abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87203935
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef kirsten. het volgende:

[..]

dat is 640 en 480 toch ( teminste, imageshack gaf die maat bij fora :') )?
dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 12:55:03 #102
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87204400
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
in de haak.
pi_87204471
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat moet ik even opzoeken maar mijn browser liep er ook op vast , en die van andere mensen ook.
ik doe zelf altijd gewoon op de foto rechtermuisknop klikken en dan de afbeeldingsurl kopieren en plakken in t forum.
Dan doe ik dat gewoon voortaan ook. Ik kon de onderste foto's nog resizen op imageshack, maar toen ik de bovenste serie wilde doen kon ik de reactie niet meer aanpassen.
pi_87204913
Je kan [img=400 ] [/img ] gebruiken (zonder spaties)
pi_87205011

Mn minikat
hij kijkt een beetje raar en is een beetje uit verhouding(bij orgineel zijn de benen korter dan de armen en bij deze zijn ze ongeveer gelijk.
En de oren heb ik mar wat gedaan.

Laat t me weten als die thumbnail problemen geeft.
pi_87205067
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 12:55 schreef trui het volgende:
DE, maar dan moet die foto dus wel eerst verkleind zijn.
ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87205090
Ik lees/kijk al een poosje mee hier. Nu toch maar eens tevoorschijn komen dan. :P
Haken kan ik eigenlijk al heel lang, d.w.z. gewone vasten & stokjes haken. Maar patronen lezen en al die leuke steken, dat heb ik nog niet zo lang geleden pas ontdekt (en ben nog steeds ontdekkende :+ )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 oktober 2010 @ 13:36:02 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87206077
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
dat is niet verkleinen, de groote foto word dan toch ingeladen, wat t laadprobleem veroorzaakt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87207935
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

balen!

@yachiru, had jij je pakketje nog ontvangen van de swap?
Neeh, nog niets ontvangen.

Sleepy Sarah O+ Ik heb er hier nog steeds één zonder gezichtje liggen :@
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:36:03 #110
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87208383
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja das waar, maar zoals Lyssa zegt is ook een optie :)
nee, dat verhelpt de laadproblemen echt niet, zoals ynske ook zegt! eerst verkleinen, dan uploaden (of tijdens het uploaden verkleinen, het is ook een van de opties bij photobucket bijvoorbeeld), en dan pas ernaar linken.
in de haak.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:36:39 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87208406
eska! O+
show us some larksfoot blanket! (of iets anders. ;) )
in de haak.
pi_87209263
Trui-dear! O+
Vanavond ga ik wel beetje showen. Nu geen gelegenheid, ik verwacht elk moment 'n menneke thuis. :)
Dat (mini)dekentje is wel af inmiddels. Mèt terughaakrandje. :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 15:01:28 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87209392
cool! ^O^
in de haak.
pi_87212193
Trouwens! Wat vind men van een hartige zalmtaart met ananas? (verder ei, bieslook, crème fraîche en bladerdeeg).
pi_87213457
Nou lekker, als je het aanbiedt! :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87216739
Oke, hopenlijk mijn laatste vraag die nog niet over het echt haken zelf gaat.
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.

Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten }:| . Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep :') .

Morgen weer een kans ;) .
pi_87216815
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 18:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
Waar vind ik een haaknaald als ze er geen hebben bij de Zeeman, Action, Hema en de V&D.
Ik ga morgen bij de Wibra kijken, is er nog een winkel waar ik eventueel ook binnen kan lopen? De Wibra is wel een eindje weg namelijk.

Zo frustrerend als je maar 25 minuten hebt voordat de winkels sluiten }:| . Ik was anders vandaag meteen doorgelopen naar de Wibra maar het was 3 minuten voor 6 toen ik de Action uitliep :') .

Pipoos?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:18:47 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_87216923
quote:

Of anders toch maar online kopen?
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:55:13 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87218182
quote:

ik zou online bestellen bij de hobbydoos. Vandaag bestelllen, is donderdag in huis was mijn ervaring
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87218493
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
pi_87218563
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:03 schreef Lijnloos het volgende:
Pannenkoeken... waar woon je? Wellicht is er iemand van hier die in die buurt nog een goeie winkel weet? Scheelt weer zoeken...
Oja :') wellicht wel handig om even te vermelden :P .
Leeuwarden :) . Als ik morgen niks vind ga ik inderdaad op internet kijken!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:34:07 #122
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_87219798
Mijn haaknaaldenetui is af, iets groter dan ik verwachtte:

en ik las paar posts iets over vulling dmv kussentjes bij Ikea, IRMA is een lichtblauw kussentje, kost 0,79 cent en schijnt prima geschikt te zijn voor vulling
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_87220011
Hmmm, Leeuwarden ben ik niet echt thuis.... :@ sorry, iemand anders misschien? En anders is inderdaad hobbydoos een prima optie! Ik vond de bestellingen ook altijd heel snel gaan bij haar.

Whiskers, mooie etui! *O*

Ik ga zo maar es mijn Stan afmaken...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:58:25 #124
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87220956
Leuk de kat :D en leuk mapje voor haaknaalden! :D

Zou dan inderdaad voor online gaan Pannenkoeken :)
Heb je gelijk de "algemene" maten :)

Inu ik woon in (de buurt van) Rdam :P waar komt dat SnB groepje samen dan? :) Lijkt me opzich wel grappig, alleen vaak pas laat klaar enzo...
had gekeken, je gaat toch beetje met elkaar haken en kletsen enzo?
en is het verplicht iedere week dan te komen ofzo?:P
pi_87221916
jeutje, wat gaat het snel hier zeg... ben je er gewoon overdag even niet, ben je weer meer dan 1/3 topic verder...
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef Lyssa het volgende:
zo wordt de foto wel kleiner weergegeven, maar is de laadtijd toch nog steeds die van een grote foto? want het enige dat ik verander is hoe het is weergegeven, dus niet de grootte van de foto zelf... dus lopen pc's er toch nog steeds op vast? (ik gebruik ook altijd die [img=300 of 250] code hoor, daar niet van... ;) )
(ow, ik zie dat ik spuit11 ben... :P ik laat het lekker toch staan... ;) )

Pannenkoeken, ik zou het ook via de hobbydoos doen, die zijn echt snel en ik ben over hun leveringen eigenlijk altijd heel tevreden :) en je hebt goede haaknaalden waarvan je zeker weet dat de nummers die erop staan ook kloppen met wat patronen en wol/draad zeggen...

leuk etui Whiskers! :)

verder heb ik heel veel foto's gezien die ik erg leuk vond om te zien! :)
en Kirsten, iedereen is ooit zo begonnen, het komt helemaal goed als je je draai gevonden hebt... :)

Sabine, je komt op mij veel jonger over :D ik dacht bij jou aan een jaar of 28... dat je je zo kan vergissen dan zeg... :D

ow ja, over de meet...
zijn er mensen die ook vanaf NoordHolland komen? (ik kom uit noord-noord holland...via amsterdam dus richting utrecht...) samen treinen? ;)
M-etje, kwam je ook nog naar de meet?
pi_87223241
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:38 schreef Lijnloos het volgende:

Ik ga zo maar es mijn Stan afmaken...
Ben je stan aan t maken, wat leuk O+

Mijsje wat leuk een mede noordhollander, hoe noord woon je? Ik ga alleen niet naar de meet, maar toch.
pi_87223961
Getsie, ik kom er net achter dat ik het begin van mn sealsnoetje in een andere kleur had moeten doen.. ik ga het niet meer uithalen. Ben er redelijk uitgekomen met het patroon trouwens :D
pi_87224102
Die met dat pakje aan?
Misschien kan je het er nog op 'borduren' ofzo?

Heb oogjes besteld, tijd geleden ook al maar de 8mm kwijt geraakt, en laat die nou net zo handig zijn!
pi_87224170
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die met dat pakje aan?
Misschien kan je het er nog op 'borduren' ofzo?

Heb oogjes besteld, tijd geleden ook al maar de 8mm kwijt geraakt, en laat die nou net zo handig zijn!
Ja, die met dat pakje! :D Ik ga gewoon een mondje erop borduren en dan kijken hoe het eruit ziet.. beetje anders mag best ;)
pi_87225625
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:36 schreef trui het volgende:
eska! O+
show us some larksfoot blanket! (of iets anders. ;) )

Het is dus een kleurencombinatie die ik anders niet snel zou kiezen. Diverse bolletjes (verschillende diktes ook) waar ik zo gauw geen doel voor had. Dekentje is ook stukken kleiner geworden dan ik voor ogen had ('k heb 'm uiteindelijk maar een kwart-slag gedraaid, 't zijn nu dus lengte-strepen). Er gaat duidelijk meer draad in zitten dan ik dacht. :D
Nou ja, de jongste telg past er net onder. Toch niet voor niks gemaakt dus. Bovendien een mooi oefenproject geweest, zo. ;)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:44:31 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87226193
leuk! en ziet er heerlijk snoezelig zacht uit! O+
in de haak.
pi_87227815
Ja, vooral die gele draad is lekker zacht! Da's met bamboe, heerlijk spul. :Y
Stukken lekkerder dan de deken waar ik nu mee bezig ben; met (acryl)draad van de Zeeman. Ik ben daar bepaald geen fan van, maar m'n oudste wel. En hij wilde natuurlijk ook graag een deken om onder te kruipen. ;) Voordeel is wel dat dit wat dikker is, schiet lekker op. :D

dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:20:42 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87228163
ah, dat garen heb ik ook, en ik vind 't ook niet zo prettig aanvoelen, nee. ik gebruik 'm in de sjaal omdat ik die kleur er nou eenmaal mooi bij vind maar vergeleken met de rest van 't garen (Rowan pure wool) is 't veel ruwer en bovendien wat dikker. maar ja. ze zijn wel lekker betaalbaar en komen in leuke kleurtjes. hoe breed maak je deze?
in de haak.
pi_87229098
Leuk konijntje en mooie dekentjes!

Kijk wat ik tegenkwam op Ravelry: .
Zij heeft echt leuke patroontjes! Heb haar mini walvisje (staat denk ik niet in het boekje) ooit gemaakt en nog meer op m'n to hook lijst staan. Lijk me best een leuk boek ook, met lekker veel extra tips enzo! :D
En dat filmpje O+ Alleen de naam vind ik een beetje apart :P
Lijkt trouwens wel of alleen die twee poppen, de paddestoelen (haha, de spellingscheck zegt dat er een -n tussen moet, nee toch?!) en die hamsters erin staan.. :?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:41:21 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229199
:D wat leuk gemaakt! :D
in de haak.
pi_87229329
Deze is nu zo'n 80 cm. breed. En dan komt er nog een randje omheen natuurlijk. 't Is echt een sprieterig menneke. ;)
Ik moet nog een boel draden ontdekken, geloof ik! Rowan pure wool ken ik nog niet.
pi_87229408
Jaah, leuk filmpje hè! O+
Ik wil 'um :@
pi_87229417
Ik post te traag en/of heb m'n scherm te lang open staan. :P

Die paddestoelen (ik vind ook zònder tussen-n!) zijn grappig!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:47:33 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229462
die Rowan is ook niet de allerzachtste die er is hoor, maar wel stukken zachter dan die zeeman-acryl. (helaas ook stukken duurder... :{ )
in de haak.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:48:51 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229508
nieuwen spelling he, yachiru. :+
in de haak.
pi_87229539
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:46 schreef Eska het volgende:
Ik post te traag en/of heb m'n scherm te lang open staan. :P

Die paddestoelen (ik vind ook zònder tussen-n!) zijn grappig!
Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoelde :P

Haha Trui, nieuwen nog wel :P Hihi!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:50:43 #142
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229591
toch 'moet' het tegenwoordig met een tussen-N. (ik vind 't ook niks hoor). alleen zijn er natuurlijk (nu nog) meer hits zonder die tussen-n, want voorheen was 't altijd zonder.
in de haak.
pi_87229709
Ja maar, ja maar.. hoe zit dat dan met die regel van, kijken of er meervoud van kan zijn?
Zoals bij koninginnedag, er is maar één koningin in Nederland, ofzoiets.. zo heb ik het onthouden :P
Vind het sowieso stom dat de spelling steeds verandert, lijkt wel of ze er dagelijks iets anders van maken.. :{
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:54:32 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87229747
die regel ligt in den prullenbak. al bestaat er natuurlijk toch al wel meer dan 1 pad, zelfs in ons kleine kikkerlandje. ;)
in de haak.
pi_87229760
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 22:49 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Google is het ook met ons eens, want toen ik daar op paddenstoelen zocht, vroeg 'ie me of ik niet paddestoelen bedoelde :P

En als wij het nou hardnekkig zo blijven schrijven, dan blijft dat ook zo. :+
pi_87229997
Ik wou zeggen.. dat paddestoelen toch helemaal niet echt iets met padden te maken hebben, maar.. in het Engels heet het ook een toadstool :o Maar ook een mushroom.. En nu snap ik er helemaal niks meer van!

Maar idd Eska: paddestoelen paddestoelen paddestoelen! :6 (Niet naar jou, maar naar het groene boekje!)

Ik ga het boek trouwens bestellen (niet het groene XD ) :@ Uit Amerika want het is nog niet uit in Europa. Verzendkosten zijn hoger dan de prijs van het boek.. Nouja, het kan goedkoper maar dan duurt het superlang..
Het kan ook nog duurder maar 3 keer de prijs van het boek is me te gortig :P

Zo, ben ik toch nog even on-topic O-)
pi_87230396
Oeh, ik weet trouwens ook al wat ik ga maken voor de meet! :D
Mini-sandwiches en hartige bladerdeeghapjes met gehakt en met geitenkaas (niet bij elkaar in).
Euhm, zijn er eigenlijk nog mensen met wie rekening gehouden moet worden omdat ze alleen vegetarisch of veganistisch eten of ergens allergisch voor zijn?
pi_87231450
:D Haken vanuit 't groene boekje zou wel een beste uitdaging zijn. :+

Ik vind (fijne, soepele) draad idd nog best prijzig, ja. Vooral omdat ik zelf doorgaans meer van de grotere projecten ben. Dan gaat 't soms nog best hard!
Ook al een paar keer gehad dat ik ergens een leuke aanbieding zag, er 1 of 2 bolletjes van kocht om het uit te proberen, dat het echt heel fijn spul bleek te zijn, en dat het vervolgens (bijna) nergens meer te vinden was. Zo ook met dat o zo heerlijke bamboe-spul dus. ;(
pi_87232586
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ben je stan aan t maken, wat leuk O+

Mijsje wat leuk een mede noordhollander, hoe noord woon je? Ik ga alleen niet naar de meet, maar toch.
:D waar heb jij je wortels dan? :P
de mijne liggen (nu) helemaal noord, tegen de afsluitdijk aan... (ken je Den Oever?) :W
pi_87236273
Mooi dekentje Eska! Heel tof gelukt en leuke kleurencombi...

Ik heb gister te horen gekregen dat ik definitief niet naar de meet kan komen :{ Manlief wil zaterdag eindelijk eens gebruiken om de dakgoten en klimop aan de buitenkant van het huis te gaan doen en hij riep nog iets wat "moest" gebeuren... oftewel, ik moet helpen en dus niet naar de meet. Nou ja, hopelijk volgende keer!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:35:30 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87236811
jammer LL! maar begrijpelijk hoor, dat soort klussen moeten ook gedaan worden.
in de haak.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:36:28 #152
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87236835
yachiru dat klinkt heel lekker! :9~
in de haak.
pi_87237118
Niemand van de meet die een mening heeft over de zalmtaart? Ik kan ook gewoon makkelijk brownies of muffins maken..

Jammer lijnloos ;(

Mooie deken Eska! Welkom *O*

Yachiru, wat een schattig filmpje O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyssa op 06-10-2010 09:58:58 (Vraagteken erbij :p) ]
  woensdag 6 oktober 2010 @ 09:57:11 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87237279
oh sorry lyssa, zalmtaart vind ik ook altijd lekker! ^O^
in de haak.
pi_87237306
Oh, ik was een vraagteken vergeten, nu kwam het er botter uit dan ik bedoelde :@ sorry!

Zalmtaart it is then! *O*
pi_87237669
Ik zit nu weer te twijfelen of ik niet toch pan con tomates maak ipv een quiche als er al zoveel bladerdeeg is :D Lekkere stinkende knoflook :9
pi_87238310
:9 zalmtaart...
ik zit ook nog te bedenken wat ik wil maken... ik zat te denken aan gewoon koekjes bakken, maar jullie maken allemaal van die lekkere dingen... :@
pi_87238501
Gewoon koekjes is ook lekker!! :9
pi_87240102
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

:D waar heb jij je wortels dan? :P
de mijne liggen (nu) helemaal noord, tegen de afsluitdijk aan... (ken je Den Oever?) :W
Das wel heel noord! Maar wel heel schattig(dorp enzo)
Ik woon in de geweldige *kuch* stad Alkmaar.

Wat heb je aan een track en trace systeem als t hopeloos achterloopt?
Gisteravond stond er dat het smorgens was afgegeven.
En net stond er dat het gister middag naar een sorteercentrum is gegaan.
Zo heb je er toch niets aan?

Mn oogjes zijn wel op de post gegaan :)

Ow en mn wekker ging niet af vanmorgen, dus toen was t 9 uur ipv half 6.
pi_87240283
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef Lyssa het volgende:
Gewoon koekjes is ook lekker!! :9
O+ oke, ik ga m'n best doen om koekjes te bakken vrijdag :9
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

:) das heel erg noord inderdaad :D Alkmaar, daar kom ik niet zo heel vaak... (vooral door het "geweldige" wegennet naar Alkmaar toe...) maar soms wel lekker daar shoppen...

en oeps... maar je hoefde nergens heen vandaag? (heb ik zo'n hekel aan als dat gebeurt, dat is zo rottig wakker worden...)
pi_87240320
Ik werd vanochtend ook een uur te laat wakker :X
pi_87240734
Ja moest naar de uni, maar ja heb al genoeg colleges gemist, dus hier ga ik me ook niet druk om maken. Kost gewoon wat meer tijd met het voorbereiden van het tentamen, maarja.
Straks nog werken.

Ik hoop zo dat mn wol nog komt vandaag, aangezien er morgen niemand thuis is tot half 5.
pi_87241961
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:40 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Ey, een stadsgenoot :o
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_87242234
Alleen al voor de lekkere dingen zou je naar de meet gaan :D
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
pi_87242267
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:38 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ey, een stadsgenoot :o
:o
pi_87242637
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Hier is nog even niks zeker. De huisarts komt straks of morgen om mij ff te checken. Heb waarschijnlijk alleen keel ontsteking, maar van de mensen die naar de meet gaan, is daarvan iemand de afgelopen week tot nu ziek geweest?
ik ben sinds maandag weer aan het werk, ik had vorige week een virale infectie op m'n keel, en nu is het ongeveel level verkoudheid... :*
pi_87242656
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:48 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

:o
cool, kunnen we een noord-holland-meet doen... :P
pi_87242799
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:47 schreef AnitraX het volgende:
Hier ook verkouden, vorige week keelpijn, koorts en dichte neus, nu loopneus en rochelhoest :9
pi_87242842
Enkel beetje verkouden, heftigste al achter de rug.
pi_87243021
Lyssa, heb je meneer/mevrouw de zeehond al af? Ik wil m zien!
pi_87243101
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Lyssa, heb je meneer/mevrouw de zeehond al af? Ik wil m zien!
Nog niet! Hopelijk vanavond. Al dan misschien nog niet met pakje ;) ik ben halverwege het lijfje. Ik ben nu op werk ;(
pi_87243264
Oja werk, de grote mensen wereld. Is nog niet voor mij verlopig :P

Mn volgend project denk ik: http://picasaweb.google.c(...)#5482242242012817842

Ow maar heb niet echt bruin..
pi_87243772
Zalmtaart, stinkende knoflook en zelfgebakken koekjes! Klinkt goed allemaal! :9~

Jammer dat je niet naar de meet kunt komen Lijnloos, maar er volgen er vast nog (veel) meer! :)
Aww beterschap Anitra! En ook voor alle anderen die verkouden zijn! :*
Hier ook nog een beetje snotterig en zo nu en dan dichte oren maar met neusspray is daar best mee te leven :P

Erg is dat hè Whoop, als je op een pakje zit te wachten en het komt maar niet!
Ik bestel best vaak via internet, ook uit Japan dus dat duurt dan sowieso langer, en als ik dan moet werken bel of sms ik in de pauze soms even naar huis om te vragen of er al pakjes zijn gebracht :P
Nu net vakantie gehad (laatste dagje vandaag :'( ) dus was zelf vaak thuis. Had ik trouwens nog helemaal niet verteld, maar vorige week zat er ineens een pakje bij dat ik helemaal niet besteld had :o
Want.. ik had een prijsvraag gewonnen! *O* Dat was echt een hele leuke verrassing! De prijs was een spel voor de Nintendo DS; Tetris Party Deluxe, echt geweldig! :D

Ben trouwens erg benieuwd naar je Mamegoma zeehond Lyssa! En ook naar Stan van Lijnloos!

Welke uit dat boekje op Picasa wil je trouwens haken Whoop? Of ga je het hele boekje haken? :o :+
pi_87243918

Die denk ik, of komt die link daar niet(bij mij wel)

Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
pi_87244365
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil ook dat nieuwe boekje van christel krukkert, maar mag echt verlopig niet meer kopen.
Aaaaaaah, die is schattiggg!!! O+ Kwam inderdaad niet zo door, kreeg de hele rij afbeeldingen :P
pi_87247423
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]

als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktisch :P )? En het gezichtje, naai je dat er ook later in ofzo?
pi_87247703
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:08 schreef kirsten. het volgende:

[..]

als je nou zo'n beestje haakt he, dan neem ik aan dat de voetjes en oortje enzo apart gemaakt worden, en er daarna aangezet worden? Of wordt dat in 1x helemaal gehaakt (lijkt me zo onpraktisch :P )? En het gezichtje, naai je dat er ook later in ofzo?
Meestal wel ja, ligt aan het patroon. Dat in elkaar zetten is me trouwens toch een rotwerk, dus bereid je daar maar vast op voor! :P En gezichtjes borduur je er soms op, soms bestaan ze ook uit gehaakte onderdelen en je kunt ook plastic veiligheidsoogjes en -neusjes gebruiken, of kraaltjes.
Maar er zijn ook patronen waarbij je alles aan elkaar vasthaakt, zoals Manuel waar o.a. Lyssa en Mmascha nu mee bezig zijn.
pi_87249414
@ Yachiru: ik zal er rekening mee houden, eerst maar eens zien dat ik lapjes mooi gelijk maak :P

Ik ben nu een lapje aan het haken, mar maakt het als je aan een nieuwe rij gaat beginnen uit hoe je je haak houdt en je draad er links of rechts omheen wikkelt? Ik zal zo even een foto uploaden, maar ik heb het idee dat ik steeds omwissel van kant ( ik hoorde in een filmpje dat je een mooie kant had met chains en een lelijke kant met bobbeltjes), en allebei mijn kanten zijn een mix van die twee. Komt dat doordat ik het nog niet gelijk doe of omdat ik willekeurig omdraai?

Ook weet ik na een tijdje niet meer de bovenkant te vinden, de laatstgemaakte rij is dan zegmaar een kwartslag gedraaid zodat wat normaal aan de bovenkant zit qua draad, nu meer aan de achterkant te vinden is. Hou ik hem dan te strak vast?

foto 1: Mij lijkt het een mengelmoes van goede/slechte kant, maar ik kan het niet duidelijk zien.Iemand?

foto 2: op z'n kop genomen, dus de bovenkant (laatstehaakte rij) zit boven. Het lijkt wel alsof ze allemaal gedraaid zijn en plat zijn komen te liggen?

[ Bericht 26% gewijzigd door kirsten. op 06-10-2010 16:06:45 ]
pi_87250909
Als het allemaal keel en verkoudheidsproblemen zijn dan maakt het niet veel uit, dan is het afwachten hoe ik me voel zaterdag.

Yachiru gefeliciteerd met je prijs! De onverwachte pakjes zijn altijd de leukste
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:42:19 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87251095
kirsten dat komt door het heen & weren, dat geeft niet. neem de bovenste v-tjes, laat je niet afleiden door die 'v-tjes' die je aan de zijkant lijkt te zien. en als je een lapje heen en weer haakt, is er juist volgens mij geen 'goede' en 'slechte' kant. tenzij je met meerdere kleuren werkt, dan kan het nog wel uitmaken wat je de mooiste kant vindt qua aanzet van de nieuwe kleur. maar dat goede en slechte kant verhaal gaat vooral op als je in rondjes werkt.
in de haak.
pi_87251181
:* Anitra, ik hoop dat het goed gaat, ik wil je graag eens ontmoeten...
Hoop dat je je gauw weer beter voelt... was de huisarts wel positief?
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:45:19 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87251220
ik heb de eerste sjaal bijna af. 'alleen' nog maar wat draadjes wegwerken... :O

sjaal 2 is in de maak. die maak ik met granny stripes, en wat smaller dan die larksfootstitch sjaal. die bleek namelijk zo breed dat hij te zwaar werd voor 't meisje waar hij eigenlijk voor bedoeld was. nu gaat die grote daarom naar de moeder, en de smallere naar de dochter. :) weer een setje. O+
in de haak.
pi_87253786
Mooi Trui!!!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 18:32:34 #184
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87255270
mooie kleuren!! :D:D mooi gehaakt ook! :)

klinkt lekker al dat eten, jammer dat ik niet kan ;)
Geloof dat m'n zus wel ziek aan het worden is...dus wie weet kan ik straks onverwacht alsnog ;)
maar dan laat ik het wel weten :)

Balen altijd als je je wekker te laat zet!! Heb het gelukkig nog nooit zo dramatisch gehad, pas nog een half uur maar werd alsnog kwartier voor m'n wekker wakker ^^ (dus maar kwartier te laat) en 1 keer wel 3 uur, maar toen werd ik ook een kwartier later wakker dan bedoeld :P *biologische klok :P*

Vanavond proberen 4 kroontjes voor aardbeien te haken :D

ow jaa k wou het zelfde nog zeggen tegen Sabine, je komt veel jonger over ghehe :)
pi_87255300
Mooi, met wat voor steken heb je dat gedaan?

Lijkt op een kindersjaal van de hema(de manier waarop t gedaan is).
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:00:05 #186
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87256364
nee, die van de hema is meer met de puff-stitch volgens mij, of, de bobble stitch. of was 't toch meer een 'gewone' granny-steek, met clustertjes van 3 stokjes? ik weet 't niet zeker meer. deze sjaal is in elk geval met de .
in de haak.
pi_87257887
Ik ga voor de koekjes!! Zalmtaart lust ik niet en die knoflookdingetjes, bah weet niet , moet nog ergens gaan slapen hé 's avonds :P
  woensdag 6 oktober 2010 @ 19:53:13 #188
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_87258395
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes :9 , gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier :D *) (of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)

Nog een WIP-foto van mijn draak:

M'n man vind hem moe kijken:
gisterenavond:
ik: "kijk hoe vind je 'em?" *O*
(8> : "hmm...... issie moe?"
ik: -O-
Nou vraag ik je !

En hij is dus groot:

Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
klerkje
pi_87258659
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:
Zalmtaart, koekjes en al die lekkere hapjes :9 , gaat er bij mij maar al te gemakkelijk in, dus no problemo hier :D *) (of ja misschien wel maar dan een probleem van een hele andere aard .. och ik dwaal af ..)

[ afbeelding ]

gisterenavond:
Nou vraag ik je !

En hij is dus groot:
[ afbeelding ]

Voor de duidelijkheid: de draak ligt op de bank, een tweezitter, hij past ruim over de breedte van een zitplaats!
Oooohhh....wat gaaaf! Ik ben echt nog zo ver niet! :D hij is echt cute! Ik zie niet zozeer dat ie moe kijkt!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:00:36 #190
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87258712
Hij is echt groot de draak!!!! :O
Wel heel gaaaf!!!! :D
pi_87259057
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 19:53 schreef Spiegelei het volgende:

[ afbeelding ]

gisterenavond:
Nou vraag ik je !

En hij is dus groot:
[ afbeelding ]

Super gaaf :o ! Mooi zeg O+ !

Heeft dat veel tijd gekost tot nu toe? En hoe ga je m verder afmaken? Met poten erbij ofzo :) ?
Mooi!

Ik heb dus ook bij de Wibra geen haaknaald kunnen vinden :') . Ga er zo maar een online bestellen.
pi_87259246
Ik zie het er ook niet in hoor.
Hij kijkt wel vriendelijk, dat scheelt wel.
Waar heb je t patroon vandaan?

Nog geen pakje hier -O-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:14:55 #193
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_87259306
Heb eindelijk foto's van de gehaakte papegaai op mn computer gezet.
Tadaaaaa:

woensdag 6 oktober 2010 @ 20:16:17 #194
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_87259379
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Super gaaf :o ! Mooi zeg O+ !

Heeft dat veel tijd gekost tot nu toe? En hoe ga je m verder afmaken? Met poten erbij ofzo :) ?
Mooi!

Ik heb dus ook bij de Wibra geen haaknaald kunnen vinden :') . Ga er zo maar een online bestellen.
Ja er zit wel veel tijd in hij is gewoon heel groot. Ik ben ook nog lang niet klaar. Ik ben nu bezig met zijn buik. Hij krijg van kop tot staart nog een lap die ook zorgt voor een soort bekidee. En dan 4 poten en 2 vleugels.
Zo moet 'ie worden:

En dank jullie wel allemaal voor de complimentjes.
klerkje
pi_87259392
Die is echt onwijs mooi! Over de papegaai dus.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:17:16 #196
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_87259428
Wow.. ik zie nu pas de foto's van de draak-in-progress. Ik zeg niets nieuws, maar hij is echt mega!! Wel heel gaaf!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:20:34 #197
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_87259588
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik zie het er ook niet in hoor.
Hij kijkt wel vriendelijk, dat scheelt wel.
Waar heb je t patroon vandaan?

Nog geen pakje hier -O-
Hier vandaan -klik- ze zit ook op ravelry onder de naam delicious crochet.
Je moet betalen voor de patroontjes, maar ik vind haar patroontjes echt gaaf. Ik heb de jinxy cat, de auto en de ezel (al 3x) ook al gemaakt. De patroontjes van verschillende andere beestjes liggen nog te wachten.
klerkje
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:22:33 #198
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_87259676
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:14 schreef NijntjesUk het volgende:
Heb eindelijk foto's van de gehaakte papegaai op mn computer gezet.
Tadaaaaa:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Oh wat cool NijntjesUk! Daar zitten ook wat haakuurtjes in denk ik zo!, erg leuk gemaakt.
klerkje
  woensdag 6 oktober 2010 @ 20:30:02 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_87260078
gaaf ook die papegaai!! :D echt heel mooi! :)

Wou net iets zeggen maar was het toen weer vergeten maar bedenk het opeens weer :P
vind de draak ook niet moe, ligt er net aan vanuit welke hoek je kijkt of ie stoer of vriendelijk is haha :)
Lijkt wel of mijn vriend altijd maar zegt dat ie het tof vind ;) ook de kleinste/simpelste haak dingen zegt ie: ohh jaa cool! :D
haha begin te twijfelen of 'ie het meent of dat ie denkt: ach dan is ze lekker bezig hahaha
dus dat je vriend zegt dat ie sloom kijkt betekend wel dat ie echt oprecht is en goed kijkt ;)
pi_87260447
Wauw zo groot!! Ik kon mij niet herinneren dat die van mijn vriendin zo groot was maar heb het ook enkel op pc gezien hé :-) Wel fijn hoor!

Ik ben al de ganse week aan het denken wat ik ga meenemen zaterdag om te haken. Normaal gaat Koosje/Moosje wel af zijn en weet niet wat ik hierna ga haken.. Dus ik moet nog even zien wat ik ga meebrengen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')