abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:36:48 #1
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87194075
geen OP?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:37:44 #2
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87196871
Volgensmij niet.. bijna lt. colonel :D

edit, deze week te verwachten:

Here’s what you can expect when we pull the trigger:

Team Slayer
SWAT is taking one in the face (being removed) and the weighting for all other gametypes will be adjusted to fall in line with voting data. Expect – surprise, surprise – more traditional Slayer offerings to appear.

Team SWAT
SWAT gametypes that are removed from other playlists are being incorporated into their own, unique playlist with adjustments made to modes and maps based on voting data (farewell SWAT on Hemorrhage, you sucked and everybody hated you).

Team Objective
Powerhouse will now feature several more gametypes, including 1 Flag and Stockpile. Because Powerhouse is awesome and we don’t get to play it enough.

Multi Team
Rocket Race is being added. You win by staying on the Mongoose and racing to the checkpoints. (Oh, who am I kidding, you’re just going to hop off and try to assassinate people, aren’t you?)

Big Team Battle
SWAT and Classic are being removed and the frequency of Snipers is being reduced based on – you guessed it – voting data.

Arena Doubles
Boardwalk and “Pro” options are both being removed. Default Zealot is being replaced with Arena Zealot, a map variant which features modified initial player spawns and a soft-kill zone in spaaaaaace.

Team Arena
“Pro” options are being removed. Arena Zealot (details above), is being added.

Score Attack
Credit earn rates for Gruntpocalypse are being reduced to fall more in line with other modes.

General Matchmaking
Alongside the major alterations listed above, a myriad of much needed fixes and tweaks to the experience will also go into effect on Tuesday, including a metric ton of small, but annoying bugs and gameplay issues that we’ve identified and earmarked for eradication. As these updates go live, Jeremiah will publish the full details to our Optimatch forum so you can pore over the subtle nuances of each individual change.

[ Bericht 44% gewijzigd door Xblister op 05-10-2010 08:11:09 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_87197973
Ja ik was gisteren ook ff online rond een uur of 10, maar inderdaad allemaal MW2-homo's, dus dat schoot niet op. Als we weer een BF gaan spelen roep maar ff.

Gisteren wel solo op legendary eindelijk gehaald... Ik verwachtte die extra missie op het eind eigenlijk niet, dus was binnen no time aan gort _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:02:31 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87199282
Ik wil straks wel weer ff reachen na die die updates. maar bf doe ik af en toe ook nog steeds.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:32:11 #5
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87199944
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil straks wel weer ff reachen na die die updates. maar bf doe ik af en toe ook nog steeds.
Dit zijn alleen nog playlist updates he, grotere veranderingen kunnen we eind oktober verwachten las ik iets over..
Roll with the fastest
pi_87200876
Tja dan zit ik in vietnam... Kom ik weer drie weken later als iedereen is uitgekeken op dat spel :D

Nou ja dan maar irl knallen in 'nam.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:09:06 #7
224281 Businovski
Rise Against!! Biffy Clyro!!
pi_87207358
SWAT weer een eigen playlist :D dat is 1 van mijn favorite gametype :) 8-)
We need surround sound! Boom, Blow Up! Everyone will be shocked how loud it will be.
pi_87211472
Reach verveelt snel naar mijn mening.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:59:37 #9
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87211617
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Silv het volgende:
Reach verveelt snel naar mijn mening.
Nergens last van *O*
Roll with the fastest
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:12:25 #10
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_87214649
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Xblister het volgende:
Score Attack
Credit earn rates for Gruntpocalypse are being reduced to fall more in line with other modes.
Ik blij dat ik al lt. Colonel ben :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:45:04 #11
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87215845
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Ik blij dat ik al lt. Colonel ben :D
ik moet nog iets van 5000 credits *O*
Roll with the fastest
pi_87226613
Bij challenges is de laatste challenge dat je 50 rondes firefight matchmaking moet spelen, dit lijkt mij een weekchallenge. Maar van wanneer tot wanneer loopt die week dan? :+
pi_87229034
update is online.

vind het vooral het fijnst dat swat weg is uit de big team battle en dat de tanks in hemmorage zijn vervangen met wraiths.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_87236049
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij challenges is de laatste challenge dat je 50 rondes firefight matchmaking moet spelen, dit lijkt mij een weekchallenge. Maar van wanneer tot wanneer loopt die week dan? :+
Volgens mij kan je op bungiue.net zien hoe lang je nog hebt!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:37:04 #15
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87239996
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef pugehenis het volgende:
update is online.

vind het vooral het fijnst dat swat weg is uit de big team battle en dat de tanks in hemmorage zijn vervangen met wraiths.
idd, en natuurlijk kingofthehill en juggernaut _O_
Roll with the fastest
pi_87240941
Gister een infection potje met een spread van +17!

Heb eindelijk mijn hells janitor medal gehaald. Heb wel een kleine clip gemaakt van die spree
http://www.bungie.net/Sta(...)033736&player=Suspqt
We are all undesirables
pi_87242274
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef Modjopower het volgende:
Heb eindelijk mijn hells janitor medal gehaald.
Ha Infection was een van de eerste potjes die ik deed, en haalde hem gelijk! Met de shotgun en de goede map is het gewoon een kwestie van goed timen en strafen... al moet ik zeggen dat ik misschien ook wel een beetje geluk had, want daarna lukt het me niet zo goed meer :D
pi_87269470
Ik wil mijn 60 euro terug ;(
pi_87269611
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik wil mijn 60 euro terug ;(
:')
pi_87269654
Halo3 nerds die halo3 weer verwachten......
De MLG lijst moet nog komen, er zullen nog wel andere dingen aangepast worden.
pi_87269755
Halo 3 nerd :') ??

Het is gewoon een slecht spel met veel fouten erin.
Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden :'). Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden '' :') ?
pi_87269926
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:09 schreef Businovski het volgende:
SWAT weer een eigen playlist :D dat is 1 van mijn favorite gametype :) 8-)
_O_
pi_87273321
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:

Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden :'). Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden '' :') ?
Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.

Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!

Tenzij je schimmel als iets "extra's" beschouwt natuurlijk...

Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:50:00 #24
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87274918
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.

Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!

Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
Mee eens,

en slecht spel?, ga fietsen man :O
Roll with the fastest
pi_87275252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:

Alle halo's werden steeds na hun release getuned.
Dat komt omdat ze op hun fora fijn naar hun gebruikers luisteren.

Zo komt het ook dat de games dan na een tijdje super gebalanceerd zijn.

Waarschijnlijk kun jij wel redelijk halo 3 en nu geen reach en doe je grote huilie.
Een maat van me had hetzelfde die was 50MLG in deeltje 3 en in reach moest ie eerst erg veel spelen voordat ie weer ownde.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:18:58 #26
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87275745
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kun jij wel redelijk halo 3 en nu geen reach en doe je grote huilie.
Een maat van me had hetzelfde die was 50MLG in deeltje 3 en in reach moest ie eerst erg veel spelen voordat ie weer ownde.
Grote huilie *O*
Roll with the fastest
pi_87275999
  donderdag 7 oktober 2010 @ 10:36:07 #28
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87276376
lol

btw dit komt van het bungie forum..

quote:
I can confirm the following changes will be made to Rumble Pit, however I can't go into detail on when they will occur, we're still trying to find a home for these kids.

* Race / Rally removed
* Infection / Safe Havens removed
werd tijd ook, kan ik eindelijk weer mn favoriete playlist gaan spelen :D
Roll with the fastest
pi_87276481
Gister in swat, 25 kills 5 deaths ofzo en dan nog won het andere team omdat me teammates 5 kills hadden :')
pi_87277156
Teun wanneer was jij online aan het reachen dan? Bassie wilde alleen maar F1 doen...
pi_87277299
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:55 schreef zatoichi het volgende:
Teun wanneer was jij online aan het reachen dan? Bassie wilde alleen maar F1 doen...
Gister toen bassie met wat fokkers de campaign aan het doen was.
pi_87277447
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Gister toen bassie met wat fokkers de campaign aan het doen was.
Met mij ja! Dat was wel lachen trouwens...

proberen de scorpion tank heel te laten terwijl bassie dat niet wist en keihard begon te raggen met dat ding B-)
pi_87277882
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik heb soms bij multiplayer dat we gewoon drie keer moeten wachten omdat er zo'n schermpje in beeld komt met : "looking for new host etc.'' . Dat is echt bloed irritant als je net aan het vechten bent.
pi_87277912
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik snap deze zin geen eens dus ga er maar niet op in. :')
pi_87278042
Ik zal hem even voor je vertalen.

Jij was zeker mad goed in die tantoe game halo 3 waar jij met je pipa alle kills popte, en nu jij de doekoe had voor die reach baal jij dat je mad skills niet meer zorgen dat jij die master ben.

ff zonder gekheid:

Er zijn veel halo 3 spelers die lopen te bitchen, maar het is net zoals bij de fifa franchise.
Er komt een nieuw deel en iedereen moet wennen. De eerste 3 weken loopt iedereen te zeuren en daarna is het de beste game ooit.

Bij de overstap van halo 2 naar halo 3 was dit destijds ook het geval al.
pi_87278129
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef KneusTeun het volgende:

Jij was zeker mad goed in die tantoe game halo 3 waar jij met je pipa alle kills popte, en nu jij de doekoe had voor die reach baal jij dat je mad skills niet meer zorgen dat jij die master ben.

_O- _O- _O_
pi_87279706
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:17 schreef KneusTeun het volgende:

ff zonder gekheid:

Er zijn veel halo 3 spelers die lopen te bitchen, maar het is net zoals bij de fifa franchise.
Er komt een nieuw deel en iedereen moet wennen. De eerste 3 weken loopt iedereen te zeuren en daarna is het de beste game ooit.

Bij de overstap van halo 2 naar halo 3 was dit destijds ook het geval al.
Ik kijk niet per deel, ik kijk naar het spel zelf. Daar valt het mij op bij de multiplayer er vaak gezeik is met servers. Ik weet geen eens of dat ook bij HALO 3 was, want ik heb dat spel geen eens gespeeld.
pi_87279763
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:58 schreef halohaloerasmus2 het volgende:

[..]

Ik kijk niet per deel, ik kijk naar het spel zelf. Daar valt het mij op bij de multiplayer er vaak gezeik is met servers. Ik weet geen eens of dat ook bij HALO 3 was, want ik heb dat spel geen eens gespeeld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij arena of team slayer geen issue's met verbindingen heb, dit ligt bij big team battles wel wat anders.

Maar dat is sporadisch en ik vermoed dat het beruchte walmart gamers zijn. (12 jarige gamers die bij de walmart gamen met kut verbindingen en geen xbox kunnen betalen)
pi_87279800
Waarom maken ze gewoon geen action sack lijst!
Die was awesome in Halo 3, daar kun je makkelijk de alternatieve game modes zoals rally, infection, GRIFF BALL, juggernaught en fan-made forge maps in doen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:13:34 #40
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87316392
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:17:18 #41
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87316495
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 11:02 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Met mij ja! Dat was wel lachen trouwens...

proberen de scorpion tank heel te laten terwijl bassie dat niet wist en keihard begon te raggen met dat ding B-)
En kreeg geeneens de achievement :'(
Roll with the fastest
pi_87318232
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:13 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_87329784
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij arena of team slayer geen issue's met verbindingen heb, dit ligt bij big team battles wel wat anders.

Maar dat is sporadisch en ik vermoed dat het beruchte walmart gamers zijn. (12 jarige gamers die bij de walmart gamen met kut verbindingen en geen xbox kunnen betalen)
Protip: zet de optie "Good Connection" aan en je hebt ineens veel minder problemen. :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:05:17 #44
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87342576
Die kut infection, vieze campers.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:36:02 #45
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87354955
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef SpauldingPF het volgende:
Die kut infection, vieze campers.
infection :r
Roll with the fastest
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:13:45 #46
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87355848
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:36 schreef Xblister het volgende:

[..]

infection :r
De reden waarom ik zelden nog rumble pit doe!
pi_87380293
Halloo
pi_87380323
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:36 schreef Xblister het volgende:

[..]

infection
ik vind het wel ok maar snap niet waarom mensen er bijna altijd voor kiezen.
pi_87380539
Wie wil nu ff halo
pi_87380942
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:19 schreef wuuht het volgende:
Wie wil nu ff halo
ikkuh

voeg hangmat maar toe
pi_87381547
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ikkuh

voeg hangmat maar toe
ik heb je toeguvoechttt
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:13:57 #52
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87382002
Bungie weekly update:
quote:
As you already know, earlier this week marked the first playlist update for Halo: Reach matchmaking. You can see the full details here. Our team continues to work on improving the online experience and reviewing not only game data and statistics but also feedback from all of you in our Optimatch forums. We know there are a lot of requests still pending and we are already working on the foundation for future updates. Reach will continue to improve and evolve with each passing month. Hang in there.

Generally our playlist updates fall on a monthly cycle but sometimes there are exceptions. Take this month, October, for example. We just did an update this past Tuesday and we’ve got another one teed up for approximately 10/19 (pending final testing and review). This next mid-month update will include the addition of the Campaign Matchmaking playlist along with quite a few other tweaks and improvements to existing playlists. The final changes are subject to change and pending final test review but it’s our hope to roll out a dedicated Infection and Snipers playlist amidst a slew of other changes.

As soon as we have a final changelist that we can verify and commit to, we’ll share the details here on Bungie.net. Expect Urk to drop the info on you in next Friday’s update. In the meantime, keep playing, keep voting and keep sharing your feedback with us. We really do appreciate it and it does help make the Reach online experience even better down the road.

Lars is also cooking up some new hotness for Firefight down the road, he’ll have details to share in the next update, promise.

In addition to general housekeeping and improvements, many of you are also eager to know more about plans for an official MLG playlist and/or a Grifball playlist. Right now I can tell you that we’re in contact with each of those groups and once they’ve got maps and gametypes baked and ready for deployment we’ll be working with them to get them into matchmaking. At this rate it doesn’t seem like it will happen for November but it’s something we all hope to have implemented before the holiday break. That said, you can’t rush greatness and ultimately it’s up to the MLG and Grifball organizations to iterate and perfect their own content before we can add it to matchmaking. It’ll happen, just give it a bit more time.

I know you’re also eager to find out when/how/where the first Forge community maps will appear in matchmaking. We’re working on it. And thankfully, so are many of you. We’ve already seen some great maps turning up out there with countless more already in development. As soon as we have a formal pipeline and policy implemented we’ll be happy to share those details. For now our initial plan is to work closely with some of the major Reach community groups as the front line for finding, testing and submitting Forge variants for matchmaking. It’s our goal to roll out a community Forge World playlist that’s a staging ground for all sorts of sweet Forge content before the best of the best gets rolled out into proper matchmaking as appropriate. This community playlist will function a lot like the old “Bungie vs. the World” of Halo 3 and it’s our hope to make it a fun battleground that’s exclusively populated with a steady stream of maps created by you. We’ll have more details to share soon. In the interim, current plans are to release "one or more" Forge variants into Matchmaking in our next update (pending final testing).
Roll with the fastest
pi_87392717
absurd dat sommige mensen al major of hoger zijn. Ik speel redelijk wat halo, en ben nu bijna warant officer grade 3.

Hoeveel tijd besteden zulke mensen wel niet aan het spel man? elke dag 3 uur ofzo ?
pi_87392833
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Markster het volgende:
absurd dat sommige mensen al major of hoger zijn. Ik speel redelijk wat halo, en ben nu bijna warant officer grade 3.

Hoeveel tijd besteden zulke mensen wel niet aan het spel man? elke dag 3 uur ofzo ?
Als je nu pas Warrant Officer wordt dan heb je het spel echt amper gespeeld. Als je al de cap bereikt wilt hebben moet je wel dagelijks spelen ja, 3 uur per dag is niet zo heel gek toch? Iedere avond even lekker knallen met wat vrienden?
pi_87392901
Team SWAT
SWAT gametypes that are removed from other playlists are being incorporated into their own, unique playlist with adjustments made to modes and maps based on voting data (farewell SWAT on Hemorrhage, you sucked and everybody hated you).

_O_
pi_87392932
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Als je nu pas Warrant Officer wordt dan heb je het spel echt amper gespeeld. Als je al de cap bereikt wilt hebben moet je wel dagelijks spelen ja, 3 uur per dag is niet zo heel gek toch? Iedere avond even lekker knallen met wat vrienden?
Sommige mensen hebben ook een vriendin thuiszitten? Zoals ik. En die wil ook wel eens aandacht ;)
pi_87393003
waarom speelt iedereen in van die gare zelfgemaakte maps? :') maak dan tenminste een toffe.

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef SpankmasterC het volgende:
3 uur per dag is niet zo heel gek toch?
niet? :o
pi_87393076
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom speelt iedereen in van die gare zelfgemaakte maps? :') maak dan tenminste een toffe.
[..]

niet? :o
ik vind 3 uur achter elkaar idd wel meevallen, maar elke dag?

6/ 7 uur thuis van werk. eten omkleden etc etc is het 8 uur. 3 uur gamen en je kan weer slapen.
Die mensen wonen duidelijk nog thuis :{w
pi_87401635
Heren en dames van het goede leven. Ik vraag me iets af. Wanneer krijg je Firefights statistieken bij je carreer? Op wat voor manier ik ook Firefight speel, het valt altijd onder custom games en dan zie ik niet meer dan hoeveel games ik heb gespeeld en het totaal aantal kills dat er gemaakt is. Onder het kopje Firefight staat vervolgens helemaal niks. Moet je hiervoor per se via Matchmaking spelen? Dat zou wel vreemd zijn, maar dit is de enige optie die ik nog niet geprobeerd heb :o
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_87404915
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:32 schreef Nebo het volgende:
Heren en dames van het goede leven. Ik vraag me iets af. Wanneer krijg je Firefights statistieken bij je carreer? Op wat voor manier ik ook Firefight speel, het valt altijd onder custom games en dan zie ik niet meer dan hoeveel games ik heb gespeeld en het totaal aantal kills dat er gemaakt is. Onder het kopje Firefight staat vervolgens helemaal niks. Moet je hiervoor per se via Matchmaking spelen? Dat zou wel vreemd zijn, maar dit is de enige optie die ik nog niet geprobeerd heb :o
Welke statistieken bedoel je eigenlijk?
pi_87405126
Alles dat onder carreer bij Firefight zou moeten staan. Aantal waves overleefd, beste streak, dat soort zaken
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:05:11 #62
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_87405131
Godverdomme, wat is de Reach campaign toch episch, ik zit nu op de helft. Op solo legendary natuurlijk.
ff wachten nog
pi_87405436
Ik spawnde vandaag op mn teammate in invasion:boneyard. Viel ik door de grond en ik sta zo te kijken, stond ik dus in het gebied van fase 2 en 3 en het was fase 1. En toen ging mijn teammaat ook dood, stonden we daar gezellig met z'n 2en in dat gebied, afgesloten van de rest :P Later kwamen de spartans er achter en hadden we een gezellig tafereeltje met een shield door tussen ons in.
pi_87430497
Naar Captain ranken duurt lang joh :p
pi_87455314
Kut spel loopt gewoon vast als ik net lekker bezig ben ik een potje... 2x tripple kill splatter spree killtaculair. Had de grootste lol met een ghost maar nee. Host migration knalt lekker de hele zooi eruit kk zooi
pi_87455378
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef Perquisite het volgende:
Kut spel loopt gewoon vast als ik net lekker bezig ben ik een potje... 2x tripple kill splatter spree killtaculair. Had de grootste lol met een ghost maar nee. Host migration knalt lekker de hele zooi eruit kk zooi
:'( :'( :'( boehoee
pi_87457952
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:'( :'( :'( boehoee
:')___________
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:06:11 #68
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87458163
Kan alleen in het weekend spelen, ben nu warrant officer grade 2.
pi_87459977
mensen die mijn mooie gevangenismap willen spelen? :P
pi_87463733
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:05 schreef Game_Error het volgende:
Godverdomme, wat is de Reach campaign toch episch, ik zit nu op de helft. Op solo legendary natuurlijk.
vergeleken met halo 1 en 3 vond ik hem maar matig..
pi_87463842
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:39 schreef Markster het volgende:

[..]

vergeleken met halo 1 en 3 vond ik hem maar matig..
die vond ik maar saai. heb bij reach wel echt t gevoel dat je in een grote oorlog zit.
pi_87463953
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die vond ik maar saai. heb bij reach wel echt t gevoel dat je in een grote oorlog zit.
dat wel, maar het epische is ver te zoeken. Ik bedoel, the flood _O_
pi_87464421
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Markster het volgende:

[..]

dat wel, maar het epische is ver te zoeken. Ik bedoel, the flood _O_
monsters vind ik echt 10x niks :P
pi_87473893
De flood is kut, maar ja aan de andere kant maakt dat het ook weer episch; het moment van halo 3 dat de flood aankomt...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:44:29 #75
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87473945
The Flood in halo 1 _O_
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:53:57 #76
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87474566
Flood, vond ik altijd het moment dat ik even door de zure appel heen moest bijten.

Flood tegenkomen zonder shotgun was echt kut!
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:04:05 #77
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87475172
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
Flood, vond ik altijd het moment dat ik even door de zure appel heen moest bijten.

Die was wel een must inderdaad.
Zal binnenkort weer de single player van halo 1 uitspelen, tijdje geleden alweer, en dat blijft gewoon de beste :D
pi_87477704
The flood is juist cool, omdat dat eigenlijk de echte vijand van het universum is. Daar is die hele Halo voor ontworpen
pi_87478524
Dat invasion slayer is echt zo extreem unbalanced |:(

De spartans hebben vaak een grote overmacht door het pistooltje en de sniper rifle. Als elite heb je geen vergelijkbare krachtige wapens.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:10:25 #80
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87478586
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:09 schreef Daeron het volgende:
Dat invasion slayer is echt zo extreem unbalanced |:(

De spartans hebben vaak een grote overmacht door het pistooltje en de sniper rifle. Als elite heb je geen vergelijkbare krachtige wapens.
Hmm needler, vaak is het wel aardig balanced imo.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:11:31 #81
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87478643
Needler rifle is net zo'n hard beest!
pi_87480515
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:11 schreef KneusTeun het volgende:
Needler rifle is net zo'n hard beest!
Probeer het maar eens met een neelde rifle te winnen van een sniper rifle op hemmorage :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:54:52 #83
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87480562
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef Daeron het volgende:

[..]

Probeer het maar eens met een neelde rifle te winnen van een sniper rifle op hemmorage :')
Je hebt tegenwoordig toch ook zo`n laser sniper? Vind ik helemaal niks ivm die covenant sniper uit deeltje 3.
pi_87485305
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:53 schreef Daeron het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn ook geen gelijkwaardig wapens... Hoewel die laser rifle wat het equivalent van de sniper zou moeten zijn al helemaal kut is....
pi_87501461
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:53 schreef KneusTeun het volgende:

Flood in de level Cortana van Halo 3 is pas irritant (vooral op Legendary). Ze blijven maar komen. Iedere keer weer een opluchting als je een Checkpoint haalt.

[ Bericht 11% gewijzigd door TheMagnificent op 13-10-2010 18:01:14 ]
pi_87504092
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 08:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn ook geen gelijkwaardig wapens... Hoewel die laser rifle wat het equivalent van de sniper zou moeten zijn al helemaal kut is....
Die mag wel ietsje pietsie meer kracht krijgen, want nu duurt het net te lang..
  donderdag 14 oktober 2010 @ 14:28:28 #87
24730 burger
Jan met de pet
pi_87532875
Ben nu klaar met de campaing op Heroic. Had trouwens wel de skulls "Tough Luck" en "Catch" aangezet.

Legendary moet dan niet heel veel lastiger zijn toch?
Alles komt goed. ...............toch?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:15:33 #88
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87536856
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef burger het volgende:
Ben nu klaar met de campaing op Heroic. Had trouwens wel de skulls "Tough Luck" en "Catch" aangezet.

Dat is wel even een groot verschil hoor, legendary of heroic.
pi_87545920
quote:

hehehe, let maar eens op :')
pi_87546341
Noble Map Pack - 11/30/2010 800 ms points
Anchor 9 allows 2-8 Players to face off in game variants including Free for All, Team Slayer and Team Objective.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tempest supports 8 – 16 Players and offers a variety of modes including Free for All, Team Slayer, Team Objective and Big Team Battle. Tempest also provides players with a huge Forge palette, allowing them to create new custom map variants that can be shared with the community-at-large.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breakpoint offers multiplayer mayhem for 8-16 Players, and supports the Invasion and Big Team Battle game variants.

SPOILER
meer plaatjes in spoilers
bron

[ Bericht 13% gewijzigd door pugehenis op 15-10-2010 18:18:11 ]
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:41:13 #91
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_87555762
quote:

Ik vond het wel meevallen, ik heb zonder eerst op een ander niveau te beginnen meteen legendary gekozen, in iets meer dan 13 uur was ik er mee klaar (solo), er zitten een paar vervelende stukjes in, maar als je rustig blijft moet het over het algemeen wel lukken. Probeer vooral niet te snel te gaan, en de combinatie plasmapistol + DMR is goud waard.
ff wachten nog
pi_87556248
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef Game_Error het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen, ik heb zonder eerst op een ander niveau te beginnen meteen legendary gekozen, in iets meer dan 13 uur was ik er mee klaar (solo), er zitten een paar vervelende stukjes in, maar als je rustig blijft moet het over het algemeen wel lukken. Probeer vooral niet te snel te gaan, en de combinatie plasmapistol + DMR is goud waard.
En geen Tiltshift-skull aan.. :')
Die kostte me ongeveer 1en een half uur extra voor de swordbase missie...
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 01:47:34 #93
24730 burger
Jan met de pet
pi_87558943
Ben nu begonnen aan Legendary. Wel blij dat ik die Tough Luck en Catch luck Skull op Heroic aan had staan.
Op Legendary zet ik ze trouwens echt never nooit aan. Ik ben nogal goed in 'catchen' :)

En veel covenant snipers die ook headshots geven.

Legendary is crazy >:)
Alles komt goed. ...............toch?
pi_87559719
boem you are dead.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:04:41 #95
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87599435
Bungie weekly update *O* O+
Roll with the fastest
pi_87599621
Die houd in?
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:28:45 #97
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87599963
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef KneusTeun het volgende:
Die houd in?
veel te veel om te kopieren.. :P

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=29272
Roll with the fastest
pi_87605252
Check mijn theory. Master chief identification number is spartan 117
the word Spartan itself cointains 7 letters.
There are seven halos in the universe.
The monitor of each halo are named by exponents of 7 such as 343 guilty spark 7^3=343 3 being halo 3 and 2401 penitent tangent 7^4=2401 4 being halo 4 with a total of 7 halos
other caretakes would be numbered as 16807 and 117649
Halo 3 the final game in hte series is released on 09/25/07. 9 - 2 =7 2+5 = 7. 0 +7=7
黑人
pi_87606386
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:32 schreef apij4125 het volgende:
Check mijn theory. Master chief identification number is spartan 117
the word Spartan itself cointains 7 letters.
There are seven halos in the universe.
The monitor of each halo are named by exponents of 7 such as 343 guilty spark 7^3=343 3 being halo 3 and 2401 penitent tangent 7^4=2401 4 being halo 4 with a total of 7 halos
other caretakes would be numbered as 16807 and 117649
Halo 3 the final game in hte series is released on 09/25/07. 9 - 2 =7 2+5 = 7. 0 +7=7
Claim je dit nu als jou vinding? Dit is al 7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7 gepost op verschillende fora etc.
pi_87606495
Ik kwam er net achter dat als je alles maal 0 doet, er altijd 0 uitkomt... En de vorm van een 0 lijkt verdacht veel op die van een halo :o
pi_87606597
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Claim je dit nu als jou vinding? Dit is al 7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7x7 gepost op verschillende fora etc.
JE HOEFT ME NEIT TE KWETSEN :'(
黑人
pi_87606635
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Tvens warom heb je niet campaign afgemaakt in solo ? :)
黑人
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:31:47 #103
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87606729
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Tvens warom heb je niet campaign afgemaakt in solo ? :)
Omdat ik daar nog weinig tijd voor heb gehad. en ik eigenlijk de campaign's van halo altijd co-op met een vaste club doe.
Lekker alle tv's bij elkaar en de hele nacht doortrekken.
pi_87606773
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:31 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Omdat ik daar nog weinig tijd voor heb gehad. en ik eigenlijk de campaign's van halo altijd co-op met een vaste club doe.
Lekker alle tv's bij elkaar en de hele nacht doortrekken.
Dat is wel beter; voorkomt weer dat als je achterin de warthog zit een beetje raketten aan het knallen bent de AI ofwel direct voor een rots parkeert zodat je zelf geraakt wordt door de ontploffing van de raketten, dan wel stil gaat staan recht voor een tank van de tegenstander....
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:36:36 #105
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87606838
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:34 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat is wel beter; voorkomt weer dat als je achterin de warthog zit een beetje raketten aan het knallen bent de AI ofwel direct voor een rots parkeert zodat je zelf geraakt wordt door de ontploffing van de raketten, dan wel stil gaat staan recht voor een tank van de tegenstander....
Plus dat het gewoon gezelliger is!
Onder het genot van een pilsje etc. gewoon lekker de campaign doorgaan.
pi_87608676
Ik heb zin in een pilsje ^O^
jammer dat multiflag uit Boneyard is gehaald ;(
pi_87608727
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Plus dat het gewoon gezelliger is!
Onder het genot van een pilsje etc. gewoon lekker de campaign doorgaan.
Goed plan! alleen zo'n gekloot om je tv mee te nemen..
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:28:12 #108
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87609937
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:43 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Goed plan! alleen zo'n gekloot om je tv mee te nemen..
Hoezo? dan gooi je dat ding op de achterbank en klaar!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:52:38 #109
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87613802
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef zatoichi het volgende:
Ik kwam er net achter dat als je alles maal 0 doet, er altijd 0 uitkomt... En de vorm van een 0 lijkt verdacht veel op die van een halo :o
Wat een geniale theorie _O_ :o
Roll with the fastest
pi_87615717
Ik vraag het toch nog een keertje. Iemand enig idee hoe je stats krijgt achter Firefight bij je Carreer? Alle potjes die ik offline speel komen te staan bij de Custom Games en onder Firefight staat dat ik niks gespeeld heb; niet op normal, niet op heroic en niet op legendary. Worden hier echt enkel de stats opgeslagen die je met online potjes met anderen hebt gedaan? Beetje jammer als je van de local games slechts je aantal kills ziet :N
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:55:07 #111
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87615905
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:49 schreef Nebo het volgende:
Ik vraag het toch nog een keertje. Iemand enig idee hoe je stats krijgt achter Firefight bij je Carreer? Alle potjes die ik offline speel komen te staan bij de Custom Games en onder Firefight staat dat ik niks gespeeld heb; niet op normal, niet op heroic en niet op legendary. Worden hier echt enkel de stats opgeslagen die je met online potjes met anderen hebt gedaan? Beetje jammer als je van de local games slechts je aantal kills ziet :N
Ja hier worden echt enkel online potjes opgeslagen..
Roll with the fastest
pi_87616956
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:28 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Hoezo? dan gooi je dat ding op de achterbank en klaar!
Gare (enorme) tv, en 2 trappen :')
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:13:47 #113
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87618096
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 21:34 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Gare (enorme) tv, en 2 trappen :')
Dan laat je de rest naar u komen ^O^
pi_87682424
Heb de nieuwe weekly challenge nu alweer gehaald...
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:06:28 #115
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87686078
Had hem in mn eerste potje ook bijna, 29 :'(
Roll with the fastest
pi_87692847
Als je Multiteam gaat spelen heb je hem heel snel
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:26:58 #117
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87700286
ik zie bijna nooit meer iemand rech doen :'(
pi_87700497
Ik zit er elke dag nog wel op!
pi_87703311
Ik ook
pi_87708695
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:13 schreef Perquisite het volgende:
Als je Multiteam gaat spelen heb je hem heel snel
hmm. dat heb je dan goed gedaan :D
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:47:45 #121
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87708885
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:40 schreef wuuht het volgende:
Ik ook
Ik ook :Y
Roll with the fastest
pi_87711360
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:13 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan laat je de rest naar u komen ^O^
^O^ _O_
pi_87725835
Ik heb deze prachtige review hier gevonden
quote:
Door KevinR uit Nijmegen
Halo REACH
het is zo een goeie game ik moest er bijna bij huilen aan het einde van de story echt geweldig alles werkt perfect ik heb wel de controls veranderd naar de vertrouwde layout.
AI is perfect voor welk niveau je kiest en hele mooie graphics.
DMR (rifle) geweldige nieuwkomer heb ik veel gebruikt krijg je veel headshots mee wel lachen.
Matchmaking echt heel vet hele coole maps en de classes die je kan kiezen is heel erg lachen.
Nou dat was het ik zou zeggen halen als je hem nog niet hebt en spelen dit mag je niet missen.
SEE YOU IN REACH
Pluspunten: geweldige story mooie graphics leuk om te spelen
Minpunten: de minpunten zijn er totaal niet.
pi_87729050
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Fsmxi het volgende:
Ik heb deze prachtige review hier gevonden
[..]

ja die reviews op sites als bol.com zijn om van te huilen
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:49:29 #125
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87731410
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:58 schreef pugehenis het volgende:

[..]

ja die reviews op sites als bol.com zijn om van te huilen
Ik vind het anders wel een lachen review.... ;(
pi_87739225
Zucht, wat word ik toch moe van al die 13 jarige rukkertjes die perse de sniper rifle moeten hebben -_-

Als ik ze dan door het hoofd schiet om aan te geven dat ze me met rust moeten laten denken ze me ook nog eens te moeten kicken.
pi_87741458
Tering, met die Playlist update ben ik niet zo blij.
Ze hebben de Firefight regels aangepast, ipv 1 round is het nu 1 set....duurt te lang
En ik kom verdomme Holdout maar niet tegen, moet nog 3 kills :(
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_87741478
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 08:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Tering, met die Playlist update ben ik niet zo blij.
Ze hebben de Firefight regels aangepast, ipv 1 round is het nu 1 set....duurt te lang
En ik kom verdomme Holdout maar niet tegen, moet nog 3 kills :(
Ze zouden gewoon twee aparte playlists moeten maken, want ik heb in allebei soms wel zin... Soms gewoon 1 round, soms zou ik wel een set willen spelen...
pi_87748440
In score attack kun je toch oneindig vaak 'None of the above' stemmen.
Dus doe gewoon je 3 kills daar halen
pi_87763822
ooh die 30 kills kun je bij king of the hill vrij simpel halen :)
pi_87858819
hoe de fuck haal je de daily challenge van 5 multikills in een multiplayer match?
pi_87859502
5 double kills in Team SWAT?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:13:20 #133
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87862674
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 05:55 schreef Perquisite het volgende:
5 double kills in Team SWAT?
of oddball/king of the hill
Roll with the fastest
  zondag 24 oktober 2010 @ 01:07:41 #134
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87884354
Steeds weer als ik zie dat xbils aan de halo zit slinger ik de mijne erin, en dan zit hij pats boem weer aan de fallout }:|
  zondag 24 oktober 2010 @ 12:09:41 #135
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87891173
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 01:07 schreef KneusTeun het volgende:
Steeds weer als ik zie dat xbils aan de halo zit slinger ik de mijne erin, en dan zit hij pats boem weer aan de fallout }:|
Ik zie je nooit meer, niemand wil meer reach spelen :'(
Roll with the fastest
pi_87891375
Ik start nu reach op :9
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:13:40 #137
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87905235
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ja dat idee heb ik dus ook..... ik wil steeds reachen, maar dan zit iedereen weer in MW2 of fallout...
  zondag 24 oktober 2010 @ 18:47:35 #138
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_87906346
Bijna

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_87930975
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 12:09 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ik zit in Vietnam met een klote verbinding... anders.... :}
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:01:08 #140
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87937358
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 11:52 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik zit in Vietnam met een klote verbinding... anders.... :}
We wachten op je duplo :Y
Roll with the fastest
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:05:46 #141
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_87943083
Weer bezig met Halo 1, wel vette shit.
pi_88147439
De ene keer krijg je met slotmachine een score met 2 getallen, en de andere keer met 3 getallen. Wanneer krijg je 2 en wanneer krijg je 3? Iemand een idee?
pi_88149753
Ik speel liever Halo 3, weet niet waarom.. :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 20:06:01 #144
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_88150508
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik speel liever Halo 3, weet niet waarom.. :P
Ik vind halo 3 ook leuker.
pi_88219590
ze zitten op de frontpage van bungie.net allemaal van die maps te promoten, maar dan doen ze het niet in de matchmaking.. want ze gaan er wel van uit dat iedereen 16 vrienden heeft met een xbox en xbox live.
  woensdag 3 november 2010 @ 10:33:31 #146
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88279167
quote:
Step into my office.

Good morning! As you may have noticed, we've begun deploying today's hopper update, which among many things unlocks access to new Ranks and Armory items. Which you are all undoubtedly delirious about, if your polite forum responses are any indication. You complete us!

Just a couple of things to clear up:

1.Full deployment may take several hours. When all is said, done, and thoroughly verified, we'll make some more noise on the front page.
2.There is NOT another rank cap in place. Go nuts.
Ah eindelijk !
Roll with the fastest
pi_88406848
ben benieuwd, hij is deze week binnen gekomen van gamehubs, straks ff uitproberen!
pi_88427955
tof spel, maar op het eerste gezicht niet veel vernieuwd ten opzichte van halo 3/ odst....
pi_88475588
Zo vervelend als mensen je teamkillen om de sniper af te pakken en dat je ze dan niet kan booten, en als je het dan terug doet kan hij jou wel booten
  maandag 8 november 2010 @ 16:00:30 #150
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_88475652
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Perquisite het volgende:
Zo vervelend als mensen je teamkillen om de sniper af te pakken en dat je ze dan niet kan booten, en als je het dan terug doet kan hij jou wel booten
Gewoon half dood schieten....
  maandag 8 november 2010 @ 16:50:09 #151
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88477742
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Gewoon half dood schieten....
idd, hem gewoon het hele potje irriteren.. :Y
Roll with the fastest
pi_88479699
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Xblister het volgende:

[..]

idd, hem gewoon het hele potje irriteren.. :Y
Ik neem me daar niet eens de moeite voor. Ik quit of teamkill ze dan gewoon terug en maak ze gelijk een avoided player.

Nu moet alleen MS nog eens zwaarder gaan tillen aan het feit dat je iemand avoided maakt. Het is me al een paar keer overkomen dat ik alsnog bij iemand in een potje kwam die avoided was.

Avoided houdt imho in dat ik ECHT niet meer met dat figuur samen wil spelen.
pi_88547689
Eindelijk een Extermination gehaald :D en de ronde daarna een running riot ^O^
pi_89264133
Een challenge van vandaag: Kill 10 Elite Drop Pods in The Long Night of Solace.

Hoe krijg ik die drop pods kapoet?
pi_89264352
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een challenge van vandaag: Kill 10 Elite Drop Pods in The Long Night of Solace.

Hoe krijg ik die drop pods kapoet?
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=53483289
Je moet die ruimtepods dus kapot maken, niet op de grond
pi_89264479
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=53483289
Je moet die ruimtepods dus kapot maken, niet op de grond
Inderdaad, ik zat dus die dingen op de grond kapot te schieten (wat dus niet lukte :') )
  zondag 28 november 2010 @ 19:11:01 #157
324882 AllmightyM
Dont ban but embrace me
pi_89265905
In .mijn ogen heeft Reach een beetje gefaald...
The ancient art of the Troll
pi_89268076
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef AllmightyM het volgende:
Hoezo?
  maandag 29 november 2010 @ 13:20:40 #159
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89294638
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:11 schreef AllmightyM het volgende:
in mijn ogen faal jij een beetje..
Roll with the fastest
  maandag 29 november 2010 @ 15:24:51 #160
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_89299636
Tijd voor Halo :P

Eens kijken hoe team slayer wilt lukken vanmiddag.
ff wachten nog
  maandag 29 november 2010 @ 23:05:58 #161
324882 AllmightyM
Dont ban but embrace me
pi_89324390
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:20 schreef Xblister het volgende:

[..]

in mijn ogen faal jij een beetje..
Niet gelijk huillie huillie.
The ancient art of the Troll
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:33:37 #162
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89338317
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:05 schreef AllmightyM het volgende:

[..]

Niet gelijk huillie huillie.
Je faalt toch ook?
Roll with the fastest
pi_89375310
Nieuwe achievements zijn vrij lastig
  woensdag 1 december 2010 @ 20:03:35 #164
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89400264
Ik wil een mapcode.
When all else fails, you always have delusion.
pi_89400442
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:03 schreef Mirel het volgende:
Ik wil een mapcode.
Wie niet?
pi_90165399
Speel Reach nu al een paar dagen online en vind het toch weer erg vet. Speel eigenlijk alleen maar SWAT omdat ik het haat om altijd op zoek te gaan naar goede wapens, hier begin je tenminste gewoon gelijk met de DMR.

Enige wat me echt tegenstaat zijn de maps, het grootste deel zijn gewoon kutmaps. Sword Base, Reflection en Boardwalk zijn goed en die andere vind ik erg matig, ben sowieso niet zo'n fan van maps waar je naar beneden kan donderen.

Maar blijft een tof spel :)
  maandag 20 december 2010 @ 16:01:07 #167
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90181814
Roll with the fastest
  maandag 20 december 2010 @ 16:05:39 #168
87680 Mirel
pi_90182045
Toffe serie is dat. Ze hebben nu ook 'Achievement Horse':

Aanstekelijke lach van die Geoff. :D
  maandag 20 december 2010 @ 18:44:56 #169
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90189958
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 16:05 schreef Mirel het volgende:
Toffe serie is dat. Ze hebben nu ook 'Achievement Horse':

Aanstekelijke lach van die Geoff. :D
Ja geniaal, moet nog even die levels opzoeken om met een paar mensen te doen.. :D
Roll with the fastest
pi_90299426
lig helemaal in een scheur bij die fails of the weak _O-
  woensdag 22 december 2010 @ 19:46:59 #171
87680 Mirel
pi_90302983
bijna colonel, nog 1 of 2 potjes ofzo :O
pi_90303025
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:46 schreef Mirel het volgende:
bijna colonel, nog 1 of 2 potjes ofzo :O
ik ben Colonel grade 3 :P
220.000 punten tot Brigadier.
2 weekjes w/
  donderdag 23 december 2010 @ 01:13:57 #173
87680 Mirel
pi_90322984
Eerste 2 chapters van het forerunner boek:
http://halo.bungie.org/news.html?item=32020

Deel 1 nog pas gelezen, echt heel tof geschreven, super interessant. Wie de Cortana hack hoofdstukken leuk vond in The Fall Of Reach zal dit ook tof vinden :)
pi_90328888
Ik ben Warrant Officer :'). Tering wat gaan die credits sloom.. Mja geef ook niet zoveel om die ranks.

Ik speel ook alleen maar SWAT, spelen jullie nog regelmatig? Ik kom namelijk nooit Nederlanders tegen...
pi_90330129
Ik speel Reach eigenlijk nooit meer; ben veel te druk met Fallout: New Vegas en nu dus BFBC2:Vietnam...
  donderdag 23 december 2010 @ 10:08:59 #176
87680 Mirel
pi_90331674
Ik zie nog wel eens nederlandse namen. Sommige PM'en me, maar ik negeer het allemaal. Speel toch alleen met 2 vrienden als ik al samen met iemand ga spelen.
pi_90332076
jup ik ook, ik zie ze meestal bij het speltype rumbelpit.
  donderdag 23 december 2010 @ 11:50:55 #178
87680 Mirel
pi_90334891
rumbel :')
pi_90348559
halo 3 en halo 2 zijn qua multiplayer echt 28 keer beter dan halo reach. Ik had bij beiden meer dan 5000 online matches (ranked en unranked) en bij halo reach ben ik na een week gestopt met online (singleplayer was wel geweldig). Naar mijn mening heeft microsoft het spel te makkelijk gemaakt/de gameplay op essentiele punten veranderd. Denk aan power-ups, andere manier van bewegen, headshots die bij 3 en 2 wel raak waren zijn nu ineens mis, beatdowns hebben ineens aan kracht verloren, geen ranked meer met levels, enz enz. Is hier iemand die het (gedeeltelijk) eens is met me of ben ik de enige? :P
pi_90348786
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:50 schreef Mirel het volgende:
rumbel :')
ooh typefout, ik poste dat vanaf mn mobiel ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 18:58:41 #181
87680 Mirel
pi_90354374
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef BWolf het volgende:
halo 3 en halo 2 zijn qua multiplayer echt 28 keer beter dan halo reach. Ik had bij beiden meer dan 5000 online matches (ranked en unranked) en bij halo reach ben ik na een week gestopt met online (singleplayer was wel geweldig). Naar mijn mening heeft microsoft het spel te makkelijk gemaakt/de gameplay op essentiele punten veranderd. Denk aan power-ups, andere manier van bewegen, headshots die bij 3 en 2 wel raak waren zijn nu ineens mis, beatdowns hebben ineens aan kracht verloren, geen ranked meer met levels, enz enz. Is hier iemand die het (gedeeltelijk) eens is met me of ben ik de enige? :P
Je hebt veel dingen mis.

-de hoeveelheid van de shield strength die jij van een vijand met schild eraf haalt door een melee loopt nooit over naar de gewone health. Ookal moet je nog 1 kogel schieten om het schild eraf te halen; je melee zal 'em niet doden.

-headshots gaan mis omdat je accuracy omlaag gaat bij iedere schot als je de trigger zsm indrukt iedere keer. Meer en langer timen tussen ieder schot.

-ranked zit nu in Arena, speel je gedurende een 'seizoen' een hoeveelheid games, en bij het eind zie je hoe hoog je bent geworden.

-andere manier van bewegen is niet echt anders als je het mij vraagt. Het verschil tussen Halo 2 en 3, en 3 en Reach is allemaal heel minimaal. Springen doe je iig niet meer zo hoog.

-AA is nu in de plaats van powerups. Persoonlijk vond ik de powerups mooier, maar een bedrijf kan niet een product afleveren die op veel vlakken hetzelfde is gebleven. De gameplay veranderen op deze manier is een van die veranderingen.
pi_90377098
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Mirel het volgende:

[..]

Je hebt veel dingen mis.

-de hoeveelheid van de shield strength die jij van een vijand met schild eraf haalt door een melee loopt nooit over naar de gewone health. Ookal moet je nog 1 kogel schieten om het schild eraf te halen; je melee zal 'em niet doden.

-headshots gaan mis omdat je accuracy omlaag gaat bij iedere schot als je de trigger zsm indrukt iedere keer. Meer en langer timen tussen ieder schot.

-ranked zit nu in Arena, speel je gedurende een 'seizoen' een hoeveelheid games, en bij het eind zie je hoe hoog je bent geworden.

-andere manier van bewegen is niet echt anders als je het mij vraagt. Het verschil tussen Halo 2 en 3, en 3 en Reach is allemaal heel minimaal. Springen doe je iig niet meer zo hoog.

-AA is nu in de plaats van powerups. Persoonlijk vond ik de powerups mooier, maar een bedrijf kan niet een product afleveren die op veel vlakken hetzelfde is gebleven. De gameplay veranderen op deze manier is een van die veranderingen.
Nou, die dingen die dus veranderd zijn vind ik echt hele slechte veranderingen, die de gameplay voor mij gewoon compleet verpesten. Maar omdat een grote franchise als Halo veel nieuwkomers trekt, lijkt het net alsof er weinig tot geen mensen zijn die de multiplayer kut vinden, maar die zijn er dus wel. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat je een spel dat altijd eerste stond (halo 3 en 2) in de xbox live top 10 (maandelijks) zo ingrijpend veandert op gameplaygebied, bijv. het accuracy bij dmr (voorheen br) en het beatdown verhaal, twee essentiele onderdelen.
pi_90380562
Ik vind Reach juist weer de beste Halo sinds Halo CE. De singleplayer is geweldig en de MP ook gewoon weer top, het enige wat me nu een beetje tegenstaat is de kwaliteit van de MP maps. Die vind ik erg matig.
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:44:06 #184
87680 Mirel
pi_90383808
De melee verandering vind ik zelf ook kut. En ik heb liever powerups dan AA, want met powerups kan je indirect iets tegen een vijand doen, bij AA moet je er letterlijk bij zijn. Dat accuracy verhaal vind ik niet zo'n groot probleem maar het maakt het wel wat langzamer. Heb vaak genoeg gehad dat iemand het overleeft terwijl ik zachtjes de DMR schiet, net bij die laatste schot is 'ie al om de hoek.

Ik kan zelf ook een hele lijst hier neerzetten maar ik heb er geen zin in want het is zóveel. :')
pi_90384748
Zijn er nog fanatiekelingen die halo 3 spelen :P ?
pi_90465949
-

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2010 19:44:59 ]
  zondag 26 december 2010 @ 19:46:54 #187
87680 Mirel
pi_90466355
nope
pi_90466361
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:46 schreef Mirel het volgende:
nope
Je kunt dus onder dat dak kruipen :')
  zondag 26 december 2010 @ 19:47:58 #189
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90466375
Lekker spel ben er net mee begonnen maar wel lastiger dan Halo 3 merk ik.
I want to bla bla bla
  donderdag 30 december 2010 @ 19:02:44 #190
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90641323
Anchor 9 is _O_
Roll with the fastest
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:12:55 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90664808
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Jmsls het volgende:
Lekker spel ben er net mee begonnen maar wel lastiger dan Halo 3 merk ik.
Je pikt het snel op weer hoor.
The truth was in here.
pi_90707325
Ik ben de nieuwe maps nog nooit tegen gekomen in matchmaking..
pi_90709037
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Markster het volgende:
Ik ben de nieuwe maps nog nooit tegen gekomen in matchmaking..
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.
pi_90740766
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.
Kunnen ze beter diegene zonder DLC kicken :P
Maar ik zal eens naar die playlist kijken
pi_90905700
Vanavond in een potje rumblepit slayer maar liefst 15 assists gehaald ;( _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2011 21:44:58 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:15:14 #196
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_90933404
Jammer dat er zo weinig mensen nog spelen :( Als je nog interesse hebt, voeg mij toe op live: Ullie

Sinds eergisteren weer begonnen, en ja hoor, weer helemaal verslaafd.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_90944714
Ik speelde vanmiddag een potje firefight en uitgerekend gebeurde mij dit

_O-
pi_90950048
Gewoon volle bak raggen op Halo 3 :P
  donderdag 6 januari 2011 @ 21:02:21 #199
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90950258
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.
The truth was in here.
pi_90951083
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.
serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.

edit: hmm alleen maar mlg en slayer, had gehoopt op wat objective games en invasion

[ Bericht 8% gewijzigd door pugehenis op 06-01-2011 21:47:20 ]
  vrijdag 7 januari 2011 @ 08:22:22 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90964724
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef pugehenis het volgende:

[..]

serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.

edit: hmm alleen maar mlg en slayer, had gehoopt op wat objective games en invasion
Dat helaas dan niet, maar dit is op zich wel weer een toffe ontwikkeling van Bungie :)
The truth was in here.
pi_90969126
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

komen ze wel erg laat mee :{
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:29:51 #203
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_90969240
Die custom maps zijn wel vet. Teminste sommige maps zijn wel vet. Alleen jammer dat je die kut gun hebt. :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:37:38 #204
296894 Xblister
Simply the best..
pi_90979864
community slayer _O_

nou alleen nog slayer DMR
Roll with the fastest
pi_91030061
Ik ben nu bezig met alle campaign missies op legenday uit te spelen. Toch wel pittig :P
  zaterdag 8 januari 2011 @ 21:13:02 #206
87680 Mirel
pi_91041021
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:26 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

komen ze wel erg laat mee :{
Moet wel, anders zou niemand de DLC kopen. Niet Bungie's keuze maar die van de uitgever, Microsoft.
pi_91638395
waar kan ik de custom maps spelen dan in matchmaking? of kijk ik er scheel overheen
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:06:15 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91638912
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waar kan ik de custom maps spelen dan in matchmaking? of kijk ik er scheel overheen
Oh die zijn alweer weg, nu staat er weer een andere keuze, weet zo even niet wat.. iets met firefight ofzo?
The truth was in here.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:50:04 #209
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_91738647
Grifball is terug. *O*

Ben nu Brigadier Grade 2
  zondag 23 januari 2011 @ 10:46:48 #210
296894 Xblister
Simply the best..
pi_91739335
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 09:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Grifball is terug. *O*

Ben nu Brigadier Grade 2
*stopt meteen reach er weer in* _O_
Roll with the fastest
  zondag 23 januari 2011 @ 11:28:39 #211
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_91740305
For a limited time, stond er dacht ik.

;(
  zondag 23 januari 2011 @ 12:37:32 #212
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_91743085
Wel moeilijk dat grifball
I want to bla bla bla
pi_95869504
Ben inmiddels Legend *O*
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:18:13 #214
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_95869803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben inmiddels Legend *O*
Nice!
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:08:22 #215
307739 BlaBlaBlatter
Fifa,Wat moet je er mee?
pi_95894192
Iemand nog interessante forge-mappen?
De Opkomst van furher blatter
VO I
  zaterdag 30 april 2011 @ 13:56:23 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96174506
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://achievementhunter.com/archive/?sid=fails

Fails of the week _O_
Ja :D Om die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive _O_

Gisteren ook weer heerlijk geknald.. ik pak ergens een sniper rifle op, richt over de brug heen en op dat moment kwamen net 4 van de tegenpartij om de hoek de brug over lopen. 4x plop, team weggeschoten _O-
The truth was in here.
pi_96174622
Ik heb ook wel diverse fails gehad, banshee die mij uit de lucht schept, een droppod wat op me valt. En laatst schoot ik met een dmr en een teammaat met een laser een falcon (heli) uit de lucht. Ik kreeg een tripple kill en laser medailles _O-

Ik heb wel enkele filmpjes opgestuurd naar achievementhunter :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2011 14:03:36 ]
pi_96175418
Zijn er sinds de release trouwens al nieuwe maps uitgekomen? :@
pi_96177356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef Silv het volgende:
Zijn er sinds de release trouwens al nieuwe maps uitgekomen? :@
Ja, er zijn 2 map packs uitgekomen.
pi_96179446
Oh beter. Zijn dat een beetje toffe maps? Want die maps die standaard bij Reach zaten waren echt matig naar mijn mening.
pi_96179811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef Silv het volgende:
Oh beter. Zijn dat een beetje toffe maps? Want die maps die standaard bij Reach zaten waren echt matig naar mijn mening.
De 2e map pack heb ik niet gekocht, de 1e map pack zit 1 aardige level in (archor 9). Maar je kunt ze beter niet kopen
  zaterdag 30 april 2011 @ 18:18:33 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96180051
Beide meteen gekocht natuurlijk want Halo. 8-)
The truth was in here.
  zondag 1 mei 2011 @ 14:34:56 #224
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96206189
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja :D Om die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive _O_

Gisteren ook weer heerlijk geknald.. ik pak ergens een sniper rifle op, richt over de brug heen en op dat moment kwamen net 4 van de tegenpartij om de hoek de brug over lopen. 4x plop, team weggeschoten _O-
Mijn mooiste moment moest wel zijn dat ik een jumppad nam, en in de lucht drie headshots maakte met de DMR :D was toen best blij!
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:54:34 #225
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96379254
Pfjieuw! Eindelijk Reach uit op Legendary Solo, heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat!
Nu weer lekker aan de matchmaking, Noble laatst in de uitverkoop gekocht, Defiance binnenkort ook maar downloaden en dan weer lekker knallen!
pi_96379748
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfjieuw! Eindelijk Reach uit op Legendary Solo, heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat!
Nu weer lekker aan de matchmaking, Noble laatst in de uitverkoop gekocht, Defiance binnenkort ook maar downloaden en dan weer lekker knallen!
_O_

Ik ben nu bezig om alle commendations voor de campaign te halen :Y
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:09:16 #227
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96379779
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

_O_

Ik ben nu bezig om alle commendations voor de campaign te halen :Y
:D er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists :D Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists! :')
pi_96380348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

:D er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists :D Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists! :')
Dan moet je wel CO OP spelen he ;)
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:28:23 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96380555
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

_O-
The truth was in here.
pi_96380599
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:28 schreef Bastard het volgende:

[..]

_O-
Wat is er _O-
maar er zijn verschillende manieren om de commendations te halen he ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:32:12 #231
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96380706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:D Ha!! en ik maar denken: waarom hebben m'n teammaatjes nog nooit iemand doodgeschoten die ik eerst getapt had?
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:33:12 #232
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96380746
Damn trouwens, die stats, 120 campaign missies! (nog afgezien van je gemaxte commendations)
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:36:09 #233
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96380864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wat is er _O-
maar er zijn verschillende manieren om de commendations te halen he ;)
Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijk :D
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:37:23 #234
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96380920
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijk :D
:D yeah, nu je het zo zegt is het best dommig
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:38:33 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96380976
Speel zelf geen campaign, alleen online :P

My stats
The truth was in here.
pi_96382061
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Speel zelf geen campaign, alleen online :P

My stats
Zonde, ik vind de campaign echt goed _O_
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:23:19 #237
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96580610
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee trouwens, voor de mensen die het nog niet wisten: je kan nu de Defiant mappack van Halolz: Reach voor 400 punten krijgen als je meedoet aan het Xbox Rewards Program (rewards.xbox.com). Je moet hem dan voor 15 mei kopen (of Halo Reach via Games on Demand) en dan krijg je 400 punten terug van MS (+- eind juni).

Goeie deal dus! ^O^
pi_96580938
Unfortunately, residents of your area are not eligible to participate in Xbox LIVE Rewards. Please see the Terms and Conditions for full eligiblity details.

As the program grows in the future your region could be included, so please check back

;(
  dinsdag 10 mei 2011 @ 00:46:01 #239
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96581378
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Unfortunately, residents of your area are not eligible to participate in Xbox LIVE Rewards. Please see the Terms and Conditions for full eligiblity details.

As the program grows in the future your region could be included, so please check back

;(
Oh, dan is het blijkbaar alleen voor Amerikaanse gamertags...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:42:56 #240
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96592898
:D check deze Reach Fails, hij zou hem bij de mooiste fail moeten starten!

Edit: Niet dus, begin bij 3:50, check die gasten die racen :D
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:06:22 #241
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96593884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
:D check deze Reach Fails, hij zou hem bij de mooiste fail moeten starten!

Edit: Niet dus, begin bij 3:50, check die gasten die racen :D
WT Fgebeurt er dan steeds? :D
The truth was in here.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:16:04 #242
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96594280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:06 schreef Bastard het volgende:

[..]

WT Fgebeurt er dan steeds? :D
Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijden :D _O-
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:38:25 #243
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96595273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijden :D _O-
Wel sterk dat hij het maar blijft proberen _O-
The truth was in here.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:07:52 #244
335564 w0nderboi
20-9-5-20-5-14
pi_96599192
Van de week toch maar de Defiant maps gekocht na een aantal weken niet meer spelen.
Toch best wel gemist en weer een hoop lol gehad :9

Zijn er vanavond misschien nog wat mensen die gaan spelen?
linkje naar mijn stats.
-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
pi_96660069
Ik wil vanavond best wel spelen. Heb alleen geen map packs en mn headset is kapot. ;(
pi_96662069
Ik moet het echt eens wat vaker spelen:

Mijn matige stats

:'(
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:34:03 #247
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96663585
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:

Mijn matige stats

Mijn stats zijn nog veel zieliger, heb weinig vriendjes die ook de MP spelen, maar ben het weer aan het oppikken!
pi_96663802
pi_96663850
quote:
4s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:

Mijn matige stats

Ach die van mij zijn ook niet briljant (heb ook maar 5 uur echt matchmaking gespeeld op de account). Één op de tien kills is met een sticky :D
pi_96676633
Overigens zou het helpen voor mijn stats als Xbox Live me er niet elke keer uit knikkerde als ik gewoon campaign aan het doen ben! Weet iemand wat die medailles inhouden die als groot blokje in beeld komen? Soort donkergroep blokje, als ik er naar kijk dan zijn het doodeenvoudige dingen waar je die voor krijgt.
pi_96676877
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:59 schreef Nebo het volgende:
Overigens zou het helpen voor mijn stats als Xbox Live me er niet elke keer uit knikkerde als ik gewoon campaign aan het doen ben! Weet iemand wat die medailles inhouden die als groot blokje in beeld komen? Soort donkergroep blokje, als ik er naar kijk dan zijn het doodeenvoudige dingen waar je die voor krijgt.
Een commendation denk ik?
pi_96677445
Ah ja, tuurlijk, thanks!
pi_96677529
Ze zijn inderdaad dood eenvoudig..maar het zijn er zoveel _O-
pi_96697798
hebben jullie hem wel vanaf releasedatum?
Ben wel blij dat je rank niet naar beneden kan, zoals bij halo 3 :P
pi_96701567
Zojuist weer een paar potjes SWAT opgepakt en ik ben meteen weer verslaafd. Het valt me nog mee dat ik behoorlijk goed kan meekomen met de hogere ranken. Zij hebben de game waarschijnlijk voornamelijk online gespeeld, ik heb mijn uurtjes voornamelijk besteed in offline firefight, mijn DMR-skills verfijnen zonder echt veel punten te krijgen. Potje 14-6 en 17-6 gemaakt in respectievelijk SWAT en SWAT Magnum. *O*
pi_96703784
Zo sneu als je iemand zit te assassinaten en er een 'teammate' aankomt die hem snel doodknalt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 17:08:21 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96704439
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Nebo het volgende:
Zojuist weer een paar potjes SWAT opgepakt en ik ben meteen weer verslaafd. Het valt me nog mee dat ik behoorlijk goed kan meekomen met de hogere ranken. Zij hebben de game waarschijnlijk voornamelijk online gespeeld, ik heb mijn uurtjes voornamelijk besteed in offline firefight, mijn DMR-skills verfijnen zonder echt veel punten te krijgen. Potje 14-6 en 17-6 gemaakt in respectievelijk SWAT en SWAT Magnum. *O*
Yeah ben ook weer aan de slag, toch bestwel verslavend die MP! *O*
pi_96706693
quote:
15s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:52 schreef Silv het volgende:
Zo sneu als je iemand zit te assassinaten en er een 'teammate' aankomt die hem snel doodknalt.
Joink :D
pi_96706748
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef Nebo het volgende:
De mensen met hoge ranks spelen het gewoon fucking veel, terwijl ze vaak niet eens zo goed zijn. (was met killzone 2 ook zo, kocht hem 2 jaar na release datum, en was beter dan menig persoon met hoge rank daaro)
pi_96732558
quote:
4s.gif Op donderdag 12 mei 2011 18:11 schreef Markster het volgende:

[..]

De mensen met hoge ranks spelen het gewoon fucking veel, terwijl ze vaak niet eens zo goed zijn. (was met killzone 2 ook zo, kocht hem 2 jaar na release datum, en was beter dan menig persoon met hoge rank daaro)
Inderdaad. meld w/
  maandag 16 mei 2011 @ 13:08:33 #261
87680 Mirel
pi_96882997
Weekly doen?
pi_96883071
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:08 schreef Mirel het volgende:
Weekly doen?
Kan je beter in je uppie doen. En zodra je dood gaat snel save en quit doen. maar het is een tyfus level. En even wachten op een youtube video met shortcuts :9
  maandag 16 mei 2011 @ 13:12:34 #263
87680 Mirel
pi_96883159
die zijn er al. Maar het is wel gezelliger met co-op
  maandag 16 mei 2011 @ 13:13:16 #264
87680 Mirel
pi_96883177
pi_96883237
Voeg me maar toe, markoalmelo. :) dan proberen we het !
pi_96883311
quote:
Het is de package he deze week...
  maandag 16 mei 2011 @ 13:19:04 #267
87680 Mirel
pi_96883399
oh, oeps. Dan doen we wel dat banshee trucje:

ik kom nu online :)
pi_96893289
Dat fileshare-systeem blijft ook heerlijk. Eergisteren een campaign-missie gedaan met mijn broertje en hem voor de lol het ravijn in gereden toen we beiden in een voertuig zaten. Prachtige screenshots die daaruit zijn gekomen :D

110516_134374_reach_17711083_Full-1.jpg
110516_134374_reach_17711097_Full.jpg
110516_134374_reach_17711112_Full.jpg
pi_96894654
jeej, commander grade 2.
Gaat nog behoorlijk snel als je alleen firefight arcade matches doet :P
  maandag 16 mei 2011 @ 18:16:04 #270
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96895895
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:46 schreef Markster het volgende:
jeej, commander grade 2.
Gaat nog behoorlijk snel als je alleen firefight arcade matches doet :P
:D ik ben eeeiinnnddelijk captain!
Gisteren ook gespeeld op wat Defiant-maps, tot nu toe bevallen ze goed!
pi_96896619
Ik zag laatst iemand met rank Ecplise. Hoe verslaafd ben je dan ? :P
pi_96896662
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:31 schreef Markster het volgende:
Ik zag laatst iemand met rank Ecplise. Hoe verslaafd ben je dan ? :P
Hoeft niet, of ze boosten gewoon ;)
Ik ben inmiddels Mythic :D

ik krijg nu 4000 credits per firefight potje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:32:52 ]
pi_96896805
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hoeft niet, of ze boosten gewoon ;)
Ik ben inmiddels Mythic :D

ik krijg nu 4000 credits per firefight potje.
Dude, mythic? Holy shit.
pi_96896858
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:35 schreef Markster het volgende:

[..]

Dude, mythic? Holy shit.
_O- zo schokkend is het niet.
Mythic gaat (bijna) net zo snel als bv Commander grade 2.

Omdat je simpelweg meer credits krijgt.
pi_96896908
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

_O- zo schokkend is het niet.
Mythic gaat (bijna) net zo snel als bv Commander grade 2.

Omdat je simpelweg meer credits krijgt.
Is dat zo :?
Hoezo krijg je meer credits dan?
En haal jij elke week de weekly? Ik heb die namelijk nog maar 1 keer gehad ofzo. Al die LASO levels heb ik echt nooit :P
pi_96896965
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Markster het volgende:

[..]

En haal jij elke week de weekly? Ik heb die namelijk nog maar 1 keer gehad ofzo. Al die LASO levels heb ik echt nooit :P
Omdat ik een hogere rang heb. Ik krijg per firefight potje 4000 credits.En toen ik commander was kreeg ik slechts 1000?

En als ik de weekly haal? Jawel. Op youtube staan wel video's hoe de levels snel te halen. Maar je moet wel geduld hebben.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:40:24 #277
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96897014
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:38 schreef Markster het volgende:

[..]

LASO ga ik idd niet eens aan beginnen, aangezien ik zo lang bezig ben geweest met normaal legendary!
pi_96897017
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Omdat ik een hogere rang heb. Ik krijg per firefight potje 4000 credits.En toen ik commander was kreeg ik slechts 1000?

En als ik de weekly haal? Jawel. Op youtube staan wel video's hoe de levels snel te halen.Maar je moet wel geduld hebben.
Dat is mijn probleem dus :P
pi_96897049
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

LASO ga ik idd niet eens aan beginnen, aangezien ik zo lang bezig ben geweest met normaal legendary!
Ik haal legendary niet eens in me eentje. Heb hem nu net op Heroic uitgespeeld. Met een vriend heb ik wel legendary gehaald.
pi_96897131
Ik speel het spel nu 200 dagen denk ik, 546 daily challenges gehaald en 19 weekly.
Dus ik mis 9 weekly challenges.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:44:09 ]
pi_96897189
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik speel het spel nu 200 dagen denk ik, 546 daily challenges gehaald en 19 weekly.
Dus ik mis 9 weekly challenges.
Zeer netjes. Ik denk dat ik er in alle tijd misschien 3 of 4 gehaald heb :P
pi_96897238
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef Markster het volgende:

[..]

Zeer netjes. Ik denk dat ik er in alle tijd misschien 3 of 4 gehaald heb :P
Wat is je username?
http://www.bungie.net/Stats/Reach/default.aspx?player=MarkoAlmelo
pi_96897289
Heb jij overigens ook alle overige halo's gespeeld ?
pi_96897345
Ik ben 11 dagen later begonnen met halo reach.
Nee ik heb geen andere halo's gespeeld. Ik heb hier wel halo 3 liggen keer met de campaign beginnen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:48:09 ]
pi_96897411
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben 11 dagen later begonnen met halo reach.
Nee ik heb geen andere halo's gespeeld. Ik heb hier wel halo 3 liggen keer met de campaign beginnen
Dat zou ik maar eens doen ja, Halo 3 is qua campaign veel en veel vetter :D

Ik heb overigens alle Halo's gespeeld (incl wars). Maar alleen Halo3 en Reach 'fanatiek' online.
pi_96897472
jij:
Armory Completion 48%
Daily Challenges 109
Weekly Challenges 4
Matchmaking MP Kills 4,096 (0.82)
Matchmaking MP Medals 4,951
Covenant Killed 16,903

Ik:
Armory Completion 59%
Daily Challenges 546
Weekly Challenges 19
Matchmaking MP Kills 16,958 (0.83)
Matchmaking MP Medals 21,142
Covenant Killed 96,947

klein verschil maar :P
pi_96897768
lol :D
Klein verschil idd :')
pi_96897799
K ga toch ff legendary beginnen, ben nu bij Oni Base :')
pi_96897859
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Markster het volgende:
K ga toch ff legendary beginnen, ben nu bij Oni Base :')
Rustig aan doen, en youtube gebruiken!
succes

Oja, en nightfall vond ik wel de moeilijkste level.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2011 18:58:41 ]
pi_96898074
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Rustig aan doen, en youtube gebruiken!
succes

Oja, en nightfall vond ik wel de moeilijkste level.
ja met die klote specops met die focusrifles. Daar hebben me maat en ik nog best lang over gedaan :r :P
pi_96898349
jammer dat de AI van je teammaten zo ontzettend slecht is
  maandag 16 mei 2011 @ 19:08:39 #293
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96898441
Wat handig is bij Nightfall, je komt tegen het einde bij die grote basis, die is vet irritant om helemaal uit te moorden (de combinatie van 2 hunters plus een zooitje elites maakt het best pittig), er is een glitch waardoor je meteen de basis uitkan, door in een vorkheftruk te stappen en die zo neer te zetten dat je door een deur heen warpt als je uitstapt! Scheelt je enorm veel tijd en frustratie!
pi_96898995
Inderdaad ja, en enkele elites zijn ook nog onzichtbaar :r
pi_96899929
oke. laat maar. Hier word ik gewoon chagrijnig van. Ik ga wel weer multiplayeren
pi_96900050
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Markster het volgende:
oke. laat maar. Hier word ik gewoon chagrijnig van. Ik ga wel weer multiplayeren
:D _O-
pi_96900136
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

:D _O-
Ja, ik ben echt elke checkpoint 10x aan het overdoen man, en dan ben ik pas bij die AA towers van Oni : Sword Base.

:( !
pi_96900977
quote:
4s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef Markster het volgende:

[..]

Dat zou ik maar eens doen ja, Halo 3 is qua campaign veel en veel vetter :D

Ik heb overigens alle Halo's gespeeld (incl wars). Maar alleen Halo3 en Reach 'fanatiek' online.
Ik vond de campaign van Halo 3 heel erg tegenvallen. Belachelijke mutatie-wezens op een gegeven moment :')
  maandag 16 mei 2011 @ 19:52:54 #299
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_96901776
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik vond de campaign van Halo 3 heel erg tegenvallen. Belachelijke mutatie-wezens op een gegeven moment :')
Nouja, die komen niet uit de lucht vallen, de Flood is al sinds Halo 1 aanwezig en zelfs dé reden dat de Halo's gebouwd zijn! Ze zagen er alleen wel een beetje lame uit, da's dan wel weer zo :)
pi_96902113
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Nebo het volgende:

[..]

Lol als je niet weet wat de flood is, heb je geen idee van het verhaal van halo :D
De flood is de rede waarom de halo's uberhaubt gemaakt zijn.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:18:08 #301
87680 Mirel
pi_96904003
MarkoAlmelo, je bent wel een erg fanatieke grinder. :6 Ik zie dat je al sinds de middag bij ONI: Sword Base zit te grinden voor credits.

Er is ook een andere plek hè. Op het 2e stukje van het ruimtedeel in Long Night of Solace kan je een checkpoint krijgen net wanneer je op de onderbuik van de corvette gaat schieten waar banshee's uit komen vliegen of gedockt zijn. Vehiclekills grind ^O^

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')