abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:09:18 #126
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_108347820
Oh ja, lekker op mijn sokken :6
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator vrijdag 24 februari 2012 @ 15:10:56 #127
155227 crew  Guppy
dus
pi_108347884
Ik shine m'n sink eigenlijk gewoon met schuurmiddel van de AH :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:11:47 #128
112545 Muck
pi_108347923
Als ie maar shinet gup, als ie maar shinet
pi_108348843
Ik begin het hier een beetje netter te houden. Het is bij mij sowieso gewoon heel moeilijk netjes te houden. Ik heb zo weinig opbergruimte dat sommige dingen gewoon gaan clutteren. En dat zijn dingen die ik echt niet weg kan doen!

Mijn sink shinen doe ik meestal gewoon met een combinatie van Ajax en Antikal. Ik heb ooit geprobeerd er bleek en soda in te laten staan, maar ik heb geen goede stop, dus dat loopt weg voordat het kan intrekken.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:18:43 #130
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_108350766
Ik heb de was opgevouwen vandaag. Alleen jammer dat ik weer drie wassen heb gedraaid, dus ik kan weer opnieuw beginnen... ;(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 22:24:19 #131
112545 Muck
pi_108365993
Dat klinkt bekend :X
Ik heb nog zo'n schandalige berg was liggen... :r

Maaaar zoals beloofd de foto's van vanmiddag *O*

De badkamer (kijk die tegels glimmen dan *) )

Opgeruimd gootsteenkastje:
Links dingen voor de was, rechts in het mandje schoonmaakspullen

Shiny sink:

Mijn microkeuken:
pi_108371396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 22:24 schreef Muck het volgende:
Dat klinkt bekend :X
Ik heb nog zo'n schandalige berg was liggen... :r

Maaaar zoals beloofd de foto's van vanmiddag *O*

De badkamer (kijk die tegels glimmen dan *) )
[ afbeelding ]

Opgeruimd gootsteenkastje:
Links dingen voor de was, rechts in het mandje schoonmaakspullen
[ afbeelding ]

Shiny sink:
[ afbeelding ]

Mijn microkeuken:
[ afbeelding ]
shiny! *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109622758
Dagelijkse dingen (stofzuigen, was, afwas en toilet) gedaan op timer vandaag; in 14.5 minuten klaar *O* . Dat is dus vaatwasser uit- en inruimen en doekje over het aanrecht halen, was van de lijn halen (vandaag draai ik geen was en het is kleding van mijn man wat hij zelf mag opruimen in zijn kast), Roomba aanzetten en een doekje over het toilet en wastafel halen.

Nu de dieren gaan verzorgen, dat duurt helaas wat langer :')

Tijdens de verhuizing is onze kelder een soort van dumpplek geworden voor alles waar we zo gauw geen plek voor wisten, je kon er eigenlijk niet meer normaal lopen door alle dozen en losse zooi. Er moet nog vloerbedkking in komen maar dat kon zo echt niet. We zijn deze week elke dag een kwartiertje gaan opruimen en het schiet echt op, je kunt alweer normaal lopen en ik heb van alles teruggevonden wat ik al een tijdje kwijt was. Die 15 minuten is een soort "room rescue" en het werkt wel :Y
  zondag 1 april 2012 @ 17:13:55 #134
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109770076
In januari heb ik een andere keuken gekregen; de bouwmeneer heeft flink leidingen gefreesd in de muur.
Met als gevolg dat ik overal in huis; in alles op alles een dunne laag fijn stof heb zitten.

Nu had ik al geclutter in de kasten( als er bezoek komt alle ellende in de kasten gooien en deur dicht) :@
Ook in de kelder en in de bijkeuken.
Mijn 4 katten zijn aan het verharen :'(

Ik kijk regelmatig naar "de verzamelaars" op tv en denk dan zó erg is het bij mij niet :)

Als je aan de flylady meedoet, kan dat dan in complete CHAOS of kan je beter eerst de boel eerst op orde hebben?
Zijn er tips hoe je zo gemakkelijk mogelijk al dat bouwstof kan opruimen?

Mijn stofzuiger gebruik ik er liever niet voor, dat overleeft de moter niet.
Stoffen werkt ook niet omdat het fijne stof alleen maar ergens anders heen waait.

Mijn 20 jaar oude ficus heeft heel veel blad; alleen al elk blad schoonmaken van het stof kost al een uur. De yucca idem dito.

Hoe laat je tegels/deuren glanzen als ze vettig zijn?

Mijn tip voor het vieste werk; het schoonmaken van het doucheputje, is voordat je gaat douchen/haren wassen eerst je haren te kammen. Dat scheelt enorm in vieze haren in je doucheput.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_109770642
Je Ficus en Yucca onder de douche afspoelen, of in een regenbui buiten zetten
  zondag 1 april 2012 @ 17:58:44 #136
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109771652
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Je Ficus en Yucca onder de douche afspoelen, of in een regenbui buiten zetten
* wacht op een flinke plens hemelwater :)
  zondag 1 april 2012 @ 18:03:54 #137
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_109771793
Over het bouwstof: met een plantenspuit spuiten voordat je gaat vegen, dat zorgt dat het stof "blijft liggen" (af en toe herhalen) als je gaat vegen :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 1 april 2012 @ 18:06:53 #138
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109771904
Waar kan ik online direct foto's uploaden, zonder het uploaden op mijn pc?
  zondag 1 april 2012 @ 18:20:15 #139
143001 Prospera
Verfrissend
pi_109772417
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:03 schreef tombolafan het volgende:
Over het bouwstof: met een plantenspuit spuiten voordat je gaat vegen, dat zorgt dat het stof "blijft liggen" (af en toe herhalen) als je gaat vegen :s)
Top, maar is ook een beetje de bouwstof op de meubels en het geclutter.
pi_110284360
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:13 schreef Prospera het volgende:
In januari heb ik een andere keuken gekregen; de bouwmeneer heeft flink leidingen gefreesd in de muur.
Met als gevolg dat ik overal in huis; in alles op alles een dunne laag fijn stof heb zitten.

Nu had ik al geclutter in de kasten( als er bezoek komt alle ellende in de kasten gooien en deur dicht) :@
Ook in de kelder en in de bijkeuken.
Mijn 4 katten zijn aan het verharen :'(

Ik kijk regelmatig naar "de verzamelaars" op tv en denk dan zó erg is het bij mij niet :)

Als je aan de flylady meedoet, kan dat dan in complete CHAOS of kan je beter eerst de boel eerst op orde hebben?
Zijn er tips hoe je zo gemakkelijk mogelijk al dat bouwstof kan opruimen?

Mijn stofzuiger gebruik ik er liever niet voor, dat overleeft de moter niet.
Stoffen werkt ook niet omdat het fijne stof alleen maar ergens anders heen waait.

Mijn 20 jaar oude ficus heeft heel veel blad; alleen al elk blad schoonmaken van het stof kost al een uur. De yucca idem dito.

Hoe laat je tegels/deuren glanzen als ze vettig zijn?

Mijn tip voor het vieste werk; het schoonmaken van het doucheputje, is voordat je gaat douchen/haren wassen eerst je haren te kammen. Dat scheelt enorm in vieze haren in je doucheput.
Je mag ook beginnen als het een chaos is, dat hielp mij ook! *O*
Beetje laat, maar stof neem ik altijd af met een vochtig doekje.
Vettige oppervlakken kan je schoonmaken met jif, maar daar ben je lang bezig met jif afnemen IMHO. Ik werk liever met een soda oplossing.Super-goedkoop en 1 keer afnemen is genoeg.

En ik heb latex handschoenen gekocht om het doucheputje schoon te maken. Wat een opluchting!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 20:01:36 #141
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111217855
Even spammen hier hoor :D

[Win!] De Grote Supersopgids
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_111218110
quote:
12s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef senesta het volgende:
Even spammen hier hoor :D

[Win!] De Grote Supersopgids
vuige spammert :( ik heb je gerapporteerd.
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 20:53:21 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_111220936
Ik heb geen sink op het moment ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 9 mei 2012 @ 10:20:23 #144
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_111324946
Koperdieven langs gehad? :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:06:44 #145
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131801714
Zijn er mensen die nog succes boeken met Flylady? Ik heb het een tijdje gedaan en heb het toen laten verslonzen, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of het al het gedoe met schema's enzo waard was :P

Overigens ben ik nog steeds op zoek naar goede schoonmaakdoekjes. Met de meeste microvezeldoekjes e.d. die ik heb 'verschuif' ik het vuil alleen maar in plaats van dat ik het opneem. Welke doekjes (van welke winkel bijv.) zijn nou echt fijn?
pi_131851827
Over wat voor vuil heb je het? IMHO zijn doekjes niet geschikt om vet weg te halen. Dat moet je eerst oplossen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131852409
*O* Flyladieeees! *O*

Het programma volgen vond ik een beetje overkill maar ik heb er best een hoop gehad, al een hele tijd geleden.

Wat vooral is blijven hangen is dat ik veel kritischer ben op wat ik bewaar. Ik woon klein en ik moet selectief zijn. Eigenlijk ben ik nu ook totaal niet selectief, want in plaats van alles te bewaren flikker ik nu gewoon alles weg :D

Tegenwoordig ben ik best fly vind ik zelf. Eigenlijk kunnen er altijd mensen onverwacht langskomen. De troep die ik heb kan ik wegwerken in de tijd dat mensen naar boven aan het klimmen zijn. Thank god for geen lift hebben *O* (afgezien van het feit dat ik het haaaaaaaaaaat wanneer mensen onverwacht langskomen omdat ik altijd in een gescheurde joggingbroek met chipsvlekken op mn gezicht lig te fokken :') )

Morgane, ik heb de multi surface doekjes van de Lidl en ik gebruik ze werkelijk voor ALLES. Ik vind ze prima werken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 11:22:33 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_131869228
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
Over wat voor vuil heb je het? IMHO zijn doekjes niet geschikt om vet weg te halen. Dat moet je eerst oplossen.
Voornamelijk om de wc en badkamer te poetsen :)
pi_131881867
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 11:22 schreef morgane het volgende:

[..]

Voornamelijk om de wc en badkamer te poetsen :)
Ik heb vast meer vuil dan jullie. Bij mij werken doekjes alleen op het vuil op te nemen dat ik eerst losgemaakt heb met zeep, schoonmaakazijn, of soda. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131887443
Ik moest echt net aan dit topic denken en aan het shinen van mijn sink O+!
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')