Dat helaas dan niet, maar dit is op zich wel weer een toffe ontwikkeling van Bungiequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:16 schreef pugehenis het volgende:
[..]
serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.
edit: hmm alleen maar mlg en slayer, had gehoopt op wat objective games en invasion

komen ze wel erg laat meequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.

Moet wel, anders zou niemand de DLC kopen. Niet Bungie's keuze maar die van de uitgever, Microsoft.quote:

Oh die zijn alweer weg, nu staat er weer een andere keuze, weet zo even niet wat.. iets met firefight ofzo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waar kan ik de custom maps spelen dan in matchmaking? of kijk ik er scheel overheen

*stopt meteen reach er weer in*quote:Op zondag 23 januari 2011 09:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Grifball is terug.
Ben nu Brigadier Grade 2

Nice!quote:

Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://achievementhunter.com/archive/?sid=fails
Fails of the week
 Om die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive
 Om die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive 

Ja, er zijn 2 map packs uitgekomen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:44 schreef Silv het volgende:
Zijn er sinds de release trouwens al nieuwe maps uitgekomen?

De 2e map pack heb ik niet gekocht, de 1e map pack zit 1 aardige level in (archor 9). Maar je kunt ze beter niet kopenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:54 schreef Silv het volgende:
Oh beter. Zijn dat een beetje toffe maps? Want die maps die standaard bij Reach zaten waren echt matig naar mijn mening.

Mijn mooiste moment moest wel zijn dat ik een jumppad nam, en in de lucht drie headshots maakte met de DMRquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
JaOm die momenten blijf ik nog steeds met die disc in mn drive
Gisteren ook weer heerlijk geknald.. ik pak ergens een sniper rifle op, richt over de brug heen en op dat moment kwamen net 4 van de tegenpartij om de hoek de brug over lopen. 4x plop, team weggeschoten
 was toen best blij!
 was toen best blij!

quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfjieuw! Eindelijk Reach uit op Legendary Solo, heeft ff geduurd maar dan heb je ook wat!
Nu weer lekker aan de matchmaking, Noble laatst in de uitverkoop gekocht, Defiance binnenkort ook maar downloaden en dan weer lekker knallen!

quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig om alle commendations voor de campaign te halen
 er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists
 er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists  Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists!
 Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists!  

Dan moet je wel CO OP spelen hequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]er is er eentje die maar gewoon echt niet lukt, en dat is die voor assists
Heb de campaign nu twee keer uitgespeeld, en nog steeds heb ik 0 assists!

quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan moet je wel CO OP spelen he
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign

quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan moet je wel CO OP spelen he
http://www.bungie.net/Sta(...)MarkoAlmelo#campaign
 Ha!! en ik maar denken: waarom hebben m'n teammaatjes nog nooit iemand doodgeschoten die ik eerst getapt had?
 Ha!! en ik maar denken: waarom hebben m'n teammaatjes nog nooit iemand doodgeschoten die ik eerst getapt had?

Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijkquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat is er
maar er zijn verschillende manieren om de commendations te halen he

quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou 2x de campaign doorspelen om er dan achter te komen dat je het coop moet spelen voor de assist is redelijk
 yeah, nu je het zo zegt is het best dommig
 yeah, nu je het zo zegt is het best dommig

Zonde, ik vind de campaign echt goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
Speel zelf geen campaign, alleen online
My stats

quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:23 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee trouwens, voor de mensen die het nog niet wisten: je kan nu de Defiant mappack van Halolz: Reach voor 400 punten krijgen als je meedoet aan het Xbox Rewards Program (rewards.xbox.com). Je moet hem dan voor 15 mei kopen (of Halo Reach via Games on Demand) en dan krijg je 400 punten terug van MS (+- eind juni).
Goeie deal dus!

Oh, dan is het blijkbaar alleen voor Amerikaanse gamertags...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Unfortunately, residents of your area are not eligible to participate in Xbox LIVE Rewards. Please see the Terms and Conditions for full eligiblity details.
As the program grows in the future your region could be included, so please check back

check deze Reach Fails, hij zou hem bij de mooiste fail moeten starten!

WT Fgebeurt er dan steeds?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Edit: Niet dus, begin bij 3:50, check die gasten die racen

Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijdenquote:

Wel sterk dat hij het maar blijft proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is volgens mij een getriggered event, als je daarlangs rijdt komt er een explosie en die schiet zo'n explosieve barrel weg, en deze gast presteert het om daar keer op keer op keer op keer op keer tegenaan te rijden

Mijn stats zijn nog veel zieliger, heb weinig vriendjes die ook de MP spelen, maar ben het weer aan het oppikken!quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:
Ik moet het echt eens wat vaker spelen:
Mijn matige stats

Ach die van mij zijn ook niet briljant (heb ook maar 5 uur echt matchmaking gespeeld op de account). Één op de tien kills is met een stickyquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:06 schreef Markster het volgende:
Ik moet het echt eens wat vaker spelen:
Mijn matige stats

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |