@Domienquote:Twitteraars die op twitter pretenderen overal verstand van te hebben. #misselijk
@BarendvanDquote:@BarendvanD Zo bedoelde ik het nu ook weer niet.
@Domienquote:@Domien Bedoelde ik niet. Al was het een optie geweest.
@BarendvanDquote:@BarendvanD Mwoah. Ik zeg niet de oplossing te hebben.
@Domienquote:@Domien Maar je geeft in principe aan dat ze er allemaal geen klote van kunnen:)
Alsof er zo gigantisch veel avond-dj's zijnquote:@BarendvanD Zeker niet. Maar er zitten er wel een aantal tussen waar ik als luisteraar niet zo veel mee kan, ja.
GoedeMIDDAG!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Roeltjepoeltje!
[ afbeelding ]
Nou ja dat dus
splet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Roeltjepoeltje!
[ afbeelding ]
Nou ja dat dus
Die schrijven we op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat Joss Stone op exact dezelfde dag in exact hetzelfde jaar als mijn zusje is geboren.
Maf.
Boeiend feitje, nietwaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie? Rudy?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof er zo gigantisch veel avond-dj's zijn. 't Is wel duidelijk over wie ie het heeft.
Lijkt me sterk dat Domien het over Rudy heeft, ik denk eerder iemand van Slam-Fm,Q-Music of 'de buren'.quote:
ik hoop het! anders sturen we ODOS op hem af!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Domien het over Rudy heeft, ik denk eerder iemand van Slam-Fm,Q-Music of 'de buren'.
Ow wowquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Roeltjepoeltje!
[ afbeelding ]
Nou ja dat dus
ODOS?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop het! anders sturen we ODOS op hem af!
Zonder twijfel 1 v/d mooiste platen van 2010. Daar hoort Annie You Save Me ook zeker bijquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:41 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Envoi!!![]()
![]()
![]()
dat dit geen hit is geworden![]()
Duh niet dus hij was aan het radiozappen dus hij heeft het vast over de buren. Wat een stelletje dramaqueens hier zegquote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:33 schreef -Hans- het volgende:
Wat een reacties over @work en Domien hier en in het vorige topic![]()
.
Zou het echt over Rudy gaan?
Heftig !quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Duh niet dus hij was aan het radiozappen dus hij heeft het vast over de buren. Wat een stelletje dramaqueens hier zeg
Ik denk dat Gieltje zelf blauwe vingers van het sms'en krijgt...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
Blondie - Call Mewat een heerlijke plaat
Die SMS'jes die Giel altijd voorleest over zo'n artiestNu weer over Alain Clark, ik moet zeggen dat ik het best goed vond klinken, maar mensen 'die met tranen in de ogen achter het stuur zitten'
Wat een zielepiet ben je dan als je dat van Alain Clark krijgt....
@Domien:quote:Nieuwe Duffy is Well Well Well erg lekker! Niets mis mee. #3FM
quote:Jammer van dat einde. Rende naar m'n auto om het alarm er af te halen, bleek het Duffy haar stem zijn. Zonde.
Laatst met die Kane + ehm, een of andere hiphoppert, ook al jaquote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
maar mensen 'die met tranen in de ogen achter het stuur zitten'Wat een zielepiet ben je dan als je dat van Alain Clark krijgt....
quote:Mijn god mensen, die nieuwe Duffy moet toch gewoon een grap zijn? "ieieieieieieieieieieieieieieie".
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Piles het volgende:
Ik kan deze zeikplaat nog steeds niet uitstaan
pssst, KXquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:10 schreef Piles het volgende:
Ik kan deze zeikplaat nog steeds niet uitstaan
Klopt. Hij was al steengoed vanaf draaibeurt één!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die plaat wordt echt niet ineens goed ofzo als je 'm maar blijft draaien![]()
.
Paar pagina's terug.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt. Hij was al steengoed vanaf draaibeurt één!
Waarom zou hij daar op moeten reagerenquote:
Ha ik wist dat het over die kutcover zou gaan, en jahoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die plaat wordt echt niet ineens goed ofzo als je 'm maar blijft draaien![]()
.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik wist dat het over die kutcover zou gaan, en jahoor
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
John Hiatt doet het ook. Have a little faith in meieieieieieieie.
Welke ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Een deel van deze melodie doet nogal denken aan een ander liedje.
quote:Beleef de hakkuhdag van vorige week nog eens in het kort. Welke track moet het zijn?
Mark Oh - Tears don't lie
Interactive - Living Without Your Love
RTC - Poing
Ja, dat probeer ik me nu dus ook te bedenkenquote:
En terechtquote:
quote:
Ik vind t zo op Let It Be lijkenquote:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind t zo op Let It Be lijken.
Volgende week tijd voor een video-verbinding?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:34 schreef Paul-89 het volgende:
Holy Moly wat zit er onder de folie- Jingle.
Prettig.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de gigantische Flash-header op 3FM.nl is zojuist verdreven voor good old HTML/CSS/JS. Werd tijd.
Weer een stap verder om weer een reden te hebben om flash te verwijderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de gigantische Flash-header op 3FM.nl is zojuist verdreven voor good old HTML/CSS/JS. Werd tijd.
wat stond er dan (tweet is verwijderd)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Hans!
http://twitter.com/GoBackToTheZOO/status/26557972332
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef GoBackToTheZOO het volgende:CONCERT IN DE VERA VANDAAG IN DE VERKOOP GEGAAN. GAAT HARD!
Die zou ik niet als stagebegeleider willen hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Stagiair gezocht! Wil je graag 20 uur per week stage lopen bij TROS Radio, waaronder de Mega Top 50? Tweet mij (@bart3fm) dan ff! Please RT!
Lenie kom dr maar in!quote:
nee, dat zei ze tegen.....ach, laat ook maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb je ook weleens... ach laat ook maar.
je houdt van zelfkastijding?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Waarom heb ik mijzelf gemarteld door naar het nieuwe album van LFIII te luisteren?
Muzikaal gaat het nog wel maar als hij zijn scheur open trekt dan is hetquote:
Wat zou je in godsnaam als stagair bij de Mega Top 50 moeten doen? Koffie halen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Stagiair gezocht! Wil je graag 20 uur per week stage lopen bij TROS Radio, waaronder de Mega Top 50? Tweet mij (@bart3fm) dan ff! Please RT!
de voicetracks van bart oppoetsen tot ze aanhoorbaar zijn....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zou je in godsnaam als stagair bij de Mega Top 50 moeten doen? Koffie halen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de voicetracks van bart oppoetsen tot ze aanhoorbaar zijn....
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Muzikaal gaat het nog wel maar als hij zijn scheur open trekt dan is het
Wordt niet gedraaid op 538.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef alors het volgende:
Destine, die gaan wel winnen met al die kutfans
Je bedoelt deze van Alain Clark?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het een kutlied. Misschien moet het nog komen.
Die valt dan weer mee.quote:
mijn rots in de branding! hoi hoi!quote:
is idd een puike plaat. kan er meer mee dan deze glee-bagger...zal best een leuke serie zijn, maar die muziek hoeft niet zo nodig op 3fm imho.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Michiel. Moi man.
Duck Sauce - Barbara Streisand. Ding wordt beter en beter.
Om zo af en toe te horen vind ik niet heel erg, maar graag niet te vaakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd een puike plaat. kan er meer mee dan deze glee-bagger...zal best een leuke serie zijn, maar die muziek hoeft niet zo nodig op 3fm imho.
van Lucky Fonz? of Alain Clark?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Blijft een toffe megahit.
Die van volgende week is trouwens van een mannelijke artiest waarvan Sander L. veel CDs heeft, zo vertelde 'ie vanmiddag.
Dus je weet hem al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Die van volgende week is trouwens van een mannelijke artiest waarvan Sander L. veel CDs heeft, zo vertelde 'ie vanmiddag.
Nee, Jordy van Loon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Lucky Fonz? of Alain Clark?
en goedenavond iedereen die net binnenkomt!
Nee, ik weet dat meestal donderdagavond pas (als ik het opzoek tenminste, anders gewoon vrijdagmiddag). En nee, ik ga dat niet hier posten of anderszins doorvertellen. Ik kijk wel uit!quote:
volgende week wordt de gelukkigste week van mijn levenquote:
Hoeft ook heus niet hoor, de nieuwe MH kán deze MH denk ik niet overtreffenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat meestal donderdagavond pas (als ik het opzoek tenminste, anders gewoon vrijdagmiddag). En nee, ik ga dat niet hier posten of anderszins doorvertellen. Ik kijk wel uit!
*zoekt roerstaafjes*quote:
+1 door dit nummer ben ik het origineel ook wel gaan waarderenquote:
En toen zei hij er maar 1 cd van had, omdat dat ook de enige cd was...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragment staat ook op de brunalizer cd (2001 ?) onder de 538 buttonquote:
die had ik ook! en die van t jaar daarna ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit fragment staat ook op de brunalizer cd (2001 ?) onder de 538 button
Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Musequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Are you gonna be my girl? lekker liedje van een 1dagsvlieg
weer wat geleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Muse
en dat is een waarheid als eenquote:
die prutser zal er wel weer zitten ja.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer die matige avond dj?. Hoop dat Absynthe Minded - Envoi op zijn playlist staat!
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat weer beginnen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Look againquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggekliktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
wat vonden jullie van de cover van alain clark die eninem deed ??
het was nie zo best he ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggeklikt![]()
![]()
Wat slecht![]()
![]()
![]()
het is fucking cee loo green, hoe moeilijk. via de telefoon zal het wel wat lastiger zijn, maar toch.quote:
een slimme kandidaat luistert die dag ervoor ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is fucking cee loo green, hoe moeilijk. via de telefoon zal het wel wat lastiger zijn, maar toch.
hij wel weer! ik was ehm....hier? :squote:
mumford & sonsquote:
mijn favo winkel!quote:
nee, lekker in de pashokjes gluren!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij draagt graag vrouwenkleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wombats!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Rudy doet weer hip.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Rudy doet weer hip.
[ link | afbeelding ]
quote:
Heb daar net serieus een paar minuten naar zitten luisteren met Duffy op de achtergrond. Het alarm wintquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:04 schreef alors het volgende:
Ik vind de nieuwe GBTTZ echt niks, te simpel, flauw, voorspelbaar etc...
het mag simpel zijn des te makkelijker is het mee te zingen + de compositie zit verdomd goed in elkaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:04 schreef alors het volgende:
Ik vind de nieuwe GBTTZ echt niks, te simpel, flauw, voorspelbaar etc...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:24 schreef Paul-89 het volgende:
Op kantoor Vrijdags als laatste vertrekken en dan van die tuinkers-zaadjes op de vloerbedekking strooien en de vloer even nat maken. Heb je Maandag een mooi tuinkers veldje.
Welke nieuwe dan?quote:
Hier in de zuidwesthoek valt het erg mee.quote:
What The Fuck??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:09 schreef themauster het volgende:
Anthonie Kamerling heeft zelfmoord gepleegd
Wet Wet Wet - Love is all around. Duurde evenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:21 schreef JDude het volgende:
Een deel van deze melodie doet nogal denken aan een ander liedje.
waaaaaatttt????? jezus ik krijg er gewoon kippevel van.. wat bizar... ze hadden toch ook kindjes...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:09 schreef themauster het volgende:
Anthonie Kamerling heeft zelfmoord gepleegdBron: telegraafmedewerkster
Idd, heel bizar. Vrouw en twee kinderen had ie..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
waaaaaatttt????? jezus ik krijg er gewoon kippevel van.. wat bizar... ze hadden toch ook kindjes...
Vrijdag zat ie nog tussen de oude beelden in gtst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |