Trauma?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na mijn eerste en laatste keer kort vind ik het doodeng. Ik doe het ook écht écht écht NOOIT meer.
zondequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kort, niet pittig en geen rood
[ afbeelding ]
zoiets maar dan anders maar die lengte
veel mensen die altijd te laat komen hebben een hekel aan mensen die te laat komen.. Die zijn het namelijk niet gewend om te wachtenquote:
Impassequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
En jij weer wat je er voor over zal moeten hebben!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
veel mensen die altijd te laat komen hebben een hekel aan mensen die te laat komen.. Die zijn het namelijk niet gewend om te wachten
door die vriendin van mequote:
Ik heb ook een stomme slagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Duimelot het volgende:
dankje voor je bijdrage
maar ben t zo zat moet mn haar altijd stylen wil t een beetje zitten (heb stomme slag/ krul)
dus zoiets dan mag het weer krullen en gek doen
jij kan ook cakejes voor mij bakkenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
Leuk. De hele dag thuis, internet dat er om de haverklap uitvliegt en het tv signaal doet mee
En vindt zij het dan ook zo erg als ze te laat is?quote:
Ja en daarbij staat het me gewoon écht niet.quote:
quote:
nee, dat is een divaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En vindt zij het dan ook zo erg als ze te laat is?
Heb je geen fims op je harddisk of mediaspeler?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:23 schreef Tally het volgende:
Leuk. De hele dag thuis, internet dat er om de haverklap uitvliegt en het tv signaal doet mee
Ik heb al boodschappen gedaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij kan ook cakejes voor mij bakken
Tuurlijk heb ik dat wel.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb je geen fims op je harddisk of mediaspeler?
Dacht dat jij wel zo'n It sletje was.
Oh nee, zo erg ben ik niet! Ik ben geen diva en voor zulke dingen zorg ik wel dat ik op tijd ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat is een diva
Ik had toen afgesproken met zo'n jongen en zou met de bus gaan.. Zij: aahhh neee jooh, ik breng je wel! Ik: jaaaa maar ik moet op tijd zijn!
Ging helemaal lukken want ze hoefde toch niks te doen (dat was om 4 uur smiddags en ik zou om een uur of 8 ofzo in de stad zijn.. Kom ik dankzij haar bijna een half uur te laat
quote:
Hedde gij nou in inne keer 'n nei avatarreke?quote:
Kotsen is heul niet schattigquote:
dus ik moet me weer heeeeeeelemaaal aankleden en op de fiets sleuren?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb al boodschappen gedaanDus ik heb niets in huis voor cakejes te bakken
[..]
Tuurlijk heb ik dat wel.
Jupquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dus ik moet me weer heeeeeeelemaaal aankleden en op de fiets sleuren?
Als je maar genoeg van iemand houdt, kan zelfs dat schattig zijn.quote:
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoortquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je maar genoeg van iemand houdt, kan zelfs dat schattig zijn.
haha, het scheelt dat ik dr al 16 jaar ken en dus beter had moeten wetenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, zo erg ben ik niet! Ik ben geen diva en voor zulke dingen zorg ik wel dat ik op tijd ben.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoort
ik word hier een beetje misselijk van...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het wordt ook echt tijd dat die krat op mn fiets gezet wordt.. Ik zou niet weten hoe ik cola mee moet nemen..quote:
Hou.. houden v... huh?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
give him the books!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn hubbie vind het niets. En word boos als ik sta te spugen. Hij heeft alleen nog steeds niet door dat het er bij hoort
* missbehavin kijkt nog even liefdevol naar dat potje met kots op haar altaartje...joequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik word hier een beetje misselijk van...
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor hubby? Potverdorie
Als het droog is buiten met de fiets!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het wordt ook echt tijd dat die krat op mn fiets gezet wordt.. Ik zou niet weten hoe ik cola mee moet nemen..
Of zou ik met de bus gaan?
quote:
Heeft hij gehad van een bevriend stel van onsquote:
* JoeBravo rent naar het toiletquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin kijkt nog even liefdevol naar dat potje met kots op haar altaartje...joe![]()
Heb je ook al trek in bepaalde dingen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.
[..]
Als het droog is buiten met de fiets!
Wasdadantoch?quote:
ik kan ook op de regen wachtenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach, ik denk dan altijd maar dat hij het beste met mij voor heeft.
[..]
Als het droog is buiten met de fiets!
* missbehavin rent er snel achteraan met een potjequote:
Lihanboutjesquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je ook al trek in bepaalde dingen?
*zucht*quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan ook op de regen wachten
die tweedequote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Heeft hij gehad van een bevriend stel van ons
En gister heb ik hem 2 slabbertjes gegevenNa de goede echo.
1 met: Toevallig is mijn Papa de allerliefste.
1 met: Ik lijk op mijn vader maar dat trekt nog wel bij zei de dokter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |