Geen opvoeding genoten denk ik. Disneyquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Kennen jullie Studio Ghilbli niet?
Disney.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen opvoeding genoten denk ik. Disney
Ghibli is een gastankerschip waar ik op gevaren heb.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef Bellatrix het volgende:
Quote: Beter bij de hand dan bij de voet anders moet je bukken.
Grap: Mensen naar de dierentuin laten belle en ze laten vragen naar meneer De Leeuw.
EN van een vette wagenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ghibli is een gastankerschip waar ik op gevaren heb.
tevens is het de naam van een wind waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ghibli is een gastankerschip waar ik op gevaren heb.
tevens is het de naam van een wind waarschijnlijk.
(geen scheet)
[ afbeelding ]
dit is ook wel het lelijkste schip wat ik ooit heb gezien.
http://www.kustvaartforum.com/viewtopic.php?f=3&t=1220&start=80
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef echt níets om Ghibli. Heb er totaal geen mening over. Het kan verrotten of verroesten, ik lig er geen minuut wakker van.
Die zei wel meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Es ist mir egal! Zo zou Hitler het misschien gezegd hebben!
Je klikte.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geef echt níets om Ghibli. Heb er totaal geen mening over. Het kan verrotten of verroesten, ik lig er geen minuut wakker van.
positieve uitspraak , dat moet ik je nageven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee ik klikte niet.quote:
Kut.quote:
Totoroquote:
Alpha ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN van een vette wagen![]()
[ afbeelding ]
beta?quote:
Dat doe je altijd.quote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
godver waarom heeft ineens iederen een nieuwe avatar
Anders zou je stil zijn.quote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Lees de opdracht nog eens.quote:
Goeie.quote:
Jezelf quotenquote:
Omdat het UI-wissel-dag isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
quote:
Zeroquote:
quote:
quote:
quote:Men zocht een vis
Stilstand is achteruitgang.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oké.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als mensen in het werkelijke leven aankomen met iets wat betrekking heeft op Southpark reflecterend op het echte leven, dan zucht ik en trek ik mijn gezicht in een ""-positie.
Ik vind er niets aan. Maar dat is mijn mening maar, feitelijk gezien is het blijkbaar geweldig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké.
Doet niets af van het feit dat South Park geweldig is.
Haha, dat gezicht trok Cartman laatst ook in zo'n aflevering.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als mensen in het werkelijke leven aankomen met iets wat betrekking heeft op Southpark reflecterend op het echte leven, dan zucht ik en trek ik mijn gezicht in een ""-positie.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan. Maar dat is mijn mening maar, feitelijk gezien is het blijkbaar geweldig.
quote:
hoax, jij kijkt altijd zo, omdat skeptischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Men zat verlegen om een vis-smiley, en men dacht dat jij daarbij wel uitkomst zou kunnen biedenquote:
Hallo Bennyquote:
Jij ziet mij niet altijd. Jij hebt mij zelfs nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoax, jij kijkt altijd zo, omdat skeptisch
Ik zou contact met AP opnemen, hij wilt weten hoe je de "quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, dat gezicht trok Cartman laatst ook in zo'n aflevering..
Bel.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Men zat verlegen om een vis-smiley, en men dacht dat jij daarbij wel uitkomst zou kunnen bieden
Nee.quote:
Ah Ok " gaat aan de slagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Men zat verlegen om een vis-smiley, en men dacht dat jij daarbij wel uitkomst zou kunnen bieden
Jahaa, dat is een schijtsmilie, hij spuit omhoog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
bella wat een ntiegelijke schijtsmiley trouwens zeg.
Inderdaad. Dat is overduidelijk een panda.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
bella wat een ontiegelijke schijtsmiley trouwens zeg.
Oh juist, dat had ik nog niet begrepenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jahaa, dat is een schijtsmilie, hij spuit omhoog.
Je leert het nog wel.quote:
enquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Haha, dat gezicht trok Cartman laatst ook in zo'n aflevering..
Het is een mol en hij heet Krtekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is overduidelijk een panda.
Die zag ik laatst.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en [ afbeelding ] ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en [ afbeelding ] ook
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en [ afbeelding ] ook
[ afbeelding ]
Ik denk dat die wel voldoen. Ze moeten alleen nog goed klaargemaakt wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Zijn er bepaalde requirements ?
De gelijkenis is treffend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en [ afbeelding ] ook
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |