Ik ook. Op de een of andere manier vind ik Moszkowicz echt een schattig beertje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens live in aktie willen zien in de rechtszaal
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
That's not what you wanna hear but that's what i'll do.
'Normale' openbare zittingen is echt geen zak aan. Ik ben er pas met mijn opleiding bij geweest, maar als er geen scholen zijn, sta je voor een lege zaal te pleiten. Dan heb je je cliënt langs je, een/drie rechters voor je, een griffier en een OvJ en dat is't.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens live in aktie willen zien in de rechtszaal
Jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Op de een of andere manier vind ik Moszkowicz echt een schattig beertje.
Ik ben ook een keer naar een openbare zitting geweest, ging over een Bossche kut die ergens ramen had ingegooid ofzo, en de rechter had een panterbroek aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Normale' openbare zittingen is echt geen zak aan. Ik ben er pas met mijn opleiding bij geweest, maar als er geen scholen zijn, sta je voor een lege zaal te pleiten. Dan heb je je cliënt langs je, een/drie rechters voor je, een griffier en een OvJ en dat is't.
Ik bén lief.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer naar een openbare zitting geweest, ging over een Bossche kut die ergens ramen had ingegooid ofzo, en de rechter had een panterbroek aan.
Da witte ik togquote:
The fuckquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer naar een openbare zitting geweest, ging over een Bossche kut die ergens ramen had ingegooid ofzo, en de rechter had een panterbroek aan.
quote:
quote:
quote:
Kennen jullie Studio Ghilbli nietquote:
Uhhh wat?quote:
Ik moest het googlen. Maar ik ken een paar producties.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie Studio Ghilbli niet?
Die is toch geen 16?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dit moet ik zien.
Shirley Wilson,16 jaar": Hekel aan ''Joden "
Nee, zou je zeggen van niet.quote:
Die ogenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zou je zeggen van niet.Maar door haar jodenhaat zal ze er wat ouder uit zien.
the camera antisemitism adds five yearsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, zou je zeggen van niet.Maar door haar jodenhaat zal ze er wat ouder uit zien.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the camera antisemitism adds five years
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |