Ik herken het hoor, heb nu ook weer CHOAS hier in huisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:13 schreef Hitomi het volgende:
Hum.. Zo netjes als ik het toen had, is het weer vervallen in chaos..Waarom is dit zo moeilijk?
Volgens mij had ik beloofd dat wanneer het weer zo erg zou worden, ik foto's zou maken... Zal ik zo gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je krijgt mails met taken, maar het is wel meer dan dat. Het idee is dat je routines op gaat bouwen, zodat je je huishouden op orde krijgt en houdt. Zo ruim je dagelijks bijvoorbeeld je persoonlijke hotspots op, elke week is er een ander aandachtsgebied (woonkamer, keuken, slaapkamer) met een dagelijkse taak en elke maand leer je een nieuwe gewoonte aan. Maar daar begin je trouwens pas mee na een introductieperiode die op de site staat beschreven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:36 schreef Ansu het volgende:
Hitomi, ik vind je badkamer wel echt hilarisch (no offence, ik moest er werkelijk even om grijnzen). Ik woon in een studentenhuis met 5 vrouwen, en ik ben de enige die het prima en soms zelfs heerlijk vind om schoon te maken, plus dat we een keuken uit 1960 hebben die drie kastjes heeft, en die alle drie uit elkaar vallen, en een stuk zeil met gaten.. Maar als het goed is krijgen we op korte termijn een nieuwe en dan ga ik dit echt introduceren! Alleen snap ik het nog niet helemaal, krijg je nou mails met taken ofzo? En ik las iets over een journal oid? Wel een leuk idee!
Hier voor de verandering nietquote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
'Meer opslagruimte' betekent ook 'meer troep'...
Bij mij betekent het juist minder troep, want ik heb nu heel veel dingen die ik maar ergens heb neergezet/ergens bij in heb gepropt/nog niet eens in mijn woning aanwezig zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
'Meer opslagruimte' betekent ook 'meer troep'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |