dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
dat is 640 en 480 toch ( teminste, imageshack gaf die maat bij fora)?
Dan doe ik dat gewoon voortaan ook. Ik kon de onderste foto's nog resizen op imageshack, maar toen ik de bovenste serie wilde doen kon ik de reactie niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef trui het volgende:
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
dat is niet verkleinen, de groote foto word dan toch ingeladen, wat t laadprobleem veroorzaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
Neeh, nog niets ontvangen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
balen!
@yachiru, had jij je pakketje nog ontvangen van de swap?
nee, dat verhelpt de laadproblemen echt niet, zoals ynske ook zegt! eerst verkleinen, dan uploaden (of tijdens het uploaden verkleinen, het is ook een van de opties bij photobucket bijvoorbeeld), en dan pas ernaar linken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pipoos?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Oke, hopenlijk mijn laatste vraag die nog niet over het echt haken zelf gaat.
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.
Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten. Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep
.
Morgen weer een kans.
Of anders toch maar online kopen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.
Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten. Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep
.
Morgen weer een kans.
ik zou online bestellen bij de hobbydoos. Vandaag bestelllen, is donderdag in huis was mijn ervaringquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
.
Morgen weer een kans.
Ojaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Lijnloos het volgende:
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
zo wordt de foto wel kleiner weergegeven, maar is de laadtijd toch nog steeds die van een grote foto? want het enige dat ik verander is hoe het is weergegeven, dus niet de grootte van de foto zelf... dus lopen pc's er toch nog steeds op vast? (ik gebruik ook altijd die [img=300 of 250] code hoor, daar niet van...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
Ben je stan aan t maken, wat leukquote:
Ja, die met dat pakje!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die met dat pakje aan?
Misschien kan je het er nog op 'borduren' ofzo?
Heb oogjes besteld, tijd geleden ook al maar de 8mm kwijt geraakt, en laat die nou net zo handig zijn!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:36 schreef trui het volgende:
eska!![]()
show us some larksfoot blanket! (of iets anders.)
Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoeldequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Eska het volgende:
Ik post te traag en/of heb m'n scherm te lang open staan.
Die paddestoelen (ik vind ook zònder tussen-n!) zijn grappig!
En als wij het nou hardnekkig zo blijven schrijven, dan blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:49 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoelde
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ben je stan aan t maken, wat leuk![]()
Mijsje wat leuk een mede noordhollander, hoe noord woon je? Ik ga alleen niet naar de meet, maar toch.
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef mijsje het volgende:
[..]waar heb jij je wortels dan?
![]()
de mijne liggen (nu) helemaal noord, tegen de afsluitdijk aan... (ken je Den Oever?)
quote:
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)
Ik woon in de geweldige *kuch* stad Alkmaar.
Wat heb je aan een track en trace systeem als t hopeloos achterloopt?
Gisteravond stond er dat het smorgens was afgegeven.
En net stond er dat het gister middag naar een sorteercentrum is gegaan.
Zo heb je er toch niets aan?
Mn oogjes zijn wel op de post gegaan![]()
Ow en mn wekker ging niet af vanmorgen, dus toen was t 9 uur ipv half 6.
Ey, een stadsgenootquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)
Ik woon in de geweldige *kuch* stad Alkmaar.
Wat heb je aan een track en trace systeem als t hopeloos achterloopt?
Gisteravond stond er dat het smorgens was afgegeven.
En net stond er dat het gister middag naar een sorteercentrum is gegaan.
Zo heb je er toch niets aan?
Mn oogjes zijn wel op de post gegaan![]()
Ow en mn wekker ging niet af vanmorgen, dus toen was t 9 uur ipv half 6.
ik ben sinds maandag weer aan het werk, ik had vorige week een virale infectie op m'n keel, en nu is het ongeveel level verkoudheid...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Alleen al voor de lekkere dingen zou je naar de meet gaan![]()
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
Hier ook verkouden, vorige week keelpijn, koorts en dichte neus, nu loopneus en rochelhoestquote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Alleen al voor de lekkere dingen zou je naar de meet gaan![]()
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
Nog niet! Hopelijk vanavond. Al dan misschien nog niet met pakjequote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lyssa, heb je meneer/mevrouw de zeehond al af? Ik wil m zien!
Aaaaaaah, die is schattiggg!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die denk ik, of komt die link daar niet(bij mij wel)
Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktischquote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
Die denk ik, of komt die link daar niet(bij mij wel)
Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
Meestal wel ja, ligt aan het patroon. Dat in elkaar zetten is me trouwens toch een rotwerk, dus bereid je daar maar vast op voor!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef kirsten. het volgende:
[..]
als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktisch)? En het gezichtje, naai je dat er ook later in ofzo?
Oooohhh....wat gaaaf! Ik ben echt nog zo ver niet!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes, gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier
![]()
(of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)
Nog een WIP-foto van mijn draak:
[ afbeelding ]
M'n man vind hem moe kijken:
gisterenavond:
ik: "kijk hoe vind je 'em?"![]()
: "hmm...... issie moe?"
ik:![]()
Nou vraag ik je !
En hij is dus groot:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
Super gaafquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes, gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier
![]()
(of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)
Nog een WIP-foto van mijn draak:
[ afbeelding ]
M'n man vind hem moe kijken:
gisterenavond:
ik: "kijk hoe vind je 'em?"![]()
: "hmm...... issie moe?"
ik:![]()
Nou vraag ik je !
En hij is dus groot:
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
Ja er zit wel veel tijd in hij is gewoon heel groot. Ik ben ook nog lang niet klaar. Ik ben nu bezig met zijn buik. Hij krijg van kop tot staart nog een lap die ook zorgt voor een soort bekidee. En dan 4 poten en 2 vleugels.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Super gaaf! Mooi zeg
!
Heeft dat veel tijd gekost tot nu toe? En hoe ga je m verder afmaken? Met poten erbij ofzo?
Mooi!
Ik heb dus ook bij de Wibra geen haaknaald kunnen vinden. Ga er zo maar een online bestellen.
Hier vandaan -klik- ze zit ook op ravelry onder de naam delicious crochet.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie het er ook niet in hoor.
Hij kijkt wel vriendelijk, dat scheelt wel.
Waar heb je t patroon vandaan?
Nog geen pakje hier
Oh wat cool NijntjesUk! Daar zitten ook wat haakuurtjes in denk ik zo!, erg leuk gemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb eindelijk foto's van de gehaakte papegaai op mn computer gezet.
Tadaaaaa:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |