Ja zeg, nu ben je het gewoon aan het uitlokken he!quote:
mensen met petten wassen hun haar niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Net zoiets als bowling ball fungus
daarvoor moet ik naarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan je dan met huppel en flippie doen. Die zijn ook buiten.
Je hebt gegoogledquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook niet, schiet op, rij door, ga aan de kant
nee, waarom zou je? Je hebt toch een pet opquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
mensen met petten wassen hun haar niet?
5 minuten zo'n ding op je kop en de boel begint al te broeienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
mensen met petten wassen hun haar niet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken ik dan weer wel. Maar zo'n telefoon met internet doet veel voor meals iemand te laat is. Kan ik gewoon nog internetten
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zeg, nu ben je het gewoon aan het uitlokken he!
Dan kan ik jullie bijna zienquote:
Grote jongenquote:
Mijn weg, mijn winkel, mijn kassa, mijn kfc, mijn pinautomaat!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ook al last van? Mijn weg, optiefen allemaal
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebben
Rustig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Grote jongen
Hoe'st met je reisvoorbereidingen?
ik draag een pet als ik niet wil kammen, die beslissing maak ik 's ochtends wanneer ik net uit de douche komquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, waarom zou je? Je hebt toch een pet op
of leuke spelletjes die je kan downloadenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja daar heb je een punt, hoe heb ik ooit zonder mijn desire gekund?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of leuke spelletjes die je kan downloaden
En dan wachteh ze maar tot IK klaar ben
Je bent niet goed bij je hoofdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
5 minuten zo'n ding op je kop en de boel begint al te broeien
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn weg, mijn winkel, mijn kassa, mijn kfc, mijn pinautomaat!!!
aarrghhh.... domme mensen bij een pinautomaat.... daar kan je met 30 seconden klaar zijn... maar nee.... 5 minuten
Sinds wanneer is het leven eerlijk?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maaar dat mag niet want dat is niet eerlijk!
Rustig als in '(zo goed als) alles is al geregeld' of rustig als in 'ik heb even geen zin in voorbereidingen'?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rustig.![]()
Wel een nieuwe camera gekocht voor de trip en paspoort maar eens aangevraagd.
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
ik draag een pet als ik niet wil kammen, die beslissing maak ik 's ochtends wanneer ik net uit de douche kom
met dat trage gebakje van je? kan je nagaan hoe ik me daar voelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel ik op de weg toch wel het ergst ben.
Juist wel, want geen petquote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of leuke spelletjes die je kan downloaden
En dan wachteh ze maar tot IK klaar ben
Jawel, als ik in de garage aant werk ben kan dat gewoon! scheelt ook weer olie in mijn haarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meer
Dat laatste,quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rustig als in '(zo goed als) alles is al geregeld' of rustig als in 'ik heb even geen zin in voorbereidingen'?
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
met dat trage gebakje van je? kan je nagaan hoe ik me daar voel
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n brilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik droeg altijd een pet als ik een badhairday had, maar sja.. Zodra je met werk begint kan dat gewoon niet meer
garage is toch heul andersquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jawel, als ik in de garage aant werk ben kan dat gewoon! scheelt ook weer olie in mijn haar
quote:
Wel 2 dingen! It's meant to bequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:59 schreef JoeBravo het volgende:
sorry, ik kom er nu pas achter hoeveel we gemeen hebben
soms.. Vind ik het gewoon heerlijk om door de regen te lopen/fietsenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n bril
Ik weet nog een goede rugtassen- en schoenentent in Dordtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat laatste,![]()
Mijn opdracht is officieel nog niet eens opgezegd.Daar wacht ik wel een beetje op nu.
Ik heb ook wel gekeken voor rugtassen en schoenen en die ga ik over een week of twee kopen.
Ja, maar als je vervolgens niets meer ziet ga ik toch wel aan mijn veiligheid denkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms.. Vind ik het gewoon heerlijk om door de regen te lopen/fietsen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik draag een pet op de fiets als het regent anders druppelt alles in m'n ogen en op m'n bril
Vandaag deed Godtje gemeen tegen mij en kon ik hier niet mee omgaan. Daarom ga ik nu in een hoekje huilen tot ik Heetwijf zie.quote:
zo is de kat van mn ouders ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:06 schreef missbehavin het volgende:Twijfelkont big, naar binnen, naar buiten, toch weer naar binnen. En ik maar lopen.. Ik mis de tijd dat ie nog gewoon door het kattenluikje kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |