Mwah ik ben de dokter niet, ik scan alleen de poortjes en het volkquote:
Oh ik vind haar wel prima eik, maar ik heb dan ook nog geen interviews van een half uur of langer gezien, is dat het misschien?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel prima eik, maar ik heb dan ook nog geen interviews van een half uur of langer gezien, is dat het misschien?
Ik werd zojuist zwetend wakker, dus dat warme kan wel kloppenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah ik ben de dokter niet, ik scan alleen de poortjes en het volk![]()
Wel een tikkie warm hoor D.
Zit Smit ook in Gtst?quote:
De thermo in je bips doen we maar niet, want ik geloof jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik werd zojuist zwetend wakker, dus dat warme kan wel kloppen
Ik ben sowieso niet zwangerquote:
Ze deden tijdje geleden toch rotzooien samen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zwanger
Susan is zwanger van een Peter, dus ik dacht even van hem
Daaromquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze deden tijdje geleden toch rotzooien samen?
Maar jij niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom
Maar ze is zwanger van Peter Veldhoven lees ik net
Wat doe je dan nog op FOK! ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Ik ben benieuwd.. Zit hier nu met een andere homo!! Hahaha
Dat was toch gewoon een roddel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze deden tijdje geleden toch rotzooien samen?
Om zwanger te worden moet je wel seks met iemand hebben, en dat heb ik met Ano5 heul niet gehadquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij niet?Ano5 kan niet mikken?
Lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De thermo in je bips doen we maar niet, want ik geloof jeThee?
Hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Om zwanger te worden moet je wel seks met iemand hebben, en dat heb ik met Ano5 heul niet gehad
Hahaha, verkapt 'wat een lekker hapje'quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou. Ik ben benieuwd.. Zit hier nu met een andere homo!! Hahaha
Dan is hij er wel op achteruit gegaan met die BOOBIIESSSSSquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee volgens mij was dat wel 'echt' ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |