van Lucky Fonz? of Alain Clark?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Blijft een toffe megahit.
Die van volgende week is trouwens van een mannelijke artiest waarvan Sander L. veel CDs heeft, zo vertelde 'ie vanmiddag.
Dus je weet hem al?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Die van volgende week is trouwens van een mannelijke artiest waarvan Sander L. veel CDs heeft, zo vertelde 'ie vanmiddag.
Nee, Jordy van Loon.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van Lucky Fonz? of Alain Clark?
en goedenavond iedereen die net binnenkomt!
Nee, ik weet dat meestal donderdagavond pas (als ik het opzoek tenminste, anders gewoon vrijdagmiddag). En nee, ik ga dat niet hier posten of anderszins doorvertellen. Ik kijk wel uit!quote:
volgende week wordt de gelukkigste week van mijn levenquote:
Hoeft ook heus niet hoor, de nieuwe MH kán deze MH denk ik niet overtreffenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat meestal donderdagavond pas (als ik het opzoek tenminste, anders gewoon vrijdagmiddag). En nee, ik ga dat niet hier posten of anderszins doorvertellen. Ik kijk wel uit!
*zoekt roerstaafjes*quote:
+1 door dit nummer ben ik het origineel ook wel gaan waarderenquote:
En toen zei hij er maar 1 cd van had, omdat dat ook de enige cd was...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Dit fragment staat ook op de brunalizer cd (2001 ?) onder de 538 buttonquote:
die had ik ook! en die van t jaar daarna ookquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit fragment staat ook op de brunalizer cd (2001 ?) onder de 538 button
Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Musequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Are you gonna be my girl? lekker liedje van een 1dagsvlieg
weer wat geleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Muse
en dat is een waarheid als eenquote:
die prutser zal er wel weer zitten ja.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer die matige avond dj?. Hoop dat Absynthe Minded - Envoi op zijn playlist staat!
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat weer beginnen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Look againquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggekliktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
wat vonden jullie van de cover van alain clark die eninem deed ??
het was nie zo best he ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggeklikt![]()
![]()
Wat slecht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |