Dit zijn alleen nog playlist updates he, grotere veranderingen kunnen we eind oktober verwachten las ik iets over..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil straks wel weer ff reachen na die die updates. maar bf doe ik af en toe ook nog steeds.
Ik blij dat ik al lt. Colonel benquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Xblister het volgende:
Score Attack
Credit earn rates for Gruntpocalypse are being reduced to fall more in line with other modes.
ik moet nog iets van 5000 creditsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Ik blij dat ik al lt. Colonel ben
Volgens mij kan je op bungiue.net zien hoe lang je nog hebt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij challenges is de laatste challenge dat je 50 rondes firefight matchmaking moet spelen, dit lijkt mij een weekchallenge. Maar van wanneer tot wanneer loopt die week dan?
idd, en natuurlijk kingofthehill en juggernautquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef pugehenis het volgende:
update is online.
vind het vooral het fijnst dat swat weg is uit de big team battle en dat de tanks in hemmorage zijn vervangen met wraiths.
Ha Infection was een van de eerste potjes die ik deed, en haalde hem gelijk! Met de shotgun en de goede map is het gewoon een kwestie van goed timen en strafen... al moet ik zeggen dat ik misschien ook wel een beetje geluk had, want daarna lukt het me niet zo goed meerquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef Modjopower het volgende:
Heb eindelijk mijn hells janitor medal gehaald.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:09 schreef Businovski het volgende:
SWAT weer een eigen playlistdat is 1 van mijn favorite gametype
![]()
Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Halo 3 nerd??
Het is gewoon een slecht spel met veel fouten erin.
Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden. Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden ''
?
Mee eens,quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.
Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!
Tenzij je schimmel als iets "extra's" beschouwt natuurlijk...
Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
Alle halo's werden steeds na hun release getuned.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Halo 3 nerd??
Het is gewoon een slecht spel met veel fouten erin.
Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden. Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden ''
?
Grote huiliequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alle halo's werden steeds na hun release getuned.
Dat komt omdat ze op hun fora fijn naar hun gebruikers luisteren.
Zo komt het ook dat de games dan na een tijdje super gebalanceerd zijn.
Waarschijnlijk kun jij wel redelijk halo 3 en nu geen reach en doe je grote huilie.
Een maat van me had hetzelfde die was 50MLG in deeltje 3 en in reach moest ie eerst erg veel spelen voordat ie weer ownde.
werd tijd ook, kan ik eindelijk weer mn favoriete playlist gaan spelenquote:I can confirm the following changes will be made to Rumble Pit, however I can't go into detail on when they will occur, we're still trying to find a home for these kids.
* Race / Rally removed
* Infection / Safe Havens removed
Gister toen bassie met wat fokkers de campaign aan het doen was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef zatoichi het volgende:
Teun wanneer was jij online aan het reachen dan? Bassie wilde alleen maar F1 doen...
Met mij ja! Dat was wel lachen trouwens...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister toen bassie met wat fokkers de campaign aan het doen was.
Tuurlijk, maar ik heb soms bij multiplayer dat we gewoon drie keer moeten wachten omdat er zo'n schermpje in beeld komt met : "looking for new host etc.'' . Dat is echt bloed irritant als je net aan het vechten bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.
Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!
Tenzij je schimmel als iets "extra's" beschouwt natuurlijk...
Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
Ik snap deze zin geen eens dus ga er maar niet op in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alle halo's werden steeds na hun release getuned.
Dat komt omdat ze op hun fora fijn naar hun gebruikers luisteren.
Zo komt het ook dat de games dan na een tijdje super gebalanceerd zijn.
Waarschijnlijk kun jij wel redelijk halo 3 en nu geen reach en doe je grote huilie.
Een maat van me had hetzelfde die was 50MLG in deeltje 3 en in reach moest ie eerst erg veel spelen voordat ie weer ownde.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal hem even voor je vertalen.
Jij was zeker mad goed in die tantoe game halo 3 waar jij met je pipa alle kills popte, en nu jij de doekoe had voor die reach baal jij dat je mad skills niet meer zorgen dat jij die master ben.
Ik kijk niet per deel, ik kijk naar het spel zelf. Daar valt het mij op bij de multiplayer er vaak gezeik is met servers. Ik weet geen eens of dat ook bij HALO 3 was, want ik heb dat spel geen eens gespeeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zal hem even voor je vertalen.
Jij was zeker mad goed in die tantoe game halo 3 waar jij met je pipa alle kills popte, en nu jij de doekoe had voor die reach baal jij dat je mad skills niet meer zorgen dat jij die master ben.
ff zonder gekheid:
Er zijn veel halo 3 spelers die lopen te bitchen, maar het is net zoals bij de fifa franchise.
Er komt een nieuw deel en iedereen moet wennen. De eerste 3 weken loopt iedereen te zeuren en daarna is het de beste game ooit.
Bij de overstap van halo 2 naar halo 3 was dit destijds ook het geval al.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij arena of team slayer geen issue's met verbindingen heb, dit ligt bij big team battles wel wat anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
[..]
Ik kijk niet per deel, ik kijk naar het spel zelf. Daar valt het mij op bij de multiplayer er vaak gezeik is met servers. Ik weet geen eens of dat ook bij HALO 3 was, want ik heb dat spel geen eens gespeeld.
En kreeg geeneens de achievementquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Met mij ja! Dat was wel lachen trouwens...
proberen de scorpion tank heel te laten terwijl bassie dat niet wist en keihard begon te raggen met dat ding
Protip: zet de optie "Good Connection" aan en je hebt ineens veel minder problemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij arena of team slayer geen issue's met verbindingen heb, dit ligt bij big team battles wel wat anders.
Maar dat is sporadisch en ik vermoed dat het beruchte walmart gamers zijn. (12 jarige gamers die bij de walmart gamen met kut verbindingen en geen xbox kunnen betalen)
quote:As you already know, earlier this week marked the first playlist update for Halo: Reach matchmaking. You can see the full details here. Our team continues to work on improving the online experience and reviewing not only game data and statistics but also feedback from all of you in our Optimatch forums. We know there are a lot of requests still pending and we are already working on the foundation for future updates. Reach will continue to improve and evolve with each passing month. Hang in there.
Generally our playlist updates fall on a monthly cycle but sometimes there are exceptions. Take this month, October, for example. We just did an update this past Tuesday and we’ve got another one teed up for approximately 10/19 (pending final testing and review). This next mid-month update will include the addition of the Campaign Matchmaking playlist along with quite a few other tweaks and improvements to existing playlists. The final changes are subject to change and pending final test review but it’s our hope to roll out a dedicated Infection and Snipers playlist amidst a slew of other changes.
As soon as we have a final changelist that we can verify and commit to, we’ll share the details here on Bungie.net. Expect Urk to drop the info on you in next Friday’s update. In the meantime, keep playing, keep voting and keep sharing your feedback with us. We really do appreciate it and it does help make the Reach online experience even better down the road.
Lars is also cooking up some new hotness for Firefight down the road, he’ll have details to share in the next update, promise.
In addition to general housekeeping and improvements, many of you are also eager to know more about plans for an official MLG playlist and/or a Grifball playlist. Right now I can tell you that we’re in contact with each of those groups and once they’ve got maps and gametypes baked and ready for deployment we’ll be working with them to get them into matchmaking. At this rate it doesn’t seem like it will happen for November but it’s something we all hope to have implemented before the holiday break. That said, you can’t rush greatness and ultimately it’s up to the MLG and Grifball organizations to iterate and perfect their own content before we can add it to matchmaking. It’ll happen, just give it a bit more time.
I know you’re also eager to find out when/how/where the first Forge community maps will appear in matchmaking. We’re working on it. And thankfully, so are many of you. We’ve already seen some great maps turning up out there with countless more already in development. As soon as we have a formal pipeline and policy implemented we’ll be happy to share those details. For now our initial plan is to work closely with some of the major Reach community groups as the front line for finding, testing and submitting Forge variants for matchmaking. It’s our goal to roll out a community Forge World playlist that’s a staging ground for all sorts of sweet Forge content before the best of the best gets rolled out into proper matchmaking as appropriate. This community playlist will function a lot like the old “Bungie vs. the World” of Halo 3 and it’s our hope to make it a fun battleground that’s exclusively populated with a steady stream of maps created by you. We’ll have more details to share soon. In the interim, current plans are to release "one or more" Forge variants into Matchmaking in our next update (pending final testing).
Als je nu pas Warrant Officer wordt dan heb je het spel echt amper gespeeld. Als je al de cap bereikt wilt hebben moet je wel dagelijks spelen ja, 3 uur per dag is niet zo heel gek toch? Iedere avond even lekker knallen met wat vrienden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Markster het volgende:
absurd dat sommige mensen al major of hoger zijn. Ik speel redelijk wat halo, en ben nu bijna warant officer grade 3.
Hoeveel tijd besteden zulke mensen wel niet aan het spel man? elke dag 3 uur ofzo ?
Sommige mensen hebben ook een vriendin thuiszitten? Zoals ik. En die wil ook wel eens aandachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als je nu pas Warrant Officer wordt dan heb je het spel echt amper gespeeld. Als je al de cap bereikt wilt hebben moet je wel dagelijks spelen ja, 3 uur per dag is niet zo heel gek toch? Iedere avond even lekker knallen met wat vrienden?
niet?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef SpankmasterC het volgende:
3 uur per dag is niet zo heel gek toch?
ik vind 3 uur achter elkaar idd wel meevallen, maar elke dag?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom speelt iedereen in van die gare zelfgemaakte maps?maak dan tenminste een toffe.
[..]
niet?
Welke statistieken bedoel je eigenlijk?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef Nebo het volgende:
Heren en dames van het goede leven. Ik vraag me iets af. Wanneer krijg je Firefights statistieken bij je carreer? Op wat voor manier ik ook Firefight speel, het valt altijd onder custom games en dan zie ik niet meer dan hoeveel games ik heb gespeeld en het totaal aantal kills dat er gemaakt is. Onder het kopje Firefight staat vervolgens helemaal niks. Moet je hiervoor per se via Matchmaking spelen? Dat zou wel vreemd zijn, maar dit is de enige optie die ik nog niet geprobeerd heb
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef Perquisite het volgende:
Kut spel loopt gewoon vast als ik net lekker bezig ben ik een potje... 2x tripple kill splatter spree killtaculair. Had de grootste lol met een ghost maar nee. Host migration knalt lekker de hele zooi eruit kk zooi
vergeleken met halo 1 en 3 vond ik hem maar matig..quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:05 schreef Game_Error het volgende:
Godverdomme, wat is de Reach campaign toch episch, ik zit nu op de helft. Op solo legendary natuurlijk.
die vond ik maar saai. heb bij reach wel echt t gevoel dat je in een grote oorlog zit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Markster het volgende:
[..]
vergeleken met halo 1 en 3 vond ik hem maar matig..
dat wel, maar het epische is ver te zoeken. Ik bedoel, the floodquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die vond ik maar saai. heb bij reach wel echt t gevoel dat je in een grote oorlog zit.
monsters vind ik echt 10x niksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Markster het volgende:
[..]
dat wel, maar het epische is ver te zoeken. Ik bedoel, the flood
Die was wel een must inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Flood, vond ik altijd het moment dat ik even door de zure appel heen moest bijten.
Flood tegenkomen zonder shotgun was echt kut!
Hmm needler, vaak is het wel aardig balanced imo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Daeron het volgende:
Dat invasion slayer is echt zo extreem unbalanced![]()
De spartans hebben vaak een grote overmacht door het pistooltje en de sniper rifle. Als elite heb je geen vergelijkbare krachtige wapens.
Probeer het maar eens met een neelde rifle te winnen van een sniper rifle op hemmoragequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Needler rifle is net zo'n hard beest!
Je hebt tegenwoordig toch ook zo`n laser sniper? Vind ik helemaal niks ivm die covenant sniper uit deeltje 3.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef Daeron het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met een neelde rifle te winnen van een sniper rifle op hemmorage
Ja maar dat zijn ook geen gelijkwaardig wapens... Hoewel die laser rifle wat het equivalent van de sniper zou moeten zijn al helemaal kut is....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef Daeron het volgende:
[..]
Probeer het maar eens met een neelde rifle te winnen van een sniper rifle op hemmorage
Flood in de level Cortana van Halo 3 is pas irritant (vooral op Legendary). Ze blijven maar komen. Iedere keer weer een opluchting als je een Checkpoint haalt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Flood, vond ik altijd het moment dat ik even door de zure appel heen moest bijten.
Flood tegenkomen zonder shotgun was echt kut!
Die mag wel ietsje pietsie meer kracht krijgen, want nu duurt het net te lang..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:18 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ook geen gelijkwaardig wapens... Hoewel die laser rifle wat het equivalent van de sniper zou moeten zijn al helemaal kut is....
Dat is wel even een groot verschil hoor, legendary of heroic.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef burger het volgende:
Ben nu klaar met de campaing op Heroic. Had trouwens wel de skulls "Tough Luck" en "Catch" aangezet.
Legendary moet dan niet heel veel lastiger zijn toch?
hehehe, let maar eens opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef burger het volgende:
Ben nu klaar met de campaing op Heroic. Had trouwens wel de skulls "Tough Luck" en "Catch" aangezet.
Legendary moet dan niet heel veel lastiger zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tempest supports 8 – 16 Players and offers a variety of modes including Free for All, Team Slayer, Team Objective and Big Team Battle. Tempest also provides players with a huge Forge palette, allowing them to create new custom map variants that can be shared with the community-at-large.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breakpoint offers multiplayer mayhem for 8-16 Players, and supports the Invasion and Big Team Battle game variants.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer plaatjes in spoilers
bron
[ Bericht 13% gewijzigd door pugehenis op 15-10-2010 18:18:11 ]360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
Ik vond het wel meevallen, ik heb zonder eerst op een ander niveau te beginnen meteen legendary gekozen, in iets meer dan 13 uur was ik er mee klaar (solo), er zitten een paar vervelende stukjes in, maar als je rustig blijft moet het over het algemeen wel lukken. Probeer vooral niet te snel te gaan, en de combinatie plasmapistol + DMR is goud waard.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef burger het volgende:
Legendary moet dan niet heel veel lastiger zijn toch?ff wachten nog![]()
En geen Tiltshift-skull aan..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen, ik heb zonder eerst op een ander niveau te beginnen meteen legendary gekozen, in iets meer dan 13 uur was ik er mee klaar (solo), er zitten een paar vervelende stukjes in, maar als je rustig blijft moet het over het algemeen wel lukken. Probeer vooral niet te snel te gaan, en de combinatie plasmapistol + DMR is goud waard.
Die kostte me ongeveer 1en een half uur extra voor de swordbase missie...![]()
Ben nu begonnen aan Legendary. Wel blij dat ik die Tough Luck en Catch luck Skull op Heroic aan had staan.
Op Legendary zet ik ze trouwens echt never nooit aan. Ik ben nogal goed in 'catchen'![]()
En veel covenant snipers die ook headshots geven.
Legendary is crazy
Alles komt goed. ...............toch?![]()
boem you are dead.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Check mijn theory. Master chief identification number is spartan 117
the word Spartan itself cointains 7 letters.
There are seven halos in the universe.
The monitor of each halo are named by exponents of 7 such as 343 guilty spark 7^3=343 3 being halo 3 and 2401 penitent tangent 7^4=2401 4 being halo 4 with a total of 7 halos
other caretakes would be numbered as 16807 and 117649
Halo 3 the final game in hte series is released on 09/25/07. 9 - 2 =7 2+5 = 7. 0 +7=7黑人![]()
Claim je dit nu als jou vinding? Dit is al 7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7 gepost op verschillende fora etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef apij4125 het volgende:
Check mijn theory. Master chief identification number is spartan 117
the word Spartan itself cointains 7 letters.
There are seven halos in the universe.
The monitor of each halo are named by exponents of 7 such as 343 guilty spark 7^3=343 3 being halo 3 and 2401 penitent tangent 7^4=2401 4 being halo 4 with a total of 7 halos
other caretakes would be numbered as 16807 and 117649
Halo 3 the final game in hte series is released on 09/25/07. 9 - 2 =7 2+5 = 7. 0 +7=7
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik kwam er net achter dat als je alles maal 0 doet, er altijd 0 uitkomt... En de vorm van een 0 lijkt verdacht veel op die van een halo![]()
![]()
JE HOEFT ME NEIT TE KWETSENquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Claim je dit nu als jou vinding? Dit is al 7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7 gepost op verschillende fora etc.
黑人![]()
Tvens warom heb je niet campaign afgemaakt in solo ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Claim je dit nu als jou vinding? Dit is al 7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7 gepost op verschillende fora etc.
黑人![]()
Omdat ik daar nog weinig tijd voor heb gehad. en ik eigenlijk de campaign's van halo altijd co-op met een vaste club doe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Tvens warom heb je niet campaign afgemaakt in solo ?
Lekker alle tv's bij elkaar en de hele nacht doortrekken.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Dat is wel beter; voorkomt weer dat als je achterin de warthog zit een beetje raketten aan het knallen bent de AI ofwel direct voor een rots parkeert zodat je zelf geraakt wordt door de ontploffing van de raketten, dan wel stil gaat staan recht voor een tank van de tegenstander....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog weinig tijd voor heb gehad. en ik eigenlijk de campaign's van halo altijd co-op met een vaste club doe.
Lekker alle tv's bij elkaar en de hele nacht doortrekken.
![]()
Plus dat het gewoon gezelliger is!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is wel beter; voorkomt weer dat als je achterin de warthog zit een beetje raketten aan het knallen bent de AI ofwel direct voor een rots parkeert zodat je zelf geraakt wordt door de ontploffing van de raketten, dan wel stil gaat staan recht voor een tank van de tegenstander....
Onder het genot van een pilsje etc. gewoon lekker de campaign doorgaan.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Goed plan! alleen zo'n gekloot om je tv mee te nemen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Plus dat het gewoon gezelliger is!
Onder het genot van een pilsje etc. gewoon lekker de campaign doorgaan.
![]()
Hoezo? dan gooi je dat ding op de achterbank en klaar!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:43 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Goed plan! alleen zo'n gekloot om je tv mee te nemen..
Wat een geniale theoriequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er net achter dat als je alles maal 0 doet, er altijd 0 uitkomt... En de vorm van een 0 lijkt verdacht veel op die van een halo
![]()
Roll with the fastest
Ik vraag het toch nog een keertje. Iemand enig idee hoe je stats krijgt achter Firefight bij je Carreer? Alle potjes die ik offline speel komen te staan bij de Custom Games en onder Firefight staat dat ik niks gespeeld heb; niet op normal, niet op heroic en niet op legendary. Worden hier echt enkel de stats opgeslagen die je met online potjes met anderen hebt gedaan? Beetje jammer als je van de local games slechts je aantal kills ziet
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Ja hier worden echt enkel online potjes opgeslagen..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vraag het toch nog een keertje. Iemand enig idee hoe je stats krijgt achter Firefight bij je Carreer? Alle potjes die ik offline speel komen te staan bij de Custom Games en onder Firefight staat dat ik niks gespeeld heb; niet op normal, niet op heroic en niet op legendary. Worden hier echt enkel de stats opgeslagen die je met online potjes met anderen hebt gedaan? Beetje jammer als je van de local games slechts je aantal kills ziet
Roll with the fastest
Gare (enorme) tv, en 2 trappenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? dan gooi je dat ding op de achterbank en klaar!
![]()
![]()
Dan laat je de rest naar u komenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Gare (enorme) tv, en 2 trappen
Had hem in mn eerste potje ook bijna, 29
Roll with the fastest
ik zie bijna nooit meer iemand rech doen
hmm. dat heb je dan goed gedaanquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Perquisite het volgende:
Als je Multiteam gaat spelen heb je hem heel snel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan laat je de rest naar u komen
![]()
![]()
![]()
Ik heb deze prachtige review hier gevondenquote:Door KevinR uit Nijmegen
Halo REACH
het is zo een goeie game ik moest er bijna bij huilen aan het einde van de story echt geweldig alles werkt perfect ik heb wel de controls veranderd naar de vertrouwde layout.
AI is perfect voor welk niveau je kiest en hele mooie graphics.
DMR (rifle) geweldige nieuwkomer heb ik veel gebruikt krijg je veel headshots mee wel lachen.
Matchmaking echt heel vet hele coole maps en de classes die je kan kiezen is heel erg lachen.
Nou dat was het ik zou zeggen halen als je hem nog niet hebt en spelen dit mag je niet missen.
SEE YOU IN REACH
Pluspunten: geweldige story mooie graphics leuk om te spelen
Minpunten: de minpunten zijn er totaal niet.![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb deze prachtige review hier gevonden
[..]
![]()
ja die reviews op sites als bol.com zijn om van te huilen360: henk de vries
Ik vind het anders wel een lachen review....quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef pugehenis het volgende:
[..]
![]()
ja die reviews op sites als bol.com zijn om van te huilen
![]()
![]()
Zucht, wat word ik toch moe van al die 13 jarige rukkertjes die perse de sniper rifle moeten hebben -_-
Als ik ze dan door het hoofd schiet om aan te geven dat ze me met rust moeten laten denken ze me ook nog eens te moeten kicken.![]()
Tering, met die Playlist update ben ik niet zo blij.
Ze hebben de Firefight regels aangepast, ipv 1 round is het nu 1 set....duurt te lang
En ik kom verdomme Holdout maar niet tegen, moet nog 3 kills
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Ze zouden gewoon twee aparte playlists moeten maken, want ik heb in allebei soms wel zin... Soms gewoon 1 round, soms zou ik wel een set willen spelen...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Tering, met die Playlist update ben ik niet zo blij.
Ze hebben de Firefight regels aangepast, ipv 1 round is het nu 1 set....duurt te lang
En ik kom verdomme Holdout maar niet tegen, moet nog 3 killsOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
In score attack kun je toch oneindig vaak 'None of the above' stemmen.
Dus doe gewoon je 3 kills daar halen![]()
Steeds weer als ik zie dat xbils aan de halo zit slinger ik de mijne erin, en dan zit hij pats boem weer aan de fallout
quote:Ik zie je nooit meer, niemand wil meer reach spelenOp zondag 24 oktober 2010 01:07 schreef KneusTeun het volgende:
Steeds weer als ik zie dat xbils aan de halo zit slinger ik de mijne erin, en dan zit hij pats boem weer aan de fallout
Roll with the fastest
quote:Ja dat idee heb ik dus ook..... ik wil steeds reachen, maar dan zit iedereen weer in MW2 of fallout...Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zie je nooit meer, niemand wil meer reach spelen
Bijna
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
quote:Ik zit in Vietnam met een klote verbinding... anders.... :}Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik zie je nooit meer, niemand wil meer reach spelen
![]()
quote:We wachten op je duploOp maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik zit in Vietnam met een klote verbinding... anders.... :}
Roll with the fastest
De ene keer krijg je met slotmachine een score met 2 getallen, en de andere keer met 3 getallen. Wanneer krijg je 2 en wanneer krijg je 3? Iemand een idee?![]()
Ik vind halo 3 ook leuker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik speel liever Halo 3, weet niet waarom..![]()
ze zitten op de frontpage van bungie.net allemaal van die maps te promoten, maar dan doen ze het niet in de matchmaking.. want ze gaan er wel van uit dat iedereen 16 vrienden heeft met een xbox en xbox live.360: henk de vries
Ah eindelijk !quote:Step into my office.
Good morning! As you may have noticed, we've begun deploying today's hopper update, which among many things unlocks access to new Ranks and Armory items. Which you are all undoubtedly delirious about, if your polite forum responses are any indication. You complete us!
Just a couple of things to clear up:
1.Full deployment may take several hours. When all is said, done, and thoroughly verified, we'll make some more noise on the front page.
2.There is NOT another rank cap in place. Go nuts.Roll with the fastest
Zo vervelend als mensen je teamkillen om de sniper af te pakken en dat je ze dan niet kan booten, en als je het dan terug doet kan hij jou wel booten![]()
Gewoon half dood schieten....quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Perquisite het volgende:
Zo vervelend als mensen je teamkillen om de sniper af te pakken en dat je ze dan niet kan booten, en als je het dan terug doet kan hij jou wel booten's avonds een reus, 'smorgens een kneus
idd, hem gewoon het hele potje irriteren..quote:
Roll with the fastest
Ik neem me daar niet eens de moeite voor. Ik quit of teamkill ze dan gewoon terug en maak ze gelijk een avoided player.quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Xblister het volgende:
[..]
idd, hem gewoon het hele potje irriteren..
Nu moet alleen MS nog eens zwaarder gaan tillen aan het feit dat je iemand avoided maakt. Het is me al een paar keer overkomen dat ik alsnog bij iemand in een potje kwam die avoided was.
Avoided houdt imho in dat ik ECHT niet meer met dat figuur samen wil spelen.![]()
Een challenge van vandaag: Kill 10 Elite Drop Pods in The Long Night of Solace.
Hoe krijg ik die drop pods kapoet?![]()
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=53483289quote:Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een challenge van vandaag: Kill 10 Elite Drop Pods in The Long Night of Solace.
Hoe krijg ik die drop pods kapoet?
Je moet die ruimtepods dus kapot maken, niet op de grondOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Inderdaad, ik zat dus die dingen op de grond kapot te schieten (wat dus niet luktequote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=53483289
Je moet die ruimtepods dus kapot maken, niet op de grond)
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef AllmightyM het volgende:
In .mijn ogen heeft Reach een beetje gefaald...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
in mijn ogen faal jij een beetje..quote:Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef AllmightyM het volgende:
In .mijn ogen heeft Reach een beetje gefaald...Roll with the fastest
Niet gelijk huillie huillie.quote:Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Xblister het volgende:
[..]
in mijn ogen faal jij een beetje..The ancient art of the Troll![]()
Nieuwe achievements zijn vrij lastig"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Speel Reach nu al een paar dagen online en vind het toch weer erg vet. Speel eigenlijk alleen maar SWAT omdat ik het haat om altijd op zoek te gaan naar goede wapens, hier begin je tenminste gewoon gelijk met de DMR.
Enige wat me echt tegenstaat zijn de maps, het grootste deel zijn gewoon kutmaps. Sword Base, Reflection en Boardwalk zijn goed en die andere vind ik erg matig, ben sowieso niet zo'n fan van maps waar je naar beneden kan donderen.
Maar blijft een tof spel![]()
![]()
Toffe serie is dat. Ze hebben nu ook 'Achievement Horse':
Aanstekelijke lach van die Geoff.
When all else fails, you always have delusion.![]()
Ja geniaal, moet nog even die levels opzoeken om met een paar mensen te doen..quote:Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef Mirel het volgende:
Toffe serie is dat. Ze hebben nu ook 'Achievement Horse':
Aanstekelijke lach van die Geoff.
Roll with the fastest
Eerste 2 chapters van het forerunner boek:
http://halo.bungie.org/news.html?item=32020
Deel 1 nog pas gelezen, echt heel tof geschreven, super interessant. Wie de Cortana hack hoofdstukken leuk vond in The Fall Of Reach zal dit ook tof vinden
Ik ben Warrant Officer. Tering wat gaan die credits sloom.. Mja geef ook niet zoveel om die ranks.
Ik speel ook alleen maar SWAT, spelen jullie nog regelmatig? Ik kom namelijk nooit Nederlanders tegen...![]()
Ik speel Reach eigenlijk nooit meer; ben veel te druk met Fallout: New Vegas en nu dus BFBC2:Vietnam...![]()
Ik zie nog wel eens nederlandse namen. Sommige PM'en me, maar ik negeer het allemaal. Speel toch alleen met 2 vrienden als ik al samen met iemand ga spelen.When all else fails, you always have delusion.![]()
halo 3 en halo 2 zijn qua multiplayer echt 28 keer beter dan halo reach. Ik had bij beiden meer dan 5000 online matches (ranked en unranked) en bij halo reach ben ik na een week gestopt met online (singleplayer was wel geweldig). Naar mijn mening heeft microsoft het spel te makkelijk gemaakt/de gameplay op essentiele punten veranderd. Denk aan power-ups, andere manier van bewegen, headshots die bij 3 en 2 wel raak waren zijn nu ineens mis, beatdowns hebben ineens aan kracht verloren, geen ranked meer met levels, enz enz. Is hier iemand die het (gedeeltelijk) eens is met me of ben ik de enige?![]()
![]()
Je hebt veel dingen mis.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef BWolf het volgende:
halo 3 en halo 2 zijn qua multiplayer echt 28 keer beter dan halo reach. Ik had bij beiden meer dan 5000 online matches (ranked en unranked) en bij halo reach ben ik na een week gestopt met online (singleplayer was wel geweldig). Naar mijn mening heeft microsoft het spel te makkelijk gemaakt/de gameplay op essentiele punten veranderd. Denk aan power-ups, andere manier van bewegen, headshots die bij 3 en 2 wel raak waren zijn nu ineens mis, beatdowns hebben ineens aan kracht verloren, geen ranked meer met levels, enz enz. Is hier iemand die het (gedeeltelijk) eens is met me of ben ik de enige?
-de hoeveelheid van de shield strength die jij van een vijand met schild eraf haalt door een melee loopt nooit over naar de gewone health. Ookal moet je nog 1 kogel schieten om het schild eraf te halen; je melee zal 'em niet doden.
-headshots gaan mis omdat je accuracy omlaag gaat bij iedere schot als je de trigger zsm indrukt iedere keer. Meer en langer timen tussen ieder schot.
-ranked zit nu in Arena, speel je gedurende een 'seizoen' een hoeveelheid games, en bij het eind zie je hoe hoog je bent geworden.
-andere manier van bewegen is niet echt anders als je het mij vraagt. Het verschil tussen Halo 2 en 3, en 3 en Reach is allemaal heel minimaal. Springen doe je iig niet meer zo hoog.
-AA is nu in de plaats van powerups. Persoonlijk vond ik de powerups mooier, maar een bedrijf kan niet een product afleveren die op veel vlakken hetzelfde is gebleven. De gameplay veranderen op deze manier is een van die veranderingen.When all else fails, you always have delusion.![]()
Nou, die dingen die dus veranderd zijn vind ik echt hele slechte veranderingen, die de gameplay voor mij gewoon compleet verpesten. Maar omdat een grote franchise als Halo veel nieuwkomers trekt, lijkt het net alsof er weinig tot geen mensen zijn die de multiplayer kut vinden, maar die zijn er dus wel. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat je een spel dat altijd eerste stond (halo 3 en 2) in de xbox live top 10 (maandelijks) zo ingrijpend veandert op gameplaygebied, bijv. het accuracy bij dmr (voorheen br) en het beatdown verhaal, twee essentiele onderdelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je hebt veel dingen mis.
-de hoeveelheid van de shield strength die jij van een vijand met schild eraf haalt door een melee loopt nooit over naar de gewone health. Ookal moet je nog 1 kogel schieten om het schild eraf te halen; je melee zal 'em niet doden.
-headshots gaan mis omdat je accuracy omlaag gaat bij iedere schot als je de trigger zsm indrukt iedere keer. Meer en langer timen tussen ieder schot.
-ranked zit nu in Arena, speel je gedurende een 'seizoen' een hoeveelheid games, en bij het eind zie je hoe hoog je bent geworden.
-andere manier van bewegen is niet echt anders als je het mij vraagt. Het verschil tussen Halo 2 en 3, en 3 en Reach is allemaal heel minimaal. Springen doe je iig niet meer zo hoog.
-AA is nu in de plaats van powerups. Persoonlijk vond ik de powerups mooier, maar een bedrijf kan niet een product afleveren die op veel vlakken hetzelfde is gebleven. De gameplay veranderen op deze manier is een van die veranderingen.![]()
Ik vind Reach juist weer de beste Halo sinds Halo CE. De singleplayer is geweldig en de MP ook gewoon weer top, het enige wat me nu een beetje tegenstaat is de kwaliteit van de MP maps. Die vind ik erg matig.![]()
De melee verandering vind ik zelf ook kut. En ik heb liever powerups dan AA, want met powerups kan je indirect iets tegen een vijand doen, bij AA moet je er letterlijk bij zijn. Dat accuracy verhaal vind ik niet zo'n groot probleem maar het maakt het wel wat langzamer. Heb vaak genoeg gehad dat iemand het overleeft terwijl ik zachtjes de DMR schiet, net bij die laatste schot is 'ie al om de hoek.
Ik kan zelf ook een hele lijst hier neerzetten maar ik heb er geen zin in want het is zóveel.
Je pikt het snel op weer hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Jmsls het volgende:
Lekker spel ben er net mee begonnen maar wel lastiger dan Halo 3 merk ik.The truth was in here.![]()
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Markster het volgende:
Ik ben de nieuwe maps nog nooit tegen gekomen in matchmaking..![]()
Kunnen ze beter diegene zonder DLC kickenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.![]()
Maar ik zal eens naar die playlist kijken![]()
Vanavond in een potje rumblepit slayer maar liefst 15 assists gehaald![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 21:44:58 ]![]()
Jammer dat er zo weinig mensen nog spelenAls je nog interesse hebt, voeg mij toe op live: Ullie
Sinds eergisteren weer begonnen, en ja hoor, weer helemaal verslaafd.Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars![]()
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.The truth was in here.![]()
serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.
edit: hmm alleen maar mlg en slayer, had gehoopt op wat objective games en invasion
[ Bericht 8% gewijzigd door pugehenis op 06-01-2011 21:47:20 ]360: henk de vries
Dat helaas dan niet, maar dit is op zich wel weer een toffe ontwikkeling van Bungiequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef pugehenis het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.
edit: hmm alleen maar mlg en slayer, had gehoopt op wat objective games en invasion
The truth was in here.![]()
komen ze wel erg laat meequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.![]()
![]()
Die custom maps zijn wel vet. Teminste sommige maps zijn wel vet. Alleen jammer dat je die kut gun hebt.![]()
![]()
community slayer![]()
nou alleen nog slayer DMRRoll with the fastest
Moet wel, anders zou niemand de DLC kopen. Niet Bungie's keuze maar die van de uitgever, Microsoft.quote:When all else fails, you always have delusion.![]()
Oh die zijn alweer weg, nu staat er weer een andere keuze, weet zo even niet wat.. iets met firefight ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waar kan ik de custom maps spelen dan in matchmaking? of kijk ik er scheel overheenThe truth was in here.![]()
Grifball is terug.![]()
Ben nu Brigadier Grade 2"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"![]()
*stopt meteen reach er weer in*quote:Op zondag 23 januari 2011 09:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Grifball is terug.![]()
Ben nu Brigadier Grade 2
Roll with the fastest
For a limited time, stond er dacht ik.
Nice!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://achievementhunter.com/archive/?sid=fails
Fails of the weekOm die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive
Gisteren ook weer heerlijk geknald.. ik pak ergens een sniper rifle op, richt over de brug heen en op dat moment kwamen net 4 van de tegenpartij om de hoek de brug over lopen. 4x plop, team weggeschoten
Ik heb ook wel diverse fails gehad, banshee die mij uit de lucht schept, een droppod wat op me valt. En laatst schoot ik met een dmr en een teammaat met een laser een falcon (heli) uit de lucht. Ik kreeg een tripple kill en laser medailles
Ik heb wel enkele filmpjes opgestuurd naar achievementhunter
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2011 14:03:36 ]![]()
Zijn er sinds de release trouwens al nieuwe maps uitgekomen?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ja, er zijn 2 map packs uitgekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef Silv het volgende:
Zijn er sinds de release trouwens al nieuwe maps uitgekomen?![]()
Oh beter. Zijn dat een beetje toffe maps? Want die maps die standaard bij Reach zaten waren echt matig naar mijn mening.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
De 2e map pack heb ik niet gekocht, de 1e map pack zit 1 aardige level in (archor 9). Maar je kunt ze beter niet kopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef Silv het volgende:
Oh beter. Zijn dat een beetje toffe maps? Want die maps die standaard bij Reach zaten waren echt matig naar mijn mening.![]()
Mijn mooiste moment moest wel zijn dat ik een jumppad nam, en in de lucht drie headshots maakte met de DMRquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaOm die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive
Gisteren ook weer heerlijk geknald.. ik pak ergens een sniper rifle op, richt over de brug heen en op dat moment kwamen net 4 van de tegenpartij om de hoek de brug over lopen. 4x plop, team weggeschotenwas toen best blij!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Pfjieuw! Eindelijk Reach uit op Legendary Solo, heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat!
Nu weer lekker aan de matchmaking, Noble laatst in de uitverkoop gekocht, Defiance binnenkort ook maar downloaden en dan weer lekker knallen!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfjieuw! Eindelijk Reach uit op Legendary Solo, heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat!
Nu weer lekker aan de matchmaking, Noble laatst in de uitverkoop gekocht, Defiance binnenkort ook maar downloaden en dan weer lekker knallen!
Ik ben nu bezig om alle commendations voor de campaign te halen![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig om alle commendations voor de campaign te halener is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists
Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists!
Dan moet je wel CO OP spelen hequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists
Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists!
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan moet je wel CO OP spelen he
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan moet je wel CO OP spelen he
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaignHa!! en ik maar denken: waarom hebben m'n teammaatjes nog nooit iemand doodgeschoten die ik eerst getapt had?
Damn trouwens, die stats, 120 campaign missies! (nog afgezien van je gemaxte commendations)Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat is er
maar er zijn verschillende manieren om de commendations te halen he
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijkyeah, nu je het zo zegt is het best dommig
Zonde, ik vind de campaign echt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Speel zelf geen campaign, alleen online
My stats![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee trouwens, voor de mensen die het nog niet wisten: je kan nu de Defiant mappack van Halolz: Reach voor 400 punten krijgen als je meedoet aan het Xbox Rewards Program (rewards.xbox.com). Je moet hem dan voor 15 mei kopen (of Halo Reach via Games on Demand) en dan krijg je 400 punten terug van MS (+- eind juni).
Goeie deal dus!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Unfortunately, residents of your area are not eligible to participate in Xbox LIVE Rewards. Please see the Terms and Conditions for full eligiblity details.
As the program grows in the future your region could be included, so please check back![]()
![]()
Oh, dan is het blijkbaar alleen voor Amerikaanse gamertags...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Unfortunately, residents of your area are not eligible to participate in Xbox LIVE Rewards. Please see the Terms and Conditions for full eligiblity details.
As the program grows in the future your region could be included, so please check backOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
![]()
check deze Reach Fails, hij zou hem bij de mooiste fail moeten starten!
Edit: Niet dus, begin bij 3:50, check die gasten die racen
WT Fgebeurt er dan steeds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
check deze Reach Fails, hij zou hem bij de mooiste fail moeten starten!
Edit: Niet dus, begin bij 3:50, check die gasten die racen
Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijdenquote:![]()
Wel sterk dat hij het maar blijft proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijden![]()
Van de week toch maar de Defiant maps gekocht na een aantal weken niet meer spelen.
Toch best wel gemist en weer een hoop lol gehad![]()
Zijn er vanavond misschien nog wat mensen die gaan spelen?
linkje naar mijn stats.-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.![]()
Ik wil vanavond best wel spelen. Heb alleen geen map packs en mn headset is kapot.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Mijn stats zijn nog veel zieliger, heb weinig vriendjes die ook de MP spelen, maar ben het weer aan het oppikken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:
Ik moet het echt eens wat vaker spelen:
Mijn matige statsOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
http://www.bungie.net/Stats/Reach/Default.aspx?player=Solemn1ty
Dit is nog een miljoen keer zieliger.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ach die van mij zijn ook niet briljant (heb ook maar 5 uur echt matchmaking gespeeld op de account). Één op de tien kills is met een stickyquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:
Ik moet het echt eens wat vaker spelen:
Mijn matige stats
Overigens zou het helpen voor mijn stats als Xbox Live me er niet elke keer uit knikkerde als ik gewoon campaign aan het doen ben! Weet iemand wat die medailles inhouden die als groot blokje in beeld komen? Soort donkergroep blokje, als ik er naar kijk dan zijn het doodeenvoudige dingen waar je die voor krijgt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Een commendation denk ik?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zou het helpen voor mijn stats als Xbox Live me er niet elke keer uit knikkerde als ik gewoon campaign aan het doen ben! Weet iemand wat die medailles inhouden die als groot blokje in beeld komen? Soort donkergroep blokje, als ik er naar kijk dan zijn het doodeenvoudige dingen waar je die voor krijgt.
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign![]()
hebben jullie hem wel vanaf releasedatum?
Ben wel blij dat je rank niet naar beneden kan, zoals bij halo 3![]()
![]()
Zojuist weer een paar potjes SWAT opgepakt en ik ben meteen weer verslaafd. Het valt me nog mee dat ik behoorlijk goed kan meekomen met de hogere ranken. Zij hebben de game waarschijnlijk voornamelijk online gespeeld, ik heb mijn uurtjes voornamelijk besteed in offline firefight, mijn DMR-skills verfijnen zonder echt veel punten te krijgen. Potje 14-6 en 17-6 gemaakt in respectievelijk SWAT en SWAT Magnum.
Zo sneu als je iemand zit te assassinaten en er een 'teammate' aankomt die hem snel doodknalt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Yeah ben ook weer aan de slag, toch bestwel verslavend die MP!quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Nebo het volgende:
Zojuist weer een paar potjes SWAT opgepakt en ik ben meteen weer verslaafd. Het valt me nog mee dat ik behoorlijk goed kan meekomen met de hogere ranken. Zij hebben de game waarschijnlijk voornamelijk online gespeeld, ik heb mijn uurtjes voornamelijk besteed in offline firefight, mijn DMR-skills verfijnen zonder echt veel punten te krijgen. Potje 14-6 en 17-6 gemaakt in respectievelijk SWAT en SWAT Magnum.
Joinkquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef Silv het volgende:
Zo sneu als je iemand zit te assassinaten en er een 'teammate' aankomt die hem snel doodknalt.![]()
![]()
De mensen met hoge ranks spelen het gewoon fucking veel, terwijl ze vaak niet eens zo goed zijn. (was met killzone 2 ook zo, kocht hem 2 jaar na release datum, en was beter dan menig persoon met hoge rank daaro)quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Nebo het volgende:
Zojuist weer een paar potjes SWAT opgepakt en ik ben meteen weer verslaafd. Het valt me nog mee dat ik behoorlijk goed kan meekomen met de hogere ranken. Zij hebben de game waarschijnlijk voornamelijk online gespeeld, ik heb mijn uurtjes voornamelijk besteed in offline firefight, mijn DMR-skills verfijnen zonder echt veel punten te krijgen. Potje 14-6 en 17-6 gemaakt in respectievelijk SWAT en SWAT Magnum.![]()
Inderdaad. meldquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Markster het volgende:
[..]
De mensen met hoge ranks spelen het gewoon fucking veel, terwijl ze vaak niet eens zo goed zijn. (was met killzone 2 ook zo, kocht hem 2 jaar na release datum, en was beter dan menig persoon met hoge rank daaro)![]()
![]()
Kan je beter in je uppie doen. En zodra je dood gaat snel save en quit doen. maar het is een tyfus level. En even wachten op een youtube video met shortcutsquote:![]()
![]()
oh, oeps. Dan doen we wel dat banshee trucje:
ik kom nu online
Dat fileshare-systeem blijft ook heerlijk. Eergisteren een campaign-missie gedaan met mijn broertje en hem voor de lol het ravijn in gereden toen we beiden in een voertuig zaten. Prachtige screenshots die daaruit zijn gekomen
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef Markster het volgende:
jeej, commander grade 2.
Gaat nog behoorlijk snel als je alleen firefight arcade matches doetik ben eeeiinnnddelijk captain!
Gisteren ook gespeeld op wat Defiant-maps, tot nu toe bevallen ze goed!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Hoeft niet, of ze boosten gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Markster het volgende:
Ik zag laatst iemand met rank Ecplise. Hoe verslaafd ben je dan ?
Ik ben inmiddels Mythic
ik krijg nu 4000 credits per firefight potje.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:32:52 ]![]()
Dude, mythic? Holy shit.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hoeft niet, of ze boosten gewoon
Ik ben inmiddels Mythic
ik krijg nu 4000 credits per firefight potje.![]()
quote:zo schokkend is het niet.
Mythic gaat (bijna) net zo snel als bv Commander grade 2.
Omdat je simpelweg meer credits krijgt.![]()
Is dat zoquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]zo schokkend is het niet.
Mythic gaat (bijna) net zo snel als bv Commander grade 2.
Omdat je simpelweg meer credits krijgt.![]()
Hoezo krijg je meer credits dan?
En haal jij elke week de weekly? Ik heb die namelijk nog maar 1 keer gehad ofzo. Al die LASO levels heb ik echt nooit![]()
![]()
Omdat ik een hogere rang heb. Ik krijg per firefight potje 4000 credits.En toen ik commander was kreeg ik slechts 1000?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Markster het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
En haal jij elke week de weekly? Ik heb die namelijk nog maar 1 keer gehad ofzo. Al die LASO levels heb ik echt nooit
En als ik de weekly haal? Jawel. Op youtube staan wel video's hoe de levels snel te halen. Maar je moet wel geduld hebben.![]()
LASO ga ik idd niet eens aan beginnen, aangezien ik zo lang bezig ben geweest met normaal legendary!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Markster het volgende:
[..]
Is dat zo![]()
En haal jij elke week de weekly? Ik heb die namelijk nog maar 1 keer gehad ofzo. Al die LASO levels heb ik echt nooitOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Dat is mijn probleem dusquote:Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat ik een hogere rang heb. Ik krijg per firefight potje 4000 credits.En toen ik commander was kreeg ik slechts 1000?
En als ik de weekly haal? Jawel. Op youtube staan wel video's hoe de levels snel te halen.Maar je moet wel geduld hebben.![]()
![]()
Ik haal legendary niet eens in me eentje. Heb hem nu net op Heroic uitgespeeld. Met een vriend heb ik wel legendary gehaald.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
LASO ga ik idd niet eens aan beginnen, aangezien ik zo lang bezig ben geweest met normaal legendary!![]()
Ik speel het spel nu 200 dagen denk ik, 546 daily challenges gehaald en 19 weekly.
Dus ik mis 9 weekly challenges.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:44:09 ]![]()
Zeer netjes. Ik denk dat ik er in alle tijd misschien 3 of 4 gehaald hebquote:Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik speel het spel nu 200 dagen denk ik, 546 daily challenges gehaald en 19 weekly.
Dus ik mis 9 weekly challenges.![]()
![]()
Wat is je username?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Zeer netjes. Ik denk dat ik er in alle tijd misschien 3 of 4 gehaald heb
http://www.bungie.net/Stats/Reach/default.aspx?player=MarkoAlmelo![]()
Ik ben 11 dagen later begonnen met halo reach.
Nee ik heb geen andere halo's gespeeld. Ik heb hier wel halo 3 liggen keer met de campaign beginnen
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:48:09 ]![]()
Dat zou ik maar eens doen ja, Halo 3 is qua campaign veel en veel vetterquote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben 11 dagen later begonnen met halo reach.
Nee ik heb geen andere halo's gespeeld. Ik heb hier wel halo 3 liggen keer met de campaign beginnen
Ik heb overigens alle Halo's gespeeld (incl wars). Maar alleen Halo3 en Reach 'fanatiek' online.![]()
jij:
Armory Completion 48%
Daily Challenges 109
Weekly Challenges 4
Matchmaking MP Kills 4,096 (0.82)
Matchmaking MP Medals 4,951
Covenant Killed 16,903
Ik:
Armory Completion 59%
Daily Challenges 546
Weekly Challenges 19
Matchmaking MP Kills 16,958 (0.83)
Matchmaking MP Medals 21,142
Covenant Killed 96,947
klein verschil maar![]()
![]()
Rustig aan doen, en youtube gebruiken!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Markster het volgende:
K ga toch ff legendary beginnen, ben nu bij Oni Base
succes
Oja, en nightfall vond ik wel de moeilijkste level.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:58:41 ]![]()
ja met die klote specops met die focusrifles. Daar hebben me maat en ik nog best lang over gedaanquote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Rustig aan doen, en youtube gebruiken!
succes
Oja, en nightfall vond ik wel de moeilijkste level.![]()
![]()
![]()
Wat handig is bij Nightfall, je komt tegen het einde bij die grote basis, die is vet irritant om helemaal uit te moorden (de combinatie van 2 hunters plus een zooitje elites maakt het best pittig), er is een glitch waardoor je meteen de basis uitkan, door in een vorkheftruk te stappen en die zo neer te zetten dat je door een deur heen warpt als je uitstapt! Scheelt je enorm veel tijd en frustratie!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Markster het volgende:
oke. laat maar. Hier word ik gewoon chagrijnig van. Ik ga wel weer multiplayeren![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben echt elke checkpoint 10x aan het overdoen man, en dan ben ik pas bij die AA towers van Oni : Sword Base.quote:!
![]()
Ik vond de campaign van Halo 3 heel erg tegenvallen. Belachelijke mutatie-wezens op een gegeven momentquote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat zou ik maar eens doen ja, Halo 3 is qua campaign veel en veel vetter
Ik heb overigens alle Halo's gespeeld (incl wars). Maar alleen Halo3 en Reach 'fanatiek' online.
Nouja, die komen niet uit de lucht vallen, de Flood is al sinds Halo 1 aanwezig en zelfs dé reden dat de Halo's gebouwd zijn! Ze zagen er alleen wel een beetje lame uit, da's dan wel weer zoquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vond de campaign van Halo 3 heel erg tegenvallen. Belachelijke mutatie-wezens op een gegeven moment
Lol als je niet weet wat de flood is, heb je geen idee van het verhaal van haloquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vond de campaign van Halo 3 heel erg tegenvallen. Belachelijke mutatie-wezens op een gegeven moment
De flood is de rede waarom de halo's uberhaubt gemaakt zijn.![]()
MarkoAlmelo, je bent wel een erg fanatieke grinder.Ik zie dat je al sinds de middag bij ONI: Sword Base zit te grinden voor credits.
Er is ook een andere plek hè. Op het 2e stukje van het ruimtedeel in Long Night of Solace kan je een checkpoint krijgen net wanneer je op de onderbuik van de corvette gaat schieten waar banshee's uit komen vliegen of gedockt zijn. Vehiclekills grind![]()
When all else fails, you always have delusion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |