Het is best leuk als je tegen een crappy team speelt, want dan kan je je uitleven. Maar vanavond was wel heel erg
Op Renegade was er een team waarvan bijna iedereen bij of rondom hun basis bleef, en een aantal gingen telkens met jetpacks proberen op de toren te vliegen om ergens te schuilen. Ze zaten daar soms op één plek minutenlang. Nadat ik ze ontdekte schoot ik ze telkens neer met de sniper maar ze bleven het maar doen. Het was ook nog eens Team Slayer dus wat heb je dan aan campen.

Bij Abridged was er een team waarvan ook bijna iedereen bij hun basis bleef. Allemaal ook gewoon op het dak bij de Falcon, talloze sniper headshots gepakt. Of ze staan te wachten weet ik niet, maar er was telkens één zo'n aap

die dat ding gelijk pakte toen het spawnde en vloog iedere keer ergens naar het midden van de map. Zeker om z'n maatjes te laten instappen ofzo, maar ik twijfel eigenlijk aan z'n intelligentie

Probeerde dat meerdere malen in een 15 minuten durend potje en werd telkens neergehaald voordat er ook maar iemand in kon stappen.
Ook tijdens een potje op Mt. Lam Lam tegen een kutteam. Een aantal mensen renden telkens naar het gebouw met de laser en ik snipete ze telkens neer. Eentje wist het maar kwam telkens terug en probeerde een beetje te dodgen. In het begin wilde ik met de laser spelen maar kon er niks mee want niemand gebruikte de wagens hoe het moest. Sta je daar boven op de 2e verdieping, komt er een Ghost, Warthog of Mongoose rijden, maar dan telkens tot aan de binnenkant van de basis, richt lastig als ze precies onder je rijden.

Of een enkeling die iedere keer tegen de mancannon rijdt.

Dan maar de sniper gepakt.
Tegen het eind maar snel de vlag gepakt en een teammate ging rijden in een mongoose. Met nog 10 sec op de teller slaagt 'ie erin om tegen een boom aan te rijden. Het bleef 0-0.
Sjemig hee. Dat was eigenlijk best saai.

Er was één goed potje tegen een team op Hemorrhage die goed rushte met de bom, meer dan mijn team. Ze gingen ook met z'n allen de vehicles aanvallen als die ergens rond hun basis kwam.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mirel op 19-11-2011 21:27:52 ]