abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 00:36:48 #1
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87194075
geen OP?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 07:37:44 #2
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87196871
Volgensmij niet.. bijna lt. colonel :D

edit, deze week te verwachten:

Here’s what you can expect when we pull the trigger:

Team Slayer
SWAT is taking one in the face (being removed) and the weighting for all other gametypes will be adjusted to fall in line with voting data. Expect – surprise, surprise – more traditional Slayer offerings to appear.

Team SWAT
SWAT gametypes that are removed from other playlists are being incorporated into their own, unique playlist with adjustments made to modes and maps based on voting data (farewell SWAT on Hemorrhage, you sucked and everybody hated you).

Team Objective
Powerhouse will now feature several more gametypes, including 1 Flag and Stockpile. Because Powerhouse is awesome and we don’t get to play it enough.

Multi Team
Rocket Race is being added. You win by staying on the Mongoose and racing to the checkpoints. (Oh, who am I kidding, you’re just going to hop off and try to assassinate people, aren’t you?)

Big Team Battle
SWAT and Classic are being removed and the frequency of Snipers is being reduced based on – you guessed it – voting data.

Arena Doubles
Boardwalk and “Pro” options are both being removed. Default Zealot is being replaced with Arena Zealot, a map variant which features modified initial player spawns and a soft-kill zone in spaaaaaace.

Team Arena
“Pro” options are being removed. Arena Zealot (details above), is being added.

Score Attack
Credit earn rates for Gruntpocalypse are being reduced to fall more in line with other modes.

General Matchmaking
Alongside the major alterations listed above, a myriad of much needed fixes and tweaks to the experience will also go into effect on Tuesday, including a metric ton of small, but annoying bugs and gameplay issues that we’ve identified and earmarked for eradication. As these updates go live, Jeremiah will publish the full details to our Optimatch forum so you can pore over the subtle nuances of each individual change.

[ Bericht 44% gewijzigd door Xblister op 05-10-2010 08:11:09 ]
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_87197973
Ja ik was gisteren ook ff online rond een uur of 10, maar inderdaad allemaal MW2-homo's, dus dat schoot niet op. Als we weer een BF gaan spelen roep maar ff.

Gisteren wel solo op legendary eindelijk gehaald... Ik verwachtte die extra missie op het eind eigenlijk niet, dus was binnen no time aan gort _O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:02:31 #4
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_87199282
Ik wil straks wel weer ff reachen na die die updates. maar bf doe ik af en toe ook nog steeds.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 10:32:11 #5
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87199944
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil straks wel weer ff reachen na die die updates. maar bf doe ik af en toe ook nog steeds.
Dit zijn alleen nog playlist updates he, grotere veranderingen kunnen we eind oktober verwachten las ik iets over..
Roll with the fastest
pi_87200876
Tja dan zit ik in vietnam... Kom ik weer drie weken later als iedereen is uitgekeken op dat spel :D

Nou ja dan maar irl knallen in 'nam.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:09:06 #7
224281 Businovski
Rise Against!! Biffy Clyro!!
pi_87207358
SWAT weer een eigen playlist :D dat is 1 van mijn favorite gametype :) 8-)
We need surround sound! Boom, Blow Up! Everyone will be shocked how loud it will be.
pi_87211472
Reach verveelt snel naar mijn mening.
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:59:37 #9
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87211617
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:55 schreef Silv het volgende:
Reach verveelt snel naar mijn mening.
Nergens last van *O*
Roll with the fastest
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:12:25 #10
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_87214649
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 07:37 schreef Xblister het volgende:
Score Attack
Credit earn rates for Gruntpocalypse are being reduced to fall more in line with other modes.
Ik blij dat ik al lt. Colonel ben :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:45:04 #11
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87215845
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:12 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Ik blij dat ik al lt. Colonel ben :D
ik moet nog iets van 5000 credits *O*
Roll with the fastest
pi_87226613
Bij challenges is de laatste challenge dat je 50 rondes firefight matchmaking moet spelen, dit lijkt mij een weekchallenge. Maar van wanneer tot wanneer loopt die week dan? :+
pi_87229034
update is online.

vind het vooral het fijnst dat swat weg is uit de big team battle en dat de tanks in hemmorage zijn vervangen met wraiths.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_87236049
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij challenges is de laatste challenge dat je 50 rondes firefight matchmaking moet spelen, dit lijkt mij een weekchallenge. Maar van wanneer tot wanneer loopt die week dan? :+
Volgens mij kan je op bungiue.net zien hoe lang je nog hebt!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:37:04 #15
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87239996
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:37 schreef pugehenis het volgende:
update is online.

vind het vooral het fijnst dat swat weg is uit de big team battle en dat de tanks in hemmorage zijn vervangen met wraiths.
idd, en natuurlijk kingofthehill en juggernaut _O_
Roll with the fastest
pi_87240941
Gister een infection potje met een spread van +17!

Heb eindelijk mijn hells janitor medal gehaald. Heb wel een kleine clip gemaakt van die spree
http://www.bungie.net/Sta(...)033736&player=Suspqt
We are all undesirables
pi_87242274
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:07 schreef Modjopower het volgende:
Heb eindelijk mijn hells janitor medal gehaald.
Ha Infection was een van de eerste potjes die ik deed, en haalde hem gelijk! Met de shotgun en de goede map is het gewoon een kwestie van goed timen en strafen... al moet ik zeggen dat ik misschien ook wel een beetje geluk had, want daarna lukt het me niet zo goed meer :D
pi_87269470
Ik wil mijn 60 euro terug ;(
pi_87269611
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef halohaloerasmus2 het volgende:
Ik wil mijn 60 euro terug ;(
:')
pi_87269654
Halo3 nerds die halo3 weer verwachten......
De MLG lijst moet nog komen, er zullen nog wel andere dingen aangepast worden.
pi_87269755
Halo 3 nerd :') ??

Het is gewoon een slecht spel met veel fouten erin.
Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden :'). Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden '' :') ?
pi_87269926
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:09 schreef Businovski het volgende:
SWAT weer een eigen playlist :D dat is 1 van mijn favorite gametype :) 8-)
_O_
pi_87273321
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:

Als ik iets koop, verwacht ik dat het de moeite waard is, en niet dat er nog een of ander iets moet komen over een paar maanden :'). Ik betaal toch ook niet '' over een paar maanden '' :') ?
Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.

Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!

Tenzij je schimmel als iets "extra's" beschouwt natuurlijk...

Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 09:50:00 #24
296894 Xblister
Simply the best..
pi_87274918
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 08:26 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik ben gisteren pas een eerste fout tegengekomen, en dat was omdat bassie, blister en ik aan het kloten waren met die vier banshees in missie 7 ofzo (tweede keer swordbase) en keken hoe hoog we kwamen met die dingen.

Kijk je kan het ook omdraaien; als je een stuk kaas koopt, krijg je er na een paar maanden niet iets extra's gratis bij, en hier wel!

Tenzij je schimmel als iets "extra's" beschouwt natuurlijk...

Ik vind reach een prima vermakelijk spel. Niet zo episch als het verhaal van halo 3, maar eigenlijk vind ik dat juist wel wat hebben.
Mee eens,

en slecht spel?, ga fietsen man :O
Roll with the fastest
pi_87275252
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:06 schreef halohaloerasmus2 het volgende:

Alle halo's werden steeds na hun release getuned.
Dat komt omdat ze op hun fora fijn naar hun gebruikers luisteren.

Zo komt het ook dat de games dan na een tijdje super gebalanceerd zijn.

Waarschijnlijk kun jij wel redelijk halo 3 en nu geen reach en doe je grote huilie.
Een maat van me had hetzelfde die was 50MLG in deeltje 3 en in reach moest ie eerst erg veel spelen voordat ie weer ownde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')