quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee hoor
http://en.wikipedia.org/wiki/Salt_dome
(nou ja ook weer wel, maar wel een extreem eind verderop)
[..]
quote:A salt dome is a type of structural dome formed when a thick bed of evaporite minerals (mainly salt, or halite) found at depth intrudes vertically into surrounding rock strata,
quote:In geology and related fields, a stratum (plural: strata) is a layer of rock or soil with internally consistent characteristics that distinguishes it from contiguous layers.
Tja, jij ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ja maar nu redeneer je in cirkels
Over welke film heb je het?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey jb, ik wil er morgen even naar kijken avec le shoppe du photo. Kun je me even vertellen op welke tijdstukjes die beelden langskomen in de film?
neej ik bedoel:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, jij ook.![]()
We verschillen van mening, that's all.
Huh jij had toch een link naar die film hoger op de pagina gezet (of is dat die 83 gig?)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Over welke film heb je het?
Het gifje staat 2x op deze pagina en het filmpje waaruit ik hem gemaakt heb zit in die Cumulus database van NIST. Is 83 GB dus....
Andere filmpje van zelfde gast (zie laatste screenshot) zit ook in die DB. Los uploaden wordt lastig, tenzij je een goede FTP server weet.
Nee, die film van dat linkje is de 2nd impact uit de Naudet docu in aardige kwaliteit. iig beter dan YouTube.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
Huh jij had toch een link naar die film hoger op de pagina gezet (of is dat die 83 gig?)
Geen woorden uit mijn toetsenbord halen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:44 schreef oompaloompa het volgende:
neej ik bedoel:
het wtc is opgeblazen d.m.v. nukes, kijk er is zelfs een wikipedia pagina.
De wikipediapagina is valide, want kijk de wtc's zijn mooi ingestort.
zo blijf je in rondjes draaien :p
quote:de problemen met de "theorie" zijn geen gevallen van mening. Als de beste man claimt dat een nuke 375 meter aan steen laat evaporeren is dat leuk, maar gaat dat wel alle kanten op wat dus resulteert in een kuil van 375 meter diep met een doorsnede van 750 meter.
Dit is ook wat hij zegt. Op die pagina.quote:For example, a 150 kiloton thermo-nuclear charge detonated sufficiently deep in granite rock will create a cavity of roughly 100 meters in diameter which might look like in this picture:
Nja hij claimt het wel op het internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen woorden uit mijn toetsenbord halen.
Vond het alleen vreemd dat het weg is gehaald, meer niet.
Of er daad werkelijk nukes zijn gebruikt?
Ik heb geen idee....het beantwoord wel een hoop vragen.
ALS ze zijn neergehaald door nukes, is het mooi (je begrijpt wat ik bedoel) gedaan, alle 3 de gebouwen.
Zeker op z'n klein druk bewoond stukje.
[..]
[..]
Dit is ook wat hij zegt. Op die pagina.
Het gekke is, hij CLAIMT het niet, hij is een getuige. (zijn zijn eigen woorden)
Maar goed, dat is weer jammer, je wilt het niet bekijken, kan zijn stem niet horen, zijn body language en hoe hij het uitlegt. Ik ben geen ster in andermans dingen uitleggen.
Dus ik stop er ook mee. Wil je meer weten, ga 'm dan zelf maar bekijken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Voor Oompaloompa:
http://www.megaupload.com/?d=FA4HB6Y4
http://www.megaupload.com/?d=RB5TM7Z5
Let dus vooral op het hijsmechanisme voor de glazenwassers. Compleet weg!![]()
Pure CGI dit.
ow had ik niet eens gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je die filmpjes nou al binnen? Speciaal voor jou geupload
Dat zegt hij allemaal nergens,hoe kom je erbij? je weet echt niet waarover je praat.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:06 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja hij claimt het wel op het internet
Het is gewoon duidelijk dat hij claims maakt die onmogelijk zijn en zichzelf tegenspreken
wel straling - geen straling
wel kracht naar beneden - geen naar boven
waterstofbom - uraniumbom
wel effecten naar boven - niet in andere richtingen
sowieso evaporation (?) kernstraling evaporate helemaal niks
3 bommen ondanks dat er maar 1 functioneel kan zijn
En dit zijn alleen al de problemen met zijn uitspraken, nog voorbijgaand aan alle practische bezwaren waarvan mouzzer er al een aantal op een rij heeft gezet.
Ik vermoed dat zijn stem en bodylanguage dat probleem niet op zullen lossen
dat zegt hij wel. Ga nu naar bed maar wil het morgen wel selectief voor je quoten hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zegt hij allemaal nergens,hoe kom je erbij? je weet echt niet waarover je praat.
ik zeg dat het nukes waren,probeer maar het tegendeel te bewijzen,dan!
Graag gedaan..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
ow had ik niet eens gezien
Maar heb ze niet op deze pc nodig maar op die met photoshop natuurlijk :p
thanks voor de upload
kernenergie?? waar zit je met je koppiequote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat zegt hij wel. Ga nu naar bed maar wil het morgen wel selectief voor je quoten hoor!
Zolang ik problemen met nukes opwerp en jij niet in staat bent daar iets tegen in op te werpen, denk ik dat ik wel bewezen heb dat het onmogelijk is. Begin anders maar met die kuil, waar is die heen? Of leg eens uit hoe kernenergie leidt tot evaporation van beton? Voor beide toepassingen zou je een nobelprijs winnen...
Wat een onzin, heb je de docu op youtube gekeken die ik gepost had? Er is zelfs een complete discovery channel docu over hun gemaakt en jij claimt dat het geen wereldnieuws is geweest? Vlak na 9/11 was het groot nieuws dat er maar een paar overlevenden waren gevonden.. Als je er een beetje in had verdiept dat wist je dat deze mensen gered zijn in de middag van 9/11 en op dat moment werd het hele gebied ge-geëvacueerd en mochten mensen dus niet in de buurt zijn/ Nee dan is het idd totaal niet logisch dat er geen cameraploegen of fotografen op dat moment al op de brandende puinhoop van 6 verdiepingen hoog geklommen waren.. kom op zeg denk eens aan de situatie op ground zero op dat moment.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Het trappenhuis en dat er mensen zijn uitgekomen? Laat me niet lachen, geloof er geen kont van!
Er liep een camera crew, er is niet 1 plaatje van geschoten. NIKS!
Geen video, de mannen en 1 vrouw die er uit zouden zijn gekomen zouden WERELD nieuws zijn geweest!
Foto;s! Het grootste wonder ter wereld.
De film laat zien dat een camera man "even" voorbij ging aan die ene die eruit was gekomen...that is it.
Geen interviews on the scene, niks.
He-le-maal niks!
Clean up van WTC complex duurde 8 maanden en er waren 120.000 truckladingen nodig om al het puin weg te halen, hoezo poeder is wat je overhoudt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Staat toch niet hoe je een bom bouwt?
Ik wel, als je dus weinig rommel wilt hebben en je hebt een zeer groot en hoog gebouw wat neer moet?
Perfecte oplossing! POEDER is wat je overhoudt!
tsk tsk...ik heb het over wat er over is gebleven van 3 grote gebouwen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Clean up van WTC complex duurde 8 maanden en er waren 120.000 truckladingen nodig om al het puin weg te halen, hoezo poeder is wat je overhoudt?
Als gebouwen te hoog zijn voor controlled demolition met explosieven worden ze gewoon ontmanteld van bovenaf naar beneden. Dit is onder andere met het Bankers Trust gebouw gedaan: http://en.wikipedia.org/w(...)lding#Deconstruction
mocht het waar zijn, dan kan het logisch verklaart worden, doordat de onderste 300 meter van de tower verstoft is en dat heeft geen gewicht wat mensen kan raken.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:46 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Wat een onzin, heb je de docu op youtube gekeken die ik gepost had? Er is zelfs een complete discovery channel docu over hun gemaakt en jij claimt dat het geen wereldnieuws is geweest? Vlak na 9/11 was het groot nieuws dat er maar een paar overlevenden waren gevonden.. Als je er een beetje in had verdiept dat wist je dat deze mensen gered zijn in de middag van 9/11 en op dat moment werd het hele gebied ge-geëvacueerd en mochten mensen dus niet in de buurt zijn/ Nee dan is het idd totaal niet logisch dat er geen cameraploegen of fotografen op dat moment al op de brandende puinhoop van 6 verdiepingen hoog geklommen waren.. kom op zeg denk eens aan de situatie op ground zero op dat moment.
Hier de mensen die eruit zijn gekomen, volgens jouw is dit dus helemaal niks volgens jouw: En nogmaals de core van WTC1 waar zij in zaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je dat er ook een metrolijn onder WTC7 was en die was niet in de bathtub gebouwd...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die metrolijn liep in de bathub, wat hij bedoelt, je heb de vloer van de bathub 27 meter diep en dan 50 meter eronder in het graniet zouden die nukes dan af zijn gegaan.
[ afbeelding ]
dan ben je niet juist geïnformeerd, ze hebben alle grond weggehaald, nieuwe grond gestort en weer weggehaald, om de radioactiviteit weg te krijgen. kan je ook even vertellen waar ze die 120,000 truckladingen aan grond hebben gelaten?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Clean up van WTC complex duurde 8 maanden en er waren 120.000 truckladingen nodig om al het puin weg te halen, hoezo poeder is wat je overhoudt?
Als gebouwen te hoog zijn voor controlled demolition met explosieven worden ze gewoon ontmanteld van bovenaf naar beneden. Dit is onder andere met het Bankers Trust gebouw gedaan: http://en.wikipedia.org/w(...)lding#Deconstruction
Deconstruction began in March 2007. However, due to a fire on August 18, 2007, work was suspended. A city stop-work order was lifted in April 2008 and decontamination work began again in May of the same year. As of today, the building still stands at 130 Liberty Street.[5]quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:52 schreef mouzzer het volgende:
Ja waarom wist iedere cameraman en fotograaf niet gelijk de precieze lokatie waar iemand op dat moment gered wordt in een brandende puinhoop van tot 6 verdiepingen hoog en een oppervlakte van 16 voetbalvelden... terwijl op dat moment alleen reddingswerkers het gebied in mochten en andere gebouwen op instorten stonden... En jij weet dat de cameraman wel wist dat degene op de brancard lag zojuist gered was uit stairwell B? Endan toch gewoon doorlopen, er was toch niks anders te filmen op dat moment... Zoals ik al zei leef je eens in de chaos van dat moment.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb ze allemaal bekeken.
Geef me 1 foto waar ze eruit komen.
Zo on-Amerikaans....niet eens 1 foto...
Enne geen video gemaakt die dag?
Niemand was daar aanwezig?
Ga jij 'm nog maar eens bekijken dan.
Ik zei toch al, er is shot waar een camera man op een man kijkt die op een brancard ligt die er zou uit gekomen zijn. Liep gewoon langs.
Iedereen vreest het ergste, toch blijken er 14 mensen levend uit te komen....en de camera man loopt gewoon langs.
Alsof er niet iets wonderlijks is gebeurd....
Dus geen cameras die dag? bull shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |