nee gelukkig maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ben daar gelukkig ook nog nooit geweest
Ik heb op 'Niet OK' geklikt bij haar profielafbeelding. De NSB'er zit in ons allemaal, hij sluimert en laait op in een oplaaing van xenofobie. Want die wenkbrauwen, die moeten we niet.quote:
omg kk ziekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:05 schreef AwesomeFace het volgende:
Hoe de fuck kent ze mensen die ik ken![]()
![]()
dat spreekt voor zich als die dochter zo isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje flauw ts er dan niet bij vertellen dat die vader een hele toffe man was.
nee al die mensen uit 020 die hier komen fietsen en dan de politie bellen omdat ze stankovelast hebben tijdens het mest uitrijden, dat is serieus al meerdere keren gebeurdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee gelukkig maar.
wat moet je nou met zo'n mongool
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee al die mensen uit 020 die hier komen fietsen en dan de politie bellen omdat ze stankovelast hebben tijdens het mest uitrijden, dat is serieus al meerdere keren gebeurd!
maar nu antwoord ik waarschijnlijk niet meer want ik moet rowwen heze bij paul de leeuw kijken
die laatste moet je schrappen, het gaat immers om rowwen heze bij paul de leeuw, niet om paul de leeuw zelfquote:
dan bel je zeker ook de polisie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ruik hier serieus ook wel eens mest van het mest uitrijden
Paul de leeuw is het hem wel helemaal jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:08 schreef Shispeed het volgende:
[..]
die laatste moet je schrappen, het gaat immers om rowwen heze bij paul de leeuw, niet om paul de leeuw zelf
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Paul de leeuw is het hem wel helemaal ja
maar gelukkig duurt dat nog heeeeel langquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ooit zal jij er zo uitzien als hem dus doe maar niet zo
ik kan daar niet over oordelen misschien is het over 45 jaar misschien over 2 maanden al, wie kan het wel zeggen, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:12 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar gelukkig duurt dat nog heeeeel lang
038 Z-Z biatch. Niet haten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sowieso mensen die een netnummer hebben met 3 cijfers!
Leuk zeg, die 45 jaar grap. Ik zal jou eens op een houten ros door Damsko heenjagen. Kijken wat jij voor pipa gaat pullen dan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan daar niet over oordelen misschien is het over 45 jaar misschien over 2 maanden al, wie kan het wel zeggen, ik heb geen idee
wat jij wil, je doet je best maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk zeg, die 45 jaar grap. Ik zal jou eens op een houten ros door Damsko heenjagen. Kijken wat jij voor pipa gaat pullen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |