Je hebt veel dingen mis.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:42 schreef BWolf het volgende:
halo 3 en halo 2 zijn qua multiplayer echt 28 keer beter dan halo reach. Ik had bij beiden meer dan 5000 online matches (ranked en unranked) en bij halo reach ben ik na een week gestopt met online (singleplayer was wel geweldig). Naar mijn mening heeft microsoft het spel te makkelijk gemaakt/de gameplay op essentiele punten veranderd. Denk aan power-ups, andere manier van bewegen, headshots die bij 3 en 2 wel raak waren zijn nu ineens mis, beatdowns hebben ineens aan kracht verloren, geen ranked meer met levels, enz enz. Is hier iemand die het (gedeeltelijk) eens is met me of ben ik de enige?
Nou, die dingen die dus veranderd zijn vind ik echt hele slechte veranderingen, die de gameplay voor mij gewoon compleet verpesten. Maar omdat een grote franchise als Halo veel nieuwkomers trekt, lijkt het net alsof er weinig tot geen mensen zijn die de multiplayer kut vinden, maar die zijn er dus wel. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat je een spel dat altijd eerste stond (halo 3 en 2) in de xbox live top 10 (maandelijks) zo ingrijpend veandert op gameplaygebied, bijv. het accuracy bij dmr (voorheen br) en het beatdown verhaal, twee essentiele onderdelen.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je hebt veel dingen mis.
-de hoeveelheid van de shield strength die jij van een vijand met schild eraf haalt door een melee loopt nooit over naar de gewone health. Ookal moet je nog 1 kogel schieten om het schild eraf te halen; je melee zal 'em niet doden.
-headshots gaan mis omdat je accuracy omlaag gaat bij iedere schot als je de trigger zsm indrukt iedere keer. Meer en langer timen tussen ieder schot.
-ranked zit nu in Arena, speel je gedurende een 'seizoen' een hoeveelheid games, en bij het eind zie je hoe hoog je bent geworden.
-andere manier van bewegen is niet echt anders als je het mij vraagt. Het verschil tussen Halo 2 en 3, en 3 en Reach is allemaal heel minimaal. Springen doe je iig niet meer zo hoog.
-AA is nu in de plaats van powerups. Persoonlijk vond ik de powerups mooier, maar een bedrijf kan niet een product afleveren die op veel vlakken hetzelfde is gebleven. De gameplay veranderen op deze manier is een van die veranderingen.
Je pikt het snel op weer hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 19:47 schreef Jmsls het volgende:
Lekker spel ben er net mee begonnen maar wel lastiger dan Halo 3 merk ik.
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:53 schreef Markster het volgende:
Ik ben de nieuwe maps nog nooit tegen gekomen in matchmaking..
Kunnen ze beter diegene zonder DLC kickenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
als 1 speler de dlc niet heeft dan zal de map ook nooit gekozen worden, daarom is er ook een playlist genaamd dlc.
serieus? dat is wel heel vet, ga het gelijk ff uitproberen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die nieuwe optie met zelfgemaakte maps van users die je kan spelen is ook wel tof moet ik zeggen, dat is weer nieuw sinds een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |