Weer een stap verder om weer een reden te hebben om flash te verwijderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de gigantische Flash-header op 3FM.nl is zojuist verdreven voor good old HTML/CSS/JS. Werd tijd.
wat stond er dan (tweet is verwijderd)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef Pino112 het volgende:
Hans!
http://twitter.com/GoBackToTheZOO/status/26557972332
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:53 schreef GoBackToTheZOO het volgende:CONCERT IN DE VERA VANDAAG IN DE VERKOOP GEGAAN. GAAT HARD!
Die zou ik niet als stagebegeleider willen hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Stagiair gezocht! Wil je graag 20 uur per week stage lopen bij TROS Radio, waaronder de Mega Top 50? Tweet mij (@bart3fm) dan ff! Please RT!
Lenie kom dr maar in!quote:
nee, dat zei ze tegen.....ach, laat ook maarquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat heb je ook weleens... ach laat ook maar.
je houdt van zelfkastijding?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Waarom heb ik mijzelf gemarteld door naar het nieuwe album van LFIII te luisteren?
Muzikaal gaat het nog wel maar als hij zijn scheur open trekt dan is hetquote:
Wat zou je in godsnaam als stagair bij de Mega Top 50 moeten doen? Koffie halen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:34 schreef 3rdRock het volgende:
bart3fm Bart Arens
Stagiair gezocht! Wil je graag 20 uur per week stage lopen bij TROS Radio, waaronder de Mega Top 50? Tweet mij (@bart3fm) dan ff! Please RT!
de voicetracks van bart oppoetsen tot ze aanhoorbaar zijn....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zou je in godsnaam als stagair bij de Mega Top 50 moeten doen? Koffie halen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de voicetracks van bart oppoetsen tot ze aanhoorbaar zijn....
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen, dan nam ik je mee, bijna elke dagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Muzikaal gaat het nog wel maar als hij zijn scheur open trekt dan is het
Wordt niet gedraaid op 538.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:45 schreef alors het volgende:
Destine, die gaan wel winnen met al die kutfans
Je bedoelt deze van Alain Clark?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het een kutlied. Misschien moet het nog komen.
Die valt dan weer mee.quote:
mijn rots in de branding! hoi hoi!quote:
is idd een puike plaat. kan er meer mee dan deze glee-bagger...zal best een leuke serie zijn, maar die muziek hoeft niet zo nodig op 3fm imho.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Michiel. Moi man.
Duck Sauce - Barbara Streisand. Ding wordt beter en beter.
Om zo af en toe te horen vind ik niet heel erg, maar graag niet te vaakquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is idd een puike plaat. kan er meer mee dan deze glee-bagger...zal best een leuke serie zijn, maar die muziek hoeft niet zo nodig op 3fm imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |