Hey maisjuhquote:
Puntje taart erbij of maar een beschuitje doen?quote:
Dat is Moscovitch toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is hij er wel op achteruit gegaan met die BOOBIIESSSSS
Nee dat is waar. In Glee gebeurde het ook gewoon in een bubbelbad met alleen een zaadlozing. Dus het kanquote:
Hmhm.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat is waar. In Glee gebeurde het ook gewoon in een bubbelbad met alleen een zaadlozing. Dus het kan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een lelijke homo's!!! Hahhahahaha
Wat ergquote:
Precies, er worden legio tienermeisjes 'zomaar' zwanger van zwembaden, WC-brillen, en weet ik wat meer. En die zijn echt allemaal nog maagd hoorquote:
Doe die taart maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Puntje taart erbij of maar een beschuitje doen?
Heul niet, dat kind was zwanger van zn vriendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat is waar. In Glee gebeurde het ook gewoon in een bubbelbad met alleen een zaadlozing. Dus het kan
JEEJ!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, er worden legio tienermeisjes 'zomaar' zwanger van zwembaden, WC-brillen, en weet ik wat meer. En die zijn echt allemaal nog maagd hoor
Ja, ze moeten echt beter gaan voorlichtenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, er worden legio tienermeisjes 'zomaar' zwanger van zwembaden, WC-brillen, en weet ik wat meer. En die zijn echt allemaal nog maagd hoor
Die posts nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Voor wie het nog niet doorhad: ik heb een hekel aan Kitao
Verdomme, kan ik weer mijn kloon de prullenbak in doen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Vanwaar deze mededelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:50 schreef tombolafan het volgende:
Je kijkt te veel tvquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |