Voor deze familie is de term "volksbuurter" uitgevonden, de teringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
Oh God, vanwege je voorkeur voor een voetbalclub een complete stad haten en er dan ook nooit komen.
dat ligt toch in dat jodenlandquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef Thomas B. het volgende:
Ze doet alsof ze op de Gaza strook loopt
leuk ook die dikke wenkbrauwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
Die joodse meisje zou ik overwegen trouwens, ze ziet er best leuk uit.
Ik durf niet te zeggen wat ik met haar zou willen doen, omdat ik bang dat ik dan gebanned zal worden. Wat een wijf, wat een kopquote:
Ook meisjes zijn kneedbaar. Ze geven alleen wat weerstand soms.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leuk ook die dikke wenkbrauwen
wat heeft dat te maken met die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook meisjes zijn kneedbaar. Ze geven alleen wat weerstand soms.
Er is mij verteld dat meisjes kneedbare wenkbrauwen hebben?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met die wenkbrauwen
Als dit als een grap bedoeld was dan zou ik er om kunnen lachen maar ik weet gewoon zeker dat ze dit dood serieus meent. Tis gewoon triest hoe fucking dom mensen zijn. Net zoals dat wijf uit Puberruil die dacht dat zwarte mensen een ander ras waren en tijdens het programma letterlijk zei, waar die mensen bij stonden "Nu ik hier een tijdje heb geleefd besef ik dat zwarte eigenlijk ook gewoon mensen zijn."quote:Wat heb je geleerd van je ruilgezin? Dat Joodse mensen, gewoon heel normaal zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |