Siliciaanse lasagnequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Kom maar op met tips voor ovenschotels
Nieuw gasfornuis met electrische oven in tha house!
[ afbeelding ]
Geef linkquote:
Weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Kom maar op met tips voor ovenschotels
Nieuw gasfornuis met electrische oven in tha house!
[ afbeelding ]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 08:07 schreef Elkouw het volgende:
Ik loop bij een ICT bedrijf stage wat ICT diensten faciliteert van een drukkerij groep, welke op het punt staat failliet te gaan
Of beide?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?
De grootste bedrijven van de groep zijn al failliet verklaard, paar zijn nu bezig met een doorstart maar het is nog allemaal twijfelachtig. Afgelopen dagen behoorlijk stilquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie bedrijf of de drukkerij groep?
Damn, dat zuigtquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:05 schreef Elkouw het volgende:
[..]
De grootste bedrijven van de groep zijn al failliet verklaard, paar zijn nu bezig met een doorstart maar het is nog allemaal twijfelachtig. Afgelopen dagen behoorlijk stil
Ja wtfquote:
huh? wat? Heb ik iets gemist? Hoorde wel van Antonie Kamerling.quote:
Zijn personage in GTST.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
huh? wat? Heb ik iets gemist? Hoorde wel van Antonie Kamerling.
oh.. zo. Alsof ik dat ooit gekeken heb.quote:
De wát?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand ook het plezier gehad om de Banenmarkt te moeten bezoeken?
Ik ook niet, maar dat leerde ik van Googlequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh.. zo. Alsof ik dat ooit gekeken heb.![]()
moeten niet nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand ook het plezier gehad om de Banenmarkt te moeten bezoeken?
De Landelijke Banenmarktquote:
Ik had aan Google nog niet gevraagd wie Peter Kelder is/was.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat leerde ik van Google
Ik moest dus verplicht heenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moeten niet nee.En daarnaast ook nooit vrijwillig gedaan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik moest dus verplicht heenOmdat ik in een WIJ uitkering/werk-leerbaan traject achtig iets zit.
Dat is standaard met dat soort dingen.quote:De locatie was bagger, het was er veeeeel te druk en het had beter over 2 dagen verspreid kunnen worden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |