Siliciaanse lasagnequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Kom maar op met tips voor ovenschotels
Nieuw gasfornuis met electrische oven in tha house!
[ afbeelding ]
Geef linkquote:
Weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Kom maar op met tips voor ovenschotels
Nieuw gasfornuis met electrische oven in tha house!
[ afbeelding ]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:07 schreef Elkouw het volgende:
Ik loop bij een ICT bedrijf stage wat ICT diensten faciliteert van een drukkerij groep, welke op het punt staat failliet te gaan
Of beide?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?
De grootste bedrijven van de groep zijn al failliet verklaard, paar zijn nu bezig met een doorstart maar het is nog allemaal twijfelachtig. Afgelopen dagen behoorlijk stilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?
Damn, dat zuigtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef Elkouw het volgende:
[..]
De grootste bedrijven van de groep zijn al failliet verklaard, paar zijn nu bezig met een doorstart maar het is nog allemaal twijfelachtig. Afgelopen dagen behoorlijk stil
Ja wtfquote:
huh? wat? Heb ik iets gemist? Hoorde wel van Antonie Kamerling.quote:
Zijn personage in GTST.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? wat? Heb ik iets gemist? Hoorde wel van Antonie Kamerling.
oh.. zo. Alsof ik dat ooit gekeken heb.quote:
De wát?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand ook het plezier gehad om de Banenmarkt te moeten bezoeken?
Ik ook niet, maar dat leerde ik van Googlequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh.. zo. Alsof ik dat ooit gekeken heb.![]()
moeten niet nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand ook het plezier gehad om de Banenmarkt te moeten bezoeken?
De Landelijke Banenmarktquote:
Ik had aan Google nog niet gevraagd wie Peter Kelder is/was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat leerde ik van Google
Ik moest dus verplicht heenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moeten niet nee.En daarnaast ook nooit vrijwillig gedaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest dus verplicht heenOmdat ik in een WIJ uitkering/werk-leerbaan traject achtig iets zit.
Dat is standaard met dat soort dingen.quote:De locatie was bagger, het was er veeeeel te druk en het had beter over 2 dagen verspreid kunnen worden ofzo.
hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Er komt nog een evaluatie, tenminste dat wil mijn werkcoach. Ik heb er nu al zin inBeetje de boel afkraken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef jna het volgende:
Wat?! Is behalve Peter kelder ook antonie kamerling overleden?!
Ik zou er niets van zeggen en afwachten of ze er zelf achterkomen zolang je er nog stage loopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 150 euro teveel stagevergoeding ontvangen.
Mijn verstand zegt dat ik het moet aangeven bij mijn baas, maar mijn saldo op mijn rekening wilt het liever houden. Wat zouden jullie doen?
Ja, officieel wel ja.. maar als stagiair ben je ook geen medewerker volgens de wetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:00 schreef _Twinkle het volgende:
Goedenmorgen all, ben nieuw hier.
Stage =![]()
![]()
.
Loop al 5 weken stage hier, maar nog geen overeenkomst getekend, ben ik nu zwart aan het stageren!?
Zeggen, een beetje baas zal zeggen laat maar zitten.. of worst case.... verrekenen met je stagevergoeding van volgende maandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 150 euro teveel stagevergoeding ontvangen.
Mijn verstand zegt dat ik het moet aangeven bij mijn baas, maar mijn saldo op mijn rekening wilt het liever houden. Wat zouden jullie doen?
quote:
Ohohohohohoh!quote:
Overkomt mij ook nog wel eensquote:
Zie je, het ligt niet aan mij. Al die verontwaardigde reacties gelijk.quote:
Hahaha, ja dat is waar. Dat telt niet dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar die zijn afkomstig van 2 Stage SC Opa's
Zonder de opa's werd er hier helemaal niets meer gezegd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Zeg uuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Kusje op je bolletjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg uuhIk zit hier nog relatief kort hoor, ivm Luctor, Jan, PB en Dean
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef jna het volgende:
Kut, ben ik voor niks gaan protesteren. Niet eens op tv gekomen
Ag gut, issie nou boos omdat ie opa genoemd wordt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon oud worden de laatste tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ag gut, issie nou boos omdat ie opa genoemd wordt?
Hahaha, poe, ja, stokoud. Dan ben ik ook al bijna bejaard joh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon oud worden de laatste tijdIk begin al rimpels te ontdekken in m'n gezicht
Precies! Voel je nou hoe erg dat is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, poe, ja, stokoud. Dan ben ik ook al bijna bejaard joh.
Het scheelt maar 30 topics tussen ons hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
Het scheelt maar 30 topics tussen ons hoor
331 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel maarKwam jij in 335 ja?
Ah, 4 meer dus, dat is al heel wat! Ik ga bij 2500 weg zie ikquote:
Oh is er NL op tv?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef jna het volgende:
Ligt het aan mij of is de linkerkant van de middencirkel bij het NL elftal niet rond?
Ik voel me eigelijk helemaal niet zo oud, jij zeurt gewoon een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies! Voel je nou hoe erg dat is?!
Ah, toch ff de goal meegepaktquote:
Klopt, kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik voel me eigelijk helemaal niet zo oud, jij zeurt gewoon een beetje denk ik.
Ah jij bent het echte fossiel hierquote:
Dus een beetje respect hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah jij bent het echte fossiel hier
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zie een optie in de OP
"Een Luctorsaurus, iemand die voor topic 38 actief was in Stage SC"
Toen was ik hier nog niet hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:44 schreef DjRex89 het volgende:
Nounounou, let een beetje op je taalgebruik zegquote:
Ja Bart, sorry Bart, is goed Bartquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounounou, let een beetje op je taalgebruik zeg
Fijn zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja Bart, sorry Bart, is goed Bart
* PieterBas meldtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 04:44 schreef DjRex89 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_haz_gabberbeat.html
HahahahahaMijn zaterdag kan nie meer stuk nie
Hahahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
Is er tenminste nog eens wat te beleven in dat dorp van je
2 maanden geleden is er 7000 kilo hasj in een loods gevonden lees ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat is wel tragisch, gestoord dansende katten zijn dan echt het tofste wat hier ooit gebeurd is.. Ik probeer nu wanhopig iets spectaculairs te bedenken.. Maar het is echt gewoon heel saai hier.
Vandaar dat het er nu zo saai is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
2 maanden geleden is er 7000 kilo hasj in een loods gevonden lees ik
Ik denk het jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat het er nu zo saai is.
succesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Ik ga ook even het saaie Hengelo wat leuker maken
Dat heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja zeg, gebeurt er eens wat, mis je hetquote:
Dat gebeurt hier vrijwel wekelijksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier vrijwel wekelijks
Ik ga niet weg men, ik schuif mijn essay aan de kantquote:
Jij hier?!quote:
Word je daar zogezegdquote:
Lichamelijk jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Word je daar zogezegd
lekker heet
van?
Why?quote:
Daarna mooi Hot Water op?quote:
Dior Homme.quote:
Nomquote:
Je Fok avatar!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:02 schreef Houniet het volgende:
Bart zie je op msn mijn fok avatar of dat meisje?
Top.quote:
Jodel! Tune trouwensquote:
Met een juiste setup kan je de rest op flinke afstand rijdenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is Canada een lekkere baan om op te racen.
Heb nu een 1:21.421 gereden in de Q1, voorlopig alleen Hamilton sneller met 1:21.420.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een juiste setup kan je de rest op flinke afstand rijden
Wat snap je niet?quote:
Dat wordt genieten morgenquote:19:16 Hengelo 2a Zutphen Stoptrein (Syntus) +
19:53 Zutphen 1b
19:57 Zutphen 3b Arnhem Stoptrein (NS)
20:30 Arnhem 4
21:00 Arnhem 7 Ede-Wageningen Stoptrein (NS)
21:52 Utrecht Centraal 9
21:59 Utrecht Centraal 8 Gouda Intercity (NS)
22:21 Gouda 8
22:25 Gouda 5 Den Haag Centraal Intercity (NS)
22:44 Den Haag Centraal 5
22:48 Den Haag Centraal 2 Den Haag HS Stoptrein (NS)
23:05 Delft Zuid 2
Ik niet iig.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Proef NS winterweer;planner stuk
` De reisplanner op de internetsite van
de NS werkt niet.Juist vandaag rijden
veel treinen anders dan normaal.NS en
ProRail testen een speciaal schema dat
ze willen gebruiken bij extreem
winterweer.
De proef wordt gehouden omdat er eind
vorig jaar chaos ontstond nadat er veel
sneeuw was gevallen.Er zijn al diverse
maatregelen genomen om nieuwe problemen
te voorkomen.Door het winterschema zijn
de reistijden vandaag langer en zijn er
andere vertrektijden.
De NS adviseert reizigers om tijdelijk
de website 9292ov.nl te gebruiken voor
het plannen van een treinreis.
Uuuh ja, ik ga morgenochtend welquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:59 schreef jna het volgende:
Proef NS winterweer;planner stuk
` De reisplanner op de internetsite van
de NS werkt niet.Juist vandaag rijden
veel treinen anders dan normaal.NS en
ProRail testen een speciaal schema dat
ze willen gebruiken bij extreem
winterweer.
De proef wordt gehouden omdat er eind
vorig jaar chaos ontstond nadat er veel
sneeuw was gevallen.Er zijn al diverse
maatregelen genomen om nieuwe problemen
te voorkomen.Door het winterschema zijn
de reistijden vandaag langer en zijn er
andere vertrektijden.
De NS adviseert reizigers om tijdelijk
de website 9292ov.nl te gebruiken voor
het plannen van een treinreis.
Of ik ga vandaag en ga gewoon freestylend reizenquote:
Het enige wat je nodig hebt is een ipod met koffiequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of ik ga vandaag en ga gewoon freestylend reizenBen ik wel 6 uur bezig, maar dan ben ik ook wel overal geweest
Onderlangs helemaal en dan via Zeeland en de roeiboot naar Scheveningen
Ik prefereer een iPod met muziekquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is een ipod met koffie!
Kom je gezellig bij mij op visite.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of ik ga vandaag en ga gewoon freestylend reizenBen ik wel 6 uur bezig, maar dan ben ik ook wel overal geweest
Onderlangs helemaal en dan via Zeeland en de roeiboot naar Scheveningen
Je gaat ´m toch luctorrenquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je gezellig bij mij op visite.
Als hij bij mij langs komt, kan dat toch niet.quote:
Welk meisje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:00 schreef Houniet het volgende:
Luctor, meisje uit de bus nog reeds gezien?
HEEFT 'IE EEN DATEquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:00 schreef Houniet het volgende:
Luctor, meisje uit de bus nog reeds gezien?
Idd, voor lucky ga ik niet naar Zeeland hoorquote:
quote:
Het is weer Ferrari International Assistance....quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Di Grassi![]()
![]()
Hamilton
Vettel
Webber
Kobayashi
Dat snap ik ook niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is weer Ferrari International Assistance....
Petrov wel een straf, maar Massa.. die echt een rookie fout maakte... krijgt weer geen straf
Koffie, iPodquote:
Dacht ik, nog even eten, en dan eens richting bed. Druk weekend gehadquote:
Ik heb nog twee drukke weken voor de boeg. Dus een beetje nachtrust zou voor mij ook wel goed zijn. Was vanmorgen ook alweer om 6 uur wakker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht ik, nog even eten, en dan eens richting bed. Druk weekend gehad
Ik werd toen gewoon wakker en kon toen niet meer in slaap komen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef The_Dean het volgende:
Doe dat dan ook niet
Ik rond zeven uur... vroeg zat
Maar wel lekker ontbijt
Ja, maar ik moet geen vette zooi hebben, dan wordt het lastigquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Doe dat dan ook niet.
En eten kan je bij nood prima via internet/telefoon bestellen toch?
Is te doen, als je veel oefent en niet gelijk idioot moeilijk nummer wil gaan spelen. Ik zou hier eens kijken: http://www.911tabs.com/.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Even een kort vraagje voor de gitaristen onder jullie. Stel ik wil gitaar leren spelen dmv van tutorials op internet enzo. Hoe lastig is dat/hoeveel tijd kost het. Het gaat me eigenlijk puur om wat akkoorden en wat simpele technieken.
Het gaat me puur om wat akkoorden enzo, zo heb ik mezelf ook piano leren spelen. Alleen lijkt het me ook leuk om wat simpele liedjes op een gitaar te kunnen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is te doen, als je veel oefent en niet gelijk idioot moeilijk nummer wil gaan spelen. Ik zou hier eens kijken: http://www.911tabs.com/.
Moet eerst nog een gitaar voor weinig op de kop tikkenquote:
Neem je Dean mee, die weet wel wat je moet hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet eerst nog een gitaar voor weinig op de kop tikkenMaar heb nu niet zoveel tijd dus wil dat binnenkort een keer doen.
Zeg dat wel!quote:
Ja manquote:
Misschien lopen ze stage.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is iedereen toch tegenwoordig?
Iedereen is er wel maar post niks, volgens mij...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is iedereen toch tegenwoordig?
Aan het aantal posts hier te zien overdag, valt dat zwaar tegen.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Iedereen is er wel maar post niks, volgens mij...
Thnx, moet lukken.quote:
Dat denk ik ook wel! Welke richting?quote:
Vet! Succes man!quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:53 schreef Houniet het volgende:
Thnx Luc.
@ Dean, Sport, Gezondheid en Management.
Dan kan Hou je straks helpen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou net zeggen, ik sport weinig, en erg gezond eet ik ook niet altijd
Afstudeerobjectquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan Hou je straks helpen.
quote:
Ook moe, morgen weer vroeg op dus ook zo naar mn nestquote:
quote:
Acceptable in the Nineties...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:37 schreef L.no het volgende:
Vrouwen die ondergoed dragen met een grote visnet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |