Inclusief sjampaagne?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
alleen maar! En we zitten in een feest.. Heel veel acteurs!
In het donker is alles mogelijk. Vliegt er opeens iets wits door de kamer. benny mikt goed!quote:
Mijn vrouw, zaad, in de leeskamer.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker is alles mogelijk. Vliegt er opeens iets wits door de kamer. benny mikt goed!
On-moge-lijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
Het gaat hier vandaag iets te snel voor mij geloof ik
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het donker is alles mogelijk. Vliegt er opeens iets wits door de kamer. benny mikt goed!
Geweldig dit liveverslagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot het is een barbie en ken partyen we hebben kleding mensen!!
GTST??? Of een apart feest?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Moet jij niet gaan acterenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij acteert een twitterende partyganger.quote:
Slome.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Altijd als ik in een nieuw topic van de SC kom dan zijn er alweer 200+ posts.
GTST gaat ook iets doen met social media?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij acteert een twitterende partyganger.
Fashionably latequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Open er een R&P topic over.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Po-po-po-pokerface!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn gezicht wil "![]()
![]()
" doen om het Kitao topic, maar ik ben te ziek dus mijn gezicht doet niets.
Ben Kitao nietquote:
Ze kan ook Jerney vervangenquote:
Je moeder wilde juist dat ik je zou pestenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga het tegen mijn mama zeggen als je me pest hoor.![]()
Jij zit in 3 SC"s waar in elke SC bijna dezelfde mensen komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind 3 SC's bijhouden al zo moeilijk
Proberen te lachen.quote:
Iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zit in 3 SC"s waar in elke SC bijna dezelfde mensen komen.
kitao is de moeder van Myr? The plot thickens!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moeder wilde juist dat ik je zou pesten. Kreeg er nog vergoeding voor ook.
FF niet hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik in 2 maar in die ene gebeurt bijna nietsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
kitao is de moeder van Myr? The plot thickens!
ik vind dat er een nieuw topic moet komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:39 schreef Pheno het volgende:
En dan nog door het R&P slotje heen ook. Kudt.
Jan staat voor je met zijn lul te zwaaien?quote:
Je hebt alleen de tekst gekopieerd, nu ziet niemand dat die tekst van prikplaatje isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Niet goed kunnen passen binnen een SC #2
ik heb de link erbij gezet nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt alleen de tekst gekopieerd, nu ziet niemand dat die tekst van prikplaatje is
Smerige druppeltjes heb ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb smerige alcoholachtige druppeltjes voor verkoudheid en griep. Dat is kut.
Jaquote:
Nee hèquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor alle lurkers, we zijn wel een kliek, maar er kunnen best mensen bij.
Was even voor de schijn, jeweetz.quote:
In de OP kan je zien welke mensen hier mogen posten. Dus weg jij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef McQueentje het volgende:
dus hier wordt je gelijk binnen de kliek opgenomen is me verteld...
eerst maar es de op lezen wat voor sc het eigenlijk is
Hoi! Binnen een aantal posts zal benny je te huwelijk vragen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef McQueentje het volgende:
LUCASquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Aahhhhhhh handjes geschud met lucas, en zat naast marjolein keuning ion de make up!!!
In de OP lijkt Loveless echt iemand die nooit een vlieg kwaad zou doen en altijd lief is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
In de OP kan je zien welke mensen hier mogen posten. Dus weg jij.
Beter kijk je een van de programma's (of meer) waarover dit forum gaat of veins je interesse in die programma's of in de users hier.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef McQueentje het volgende:
Goed bouwjaar.... je mag blijvenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef McQueentje het volgende:
[..]
ik schrok al (en meteen de op nog es bekeken
)
Beetje mensen wegjagenquote:
Geloof niet wat je op internet ziequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP lijkt Loveless echt iemand die nooit een vlieg kwaad zou doen en altijd lief is.
Maar dat ben ik ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
In de OP lijkt Loveless echt iemand die nooit een vlieg kwaad zou doen en altijd lief is.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
En een leugenaar!quote:
Hij is ook heel schattig en onschuldig stiekem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
leugensquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:01 schreef McQueentje het volgende:
Heul niet, want ik heb al ja gezegdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi! Binnen een aantal posts zal benny je te huwelijk vragen.
En nog maagd ook zekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is ook heel schattig en onschuldig stiekem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
En nog maagd ook zekerVind je dat grappig als mensen maagd zijn? Ik heb er bewust voor gekozen geen seks te hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
ja hou op jullie jagen McQueentje weg..
Ik wil dat ze blijft
Ach, sluit maar achteraan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, want ik heb al ja gezegd![]()
[..]
Ik heb hem anders weleens heel gemeen zien doen op andere plekken op het forum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
welke worden er bekeken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beter kijk je een van de programma's (of meer) waarover dit forum gaat of veins je interesse in die programma's of in de users hier.!
Doe niet zo gemeen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
Maar ik wil niet gemeen zijn ofzo, maar je hebt gisteren geregistreerd. Kloontje of echt nieuw?
Oh, dan is het goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauw, is een leeftijdsgenootje![]()
beter dan al die kleuters van 16.... jeweetz
Hela, jullie waren toch zo lief voor iedereen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Miauw, is een leeftijdsgenootje![]()
beter dan al die kleuters van 16.... jeweetz
• American Idolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |