hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Er komt nog een evaluatie, tenminste dat wil mijn werkcoach. Ik heb er nu al zin inBeetje de boel afkraken
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef jna het volgende:
Wat?! Is behalve Peter kelder ook antonie kamerling overleden?!
Ik zou er niets van zeggen en afwachten of ze er zelf achterkomen zolang je er nog stage loopt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 150 euro teveel stagevergoeding ontvangen.
Mijn verstand zegt dat ik het moet aangeven bij mijn baas, maar mijn saldo op mijn rekening wilt het liever houden. Wat zouden jullie doen?
Ja, officieel wel ja.. maar als stagiair ben je ook geen medewerker volgens de wetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:00 schreef _Twinkle het volgende:
Goedenmorgen all, ben nieuw hier.
Stage =![]()
![]()
.
Loop al 5 weken stage hier, maar nog geen overeenkomst getekend, ben ik nu zwart aan het stageren!?
Zeggen, een beetje baas zal zeggen laat maar zitten.. of worst case.... verrekenen met je stagevergoeding van volgende maandquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 150 euro teveel stagevergoeding ontvangen.
Mijn verstand zegt dat ik het moet aangeven bij mijn baas, maar mijn saldo op mijn rekening wilt het liever houden. Wat zouden jullie doen?
quote:
Ohohohohohoh!quote:
Overkomt mij ook nog wel eensquote:
Zie je, het ligt niet aan mij. Al die verontwaardigde reacties gelijk.quote:
Hahaha, ja dat is waar. Dat telt niet dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar die zijn afkomstig van 2 Stage SC Opa's
Zonder de opa's werd er hier helemaal niets meer gezegd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Zeg uuhquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
Kusje op je bolletjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg uuhIk zit hier nog relatief kort hoor, ivm Luctor, Jan, PB en Dean
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef jna het volgende:
Kut, ben ik voor niks gaan protesteren. Niet eens op tv gekomen
Ag gut, issie nou boos omdat ie opa genoemd wordt?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon oud worden de laatste tijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ag gut, issie nou boos omdat ie opa genoemd wordt?
Hahaha, poe, ja, stokoud. Dan ben ik ook al bijna bejaard joh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon oud worden de laatste tijdIk begin al rimpels te ontdekken in m'n gezicht
Precies! Voel je nou hoe erg dat is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, poe, ja, stokoud. Dan ben ik ook al bijna bejaard joh.
Het scheelt maar 30 topics tussen ons hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
Het scheelt maar 30 topics tussen ons hoor
331 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik bedoel maarKwam jij in 335 ja?
Ah, 4 meer dus, dat is al heel wat! Ik ga bij 2500 weg zie ikquote:
Oh is er NL op tv?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:59 schreef jna het volgende:
Ligt het aan mij of is de linkerkant van de middencirkel bij het NL elftal niet rond?
Ik voel me eigelijk helemaal niet zo oud, jij zeurt gewoon een beetje denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies! Voel je nou hoe erg dat is?!
Ah, toch ff de goal meegepaktquote:
Klopt, kloptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik voel me eigelijk helemaal niet zo oud, jij zeurt gewoon een beetje denk ik.
Ah jij bent het echte fossiel hierquote:
Dus een beetje respect hè.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah jij bent het echte fossiel hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |