abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108141067
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 19 februari 2012 @ 09:59:39 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_108141565
Wij hebben van de week een ritje naar de milieustraat gemaakt. Ruimt ook lekker op, weg met alle kapotte apparaten, computerzooi van m'n vriend en ander spul *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108141740
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 06:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Je gaat toch wel de schade verhalen, neem ik aan? Ik zou er wel achteraan gaan, in ieder geval.

En over meer/minder troep: we hebben ineens geen katten meer (Eentje naar het asiel gebracht (vanwege de kinderen), waar ie gelukkig snel een nieuwe eigenaar vond, de ander hebben we een paar dagen geleden in moeten laten slapen. :( )

We nemen geen andere katten meer aangezien het huis niet echt geschikt is, dus: minder snel stof, geen kattenpootjes meer op de vloer bij slecht weer, geen gemorst voedsel meer op de vloer, geen omgestoten drinkbakjes etc. Het scheelt heel wat schoonmaakwerk...
Vandaag komt onze verhuurster sowieso even kijken naar hoe 'haar' badkamer en toilet zijn geworden. Ze is van e.e.a. al op de hoogte, dus die krijgt het vandaag nog wel even te horen. Want ze zijn in meer dingen niet netjes geweest, ook al heb ik het meeste al betrokken in mijn schoonmaakwoede van anderhalve dag.

O.a. koffiekopjes met klompen verhard voegsel, verfdruppels op mijn mooie laarsjes, dikke verharde laag voegsel in mijn stofbak en slang van de stofzuiger, kit op plaatsen waar het niet hoort (schroefjes nieuwe douchedeur, halverwege een muur), een flinke laag verf onderop een nieuwe kraan, een combinatie van voegsel, verf en kit vastgekoekt aan de douchebak.. en nog wel meer dingen..

Volgende week komen de lompe bouwvakkers nog heel even terug om een paar plankjes bij te maken, dus die krijgen dan sowieso de wind van voren!!

Jeetje, een huis zonder katten. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen en zou er denk ik ook gewoon niet tegen kunnen. Ik ben dan ook zo goed als naast de kat in de wieg gelegd toen ik geboren ben :+
Gelukkig komen mijn katten niet buiten, dus vieze pootjes zijn er niet bij. Alleen een grote hoeveelheid kattenkorrels en kattenhaar eigenlijk. :)
  zondag 19 februari 2012 @ 12:34:26 #106
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_108144280
We zijn zo'n drie jaar geleden in dit huis komen wonen, en de vorige eigenaar had een kattenluikje in de deur naar de tuin gemaakt (inmiddels weer snel dichtgemaakt, want het tochtte als de hel... :( ). De dikke rode (die nu een nieuwe eigenaar heeft) stond toen meteen voor het luikje te trappelen van ongeduld tot hij naar buiten mocht. We denken dus dat hij tóch een buitenkat was, omdat hij meteen doorhad hoe het luikje werkte. Als dat niet het geval was geweest, waren het waarschijnlijk gewoon binnenkatten gebleven, zo hadden we ze uit het asiel gehaald ook.

Hier moet er ook nog wat verbouwd gaan worden, ooit. Jouw verhaal herinnert me eraan dat ik voordat alles aanvangt, foto's moet maken, zodat ik eventuele schade kan verhalen. Én ik moet alles wat kapot kan gaan opbergen. Maar daar heb ik wel ervaring mee, doordat je als je kinderen hebt hetzelfde moet doen... :P

Een andere grote schoonmaakklus die we gedaan hebben is het aanpakken van de bank. Eerst hadden we het idee een nieuwe te kopen, omdat (vooral mijn man) het idee had dat ie nie meer schoon te krijgen was. Maar we hebben het tóch geprobeerd, en hij ziet er nu weer redelijk uit. Nog een paar keer wat probleemplekken aanpakken, en hij kan weer een aantal jaar mee. Toch weer een besparing van minimaal ¤500,-.

Dat is namelijk míjn grote hobby: zoveel mogelijk (be)sparen, zodat we zo snel mogelijk van de hypotheek af zijn. Zuinig zijn hoort ook bij het huishouden, vind ik zelf... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 10:50:04 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_108218195
AAARRG!! M'n moeder belde gisterenavond, dat ze langs wilde komen!! Reuze gezellig natuurlijk, maar nu is er dus wel instant paniek :X

Ik wou dat ik beter was in Fly-lady :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108224590
Ofwel, jouw huis is CHAOS? :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:55:00 #109
12913 GreatWhiteSilence
pi_108225389
Ik gebruik dan de wasmand-techniek: je neemt een grote wasmand en daar gooi je alle troep in en die zet je op een plek waar niemand het kan zien... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 16:10:30 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_108266635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:30 schreef Hitomi het volgende:
Ofwel, jouw huis is CHAOS? :D
Was :Y maar nu ben ik weer helemaal bij. Dus goed moment om het zo te houden. M'n sink is weer shiny in ieder geval *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 14:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik gebruik dan de wasmand-techniek: je neemt een grote wasmand en daar gooi je alle troep in en die zet je op een plek waar niemand het kan zien... :P
Ik ben, uiteraard, bekend met deze techniek. Echter, m'n moeder en zusje bleven slapen. En dan is er geen ruimte in ons huis die niet betreden wordt. Dus dat ging niet op, helaas :D
pi_108266877
Wij noemden dat altijd "de grote dozen truc" :D
Zelfde principe, maar dan met vuile afwas in een doos in een kast. :@
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 16:22:50 #112
155227 crew  Guppy
dus
pi_108267116
_O-

De afwas was gelukkig niet zo'n punt, de vaatwassert had it all covered :D

Weten jullie waar ik naar uitkijk? We hebben een nieuwe keuken gekocht. We gaan zoveel bergruimte krijgen dat het heerlijk moet zijn om die keuken schoon te houden. Nu hebben we zo weinig ruimte dat er standaard een stapel pannen op het aanrechtblad staat bijvoorbeeld. En da's gewoon niet handig met schoonmaken en dus niet motiverend. Je moet namelijk steeds alles vastpakken }:|
pi_108267853
Nou moet ik zeggen, dat was in mijn studententijd hoor, toen ik een huis kocht was de vaatwasser natuurlijk het eerste stuk witgoed dat aangeschaft werd ^O^
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 17:22:45 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_108269385
Ik snap t :Y in ons huis zat ie al, maar als ie nu stukgaat, staat er morgen een nieuwe!
  woensdag 22 februari 2012 @ 17:30:36 #115
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_108269647
waar gaat dit topic over?
'Cos boys don't cry.
pi_108285844
Dit topic gaat over de website www.FlyLady.net - deze website is in het leven geroepen om de C.H.A.O.S. (can't have anyone over syndrome) te verwijderen, om ons routines aan te leren, zodat we minder tijd kwijt zijn aan het schoonmaken van ons huis en meer kunnen genieten ;)

Sommige dingen zijn heel erg voor de hand liggend, maar het kan wel erg goed helpen :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 00:01:08 #117
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_108287714
Ik ben al een paar keer begonnen met FlyLasy, maar op een gegeven moment haak ik toch weer af (ik wil helemaal geen schoenen aan in huis :') ) :@
Morgen toch maar weer eens beginnen met mijn sink shinen en mijn vriend een schop onder zijn kont te geven :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:45:30 #118
12913 GreatWhiteSilence
pi_108304957
Ik heb ook nooit schoenen aan in huis, wel Spaanse sloffen. Ik moet natuurlijk wél meteen op de bank kunnen ploffen als er een klus gedaan is... :P En schoenen mogen niet op de bank... :P
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 15:49:22 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_108305123
Ik ook, Spaanse sloffen FWT!
  donderdag 23 februari 2012 @ 15:51:22 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_108305202
Waarom moet je schoenen aan in huis?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 23 februari 2012 @ 15:52:17 #121
155227 crew  Guppy
dus
pi_108305236
Je moet je elke dag helemaal aankleden :Y deel van de dagroutine, zodat je niet gaan verslonzen, was dat volgens mij.
pi_108307041
Mon Dieu, wat een huisvrouwen gekwebbel, veel plezier dames.
pi_108309593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet je schoenen aan in huis?
Wanneer je schoenen aan hebt (en helemaal aangekleed bent en haren gedaan etc) dan zou je eerder geneigd om daadwerkelijk iets te gaan doen, je zult met je schoenen aan niet snel lekker je voeten op de bank leggen. Het moeten ook veterschoenen zijn, die schop je niet zomaar even uit.
Met schoenen aan kun je ook van het ene op het andere moment de deur uit stappen dus geen excuus om boodschappen oid uit te stellen.
Ook zijn je voeten dan altijd ondersteund en beschermd.
Het regeltje over dragen van schoenen in huis heb ik altijd aan m'n laars gelapt maar toen ik onlangs bij het uitruimen van de vaatwasser een mes loodrecht op m'n voet liet vallen (gelukkig alleen maar een gemeen pijnlijke blauwe plek aan over gehouden) zag ik Flylady's punt wat dat betreft wel beter.
  donderdag 23 februari 2012 @ 18:34:38 #124
12913 GreatWhiteSilence
pi_108310785
Boodschappen doe ik altijd na een activiteit van mijn dochter, dan kom ik er toch langs. Heb ik geen schoenen voor nodig...

Doet FlyLady ook aan budgetten trouwens? Ik probeer me altijd strikt aan het budget te houden, ¤7,50 per dag (wel per maand opgeteld). Lukt mij goed, maar mijn man wat minder... ;( Heb nog ¤29 over voor de rest van de maand, al ligt het er een beetje aan wat ik wel of niet meetel. Zit bijvoorbeeld te twijfelen over de zoogcompressen van vandaag: boodschappen of niet? * Denkt na...* :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:08:50 #125
112545 Muck
pi_108347794
Ik ben toch maar weer begonnen... De keuken blinkt inmiddels en mijn 'sink' staat in de bleek te wachten tot ie kan shinen, het gootsteenkastje is uitgemest en de badkamer is alleen te betreden met een zonnebril op.
Nu verder met declutteren van de eetkamer. Foto's volgen later :9
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:09:18 #126
112545 Muck
pi_108347820
Oh ja, lekker op mijn sokken :6
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 15:10:56 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_108347884
Ik shine m'n sink eigenlijk gewoon met schuurmiddel van de AH :@
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:11:47 #128
112545 Muck
pi_108347923
Als ie maar shinet gup, als ie maar shinet
pi_108348843
Ik begin het hier een beetje netter te houden. Het is bij mij sowieso gewoon heel moeilijk netjes te houden. Ik heb zo weinig opbergruimte dat sommige dingen gewoon gaan clutteren. En dat zijn dingen die ik echt niet weg kan doen!

Mijn sink shinen doe ik meestal gewoon met een combinatie van Ajax en Antikal. Ik heb ooit geprobeerd er bleek en soda in te laten staan, maar ik heb geen goede stop, dus dat loopt weg voordat het kan intrekken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:18:43 #130
12913 GreatWhiteSilence
pi_108350766
Ik heb de was opgevouwen vandaag. Alleen jammer dat ik weer drie wassen heb gedraaid, dus ik kan weer opnieuw beginnen... ;(
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:24:19 #131
112545 Muck
pi_108365993
Dat klinkt bekend :X
Ik heb nog zo'n schandalige berg was liggen... :r

Maaaar zoals beloofd de foto's van vanmiddag *O*

De badkamer (kijk die tegels glimmen dan *) )

Opgeruimd gootsteenkastje:
Links dingen voor de was, rechts in het mandje schoonmaakspullen

Shiny sink:

Mijn microkeuken:
pi_108371396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef Muck het volgende:
Dat klinkt bekend :X
Ik heb nog zo'n schandalige berg was liggen... :r

Maaaar zoals beloofd de foto's van vanmiddag *O*

De badkamer (kijk die tegels glimmen dan *) )
[ afbeelding ]

Opgeruimd gootsteenkastje:
Links dingen voor de was, rechts in het mandje schoonmaakspullen
[ afbeelding ]

Shiny sink:
[ afbeelding ]

Mijn microkeuken:
[ afbeelding ]
shiny! *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109622758
Dagelijkse dingen (stofzuigen, was, afwas en toilet) gedaan op timer vandaag; in 14.5 minuten klaar *O* . Dat is dus vaatwasser uit- en inruimen en doekje over het aanrecht halen, was van de lijn halen (vandaag draai ik geen was en het is kleding van mijn man wat hij zelf mag opruimen in zijn kast), Roomba aanzetten en een doekje over het toilet en wastafel halen.

Nu de dieren gaan verzorgen, dat duurt helaas wat langer :')

Tijdens de verhuizing is onze kelder een soort van dumpplek geworden voor alles waar we zo gauw geen plek voor wisten, je kon er eigenlijk niet meer normaal lopen door alle dozen en losse zooi. Er moet nog vloerbedkking in komen maar dat kon zo echt niet. We zijn deze week elke dag een kwartiertje gaan opruimen en het schiet echt op, je kunt alweer normaal lopen en ik heb van alles teruggevonden wat ik al een tijdje kwijt was. Die 15 minuten is een soort "room rescue" en het werkt wel :Y
  zondag 1 april 2012 @ 17:13:55 #134
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109770076
In januari heb ik een andere keuken gekregen; de bouwmeneer heeft flink leidingen gefreesd in de muur.
Met als gevolg dat ik overal in huis; in alles op alles een dunne laag fijn stof heb zitten.

Nu had ik al geclutter in de kasten( als er bezoek komt alle ellende in de kasten gooien en deur dicht) :@
Ook in de kelder en in de bijkeuken.
Mijn 4 katten zijn aan het verharen :'(

Ik kijk regelmatig naar "de verzamelaars" op tv en denk dan zó erg is het bij mij niet :)

Als je aan de flylady meedoet, kan dat dan in complete CHAOS of kan je beter eerst de boel eerst op orde hebben?
Zijn er tips hoe je zo gemakkelijk mogelijk al dat bouwstof kan opruimen?

Mijn stofzuiger gebruik ik er liever niet voor, dat overleeft de moter niet.
Stoffen werkt ook niet omdat het fijne stof alleen maar ergens anders heen waait.

Mijn 20 jaar oude ficus heeft heel veel blad; alleen al elk blad schoonmaken van het stof kost al een uur. De yucca idem dito.

Hoe laat je tegels/deuren glanzen als ze vettig zijn?

Mijn tip voor het vieste werk; het schoonmaken van het doucheputje, is voordat je gaat douchen/haren wassen eerst je haren te kammen. Dat scheelt enorm in vieze haren in je doucheput.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_109770642
Je Ficus en Yucca onder de douche afspoelen, of in een regenbui buiten zetten
  zondag 1 april 2012 @ 17:58:44 #136
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109771652
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Je Ficus en Yucca onder de douche afspoelen, of in een regenbui buiten zetten
* wacht op een flinke plens hemelwater :)
  zondag 1 april 2012 @ 18:03:54 #137
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_109771793
Over het bouwstof: met een plantenspuit spuiten voordat je gaat vegen, dat zorgt dat het stof "blijft liggen" (af en toe herhalen) als je gaat vegen :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 1 april 2012 @ 18:06:53 #138
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109771904
Waar kan ik online direct foto's uploaden, zonder het uploaden op mijn pc?
  zondag 1 april 2012 @ 18:20:15 #139
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109772417
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Over het bouwstof: met een plantenspuit spuiten voordat je gaat vegen, dat zorgt dat het stof "blijft liggen" (af en toe herhalen) als je gaat vegen :s)
Top, maar is ook een beetje de bouwstof op de meubels en het geclutter.
pi_110284360
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Prospera het volgende:
In januari heb ik een andere keuken gekregen; de bouwmeneer heeft flink leidingen gefreesd in de muur.
Met als gevolg dat ik overal in huis; in alles op alles een dunne laag fijn stof heb zitten.

Nu had ik al geclutter in de kasten( als er bezoek komt alle ellende in de kasten gooien en deur dicht) :@
Ook in de kelder en in de bijkeuken.
Mijn 4 katten zijn aan het verharen :'(

Ik kijk regelmatig naar "de verzamelaars" op tv en denk dan zó erg is het bij mij niet :)

Als je aan de flylady meedoet, kan dat dan in complete CHAOS of kan je beter eerst de boel eerst op orde hebben?
Zijn er tips hoe je zo gemakkelijk mogelijk al dat bouwstof kan opruimen?

Mijn stofzuiger gebruik ik er liever niet voor, dat overleeft de moter niet.
Stoffen werkt ook niet omdat het fijne stof alleen maar ergens anders heen waait.

Mijn 20 jaar oude ficus heeft heel veel blad; alleen al elk blad schoonmaken van het stof kost al een uur. De yucca idem dito.

Hoe laat je tegels/deuren glanzen als ze vettig zijn?

Mijn tip voor het vieste werk; het schoonmaken van het doucheputje, is voordat je gaat douchen/haren wassen eerst je haren te kammen. Dat scheelt enorm in vieze haren in je doucheput.
Je mag ook beginnen als het een chaos is, dat hielp mij ook! *O*
Beetje laat, maar stof neem ik altijd af met een vochtig doekje.
Vettige oppervlakken kan je schoonmaken met jif, maar daar ben je lang bezig met jif afnemen IMHO. Ik werk liever met een soda oplossing.Super-goedkoop en 1 keer afnemen is genoeg.

En ik heb latex handschoenen gekocht om het doucheputje schoon te maken. Wat een opluchting!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 20:01:36 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111217855
Even spammen hier hoor :D

[Win!] De Grote Supersopgids
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_111218110
quote:
12s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef senesta het volgende:
Even spammen hier hoor :D

[Win!] De Grote Supersopgids
vuige spammert :( ik heb je gerapporteerd.
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 20:53:21 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_111220936
Ik heb geen sink op het moment ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:20:23 #144
12913 GreatWhiteSilence
pi_111324946
Koperdieven langs gehad? :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:06:44 #145
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131801714
Zijn er mensen die nog succes boeken met Flylady? Ik heb het een tijdje gedaan en heb het toen laten verslonzen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of het al het gedoe met schema's enzo waard was :P

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar goede schoonmaakdoekjes. Met de meeste microvezeldoekjes e.d. die ik heb 'verschuif' ik het vuil alleen maar in plaats van dat ik het opneem. Welke doekjes (van welke winkel bijv.) zijn nou echt fijn?
pi_131851827
Over wat voor vuil heb je het? IMHO zijn doekjes niet geschikt om vet weg te halen. Dat moet je eerst oplossen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131852409
*O* Flyladieeees! *O*

Het programma volgen vond ik een beetje overkill maar ik heb er best een hoop gehad, al een hele tijd geleden.

Wat vooral is blijven hangen is dat ik veel kritischer ben op wat ik bewaar. Ik woon klein en ik moet selectief zijn. Eigenlijk ben ik nu ook totaal niet selectief, want in plaats van alles te bewaren flikker ik nu gewoon alles weg :D

Tegenwoordig ben ik best fly vind ik zelf. Eigenlijk kunnen er altijd mensen onverwacht langskomen. De troep die ik heb kan ik wegwerken in de tijd dat mensen naar boven aan het klimmen zijn. Thank god for geen lift hebben *O* (afgezien van het feit dat ik het haaaaaaaaaaat wanneer mensen onverwacht langskomen omdat ik altijd in een gescheurde joggingbroek met chipsvlekken op mn gezicht lig te fokken :') )

Morgane, ik heb de multi surface doekjes van de Lidl en ik gebruik ze werkelijk voor ALLES. Ik vind ze prima werken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:22:33 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131869228
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Over wat voor vuil heb je het? IMHO zijn doekjes niet geschikt om vet weg te halen. Dat moet je eerst oplossen.
Voornamelijk om de wc en badkamer te poetsen :)
pi_131881867
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 11:22 schreef morgane het volgende:

[..]

Voornamelijk om de wc en badkamer te poetsen :)
Ik heb vast meer vuil dan jullie. Bij mij werken doekjes alleen op het vuil op te nemen dat ik eerst losgemaakt heb met zeep, schoonmaakazijn, of soda. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131887443
Ik moest echt net aan dit topic denken en aan het shinen van mijn sink O+!
Worry is a misuse of imagination
  zondag 6 oktober 2013 @ 21:16:31 #151
12913 GreatWhiteSilence
pi_131914997
Ow ja, sink shinen. Ver verleden... :@
  woensdag 2 april 2014 @ 17:59:44 #152
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_138442122
Schop!! Zijn hier nog flyladies? Ik zit eraan te denken om weer te gaan beginnen, aangezien ik op het moment niet veel werk (en alleen thuis werk) en dus m'n vriend heb beloofd ongeveer het hele huishouden op me te gaan nemen :P
  woensdag 2 april 2014 @ 18:37:02 #153
12913 GreatWhiteSilence
pi_138443169
Ow, de goede wil is er nog steeds. ;) Momenteel proberen we iedere dag minimaal één voorwerp uit huis te krijgen, door weggooien, verkopen, weggeven ect. Dat helpt wel, een beetje... :P

En we hebben net een gloednieuwe keuken, dus die moet ook netjes blijven natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')