whehehe, om eerlijk te zijn wil ik het nog steeds eens opnieuw proberen, want mensen waren er best enthousiast over, en het is alweer vijf jaar geleden dat ik het gedronken hebquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan bedoel je
Boehoeee.quote:
Net of ik al die diarree van jullie ga teruglezenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij ook niet een paar keer gezegd ofzo
Wie weetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of ik al die diarree van jullie ga teruglezen
Hmhm.quote:
Ja dat is de enige tweet van jouquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Hallo
Werk aan de winkel dus...
Die over POP?
Aanstelleritis. Serieus, er is níets te zien op die foto wat je in een zwembad of op een strand ook niet ziet. In tegenstelling tot de tietenpic die Pheno vandaag hier ergens postte, maar daar heeft niemand dan problemen mee, want tieten.quote:
Jij dacht dat jij speciaal was, maar nu blijkt dat ie ook op andere mannen valt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ECHT?![]()
![]()
Dit werpt een heel ander licht op mijn nacht met Erik, en al die drank
Schatje, ga jij eens een sarcasmeradar ergens op de kop tikken, heel snel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij ook niet een paar keer gezegd ofzo
Sport zequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is de enige tweet van jou
Ja donderdag weer
Ik ga nu richting de sportschooljaja OP de fiets
Doe hem maar niet voerenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanstelleritis. Serieus, er is níets te zien op die foto wat je in een zwembad of op een strand ook niet ziet. In tegenstelling tot de tietenpic die Pheno vandaag hier ergens postte, maar daar heeft niemand dan problemen mee, want tieten.
Goed zoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja donderdag weer
Inderdaad. Het gaat te fur.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aanstelleritis. Serieus, er is níets te zien op die foto wat je in een zwembad of op een strand ook niet ziet. In tegenstelling tot de tietenpic die Pheno vandaag hier ergens postte, maar daar heeft niemand dan problemen mee, want tieten.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Schatje, ga jij eens een sarcasmeradar ergens op de kop tikken, heel snel.
Het is niet de bedoeling dat je eroverheen gaat bieden. Ik heb immers een monopolie op Myraela's hoofd.quote:
Ik vind mannen in een zwembad of op het strand ook viesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Succes met sporten C_Aquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja donderdag weer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Shit, de mijne is verouderd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is best triest eigenlijk, want dan kijk je er toch vanuit een sexueel standpunt naar, waarom zou je het anders vies vinden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind mannen in een zwembad of op het strand ook vies
Ik zou bijna denken dat de kastdeur bij jou nog een beetje klemt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind mannen in een zwembad of op het strand ook vies
Die kerel is lekker furryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |