quote:Toen ze ooit op schoolreisje zou gaan naar Amsterdam, meldde haar vader haar af vanwege 'geloofsovertuigingen'.
Alsof dit soort mensen nog niet genoeg aandacht krijgen op tvquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Biogarde het volgende:
Gelukkig bestaan dit soort mensen. Want anders zouden we dit soort pareltjes moeten missen.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe de andere helft leeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik word zo doodmoe van al die domme kutprogramma's over nog dommer kutvolk.
Dat dus. Zulke personen zijn het argument tegen een democratie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog deerniswekkender is dat dit soort mensen gewoon mag stemmen en kinderen krijgen alsof het een lieve lust is.
De amsterdam arena, lijkt me.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef Justinn het volgende:
Ben ik de enige die niet snapt wat er wordt bedoeld met snelkookpan in deze context?
Nooit. Genoeg!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:29 schreef Thomas B. het volgende:
Alsof dit soort mensen nog niet genoeg aandacht krijgen op tv
Als het even wil de volgende verkiezingen voor de tweede kamer nog nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog deerniswekkender is dat dit soort mensen gewoon mag stemmen en kinderen krijgen alsof het een lieve lust is.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
je zou denken dat anno 2010 ze bij Feyenoord weer een beetje normaal gingen doen na hun debacle met feyenoordsupporter Mickey die andermaal liet zien wat nog steeds als een ziekte bij de stadionclub uit Rotterdam-Zuid kan worden beschouwd te weten supporters die een regelechte haat blijven hebben tegen Amsterdam en Ajax 'Joden' en het spelletje voetbal veel te serieus nemen.
Zie hier Shirley Wilson, 16 jaar en zoals ze zelf zegt: die-hard supporter van Feyenoord.
[ afbeelding ]
Als de onderwerpen ter sprake komen, heeft het over '020', 'de joden' en de 'snelkookpan'. Toen ze ooit op schoolreisje zou gaan naar Amsterdam, meldde haar vader haar af vanwege 'geloofsovertuigingen'.
Toch ruilde Shirley onlangs vier dagen van gezin met de Joodse Jade (14) uit Amstelveen. Haar ervaringen zijn vanavond, dinsdagavond 5 oktober 2010,op Nederland 3 te zien in het tv-programma Puberruil XL.
"ze namen me mee naar de Snelkookpan. We zouden naar een sportwinkel gaan. Toen ik uit de parkeergarage kwam, stond ik ineens voor dat ding. Ik heb me meteen omgedraaid en ben achteruit naar de winkel gelopen. Ik voelde me een verrader."
Niet Mario en Giovanni?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:48 schreef PIETR het volgende:
Tis dat ze zo lelijk is anders was ik zeker met haar getrouwd en had ik mijn kinderen Coentje, Dirk en Paul genoemd.
Wat een ongekend mooie actiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:23 schreef rubje het volgende:
Toen ze ooit op schoolreisje zou gaan naar Amsterdam, meldde haar vader haar af vanwege 'geloofsovertuigingen'.
Dan is de context voor "Joden" ook weg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Leandra het volgende:
Beetje jammer dat ze haar niet bij een Joods gezin hebben neergezet wat helemaal geen bal om voetbal geeft... hadden ze haar ook niet meegenomen naar "de snelkookpan".
Ik neem aan dat met "de snelkookpan" het stadion bedoeld wordt waarin Ajax speelt? De Arena dus?
Heb je foto's van haar bij een rel dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:53 schreef Dropdown het volgende:
Dat zijn helemaal geen supporters. Supporters zijn aanhangers van een club die ze in voor- en tegenspoed aanmoedigen. Dit betekent dus niet dat je massaal moet gaan rellen omdat je club een keer verliest.
De context misschien wel, maar dan leert dat kind misschien ook dat het ook gewoon mensen zijn, en dat er met het schelden niet alleen Ajax-supporters bedoeld worden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is de context voor "Joden" ook weg.
Misschien is Shirley het lang verloren gewaande zusje van Ben Affleck.quote:
Is het slecht als je gelijk weet uit welke aflevering dit komt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien is Shirley het lang verloren gewaande zusje van Ben Affleck.
Dat is die context ey.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De context misschien wel, maar dan leert dat kind misschien ook dat het ook gewoon mensen zijn, en dat er met het schelden niet alleen Ajax-supporters bedoeld worden.
Neen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Is het slecht als je gelijk weet uit welke aflevering dit komt?
Het feit dat de volksbuurtminderheid nog stemrecht heeft doet niet echt democratie vermoeden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dus. Zulke personen zijn het argument tegen een democratie.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Pipo1234 het volgende:
Wat een inteelthoofd zeg. Die is zeker voortgekomen uit seks tussen haar moeder en opa.
QFTquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die was wel mooi Iraniërs zijn me hommiesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:13 schreef Henno het volgende:
Zoiets was eerst ook, alleen dan een of andere Twentse boer die bij een Iraans gezin kwam en slechter Nederlands sprak dan die Iraniër. Allemaal zo gemonteerd dat hij voor lul werd gezet en die andere gast opgehemeld werd. Kansloos programma
Ja, dat is haar broertjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die heet volgens mij ook "Wilson"...
Niet weten dat het Jodendom een religie is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:46 schreef rubje het volgende:
voor de mensen die willen weten waar ik dit vandaag heb: BN De Stem.
hoe zij poseert op de achtergrond foto is iig leuker dan in haar profiel fotoquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef Pipo1234 het volgende:
Wat een inteelthoofd zeg. Die is zeker voortgekomen uit seks tussen haar moeder en opa.
Daar worden ze niet mee vergeleken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef jas0n het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom ajax nou eigenlijk wordt vergeleken met joden?
Ajax is opgericht door joden. Ajacieden noemen zichzelf ook 'Jood'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:31 schreef jas0n het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom ajax nou eigenlijk wordt vergeleken met joden?
quote:En zo bezocht Shirley - haar broertje Brian Feyenoord Wilson is zelfs naar de favoriete voetbalclub van de familie vernoemd - voor het eerst in haar leven Amsterdam.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef DeBassist het volgende:
kan je die foto uit de OP weghalen ?
met zo'n grafkop kan ik de OP niet lezen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:15 schreef arucard het volgende:
http://puberruil.kro.nl/u(...)profiel-shirley.aspx
Het is duidelijk, allemaal castreren die familiequote:Broers/zussen 2 kleinere broertjes, Mikey(13) Brian (6)
bijbaan:Zeeman XDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:27 schreef Biogarde het volgende:
Gelukkig bestaan dit soort mensen. Want anders zouden we dit soort pareltjes moeten missen.
quote:Wat heb je geleerd van je ruilgezin? Dat Joodse mensen, gewoon heel normaal zijn!
ze was bang voor vliegtuigen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:21 schreef Aether het volgende:
Prachtig...
Las laatst over iemand die per se niet naar Schiphol wilde maar die is dus niet uniek..!
Dus dit is haar broertje?quote:Een beroemde foto van de jongen, toen 5 en nu 10 jaar, dient als voorbeeld. De plaat werd gemaakt in 2002 bij de gewonnen UEFA Cup-finale van Feyenoord tegen Borussia Dortmund in de Kuip. Met een fanatieke blik in de ogen steekt Mikey zijn middelvinger op naar de Duitse spelers op het veld.
als ik haar profiel zo doorlees blijf ik maar quotenquote:
ik ben net haar hyvesvriend geworden, dat vond ze fantastischquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
als ik haar profiel zo doorlees blijf ik maar quotenreizen egypte turkije
![]()
gaan we nu allemaal haar hyves toevoege?
die ene dennis ken ik ook alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben net haar hyvesvriend geworden, dat vond ze fantastisch
Dude what the fuck die tattooquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:34 schreef rubje het volgende:
Check de OP die is aangepast met meer info aangezien het de befaamde Familie Wilson betreft die al eerder in het nieuws kwam met een piepjonge Mickey Wilson.
feyenoordquote:
2 troosten.. ze kunnen niet degraderen dan EN misschien maken ze nog kans op de titel....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:52 schreef wunderbaum het volgende:
Ze krijgt het nog zwaar als Feyenoord volgend jaar in de 1e divisie speelt
Niet degraderen vanuit 1e divisie? Vraag dat maar aan Top Ossquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
2 troosten.. ze kunnen niet degraderen dan EN misschien maken ze nog kans op de titel....
oh, okequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Niet degraderen vanuit 1e divisie? Vraag dat maar aan Top Oss
xDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:19 schreef AwesomeFace het volgende:
[..]
bijbaan:Zeeman XD
dat zegt al genoeg xD
In deze uitzending gaat ze wel naar een echt joods gezinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:17 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat ik dit goedkeur ofzo hoor, maar mensen die niet snappen dat het niet over echte joden gaat.En wat dacht je van die Ajacieden met hun jodenvlaggen? Ook niet janken dan als er iemand een keer wat over joden roept.
Ja maar dat is andersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:17 schreef Ritmo het volgende:
Niet dat ik dit goedkeur ofzo hoor, maar mensen die niet snappen dat het niet over echte joden gaat.En wat dacht je van die Ajacieden met hun jodenvlaggen? Ook niet janken dan als er iemand een keer wat over joden roept.
Ah ok, dat is wel idioot ja.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:19 schreef arucard het volgende:
[..]
In deze uitzending gaat ze wel naar een echt joods gezin
Enkel mongolen lopen rond met een vlag van Israël bij een wedstrijd van Ajax Amsterdam. Maar je hebt gelijk, het trekt wel de aandacht van andere mongolen als in de OP.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:17 schreef Ritmo het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Enkel mongolen lopen rond met een vlag van Israël bij een wedstrijd van Ajax Amsterdam. Maar je hebt gelijk, het trekt wel de aandacht van andere mongolen als in de OP.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:33 schreef chroestjov het volgende:
Een leuke spontane vlotte meid die zo nu en dan even lekker gek kan doen uit Noord-Brabant.
Ze heeft last van het Kakkerlakkensyndroomquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:26 schreef Zware_jongen het volgende:
Dat wijf heeft echt het hoofd van een kakkerlak!
Goed topic was dat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze heeft last van het Kakkerlakkensyndroom
Hmm, dat krijg je er nou van als je zo vaak verliest van je grote rivaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goed topic was dat!
Maar ik geloof dat die lelijke hoer het zusje is van Fok-KakkerlakkenJosti Stokstaart
Amstelveen is 020!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
"Amstelveen? Dat ligt vlakbij 020 toch?"
Goed gebit ook..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:26 schreef Aapig het volgende:
Wat een woonwagenkampwijf, met haar waterstofperoxide hoofd. Iew.
die moeder is inderdaad lelijkquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
Oh God, vanwege je voorkeur voor een voetbalclub een complete stad haten en er dan ook nooit komen.
Voor deze familie is de term "volksbuurter" uitgevonden, de teringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
Oh God, vanwege je voorkeur voor een voetbalclub een complete stad haten en er dan ook nooit komen.
dat ligt toch in dat jodenlandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ze doet alsof ze op de Gaza strook loopt
leuk ook die dikke wenkbrauwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
Die joodse meisje zou ik overwegen trouwens, ze ziet er best leuk uit.
Ik durf niet te zeggen wat ik met haar zou willen doen, omdat ik bang dat ik dan gebanned zal worden. Wat een wijf, wat een kopquote:
Ook meisjes zijn kneedbaar. Ze geven alleen wat weerstand soms.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leuk ook die dikke wenkbrauwen
wat heeft dat te maken met die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook meisjes zijn kneedbaar. Ze geven alleen wat weerstand soms.
Er is mij verteld dat meisjes kneedbare wenkbrauwen hebben?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met die wenkbrauwen
Als dit als een grap bedoeld was dan zou ik er om kunnen lachen maar ik weet gewoon zeker dat ze dit dood serieus meent. Tis gewoon triest hoe fucking dom mensen zijn. Net zoals dat wijf uit Puberruil die dacht dat zwarte mensen een ander ras waren en tijdens het programma letterlijk zei, waar die mensen bij stonden "Nu ik hier een tijdje heb geleefd besef ik dat zwarte eigenlijk ook gewoon mensen zijn."quote:Wat heb je geleerd van je ruilgezin? Dat Joodse mensen, gewoon heel normaal zijn!
bazenactiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ze gaat achteruit lopen naar de ArenA![]()
![]()
een feyenoordtokkie genaamd shirley die werkt bij de zeemanquote:
Volgens mij is alles aan deze post foutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:41 schreef Shispeed het volgende:
waarom is een gezin uit putten in hemelsnaam btw voor zo'n fan van feyenoord? dat ligt toch nog dichter bij 020 dan bij Rotterdam?
ik zal haar de groeten doen van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Shispeed het volgende:
eigenlijk is die jade best wel een schattig meisje
Je hebt nu opeens door dat ook die mensen voorplantingsrecht hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:44 schreef Penisbaard het volgende:
Je hebt nu opeens door dat ook die mensen stemrecht hebben.
doe datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal haar de groeten doen van je
Klopt, ik zit hier wel op 8 meter van de TV maar ik vind haar zeker niet onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Shispeed het volgende:
msn/hyves/pics ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet wel ongeveer waar ze woont ja
paas mij d'r hyves eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet wel ongeveer waar ze woont ja
ja dat is wel een mooie kerelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:47 schreef Splutje het volgende:
Die vader is nog wel gewoon een toffe hooligan, maar dat wijf
chocolate-chick woont ook in amstelveen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik niet ik weet alleen waar ze ongeveer woont
ja dat zie je tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
chocolate-chick woont ook in amstelveen?
het hoort inderdaad in het chemisch afvalquote:
I'd hit itquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:45 schreef Shispeed het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:50 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ieeee! dan woon je vlak bij 020! JOOD!
Een joods meisje, in een doos, afgeven aan Giovanni en je komt permanent op het PanzerMaus Persoonlijke Messages PrikBord. Ik zal goed op haar passen.quote:
sowieso mensen die een netnummer hebben met 3 cijfersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
helaas begint mn telefoonnummer ook met 020
sowieso mensen die afgeven op mensen die een netnummer hebben met 3 cijfersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sowieso mensen die een netnummer hebben met 3 cijfers!
Ik vind haar leuk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Poemgirl het volgende:
http://jadenes.hyves.nl/?ref=sr&pageid=5LXOGBMFTIO8OK8W4
Shirley is nogal een hol vat...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:27 schreef Panzermaus het volgende:
TV ook maar even aangezet. Wat een meisje zeg, ze zal vast een leuk innerlijk hebben.
sowieso mensen uit de stad!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowieso mensen die afgeven op mensen die een netnummer hebben met 3 cijfers
Een pistool. Vast een vuig zionistisch wijf die lid is van een vage Israelische club dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Poemgirl het volgende:
die profielfoto, nooitquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:53 schreef Poemgirl het volgende:
deze discussie gaat nergens meer over.quote:
Nee man, dat is voor de bescherming. Wat wil je als je op je fiets met houten banden door Damsko moet, met Shirley en Wesley op de tomos achter je.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een pistool. Vast een vuig zionistisch wijf die lid is van een vage Israelische club dan.
weet je hoever ik dan moet rijden op mijn brommer?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
deze discussie gaat nergens meer over.
ga dr nou maar hosselen![]()
alhoewel haar nummer begint ook met 020
ze had scheve tandenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze houd haar bakkes stijf dicht, wat wil je ook met zo'n grafbek
waar moet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Shispeed het volgende:
[..]
weet je hoever ik dan moet rijden op mijn brommer?
BACO.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man, dat is voor de bescherming. Wat wil je als je op je fiets met houten banden door Damsko moet, met Shirley en Wesley op de tomos achter je.
een durpske uit omgeving nijmegenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar moet je vandaan komen?
ik ben daar gelukkig ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uuh ja en ik hoef jou niet in 020 te hebben
nee gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ben daar gelukkig ook nog nooit geweest
Ik heb op 'Niet OK' geklikt bij haar profielafbeelding. De NSB'er zit in ons allemaal, hij sluimert en laait op in een oplaaing van xenofobie. Want die wenkbrauwen, die moeten we niet.quote:
omg kk ziekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef AwesomeFace het volgende:
Hoe de fuck kent ze mensen die ik ken![]()
![]()
dat spreekt voor zich als die dochter zo isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje flauw ts er dan niet bij vertellen dat die vader een hele toffe man was.
nee al die mensen uit 020 die hier komen fietsen en dan de politie bellen omdat ze stankovelast hebben tijdens het mest uitrijden, dat is serieus al meerdere keren gebeurdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee gelukkig maar.
wat moet je nou met zo'n mongool
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee al die mensen uit 020 die hier komen fietsen en dan de politie bellen omdat ze stankovelast hebben tijdens het mest uitrijden, dat is serieus al meerdere keren gebeurd!
maar nu antwoord ik waarschijnlijk niet meer want ik moet rowwen heze bij paul de leeuw kijken
die laatste moet je schrappen, het gaat immers om rowwen heze bij paul de leeuw, niet om paul de leeuw zelfquote:
dan bel je zeker ook de polisie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ruik hier serieus ook wel eens mest van het mest uitrijden
Paul de leeuw is het hem wel helemaal jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die laatste moet je schrappen, het gaat immers om rowwen heze bij paul de leeuw, niet om paul de leeuw zelf
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Paul de leeuw is het hem wel helemaal ja
maar gelukkig duurt dat nog heeeeel langquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooit zal jij er zo uitzien als hem dus doe maar niet zo
ik kan daar niet over oordelen misschien is het over 45 jaar misschien over 2 maanden al, wie kan het wel zeggen, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar gelukkig duurt dat nog heeeeel lang
038 Z-Z biatch. Niet haten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sowieso mensen die een netnummer hebben met 3 cijfers!
Leuk zeg, die 45 jaar grap. Ik zal jou eens op een houten ros door Damsko heenjagen. Kijken wat jij voor pipa gaat pullen dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan daar niet over oordelen misschien is het over 45 jaar misschien over 2 maanden al, wie kan het wel zeggen, ik heb geen idee
wat jij wil, je doet je best maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk zeg, die 45 jaar grap. Ik zal jou eens op een houten ros door Damsko heenjagen. Kijken wat jij voor pipa gaat pullen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |