is koppig, eigenwijs en bijdehand. Hm, waar ken ik dat van?
hmm dan ben ik vast alweer onderweg naar huisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet spannend, de achterbrugrubbers worden spannend
vanaf kwart over 5 ongeveer afhankelijk van de drukte
houd mij erbuiten, wil jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kutbeesten.
Ja, hij is koppig, eigenwijs en bijdehand. Hm, waar ken ik dat van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij lijkt op mijn big?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef Duimelot het volgende:
de kapper, ga ik zo heen
you go girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja, en het heeft geen generatie overgeslagen geloof ik...quote:
de kapper, ga ik zo heen
Helemaal? Kort en pittig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Al was je dat nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm dan ben ik vast alweer onderweg naar huis
wel eng hoor heb er zolang op gespaardquote:
quote:
Ach het is maar haar hoor meidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel eng hoor heb er zolang op gespaard
als het niets is moet ik overnieuw beginnen met kweken...
de kapper, ga ik zo heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Dan wil ik graag even de bijdrage leveren dat ik het écht zonde vind en dat ik je het lange haar véél beter vind staan. Gebaseerd op de foto's.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zal ik straks naar de winkel fietsen en cakejesbakspul halen en een appeltje en dan appelcakejes bakken voor in mn nieuwe koekjestrommel?
het is maar haar mop... Een centimeter per maand en anders nephaar erin gooienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel eng hoor heb er zolang op gespaard
als het niets is moet ik overnieuw beginnen met kweken...
ik heb ze heel lang kort gehad!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het is maar haar hoor meidSinds de eerste keer kort, vind ik het nooit meer eng.
Na mijn eerste en laatste keer kort vind ik het doodeng. Ik doe het ook écht écht écht NOOIT meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Ach het is maar haar hoor meidSinds de eerste keer kort, vind ik het nooit meer eng.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Leuk iemands fobo lezenquote:ben bijna altijd te laat
wie weet, doe ik dat welquote:
En jij weer wat je er voor over zal moeten hebben!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kan vast wel raden wat ik liever wil.
dankje voor je bijdragequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even de bijdrage leveren dat ik het écht zonde vind en dat ik je het lange haar véél beter vind staan. Gebaseerd op de foto's.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het niet doe! Maar uiteraard meestal buiten mijn schuldquote:
Trauma?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na mijn eerste en laatste keer kort vind ik het doodeng. Ik doe het ook écht écht écht NOOIT meer.
zondequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kort, niet pittig en geen rood
[ afbeelding ]
zoiets maar dan anders maar die lengte
veel mensen die altijd te laat komen hebben een hekel aan mensen die te laat komen.. Die zijn het namelijk niet gewend om te wachtenquote:
Impassequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
En jij weer wat je er voor over zal moeten hebben!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel mensen die altijd te laat komen hebben een hekel aan mensen die te laat komen.. Die zijn het namelijk niet gewend om te wachten
door die vriendin van mequote:
Ik heb ook een stomme slagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Duimelot het volgende:
dankje voor je bijdrage
maar ben t zo zat moet mn haar altijd stylen wil t een beetje zitten (heb stomme slag/ krul)
dus zoiets dan mag het weer krullen en gek doen
jij kan ook cakejes voor mij bakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
Leuk. De hele dag thuis, internet dat er om de haverklap uitvliegt en het tv signaal doet mee
En vindt zij het dan ook zo erg als ze te laat is?quote:
Ja en daarbij staat het me gewoon écht niet.quote:
quote:
nee, dat is een divaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vindt zij het dan ook zo erg als ze te laat is?
Heb je geen fims op je harddisk of mediaspeler?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
Leuk. De hele dag thuis, internet dat er om de haverklap uitvliegt en het tv signaal doet mee
Ik heb al boodschappen gedaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan ook cakejes voor mij bakken
Tuurlijk heb ik dat wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je geen fims op je harddisk of mediaspeler?
Dacht dat jij wel zo'n It sletje was.
Oh nee, zo erg ben ik niet! Ik ben geen diva en voor zulke dingen zorg ik wel dat ik op tijd ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is een diva
Ik had toen afgesproken met zo'n jongen en zou met de bus gaan.. Zij: aahhh neee jooh, ik breng je wel! Ik: jaaaa maar ik moet op tijd zijn!
Ging helemaal lukken want ze hoefde toch niks te doen (dat was om 4 uur smiddags en ik zou om een uur of 8 ofzo in de stad zijn.. Kom ik dankzij haar bijna een half uur te laat
quote:
Hedde gij nou in inne keer 'n nei avatarreke?quote:
Kotsen is heul niet schattigquote:
dus ik moet me weer heeeeeeelemaaal aankleden en op de fiets sleuren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaanDus ik heb niets in huis voor cakejes te bakken
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel.
Jupquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik moet me weer heeeeeeelemaaal aankleden en op de fiets sleuren?
Als je maar genoeg van iemand houdt, kan zelfs dat schattig zijn.quote:
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoortquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je maar genoeg van iemand houdt, kan zelfs dat schattig zijn.
haha, het scheelt dat ik dr al 16 jaar ken en dus beter had moeten wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, zo erg ben ik niet! Ik ben geen diva en voor zulke dingen zorg ik wel dat ik op tijd ben.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoort
ik word hier een beetje misselijk van...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het wordt ook echt tijd dat die krat op mn fiets gezet wordt.. Ik zou niet weten hoe ik cola mee moet nemen..quote:
Hou.. houden v... huh?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
give him the books!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoort
* missbehavin kijkt nog even liefdevol naar dat potje met kots op haar altaartje...joequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik word hier een beetje misselijk van...
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor hubby? Potverdorie
Als het droog is buiten met de fiets!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het wordt ook echt tijd dat die krat op mn fiets gezet wordt.. Ik zou niet weten hoe ik cola mee moet nemen..
Of zou ik met de bus gaan?
quote:
Heeft hij gehad van een bevriend stel van onsquote:
* JoeBravo rent naar het toiletquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt nog even liefdevol naar dat potje met kots op haar altaartje...joe![]()
Heb je ook al trek in bepaalde dingen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.
[..]
Als het droog is buiten met de fiets!
Wasdadantoch?quote:
ik kan ook op de regen wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.
[..]
Als het droog is buiten met de fiets!
* missbehavin rent er snel achteraan met een potjequote:
Lihanboutjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je ook al trek in bepaalde dingen?
*zucht*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook op de regen wachten
die tweedequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft hij gehad van een bevriend stel van ons
En gister heb ik hem 2 slabbertjes gegevenNa de goede echo.
1 met: Toevallig is mijn Papa de allerliefste.
1 met: Ik lijk op mijn vader maar dat trekt nog wel bij zei de dokter.
quote:
maar ik denk dat beweging goed voor me is.. Op 3 keer die oefeningen van fysio, 1206 keer opspringen voor de kat en een wandeling naar de keuken na doe ik niksquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
IK BLIJF VOOR EEUWIG ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN![]()
Zo.
Niet waar stomme homoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Misschien moet je niet alles wat ik zeg serieus nemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
En kotsen is niet schattig. Hooguit dat iemand je haren vasthoudt zodat z eniet in de pot hangen, dat dat schattig kan zijn.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alles wat ik zeg serieus nemen.
Ik begrijp het wel, wijze oude vrouw die ik ben, maar toch.
Nee joh, dan denkt ie: Ah, het is wel een schatje zegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, want ik ga ZO enorm zenuwachtig zijn met vroegtijdige zweetlozingen en stotteren en dichtklappen dat het heul niks wordt en hij denkt: Bah, stom.
Zo ben ik
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik nam je ook niet serieuheeeeuuus
Ik was net alleen de smiley vergeten
We zijn ongesteld.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef rival het volgende:
ben ik in het emo uurtje binnen gekomen?
kloptquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, dan denkt ie: Ah, het is wel een schatje zeg
Lui wicht.quote:
ik ben heul niet lekquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn ongesteld.
Als vrouwen te lang samen posten in 1 topicreeks dan syncen hun cyclussen. En ik doe mee.
Je bent niet alleenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Zo.
heb ik van mijn mamaquote:
Maar was je de eerste keer ook zo nerveus dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!
Je kan het maar beter afzeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dan denkt ie: Hij zegt niks, hij heeft niks te melden, ik moet het gesprek op gang houden. Saai. Waarom zweet ie zo? Ew! En hij kan niet eens fatsoenlijk praten! Looosaaahhh!
quote:
als jij het zo graag wilt horen, zeg ik dat welquote:
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
We zijn ongesteld.
Als vrouwen te lang samen posten in 1 topicreeks dan syncen hun cyclussen. En ik doe mee.
doodskist? Je gaat gewoon de kliko in hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nagel aan mijn doodskist ben je.
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stapquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar was je de eerste keer ook zo nerveus dan?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?
Ik doe al een dagelijks hetracilletje hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, dan heb je daar geen last meer van. De pil bedoel ik dan hè?
Weet je wat helpt? Vooraf flink zweten in de sportschool of een half uurtje hardlopen .... zorg dat je de spanning er een beetje afgetrained hebt. Even je agressie en spanning afreageren en daarna voel je je heel relaxedquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Jawel, want ik ga ZO enorm zenuwachtig zijn met vroegtijdige zweetlozingen en stotteren en dichtklappen dat het heul niks wordt en hij denkt: Bah, stom.
Zo ben ik
ja, ook al geen optiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou dan zit er niks anders op dan indrinken he.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stap
Ja, maar die 2 broers zitten op de 4e verdieping!quote:
Een wattus?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe al een dagelijks hetracilletje hoor
Ik dacht dat jij met wel op sterk water zou zetten ofzo.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doodskist? Je gaat gewoon de kliko in hoor
zorg je dat je nu weer bezopen bentquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste keer? Toen was ik flink aangeschoten en het was op stap
Da's om te voorkomen dat ie hetero wordt.quote:
dat past niet in mn woonkamerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met wel op sterk water zou zetten ofzo.
Voor je moeder máák je ruimte!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat past niet in mn woonkamer
Bij There's something about Mary zeiden ze: Rukken voor je gaatquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef mahlah het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Vooraf flink zweten in de sportschool of een half uurtje hardlopen .... zorg dat je de spanning er een beetje afgetrained hebt. Even je agressie en spanning afreageren en daarna voel je je heel relaxed![]()
Wel even douchen na afloop![]()
prima.. Ik zet je wel in de schuur johquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor je moeder máák je ruimte!
Dit is gemeen, iedereen weet dat je heulemaal geen schuur hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima.. Ik zet je wel in de schuur joh
Nog erger dan een wijf hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
zorg je dat je nu weer bezopen bent![]()
zeikwijf
Met Heulmacho ging dit allemaal zooooveeel makkelijkerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:55 schreef rival het volgende:
[..]
zorg je dat je nu weer bezopen bent![]()
zeikwijf
Zegquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik begin steeds meer te denken dat Ang3l een soort van Gordon is
die heb ik heul welquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is gemeen, iedereen weet dat je heulemaal geen schuur hebt
Oh dan heb ik straks nog wel genoeg aanloop dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heb ik heul wel
Mensen proberen daar elke keer als ze voor de eerste keer komen aan te bellen
nanananaaaaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................................
![]()
DAT NEEM JE TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zat dus nog in de goede hoek ook.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZegHormoonhuishoudentje!
Wildde gij wel 's oew waffel houwe?
ja hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan heb ik straks nog wel genoeg aanloop dus.
*knijpt in wangetjes*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hoor
En ik kom je soms ook bezoeken om mn fiets te pakken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hoor
En ik kom je soms ook bezoeken om mn fiets te pakken
Jahquote:
Ja die truuc werkt om seksuele spanning weg te halen.... maar wil je dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij There's something about Mary zeiden ze: Rukken voor je gaat
Dat haalt ook de spanning eraf
Ja. Ik wil niet met hem naar bed. Da's nog enger.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:07 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja die truuc werkt om sexuele spanning weg te halen.... maar wil je dat?
*bijt in vingertjes*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
*knijpt in wangetjes*
lief klein schattig onschuldig meisje
Oooooh.. je wil gewoon een vriendschap?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik wil niet met hem naar bed. Da's nog enger.
Ik bedoel... ik ken 'm. We hebben gepraat. Ik ken zijn naam!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, tijd voor wat Alice in Chains.
Ik neem liever wat andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*bijt in vingertjes*
Dat neem je terug
dat denk jequote:
missbehavin is al oma? Aangezien jij al moeder was?quote:
NEE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef mahlah het volgende:
[..]
Oooooh.. je wil gewoon een vriendschap?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja, tijd voor wat Alice in Chains.
die zit op 5 minuten lopen hiervandaan, maar ik sta dusdanig diep in het rood, dat ik liever even wacht.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:09 schreef Skaai het volgende:
Geen geld voor de kapper? Het hoeft niet veel te kosten: Brainwash
.
Nou dan!quote:
Werken alleen maar lieve meisjes bij de Brainwash, heb je dat er niet voor over?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
die zit op 5 minuten lopen hiervandaan, maar ik sta dusdanig diep in het rood, dat ik liever even wacht.![]()
Ja, zou je niet zeggen hequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
missbehavin is al oma? Aangezien jij al moeder was?
*geeft een lollyquote:
Maar niet meteeeeen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef mahlah het volgende:
[..]
Nou dan!
Dan wil je dus seks met hem
Laynequote:
gewoon even doorbijtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet meteeeeen.
Sex met bekenden is eng, zeker als je ze leeuk vindt!
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Werken alleen maar lieve meisjes bij de Brainwash, heb je dat er niet voor over?.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaan![]()
ideaal om te hebben, zo'n good hair day, als je de hele dag thuis zit
Nou ja ... de truuk van Something About Mary zorgt er iig voor dat je minder zin hebt in seks. De truuk van het sporten zorgt ervoor dat je nog steeds zin hebt, maar te moe om er gespannen over te worden.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar niet meteeeeen.
Sex met bekenden is eng, zeker als je ze leeuk vindt!
waar zit je, dan ga ik ff voor het goeie raam staanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer je bekeken wordt.
die is ook mooiquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
toch maar deze:
lijk wel verslaafd aan dat nummer de laatste tijd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef dawg het volgende:
[..]
toch maar deze:
lijk wel verslaafd aan dat nummer de laatste tijd
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar zit je, dan ga ik ff voor het goeie raam staan
Is er geen handige buurvrouw met een tondeuse?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n good hair day helpt m'n motivatie om nog niet te gaan![]()
ideaal om te hebben, zo'n good hair day, als je de hele dag thuis zit
hier pas 1 keer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die heeft alleen vandaag al 5 keer opgestaan
Gewoon ergens wat drinken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:16 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, wat gaan jullie doen eigenlijk?
Dat vooral niet doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |