Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder wasquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving?
Ach komt vast goed, wie kan jou nou weerstaan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer er gewoon niet aan te denken
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder was
Waren er medische redenen waarom je geen verdoving kon hebben? Want vergeten is geen optie bij die ingreep.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja dat doet pijn, zeker wanneer ze het verneuken.. Gelukkig kon ik daarna nog 2 maanden nagenieten van een pijn die nog naarder was
jup...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waren er medische redenen waarom je geen verdoving kon hebben? Want vergeten is geen optie bij die ingreep.
Lijkt me wel zo fijn als ze zenuwen uit je lijf trekken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu niet meer hoorIk wil gewoon een verdoving
mocht dat nodig zijn
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja hoi, wachtend op een paar amerikaanse militairen
Ik krijg ook altiijd die voorverdovingquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Nu niet meer hoorIk wil gewoon een verdoving
mocht dat nodig zijn
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze hadden r een kwartier geleden al moeten zijn
oeh, lekkerquote:
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauzequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik loop nu met flipsel in amsterdam richting vondelpark. HeetWijf meld je eens
Sommige vrouwenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg er wat van he, als ze er eindelijk zijn!
je bent meer een zeikwijf dan een heetwijfquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauze.
Ik haat het als mensen te laat komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommige vrouwen![]()
Zelfs in het leger heb je van die slome donders...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen te laat komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, maar het is 11:48, ik heb om 13:00 lunchpauze.
Daar krijg je petvet vanquote:
van mn beste vriendin weet ik dat ze altijd te laat komt, dus als ik met dr afspreek reken ik altijd anderhalf uur erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat?!quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
![]()
Ja ik ben ook wel zo consequent dat ik dan zelf ook niet te laat wil komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ik haat het om te wachten....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Euh, ik verschijn altijd iets te vroeg (zal maar niet over te vroeg komen beginnen)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij anders ff buitenspelen met je zeikharses.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent meer een zeikwijf dan een heetwijf
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij anders ff buitenspelen met je zeikharses.
Van dat vieze, vette haar jeweetzquote:
Ja ik heb gewoon geen greintje geduld in mijn flikker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik haat het om te wachten....
dus zeggen ze mij van te voren dat ze later zijn dan geeft het niks
doe ik zelf namelijk ook
Welk terras dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie nu een terras, daar plemp ik mn dikke reet neer en ik sta het eerste uur ook niet meer op!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon geen greintje geduld in mijn flikker.
quote:
Net zoiets als bowling ball fungusquote:
dat ken ik dan weer wel. Maar zo'n telefoon met internet doet veel voor mequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet, schiet op, rij door, ga aan de kantquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |