Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 17:31 schreef Arcee het volgende:
Toch zou het me niks verbazen als Paul de Kerst niet haalt.
Hij zit te rukken nu.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt Hans vd Togt vanavond niet bij Paul?
Iets met kanker.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:11 schreef pberends het volgende:
http://twitter.com/pauldeleeuw
Waarom heeft Paul de Leeuw zijn twitter-account opgeheven?
kanker watquote:
Zijn Hyves account heeft ie ook eraf gegooit..hij zei gisteren dat ie uitgescholden word op twitter en hyves vandaar dat ie is mee gestopt.quote:
Misschien wordt het wel aangepast ivm het overlijden van Anthonie Kamerling.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Vanavond maar eens gekeken; het was wel vermakelijk.
FP-bericht: Paul de Leeuw heft Twitter-account opquote:Op donderdag 7 oktober 2010 11:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul de Leeuw stopt met twitteren
Paul de Leeuw stopt met Twitter. De pre- sentator heeft het gehad met de sociale media. “Ik heb mijn Twitter-account en Hyves-account opgeheven. Ik krijg de laatste tijd vele kankers toegewenst, van homokanker tot algehele kanker. Ik ben er klaar mee. En als je op Twitter iets zegt, dan zeggen ze toch: ‘Het is niet waar.’ Dus ik dacht: ik stop met die hele meuk. Ik heb bij Twitter ‘delete account’ gedaan en bij Hyves ook. Ik heb geen contact meer met mijn achterban, maar het geeft het niet.”
De Leeuw werd naar eigen zeggen zeer vervelend benaderd via websites als Hyves en Twitter. “De druppel was dat een jongetje van 12 op Hyves zei: ‘Krijg toch de kanker, vuile homo.’ Toen stopte ik ermee.“
Bron
Ik mis Paul nu al op Twitter
quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul heeft helemaal geen twitter account.
Ja weet ik ..maar dat laatste posting was bedoeld op PBerends. Of ik heb hem verkeerd begrepen over de FP ..maar dat zou wel zo zijn.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:49 schreef henkde_j het volgende:
Ze kunnen de stekker er maar niet uit krijgen
Ja ik baal ook dat ie niet op twitter te vinden isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Injetta het volgende:
Zonde van die storing onder het lied voor Antonie Kamerling.
Is hij van Twitter af? Wat zonde! Ik vond het juist zo leuk om hem te volgen.
Kamerling is inderdaad niet meer actief op twitter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:52 schreef Injetta het volgende:
Zonde van die storing onder het lied voor Antonie Kamerling.
Is hij van Twitter af? Wat zonde! Ik vond het juist zo leuk om hem te volgen.
Die is niet thuis schreef hij op twitter.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Erben Wennemars zit zeker te rotzooien met de kabels.
David Walliams.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Was er nou ook een acteur van Little Britain vanavond? Heb vanavond gemist
Idd een leuke gast, alleen weet Paul de Leeuw het hele "interview" totaal te verklooien.quote:
Ja dat stoorde mij ook inderdaad. Hij zit gewoon te flirten met David. Die wel speels meedeed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd een leuke gast, alleen weet Paul de Leeuw het hele "interview" totaal te verklooien.
Erg jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |