Leg eens uit?quote:
Omdat ons.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je in de tuin jezelf gaan douchen met een tuinslang en daar vervolgens fotos van (laten) maken?
Omdat het er lekker uitzietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je in de tuin jezelf gaan douchen met een tuinslang en daar vervolgens fotos van (laten) maken?
hem was verteld dat zijn foto dan in de TAL SC geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, krabnagel de kat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet z'n naam niet meer, maar die zat altijd achter Alfred aan. Was een of andere crimineel?
Absoluut.quote:
Borsthaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar lord ga scheren
Kan je net zo goed een raar hoedje op zetten en je laten fotograferenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om andere mannen te vermaken, of vrouwen
Verstandigquote:
Ja, die ja. Die had zo'n vervelend stemmetjequote:
Ohw, eng he... een blote meneer met een tuinslang?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[HOMO] #2875 spannende dagen voor de homo's, rood of groen
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar daar krijg je waarschijnlijk wat minder geld voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een raar hoedje op zetten en je laten fotograferen
Benny, die vraag stellen wij toch ook niet als er een of ander halfnaakt mokkel in de meest rare posities of met een nat wit t-shirtje word gefotografeerd. Laat de meiden (en Erik) nou even.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Agree.quote:
Nee, eerder viesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, eng he... een blote meneer met een tuinslang?
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik laat ze voor de rest ook wel... Het was dan ook gewoon een serieuze vraagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny, die vraag stellen wij toch ook niet als er een of ander halfnaakt mokkel in de meest rare posities of met een nat wit t-shirtje word gefotografeerd. Laat de meiden (en Erik) nou even.
Ik wil het wel van je kopen.quote:
Nah dat niet alleen, maar daar doelde ik niet op. Meer die 2 pakken shag benedenquote:
Bel Marie-Antionette maar.quote:
Hij staat onder een douche, allesbehalve vies dusquote:
Je kan er niet mee omgaan bedoel jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bier is in ieder geval niet te zuipen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, aangezien het overgrote deel hier uit mannenminners bestaat, zal ik er mee moeten leven
quote:
Ja ja we weten het, ga nu maar geile plaatjes posten of ksst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, aangezien het overgrote deel hier uit mannenminners bestaat, zal ik er mee moeten leven
Is Erik homo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik vergeet steeds dat Erik homo is
Wow, goede attitude man.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.
ECHT?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik vergeet steeds dat Erik homo is
Dat weet ik, maar ik draag je graag een warm hart toe in deze barre tijden. Dus.quote:
Hey Halloquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Door benny's tweet ben ik hier op fok
Dus even depri berichtje van mij
Mijn conditie is compleet weg! Verdomme, weer helemaal opbouwen. 5x 3 minuten nu
Lievv.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik draag je graag een warm hart toe in deze barre tijden. Dus.
Wauw joh doe niet zo aangebrandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |