Kusje op je zondebok..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja maar daar doe ik het dus niet voor, ik wil gewoon dat we een leuke avond hebben en als het eten niet te vreten is hebben jullie een zondebok
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het geniaalst was nog wel die molen die ook dienst deed als helikopter, vliegtuig en raket.
Ik heb bijna alle alfeveringen, de genialiteit druipt er zelfs nu nog van af.
Zegt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Professor Paljas was echt mijn held uit die serie. Hij is mijns inziens ook zwaar ondergewaardeerd. En hij kwam veel te weinig voorbij. Maar kijk die jas.. En dat Duitse accent.
.
jaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Professor Paljas was echt mijn held uit die serie. Hij is mijns inziens ook zwaar ondergewaardeerd. En hij kwam veel te weinig voorbij. Maar kijk die jas.. En dat Duitse accent.
.
Jawel, maar ik doe het graag en vind het geen moeitequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kusje op je zondebok..hoe heet-ie?
Nee, maar serieus... daar mogen we je toch wel voor bedanken?![]()
Het mooie aan die hele serie is dat 'ie, als je hem op een latere leeftijd nog eens terugkijkt, ineens een heel andere indruk wekt. Dat je denkt van "hoe kunnen ze dat nou aan kinderen laten zien?!".quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het geniaalst was nog wel die molen die ook dienst deed als helikopter, vliegtuig en raket.
Ik heb bijna alle alfeveringen, de genialiteit druipt er zelfs nu nog van af.
Een filmrolletje naar een ontwikkelingsland sturen ook niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
Fokke en Sukke is eigenlijk nooit grappig.
Verkeerde generatie. Je mist flink wat.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar ik doe het graag en vind het geen moeite
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een filmrolletje naar een ontwikkelingsland sturen ook niet.
Wellicht van na jóúw tijd?quote:
wat je niet kent kun je niet missenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verkeerde generatie. Je mist flink wat.
Purno.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Damn dit gaat snel..
[..]
Het mooie aan die hele serie is dat 'ie, als je hem op een latere leeftijd nog eens terugkijkt, ineens een heel andere indruk wekt. Dat je denkt van "hoe kunnen ze dat nou aan kinderen laten zien?!".
Dat had ik bij Purno de Purno ook..
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een filmrolletje naar een ontwikkelingsland sturen ook niet.
ja, en Dolf de hitler kraaiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Damn dit gaat snel..
[..]
Het mooie aan die hele serie is dat 'ie, als je hem op een latere leeftijd nog eens terugkijkt, ineens een heel andere indruk wekt. Dat je denkt van "hoe kunnen ze dat nou aan kinderen laten zien?!".
Dat had ik bij Purno de Purno ook..
Je moest wel lachen.quote:
Ach, ik snapte er toen weinig van. Ik vond Paljas geweldig en die kat altijd heel engquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
Damn dit gaat snel..
[..]
Ik kende hem al. Maar mijn mondhoeken krulde een beetje.quote:
Alfred J. Kwak ken ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:
quote:
okn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kende hem al. Maar mijn mondhoeken krulde een beetje.
Welke kat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, ik snapte er toen weinig van. Ik vond Paljas geweldig en die kat altijd heel eng. Ik had wel snel door wat er bedoeld werd met dat hele Dolf verhaal.
quote:
quote:
Nee hoor.quote:
Ik weet z'n naam niet meer, maar die zat altijd achter Alfred aan. Was een of andere crimineel?quote:
* Denkt toch weer na over mannenquote:
Ja prima hoor, maar lord ga scherenquote:
Waarom zou je in de tuin jezelf gaan douchen met een tuinslang en daar vervolgens fotos van (laten) maken?quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Alfred J. Kwak ken ik anders wel hoor
Niets van waar. Dat soort plaatjes zijn hier in de regel welkom. Net zoals foto's van mensen met gekke hoedjes.quote:
Hallo Bosquote:
Heeft inhalen nog zin?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om andere mannen te vermaken, of vrouwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je in de tuin jezelf gaan douchen met een tuinslang en daar vervolgens fotos van (laten) maken?
quote:
Leg eens uit?quote:
Omdat ons.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom zou je in de tuin jezelf gaan douchen met een tuinslang en daar vervolgens fotos van (laten) maken?
Omdat het er lekker uitzietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
hem was verteld dat zijn foto dan in de TAL SC geplaatst zou wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, krabnagel de kat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik weet z'n naam niet meer, maar die zat altijd achter Alfred aan. Was een of andere crimineel?
Absoluut.quote:
Borsthaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar lord ga scheren
Kan je net zo goed een raar hoedje op zetten en je laten fotograferenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Om andere mannen te vermaken, of vrouwen
Verstandigquote:
Ja, die ja. Die had zo'n vervelend stemmetjequote:
Ohw, eng he... een blote meneer met een tuinslang?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[HOMO] #2875 spannende dagen voor de homo's, rood of groen
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar daar krijg je waarschijnlijk wat minder geld voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een raar hoedje op zetten en je laten fotograferen
Benny, die vraag stellen wij toch ook niet als er een of ander halfnaakt mokkel in de meest rare posities of met een nat wit t-shirtje word gefotografeerd. Laat de meiden (en Erik) nou even.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Agree.quote:
Nee, eerder viesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, eng he... een blote meneer met een tuinslang?
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik laat ze voor de rest ook wel... Het was dan ook gewoon een serieuze vraagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benny, die vraag stellen wij toch ook niet als er een of ander halfnaakt mokkel in de meest rare posities of met een nat wit t-shirtje word gefotografeerd. Laat de meiden (en Erik) nou even.
Ik wil het wel van je kopen.quote:
Nah dat niet alleen, maar daar doelde ik niet op. Meer die 2 pakken shag benedenquote:
Bel Marie-Antionette maar.quote:
Hij staat onder een douche, allesbehalve vies dusquote:
Je kan er niet mee omgaan bedoel jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bier is in ieder geval niet te zuipen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, aangezien het overgrote deel hier uit mannenminners bestaat, zal ik er mee moeten leven
quote:
Ja ja we weten het, ga nu maar geile plaatjes posten of ksst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, aangezien het overgrote deel hier uit mannenminners bestaat, zal ik er mee moeten leven
Is Erik homo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik vergeet steeds dat Erik homo is
Wow, goede attitude man.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nu in een hele zin. Ik zie niet in waarom hier geen foto's van mannen mogen staan. Bedoel je wellicht "Ik kijk liever niet naar een foto van een man?" Als dat zo is, dikke vette pech.
ECHT?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik vergeet steeds dat Erik homo is
Dat weet ik, maar ik draag je graag een warm hart toe in deze barre tijden. Dus.quote:
Hey Halloquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Door benny's tweet ben ik hier op fok
Dus even depri berichtje van mij
Mijn conditie is compleet weg! Verdomme, weer helemaal opbouwen. 5x 3 minuten nu
Lievv.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik draag je graag een warm hart toe in deze barre tijden. Dus.
Wauw joh doe niet zo aangebrandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |