Deel 1 : Niet goed kunnen passen binnen een SCquote:Hallo ,
Vaak als ik tijd over heb zit ik op Fok en kom dan ook regelmatig op een SC.
Nu is mijn ervaring echter dat ik al binnen 2 SC's min of meer de groep ben uitgeknikkerd en ik vraag me af hoe dit nu komt.
Ligt het er nu aan dat ik me ga vervelen en uitgekeken ben op de onderwerpen of komt het omdat bepaalde posters steeds herhaaldelijk hun mening verkondigen dat ze mij ronduit niet mogen ?
Of ben ik gewoon achterdochtig en wordt er niet achter de schermen druk over mij ge-PMt ?
Heeft iemand eenzelfde ervaring en is het groepsverband binnen een SC erg sterk en kom je daar moeilijk tussen of is het zeldzaam dat iemand min of meer apart wordt gezet ?
Dit is geen natrappen , ik ben hier erg nieuwsgierig naar en ik moet eraan toevoegen dat het ook vaak niet altijd zo 'erg' is als hierboven omschreven maar dat hangt dan ook af van het tijdstip en wie er op dat moment aanwezig zijn.
(en mijn eigen stemming natuurlijk)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op wie jij nu reageert, maar ik ga er dan maar even arrogant van uit dat je het tegen mij hebt. Hoewel in het vorige topic al is gevraagd wat je in F&F doet als je onze dierenliefde te erg vind, ga je nu door op een (in mijn ogen) al afgesloten onderwerp. En jij spreekt over respect, terwijl je, zodra je vrouw op het vliegtuig stapt, een andere vrouw in huis haalt. Je neerbuigende gedrag tenopzichte van vrouwen en onze liefde voor dieren zorgt voor de soms onvriendelijk reacties van ons op jou... Doe met deze informatie wat je maar wilt...
dat laatste ben ik wel goed inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
SC's zijn sowieso kliekjesvormingendus of je moet perfect in de groep of je ligt eruit of gewoon eenbord voor je kop hebben en door blijven posten
Ik voel een band opkomen met Kitao.quote:
Feestje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Kitao, ik mag je al bijna een jaar niet![]()
[..]
TAL SC is geen kliek hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
SC's zijn sowieso kliekjesvormingendus of je moet perfect in de groep of je ligt eruit of gewoon eenbord voor je kop hebben en door blijven posten
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel een band opkomen met Kitao.
Ja, 1 rustige nu gelukkig, 1 normale en 1 snellequote:
Dat bedoel ik: taart!quote:
we kunnen het niet weerstaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
Als er ergens ook maar iets dat lijkt op relletje komen jullie massaal opdraven he . Incl mods
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |