Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Musequote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Are you gonna be my girl? lekker liedje van een 1dagsvlieg
weer wat geleerdquote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa, niet echt een eendagsvlieg, zelf in Nederland hebben ze nog een klein hitje gehad met She's a Genius maar vooral in het buitenland is de groep behoorlijk populair. Zo hebben bijvoorbeeld laatst nog een duet gedaan met Muse
en dat is een waarheid als eenquote:
die prutser zal er wel weer zitten ja.....quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Vanavond weer die matige avond dj?. Hoop dat Absynthe Minded - Envoi op zijn playlist staat!
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:54 schreef borisz het volgende:
Met het mes op tafel gaat weer beginnen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Look againquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want die heb ik zojuist afgewassen en opgeborgen.
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggekliktquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:23 schreef miieejj het volgende:
wat vonden jullie van de cover van alain clark die eninem deed ??
het was nie zo best he ??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb hem vanavond bekeken op YT, en bij dat rapgedeelte weggeklikt![]()
![]()
Wat slecht![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |