ach.. Veiligheid is nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar als je vervolgens niets meer ziet ga ik toch wel aan mijn veiligheid denken
Ik wist dat die ging komenquote:
Zo is élke katquote:
Die past ook niet meer door het kattenluikje?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo is de kat van mn ouders ook
Omdat mijn manager op opdracht al twee weken niet bereikbaar is.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede rugtassen- en schoenentent in Dordt![]()
Waarom is je opdracht nog niet opgezegd?
ja en ik op mijn schootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mis dat gevoel onder mijn kont.
Ik voel mij overbodigquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vandaag deed Godtje gemeen tegen mij en kon ik hier niet mee omgaan. Daarom ga ik nu in een hoekje huilen tot ik Heetwijf zie.
Liefs Flippiee
ik vind het fijn als ik bevestiging van anderen krijgquote:
Hij ligt toch niet dood in z'n huis ofzo he?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat mijn manager op opdracht al twee weken niet bereikbaar is.
quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
klopt, hier op kantoor hoef ik er niet aan te denken haha
Nee druk. Week in Londen voor spoedoverleg nu een week overdracht van die week Londen. etc etc.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij ligt toch niet dood in z'n huis ofzo he?
Ja, vandaag verwachten we de remmen e.d...... eindelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij overbodigTevens Rival, moet je naar de garage vandaag?
misschieh krap aan, maar ze probeert het niet eensquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die past ook niet meer door het kattenluikje?
In mijn dagboek staan alleen depressieve dinge. Jij komt in mijn positieve lijst te hangen boven mijn bed!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel mij overbodigTevens Rival, moet je naar de garage vandaag?
Toen hij er langzaam aan niet meer door kon, bleef ie het proberen, al een paar keer dat klepje eruit garamd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschieh krap aan, maar ze probeert het niet eens
Hmm spannend, ofzo. Hoe laat ben je daar?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, vandaag verwachten we de remmen e.d...... eindelijk
quote:
niet spannend, de achterbrugrubbers worden spannendquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm spannend, ofzo. Hoe laat ben je daar?
qutequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen hij er langzaam aan niet meer door kon, bleef ie het proberen, al een paar keer dat klepje eruit garamd.Nu kleppert ie eraan om aan te geven dat ie naar binnen wil.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
qutekoppig
Pukkie blijft net zo lang aan het raam van de deur krabben en fake mauwen (ze kan het echt niet) tot je opendoet.. Om dat 1 minuut later weer naar buiten te moeten
*wijst naar missbehavinquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kutbeesten.
Ja, hij is koppig, eigenwijs en bijdehand. Hm, waar ken ik dat van?
hmm dan ben ik vast alweer onderweg naar huisquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet spannend, de achterbrugrubbers worden spannend
vanaf kwart over 5 ongeveer afhankelijk van de drukte
houd mij erbuiten, wil jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kutbeesten.
Ja, hij is koppig, eigenwijs en bijdehand. Hm, waar ken ik dat van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij lijkt op mijn big?quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:17 schreef Duimelot het volgende:
de kapper, ga ik zo heen
you go girl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja, en het heeft geen generatie overgeslagen geloof ik...quote:
de kapper, ga ik zo heen
Helemaal? Kort en pittig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Al was je dat nietquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hmm dan ben ik vast alweer onderweg naar huis
wel eng hoor heb er zolang op gespaardquote:
quote:
Ach het is maar haar hoor meidquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel eng hoor heb er zolang op gespaard
als het niets is moet ik overnieuw beginnen met kweken...
de kapper, ga ik zo heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Dan wil ik graag even de bijdrage leveren dat ik het écht zonde vind en dat ik je het lange haar véél beter vind staan. Gebaseerd op de foto's.quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zal ik straks naar de winkel fietsen en cakejesbakspul halen en een appeltje en dan appelcakejes bakken voor in mn nieuwe koekjestrommel?
het is maar haar mop... Een centimeter per maand en anders nephaar erin gooienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel eng hoor heb er zolang op gespaard
als het niets is moet ik overnieuw beginnen met kweken...
ik heb ze heel lang kort gehad!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het is maar haar hoor meidSinds de eerste keer kort, vind ik het nooit meer eng.
Na mijn eerste en laatste keer kort vind ik het doodeng. Ik doe het ook écht écht écht NOOIT meer.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:20 schreef missbehavin het volgende:
Ach het is maar haar hoor meidSinds de eerste keer kort, vind ik het nooit meer eng.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon geen greintje geduld in mijn flikker.
Leuk iemands fobo lezenquote:ben bijna altijd te laat
wie weet, doe ik dat welquote:
En jij weer wat je er voor over zal moeten hebben!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kan vast wel raden wat ik liever wil.
dankje voor je bijdragequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wil ik graag even de bijdrage leveren dat ik het écht zonde vind en dat ik je het lange haar véél beter vind staan. Gebaseerd op de foto's.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het niet doe! Maar uiteraard meestal buiten mijn schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |