Job kon natuurlijk ook niet vermoeden dat de VVD liever in zee zou gaan met de racistische PVV die economisch gezien veel linksere standpunten heeft dan de PvdA. En Rutte was al weggelopen van de tafel bij de onderhandelingen over Paars+ omdat ie het zo graag rechtser wou, dus ik snap prima dat Cohen vond dat die optie eerst onderzocht moest worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als het PvdA nou gelijk een middenkabinet had zien zitten, maar Job was zo eigenwijs dat niet te willen.
Overigens denk ik dat er bij het CDA nu meer van hun standpunten terecht komt dan als ze met het PvdA in zee waren gegaan.
In de USA zijn gevangenissen commercieel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat alle rechtse stemmers dit lezen Koos?
Btw, dat er prioriteit komt voor het handhaven van het kraakverbod juich ik toe.
Privatiseren van het gevangeniswezen niet. We weten zo langzamerhand wel dat privatiseren vaak falikant uitwerkt. Zie zorg, ziekenhuizen, postbezorging etc.
Ik tel er al snel zeven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef horned_reaper het volgende:
En hoeveel van die punten zouden er niet zijn gekomen als er een ander kabinet was gevormd?![]()
De meeste punten waren ze al langer mee bezig!
Driewerf hoera.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
In de USA zijn gevangenissen commercieel.
En werkt het daar wel? Dat wist ik niet, dacht dat de staat de baas was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n succes: http://www.amnesty.org/en/library/info/AMR51/035/1998quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dus dan moeten wij dat ook maar doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
In 1 land wel, in 99% van de landen niet, dus is dat ene land zaligmakend? Als de USA in de Maas springt, moeten wij dat dan ook maar doen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om wat eerder onderzocht had moeten worden, Job had vanaf dag 1 een middenkabinet niet moeten uitsluiten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Job kon natuurlijk ook niet vermoeden dat de VVD liever in zee zou gaan met de racistische PVV die economisch gezien veel linksere standpunten heeft dan de PvdA. En Rutte was al weggelopen van de tafel bij de onderhandelingen over Paars+ omdat ie het zo graag rechtser wou, dus ik snap prima dat Cohen vond dat die optie eerst onderzocht moest worden.
Ferrier en Koppejan. Tja, principes zijn mooie dingen. Mensen bewonderen je ervoor, vinden je een goed mens. En dat streelt het ego behoorlijk. Maar zoals het altijd gaat in het leven, en dat beseffen CDA-dissidenten als geen ander, je koopt er geen brood voor. En je verkrijgt er zeker niet zo'n riant pensioen mee als de hypocriete Koppejan en Ferrier.quote:
Ik begrijp inderdaad nog steeds niet waarom overheden zo ondersteboven zijn van het McKinsey-model...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk je dat alle rechtse stemmers dit lezen Koos?
Btw, dat er prioriteit komt voor het handhaven van het kraakverbod juich ik toe.
Privatiseren van het gevangeniswezen niet. We weten zo langzamerhand wel dat privatiseren vaak falikant uitwerkt. Zie zorg, ziekenhuizen, postbezorging etc.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ferrier en Koppejan. Tja, principes zijn mooie dingen. Mensen bewonderen je ervoor, vinden je een goed mens. En dat streelt het ego behoorlijk. Maar zoals het altijd gaat in het leven, en dat beseffen CDA-dissidenten als geen ander, je koopt er geen brood voor. En je verkrijgt er zeker niet zo'n riant pensioen mee als de hypocriete Koppejan en Ferrier.
Het lijkt me echt killing om zo verzuurd door het leven te moeten zeg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef voice-over het volgende:
Nieuwsuur
Mijn God, Ferrier houdt zich naast Wilders, mensenrechten en duurzaamheid ook bezig met borstkanker (pink ribbon). Wat is zij toch een geweldige vrouw.
deed jij maar zoveel nuttigs in plaats van alleen maar op fok te zitten schelden (pun intended).quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef voice-over het volgende:
Nieuwsuur
Mijn God, Ferrier houdt zich naast Wilders, mensenrechten en duurzaamheid ook bezig met borstkanker (pink ribbon). Wat is zij toch een geweldige vrouw.
Als Melanie terugkomt, dan hoop ik dat ze zich ruimschoots herstelt van haar ongelukkig verlopen staatssecretarisschap onder Balkenende 2.quote:
Was dit jouw klacht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:17 schreef voice-over het volgende:
Nieuwsuur
Ik had dit eigenlijk verwacht.quote:
De Amerikaanse burgers hebben ervoor gekozen dacht ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:30 schreef Holograph het volgende:
[..]
Heel goed. Dank je. Bedankt dat je de moeite neemt mijn bijdragen te lezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me echt killing om zo verzuurd door het leven te moeten zeg!. Gaat het verder wel met je?
En wat doe jij dan 24x7 op fok! ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
deed jij maar zoveel nuttigs in plaats van alleen maar op fok te zitten schelden (pun intended).
Andrew Dice Clay heeft er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me echt killing om zo verzuurd door het leven te moeten zeg!. Gaat het verder wel met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |